„Rinkodaros podkaste“ – apie racionalų kūrybiškumą su „Lietuvos draudimu“

Publikuota: 2017-03-22
Aurelija Kazlauskienė, „Lietuvos draudimo“ Strategijos, klientų ir rinkodaros departamento direktorė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Aurelija Kazlauskienė, „Lietuvos draudimo“ Strategijos, klientų ir rinkodaros departamento direktorė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Penktojo „Rinkodaros podkasto“ epizodo tema – kaip nepasimesti tarp skirtingų rinkodaros kanalų ir efektyviai juos išnaudoti bei pokalbis su Aurelija Kazlauskiene, „Lietuvos draudimo“ Strategijos, klientų ir rinkodaros departamento direktore.

Praūžus „Password 2017 m.“ simboliškai pokalbiui pasikvietėme „Lietuvos draudimą“, kuris ankstesniais metais konferencijoje triumfavo su kampanija „Yra skirtumas, kur draustis“. Tą pačią kampanijos liniją bendrovė tęsė ir per praėjusius metus, su ta pačia startuoja ir šiemet.

„Kiekvienas rinkodaros specialistas kasmet nori pranokti save, padaryti geriau, efektyviau nei ankstesniais metais, su tuo susidūrėme ir mes. Tačiau ateina tas racionalaus kūrybiškumo suvokimas, tad tą pačią kampaniją tęsėme toliau, toliau žaidėme dviprasmybėmis „plikas–neplikas“ draudimas. Išsigryninome, išsirinkome efektyviausius komunikacijos kanalus, išsigryninome efektyviausius sprendimus, susidarėme 7 priemonių planą ir tęsėme kampaniją. Tai leido mums sutaupyti pusę 2015 m. rinkodaros biudžeto. Šiemet ką tik taip pat startavome su ta pačia kampanijos linija“, – teigia p. Kazlauskienė, kurią su Deividu Budginu, agentūros „Komunikacijos amatininkai“ vadovu kalbinome apie efektyviausius rinkodaros sprendimus.

„Rinkodaros podkastas“ – tai bendras „Verslo žinių“ ir komunikacijos agentūros „Komunikacijos amatininkai“ projektas. Jo galite klausytis „Verslo žinių“ portale, agentūros „Komunikacijos amatininkų“ tinklaraštyje, „iTunes“, „Soundcloud“ ir „Sticher“ platformose. Kviečiame prenumeruoti „Rinkodaros podkasto“ naujienlaiškį ir nepraleisti nei vieno epizodo.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Geidžiamiausi – ne didžiosios žvaigždės, o turintys 1.000 sekėjų Premium

Socialiniuose tinkluose matome vis daugiau prekių ženklų reklamos, įpintos į nuomonės formuotojų lūpas. Ši...

Rinkodara
2017.12.13
Dar viena permaina: iš „Idea PR“ – į „Gravitas Partners“

Prie komunikacijos agentūros „Gravitas Partners“ prisijungė ryšių su visuomene specialistas Lukas Mikelaitis,...

Rinkodara
2017.12.12
„Olifėja“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Viena didžiausių Lietuvoje reklamos užsakovių UAB „Olifėja“ pasirinko naujus žiniasklaidos planavimo...

Rinkodara
2017.12.11
„Žmonėse“ – daugiau turinio rinkodaros, naujos veiklos ir nauji veidai „Laimoje“ Premium 4

Savininkus pakeitęs žurnalas „Žmonės“ pradeda bendradarbiavimą su turinio rinkodaros agentūra „Contentum“,...

Rinkodara
2017.12.07
Alkoholio reklamos kovos keliasi į parduotuves Premium 2

Po mažiau nei mėnesio įsigaliojus alkoholio reklamos draudimui, leidėjai bus įpareigoti išimti iš prekybos...

Rinkodara
2017.12.06
Didžiausi atlyginimai sektoriuje: dosniausi darbuotojų stoka nesiskundžia Premium

Iš rinkodaros ir komunikacijos sektoriaus įmonių didžiausią atlyginimą šį spalį mokėjo žiniasklaidos...

Rinkodara
2017.12.05
„Real is beautiful“ verčia naują komunikacijos lapą Premium

Nuo šio gruodžio socialinio tinklo „Facebook“ paskyros „Lithuania. Real is beautiful“ komunikacija rūpinasi...

Rinkodara
2017.12.04
Komunikacijos vertė verslui – didžiulė, bet dar ne visada matuojama 1

Mažai kas abejoja, kad efektyvi komunikacija verslo organizacijose nėra tik gražus aksesuaras, o verslo...

Rinkodara
2017.12.02
„Deeper“ apie pardavimus: iššūkiai, kuriuos teko įveikti Premium

Geri pardavėjai yra universalūs kariai. Jie yra profesionalūs ir prie derybų stalo, lankstūs ir mobilūs, kai...

Rinkodara
2017.11.30
„Maximos“ ir „Lidl“ dramos trikampis Premium 9

Šalies mažmeninių prekybos tinklų komunikaciją galima dalyti į dvi dalis – iki „Lidl“ atėjimo į Lietuvą ir po...

Rinkodara
2017.11.29
„Iki“ komunikacijos žingsnis neliko nepastebėtas Premium 1

Prekybos tinklas „Iki“ savo pasibaigusiai socialinei akcijai „Gera kaina – Geras darbas“ deda pliusą – pavyko...

Rinkodara
2017.11.28

Verslo žinių pasiūlymai

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau