KOMAA gretas papildė du nauji nariai

Publikuota: 2017-06-15
komaa.lt tinklapio nuotr.
komaa.lt tinklapio nuotr.

Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos KOMAA gretas papildė du nauji nariai - kūrybinė reklamos agentūra „Clinic 212” ir skaitmeninė agentūra „digitouch!’’.

Pasak Jolantos Pupkevičienės „Clinic 212“ partnerės, agentūra visuomet siekė būti aktyvi reklamos rinkos dalyvė, vykdyti socialiai atsakingą veiklą. „Šiandien matome, kad tai įgyvendinti efektyviausia kartu su KOMAA. Tikimės, kad bendromis jėgomis inicijuosime reikšmingų pokyčių, keliant kokybės kartelę ir didinant skaidrumą reklamos verslo srityje,” – pranešime spaudai cituojama p. Pupkevičienė.

„digitouch!“ partneris Andrius Kontrimavičius teigia, kad savo prisijungimu siekia sustiprinti skaitmeninių agentūrų sparną asociacijoje. „Norime prisidėti formuojant bendrą kūrybinių industrijų politiką Lietuvoje tam, kad būtų siekiama sukurti daugiau inovatyvių produktų garsinančių Lietuvą pasaulyje ir taip keltume bendrą paslaugų kokybės supratimą ir standartus rinkoje,” – pranešime sako jis. Pranešime rašoma, kad „Clinic 212“ apyvarta 2016 m. viršijo 1 mln. Eur, ir palyginti su ankstesniais, išaugo 44%, šiuo metu agentūroje dirba 19 darbuotojų. Šiemet agentūra įvertinta „Sidabro plaktuku” tarptautiniame reklamos festivalyje „Golden Hammer“ ir „Sidabro strėle” tarptautiniame reklamos festivalyje „Adrenalinas“ už „King&Mouse“ viskio pakuotės sukūrimą bei ypatingąja „Baltąja strėle” už geriausią socialinės reklamos idėją. Tuo tarpu „digitouch!“ apyvarta 2016 m. siekė 0,87 mln. Eur, ir palyginti su ankstesniais išaugo 112,5%. Įmonė 2016 m. įgyvendino projektų 12-oje skirtingų pasaulio šalių ir joje šiuo metu dirba 44 kūrybiniai ir IT specialistai. Šiuo metu KOMAA Lietuvoje vienija 22 komunikacijos, skaitmenines, viešųjų ryšių kūrybines ir žiniasklaidos planavimo paslaugas teikiančias įmones. KOMAA yra festivalio „Adrenalinas“ organizatorė, Lietuvos Reklamos biuro steigėja ir aktyvi jo narė. KOMAA yra Europos komunikacijos agentūrų asociacijos narė (EACA, angl. European Association of Communications Agencies).

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Unboxed“ žada atverti „Facebook“ piniginę Premium

Lietuvos ir JAV bendrovė „Unboxed“, jungianti mažuosius nuomonės formuotojus socialiniuose tinkluose, nuo...

Rinkodara
08:25
Prasideda darbų registracija į kūrybiškumo festivalį „Adrenalinas“

Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacija KOMAA šešioliktą pavasarį kviečia dalyvauti lietuviškos reklamos...

Rinkodara
2018.04.23
Tarptautinėje arenoje – du lietuvių komunikacijos projektai

Pasauliniuose ryšių su visuomene rinkos apdovanojimuose „Sabre Awards“ tarp Europos, Artimųjų rytų ir Afrikos...

Rinkodara
2018.04.17
„PZU Lietuva gyvybės draudimas“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Bendrovė „PZU Lietuva gyvybės draudimas“ išsirinko naujus ryšių su visuomene partnerius – metinė...

Rinkodara
2018.04.11
„Publicum Group” parduoda agentūrą „Love”

Integruotos komunikacijos bendrovė „Publicum Group” parduoda kontrolinį reklamos agentūros „Love” akcijų...

Rinkodara
2018.04.04
Reklamos rinka auga, TV išlaiko savo kąsnį

2017 m. Lietuvos reklamos rinka fiksavo 3,8% augimą ir siekė 111,2 mln. Eur. Vienam Lietuvos gyventojui teko...

Rinkodara
2018.04.03

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau