Tarp finalininkų „Sabre Awards“ – lietuviški vardai

Publikuota: 2017-04-27
Organizatorių nuotr.
Organizatorių nuotr.

Pasauliniuose ryšių su visuomene rinkos apdovanojimuose „SABRE Awards“ tarp Europos, Artimųjų rytų ir Afrikos regiono šalių – rekordinis lietuvių finalininkų skaičius. Dėl apdovanojimų kovoja trys „Integrity PR“ bei du „Fabula Hill + Knowlton Strategies“ darbai.

Šįmet „Sabre Awards“ Europos, Artimųjų rytų ir Afrikos regiono finalininkai buvo atrinkti iš daugiau nei 2.400 paraiškų.

Didžiausiuose pasaulyje ryšių su visuomene (RsV) rinkos apdovanojimuose „SABRE“ šiemet į finalą pateko rekordinis lietuvių projektų skaičius, pavyzdžiui, pernai čia buvo patekęs tik vienas finalininkas iš Lietuvos agentūrų. Šiemet mūsų šalies projektai finale varžysis penkiose kategorijose – tai geriausias rezultatas Lietuvos RsV rinkos istorijoje.

„Tai puikus įrodymas, jog mūsų ryšių su visuomene rinka sparčiai bręsta ir tobulėja – drąsiai galime konkuruoti pasauliniu mastu. Džiaugiamės, kad galime dirbti su klientais, kurie tiki mumis ir mūsų idėjomis bei leidžia įgyvendinti aukščiausio lygio kampanijas“, – sako Daiva Lialytė, komunikacijos agentūros „Integrity PR“ vadovė.

nuotrauka::1

Tarp finalininkų – trys „Integrity PR“ ir jos klientų („AUGA group“, „Baltoji banga“ ir „Bitė Lietuva“), bei du „Fabula Hill + Knowlton Strategies“ (Vilniaus universitetui darytas projektas „Belaukiant Nobelio“ ir kampanija „Grąžinti verta“) projektai.

„AUGA group“ tarp finalininkų pateko naujo produkto pristatymo kategorijoje su projektu „AUGA – ekologiškas tvariai užaugintas maistas prieinamas visiems“. Institucinio įvaizdžio kategorijoje į finalą pateko skaidraus verslo iniciatyva „Baltoji banga“ su akcija „Šioje šalyje nėra vietos šešėliui“. Prieš šešėlinę ekonomiką ir korupciją nukreipta kasmetinė kampanija pernai vyko daugiau nei 80 miestų ir sulaukė didelio žiniasklaidos dėmesio.

Telekomunikacijų kategorijoje finale varžysis bendrovės „Bitė Lietuva“ naujų paslaugų planų, suteikusių pirmą kartą galimybę naudotis lietuviškais mobiliojo interneto gigabaitais Europos šalyse, pristatymo kampanija.

Tarp finalininkų esantis „Fabula Hill + Knowlton Strategies“ projektas „Belaukiant Nobelio“ varžosi švietimo kultūros įstaigų kategorijoje, o komunikacijos kampanija „Grąžinti verta“ – tarp geriausių Baltijos šalių kategorijoje.

Pastarasis šiemet iš užsienio šalių jau grįžo su laimėjimais – „European Excellence Awards“ apdovanojimuose šis projektas laimėjo geriausiojo vardą Tvarumo ir aplinkosaugos kategorijoje.

„SABRE Awards“ apdovanojimų ceremonija, iš finalininkų atrinkus nugalėtojus, vyks gegužės 23 dieną Londone.

Prieš 28 m. „SABRE Awards“ apdovanojimai pradėti rengti JAV, prieš 13 m. – ir Europos, Vidurio Rytų bei Afrikos regione.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Interneto platybėse: ir nepagražintos nuomonės, ir atsiliepimai už dovaną Premium

Gyvename atakuojami ne tik netikrų naujienų – neretai tenka pasukti galvą ir skaitant atsiliepimą interneto...

Rinkodara
2018.09.21
Kodėl komunikacija kelia stresą ir negarantuoja rezultato

Klasikinėje vadybos struktūroje yra dviejų tipų funkcijos: saugančios pinigus ir uždirbančios pinigus, kitaip...

Rinkodara
2018.09.09
Apie „Tele2“ ir kitas komunikacijos krizes: ką daryti, kad tai virstų pergale 11

Nuo krizės nėra apsaugotas nė vienas verslo sektorius ir įmonė. Tačiau tam pasiruošti galima, o pasirinkus...

Rinkodara
2018.09.05
„Balticbest“ paskelbta geriausia kūrybinė Lietuvos agentūra 1

Geriausios Baltijos šalių reklamos agentūros titulas „Balticbest“ festivalyje šiemet teko Latvijos bendrovei...

Rinkodara
2018.09.03
Lietuvos bankų asociacija turi naują komunikacijos vadovę

Nuo šiandien Lietuvos bankų asociacijos (LBA) komunikacijos vadove tapo Valerija Lebedeva, pastaruosius...

Rinkodara
2018.09.03

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau