„Lidl Lietuva“ skelbia ryšių su visuomene agentūros konkursą

Publikuota: 2017-04-27
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Prekybos tinklas „Lidl Lietuva“ šiandien skelbia ryšių su visuomene agentūros konkursą. Dalyvių paraiškų laukiama iki kitos savaitės ketvirtadienio, gegužės 4 d.

Laimėtoją planuojama skelbti liepą. Numatomas „Lidl Lietuva“ ir komunikacijos paslaugų teikėjo bendradarbiavimo laikotarpis – dveji metai. Pastaruosius dvejus metus, nuo 2015 m. rugpjūčio tinklas dirba su ryšių su visuomene agentūra „BVRG Burson–Marsteller“.

Šiuo metu „Lidl Lietuva“ tebesirenka ir reklamos agentūrą, nors jos laimėtoją žadėjo paskelbti dar balandžio pradžioje.

„Velykinis šventinis periodas kiek ištesė šį procesą, tačiau neužilgo paaiškės, kad taps mūsų reklamos agentūra“, – kalba Agnė Dalia Gaižauskienė, „Lidl Lietuva“ korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento vadovė.

VŽ rašė, kad šis konkursas rinkai buvo kiek netikėtas, nes pernai birželį Lietuvoje pirmąsias parduotuves atidaręs tinklas ilgai neskelbė, kas jam kuria reklamas, o apie partnerius – kroatų reklamos agentūrą „Real Grupa“ ir jos įsteigtą atstovybę Lietuvoje – buvo paskelbta tik pernai gruodį. „Real Grupa“ atstovybės Lietuvoje vienintelė klientė – „Lidl Lietuva“.

Pastaroji taip pat dalyvauja konkurse. Iš viso konkurse varžėsi daugiau kaip10 Lietuvos ir užsienio reklamos agentūrų.

VŽ duomenimis, paskutiniajame etape rungiasi trys likusios bendrovės.

Tarp kitų tinklo komunikacijos partnerių – žiniasklaidosplanavimo agentūra „Media House“. Su jais „Lidl Lietuva“ pradėjo dirbti pernai pavasarį.

Šiuo metu „Lidl Lietuva“ valdo 29–ias prekybos vietas, įsikūrusias Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Alytuje, Marijampolėje, Kėdainiuose, Telšiuose, Kretingoje, Mažeikiuose, Tauragėje, Jonavoje, Panevėžyje ir Ukmergėje. Apie 1.600 darbuotojų turintis prekybos tinklas tęsia plėtrą Lietuvoje.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Lauko reklama – alkoholio draudimų girnose Premium 1

Dauguma lauko reklamos bendrovių per pirmąjį pusmetį fiksuoja praradimus – tai alkoholio reklamos draudimų...

Rinkodara
2018.07.16
Klaipėdos ženklo kūrėjai kaltinami plagiatu Premium 7

Naujasis uostamiesčio prekės ženklas sukėlė aštrias diskusijas: nuo pastebėjimų apie plagijavimą, keistą...

Rinkodara
2018.07.10
Klaidos, kurias daro įmonės, keisdamos prekės ženklus Premium

Verslai, nusprendę keisti, atnaujinti savo valdomus prekės ženklus, neretai susitelkia tik į logotipo...

Rinkodara
2018.07.09
Naujas „Facebook“ žingsnis – spausdintas žurnalas

Socialinis tinklas „Facebook“ tyliai pristatė naujovę – savo spausdintą žurnalą „Grow“, skirtą Didžiosios...

Rinkodara
2018.07.08
„MG Baltic Investment“ pelnas pernai augo iki 13,3 mln. Eur 1

Verslininko Dariaus Mockaus valdomo koncerno „MG Baltic“ bendrovė „MG Baltic Investment“, valdanti didžiausią...

„Kilig“ reklaminės kampanijos veidais pasirinko žinomus žmones 12

Naujojo prekės ženklo „Kilig“ įvedimo kampanijai „Biok laboratorija“ renkasi žinomus veidus – Ericą Jennings...

Rinkodara
2018.07.03
Sėkmė „Kanų liūtų“ festivalyje neaplenkia ir mažųjų

„Kanų liūtuose“, didžiausiame kūrybiškumo festivalyje, šiemet dažniausiai ant scenos lipo „Anheuser-Busch...

Rinkodara
2018.07.01
Komunikacijos agentūrų pajamos augo 19%

Ryšių su visuomene agentūrų asociacijai RSVA priklausančių bendrovių tiesioginės pajamos 2017–aisiais augo...

Rinkodara
2018.06.27
Ryšių su visuomene agentūrų metai: šuolį į viršų lydi nuosaikumas Premium

Nepaisant ryšių su visuomene agentūrų pajamų šuolio ir teigiamos dinamikos, augančių verslo ir vartotojų...

Rinkodara
2018.06.27

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau