Komunikacijos klaidos – šįkart paslydo „Adidas“

Publikuota: 2017-04-19
„Mashable.com“ portale naudota nuotr.
„Mashable.com“ portale naudota nuotr.

Už savo kvailas ir neapgalvotas komunikacijos klaidas tenka aiškintis net ir stipriausiems pasauliniams prekių ženklams. Šįkart ant komunikacijos grėblio užlipo „Adidas“, išplatinęs žinutes po 121–ojo Bostono maratono, vykusio antrąją Velykų dieną.

Antradienį vienas stipriausių sporto prekės ženklų pasaulyje išplatino laišką daugybei klientų, kurį lydėjo paantraštė: „Sveikiname, jūs išgyvenote Bostono maratoną“. Natūralu, kad ši žinutė, prisimenant itin skaudžius kelerių metų senumo įvykius, kai buvo susprogdintos kelios savadarbės bombos ir žuvo trys žmonės bei šimtai buvo sužeisti, nuskambėjo labai sarkastiškai.

„Gal tai tėra klaida ir neapgalvota komunikacijos žinutė, tačiau socialinių tinklų vartotojai to nepamiršo ir taip lengvai prekės ženklams neatleidžia“, – rašoma „Mashable.com“ portale.

Po šios „Adidas“ žinutės pasipylė pasipiktinusių ir nusivylusių neatsargia prekės ženklo rinkodara vartotojų banga socialiniuose tinkluose.

O prekės ženklas netruko išplatinti atsiprašymo žinutę „Twitter“, nuoširdžiai atsiprašydamas už „nejautrią e. laiško paantraštę“, pabrėždamas, kad Bostono maratonas – vienas labiausiai įkvepiančių renginių.

Kaip pažymi „Mashable.com“, šiuo atveju „Adidas“ bent jau pasimokė iš nesenų „Pepsi“ ir „United Airlines“ komunikacijos skandalų, juodomis spalvomis nuskambėjusių visame pasaulyje, ir bent jau gana nuoširdžiai atsiprašė.

Andrius Baranauskas, „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius, teigia, kad ši istorija su „Adidas“ tik dar kartą parodo, kaip greitai galima suklysti, o neatsargiai parinkta komunikacijos žinutė – papiktinti vartotojus.

„Nuo tokių klaidų neapsaugoti nei dideli, nei maži prekių ženklai, tad yra itin svarbu visada ir visais aspektais pasverti žinutę, kurią komunikuoji. Savo ruožtu „Adidas“ šiuo atveju savo kailį gelbėjo greita reakcija“, – vertina p. Baranauskas.

FOTOGALERIJA Keli vartotojų atsiliepimai. (4 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Vieta pagal augimą Bendrovė Augimas (2012-2015),% Apskritis
71 UAB „Publicum Media“ 492,0% Vilniaus
151 UAB „Lion Communications Vilnius“ 317,5% Vilniaus
155 UAB „Alpha Baltic Vilnius“ 312,3% Vilniaus
303 UAB „Inter Krasta“ 217,7% Vilniaus
347 UAB „Ad Fingers“ 195,3% Vilniaus

Verslo žinių pasiūlymai

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Tiems, kurie niekada nenustoja mokytis

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

http://www.vz.lt
Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau