„Lidl Lietuva“ skelbia ryšių su visuomene agentūros konkursą

Publikuota: 2017-04-27
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Prekybos tinklas „Lidl Lietuva“ šiandien skelbia ryšių su visuomene agentūros konkursą. Dalyvių paraiškų laukiama iki kitos savaitės ketvirtadienio, gegužės 4 d.

Laimėtoją planuojama skelbti liepą. Numatomas „Lidl Lietuva“ ir komunikacijos paslaugų teikėjo bendradarbiavimo laikotarpis – dveji metai. Pastaruosius dvejus metus, nuo 2015 m. rugpjūčio tinklas dirba su ryšių su visuomene agentūra „BVRG Burson–Marsteller“.

Šiuo metu „Lidl Lietuva“ tebesirenka ir reklamos agentūrą, nors jos laimėtoją žadėjo paskelbti dar balandžio pradžioje.

„Velykinis šventinis periodas kiek ištesė šį procesą, tačiau neužilgo paaiškės, kad taps mūsų reklamos agentūra“, – kalba Agnė Dalia Gaižauskienė, „Lidl Lietuva“ korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento vadovė.

VŽ rašė, kad šis konkursas rinkai buvo kiek netikėtas, nes pernai birželį Lietuvoje pirmąsias parduotuves atidaręs tinklas ilgai neskelbė, kas jam kuria reklamas, o apie partnerius – kroatų reklamos agentūrą „Real Grupa“ ir jos įsteigtą atstovybę Lietuvoje – buvo paskelbta tik pernai gruodį. „Real Grupa“ atstovybės Lietuvoje vienintelė klientė – „Lidl Lietuva“.

Pastaroji taip pat dalyvauja konkurse. Iš viso konkurse varžėsi daugiau kaip10 Lietuvos ir užsienio reklamos agentūrų.

VŽ duomenimis, paskutiniajame etape rungiasi trys likusios bendrovės.

Tarp kitų tinklo komunikacijos partnerių – žiniasklaidosplanavimo agentūra „Media House“. Su jais „Lidl Lietuva“ pradėjo dirbti pernai pavasarį.

Šiuo metu „Lidl Lietuva“ valdo 29–ias prekybos vietas, įsikūrusias Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Alytuje, Marijampolėje, Kėdainiuose, Telšiuose, Kretingoje, Mažeikiuose, Tauragėje, Jonavoje, Panevėžyje ir Ukmergėje. Apie 1.600 darbuotojų turintis prekybos tinklas tęsia plėtrą Lietuvoje.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Geidžiamiausi – ne didžiosios žvaigždės, o turintys 1.000 sekėjų Premium

Socialiniuose tinkluose matome vis daugiau prekių ženklų reklamos, įpintos į nuomonės formuotojų lūpas. Ši...

Rinkodara
2017.12.13
Dar viena permaina: iš „Idea PR“ – į „Gravitas Partners“

Prie komunikacijos agentūros „Gravitas Partners“ prisijungė ryšių su visuomene specialistas Lukas Mikelaitis,...

Rinkodara
2017.12.12
„Olifėja“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Viena didžiausių Lietuvoje reklamos užsakovių UAB „Olifėja“ pasirinko naujus žiniasklaidos planavimo...

Rinkodara
2017.12.11
„Žmonėse“ – daugiau turinio rinkodaros, naujos veiklos ir nauji veidai „Laimoje“ Premium 4

Savininkus pakeitęs žurnalas „Žmonės“ pradeda bendradarbiavimą su turinio rinkodaros agentūra „Contentum“,...

Rinkodara
2017.12.07
Alkoholio reklamos kovos keliasi į parduotuves Premium 2

Po mažiau nei mėnesio įsigaliojus alkoholio reklamos draudimui, leidėjai bus įpareigoti išimti iš prekybos...

Rinkodara
2017.12.06
Didžiausi atlyginimai sektoriuje: dosniausi darbuotojų stoka nesiskundžia Premium

Iš rinkodaros ir komunikacijos sektoriaus įmonių didžiausią atlyginimą šį spalį mokėjo žiniasklaidos...

Rinkodara
2017.12.05
„Real is beautiful“ verčia naują komunikacijos lapą Premium

Nuo šio gruodžio socialinio tinklo „Facebook“ paskyros „Lithuania. Real is beautiful“ komunikacija rūpinasi...

Rinkodara
2017.12.04
Komunikacijos vertė verslui – didžiulė, bet dar ne visada matuojama 1

Mažai kas abejoja, kad efektyvi komunikacija verslo organizacijose nėra tik gražus aksesuaras, o verslo...

Rinkodara
2017.12.02
„Deeper“ apie pardavimus: iššūkiai, kuriuos teko įveikti Premium

Geri pardavėjai yra universalūs kariai. Jie yra profesionalūs ir prie derybų stalo, lankstūs ir mobilūs, kai...

Rinkodara
2017.11.30
„Maximos“ ir „Lidl“ dramos trikampis Premium 9

Šalies mažmeninių prekybos tinklų komunikaciją galima dalyti į dvi dalis – iki „Lidl“ atėjimo į Lietuvą ir po...

Rinkodara
2017.11.29
„Iki“ komunikacijos žingsnis neliko nepastebėtas Premium 1

Prekybos tinklas „Iki“ savo pasibaigusiai socialinei akcijai „Gera kaina – Geras darbas“ deda pliusą – pavyko...

Rinkodara
2017.11.28

Verslo žinių pasiūlymai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau