„INK agency“ skaičiuoja augimą

Publikuota: 2017-03-16
Julija Jermakova, „INK agency“ vykdančioji partnerė. Bendrovės nuotr.
Julija Jermakova, „INK agency“ vykdančioji partnerė. Bendrovės nuotr.

Ryšių su visuomene agentūros „INK agency“ tiesioginės pajamos praėjusiais metais augo 52%, apyvarta – 38%.

Agentūros tiesioginės pajamos, be trečiųjų šalių, per praėjusius metus, palyginti su 2015 m., išaugo 52% ir sudarė 548.000 Eur. Atitinkamai „INK agency“ apyvarta augo 38% iki 787.000 Eur.

2016 m. „INK agency“ pelnas didėjo 86%, iki 97.000 Eur.

„Šiandien rinkoje dominuojanti standartinių, nuspėjamų komunikacijos sprendimų pasiūla tampa vis mažiau patraukli klientams, tad pradėjome daugiau eksperimentuoti, kitaip kelti klausimus ir galiausiai atrasti naujų galimybių bei sprendimų, kurie davė puikių rezultatų“, – išplatintame pranešime teigia Julija Jermakova, „INK agency“ vykdančioji partnerė.

Pasak p. Jermakovos, praėjusiais metais agentūra pagrindinį dėmesį skyrė partnerystės su esamais klientais stiprinimui. Taip pat pernai gerokai išsiplėtė „INK agency“ klientų portfelis, o didžiausiu nauju agentūros klientu tapo prekybos tinklas „Iki“.

Praėjusiais metais „INK agency“ įsteigė socialinės medijos įmonę „bigNow“, kuri šiandien rūpinasi telekomunikacijų bendrovės „Telia“, prekybos centro „Europa“, „Delfi sporto centro“, „Vichy“ vandens parkas ir kt. komunikacija socialiniuose tinkluose.

Pasak Kęstučio Gečo, „INK agency“ vyresniojo partnerio, pateiktuose duomenyse neatsispindi „bigNow“ rodikliai. „Pastaroji veiklą pradėjo tik pernai vasaros pradžioje, tad apimtys čia nėra didelės“, – pabrėžia p. Gečas.

Agentūroje šiuo metu dirba 20 darbuotojų.

Didžiausi „INK agency“ klientai – „Iki“, „Ergo“ draudimo grupės įmonės, vaistinių tinklas „Benu“, „Kalnapilio–Tauro“ grupė ir t.t.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Pasitikėjimo kūrimas. Dažnai ignoruojama dalis

Aš nepasitikiu tavimi – tu manimi. Darbdavys nepasitiki darbuotoju, darbuotojas – darbdaviu. Valstybė...

Rinkodara
15:04
„Tele2“ pasirinko dar vienus reklamos partnerius 4

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ pradeda bendradarbiauti su dar viena reklamos agentūra – nuo šiol...

Rinkodara
2018.07.20
Lauko reklama – alkoholio draudimų girnose Premium 1

Dauguma lauko reklamos bendrovių per pirmąjį pusmetį fiksuoja praradimus – tai alkoholio reklamos draudimų...

Rinkodara
2018.07.16
Klaipėdos ženklo kūrėjai kaltinami plagiatu Premium 7

Naujasis uostamiesčio prekės ženklas sukėlė aštrias diskusijas: nuo pastebėjimų apie plagijavimą, keistą...

Rinkodara
2018.07.10
Klaidos, kurias daro įmonės, keisdamos prekės ženklus Premium

Verslai, nusprendę keisti, atnaujinti savo valdomus prekės ženklus, neretai susitelkia tik į logotipo...

Rinkodara
2018.07.09
Naujas „Facebook“ žingsnis – spausdintas žurnalas

Socialinis tinklas „Facebook“ tyliai pristatė naujovę – savo spausdintą žurnalą „Grow“, skirtą Didžiosios...

Rinkodara
2018.07.08
„MG Baltic Investment“ pelnas pernai augo iki 13,3 mln. Eur 1

Verslininko Dariaus Mockaus valdomo koncerno „MG Baltic“ bendrovė „MG Baltic Investment“, valdanti didžiausią...

„Kilig“ reklaminės kampanijos veidais pasirinko žinomus žmones 12

Naujojo prekės ženklo „Kilig“ įvedimo kampanijai „Biok laboratorija“ renkasi žinomus veidus – Ericą Jennings...

Rinkodara
2018.07.03
Sėkmė „Kanų liūtų“ festivalyje neaplenkia ir mažųjų

„Kanų liūtuose“, didžiausiame kūrybiškumo festivalyje, šiemet dažniausiai ant scenos lipo „Anheuser-Busch...

Rinkodara
2018.07.01

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau