„Rinkodaros podkaste“ – apie racionalų kūrybiškumą su „Lietuvos draudimu“

Publikuota: 2017-03-22
Aurelija Kazlauskienė, „Lietuvos draudimo“ Strategijos, klientų ir rinkodaros departamento direktorė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Aurelija Kazlauskienė, „Lietuvos draudimo“ Strategijos, klientų ir rinkodaros departamento direktorė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Penktojo „Rinkodaros podkasto“ epizodo tema – kaip nepasimesti tarp skirtingų rinkodaros kanalų ir efektyviai juos išnaudoti bei pokalbis su Aurelija Kazlauskiene, „Lietuvos draudimo“ Strategijos, klientų ir rinkodaros departamento direktore.

Praūžus „Password 2017 m.“ simboliškai pokalbiui pasikvietėme „Lietuvos draudimą“, kuris ankstesniais metais konferencijoje triumfavo su kampanija „Yra skirtumas, kur draustis“. Tą pačią kampanijos liniją bendrovė tęsė ir per praėjusius metus, su ta pačia startuoja ir šiemet.

„Kiekvienas rinkodaros specialistas kasmet nori pranokti save, padaryti geriau, efektyviau nei ankstesniais metais, su tuo susidūrėme ir mes. Tačiau ateina tas racionalaus kūrybiškumo suvokimas, tad tą pačią kampaniją tęsėme toliau, toliau žaidėme dviprasmybėmis „plikas–neplikas“ draudimas. Išsigryninome, išsirinkome efektyviausius komunikacijos kanalus, išsigryninome efektyviausius sprendimus, susidarėme 7 priemonių planą ir tęsėme kampaniją. Tai leido mums sutaupyti pusę 2015 m. rinkodaros biudžeto. Šiemet ką tik taip pat startavome su ta pačia kampanijos linija“, – teigia p. Kazlauskienė, kurią su Deividu Budginu, agentūros „Komunikacijos amatininkai“ vadovu kalbinome apie efektyviausius rinkodaros sprendimus.

„Rinkodaros podkastas“ – tai bendras „Verslo žinių“ ir komunikacijos agentūros „Komunikacijos amatininkai“ projektas. Jo galite klausytis „Verslo žinių“ portale, agentūros „Komunikacijos amatininkų“ tinklaraštyje, „iTunes“, „Soundcloud“ ir „Sticher“ platformose. Kviečiame prenumeruoti „Rinkodaros podkasto“ naujienlaiškį ir nepraleisti nei vieno epizodo.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Didžiausius atlyginimus mokančios ryšių su visuomene agentūros 1

Tarp ryšių su visuomene agentūrų didžiausią atlyginimą šį kovą mokėjo integruotos komunikacijos bendrovė...

Rinkodara
2018.05.20
Metų komunikacijos agentūros laurai keliauja į „Idea Prima“ rankas 2

Metiniame komunikacijos sektoriaus renginyje „PR Impact Awards 2018“ Metų komunikacijos agentūra išrinkta...

Rinkodara
2018.05.19
Masiulį pakvietę organizatoriai teisinasi, Veryga jaučiasi apgautas Premium 5

Dvi ryšių su visuomene asociacijos ir toliau klimpsta su savo komunikacija, o Sveikatos apsaugos ministerija...

Rinkodara
2018.05.14
Komunikacijos ekspertai užlipo ant grėblio: bendruomenė pasipiktinusi Premium 11

Šį penktadienį vyks metinė dviejų komunikacijos asociacijų organizuojama konferencija „PR Impact Awards...

Rinkodara
2018.05.14
Teisinis trolinimas – geriausios Silicio slėnio taisyklės jau čia 9

Kripto ir ICO pasaulyje yra labai daug purvo ir labai mažai tikrumo. Tai terpė, kurioje pilna tikėjimo...

Rinkodara
2018.05.04
„BVRG Burson-Marsteller“ pernai augino pajamas ir pelną

Agentūros „BVRG Burson-Marsteller“ tiesioginės pajamos per praėjusius metus padidėjo beveik 48% iki 608.628...

Rinkodara
2018.05.02
Renata Dantė palieka „Hanner“ 17

Balandžio 30-oji – paskutinė darbo diena Renatai Dantei, nekilnojamojo turto (NT) plėtros bendrovės „Hanner“...

Statyba ir NT
2018.04.30
Efektyviausia kalbėtoja – B. Čaikauskaitė, tarp vadovų – D. Grigienė 1

Vertinant dažniausiai kalbinamus nuomonės lyderius pagal vienos citatos pasiektą kontaktų vidurkį,...

Rinkodara
2018.04.30

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau