„INK agency“ skaičiuoja augimą

Publikuota: 2017-03-16
Julija Jermakova, „INK agency“ vykdančioji partnerė. Bendrovės nuotr.
Julija Jermakova, „INK agency“ vykdančioji partnerė. Bendrovės nuotr.

Ryšių su visuomene agentūros „INK agency“ tiesioginės pajamos praėjusiais metais augo 52%, apyvarta – 38%.

Agentūros tiesioginės pajamos, be trečiųjų šalių, per praėjusius metus, palyginti su 2015 m., išaugo 52% ir sudarė 548.000 Eur. Atitinkamai „INK agency“ apyvarta augo 38% iki 787.000 Eur.

2016 m. „INK agency“ pelnas didėjo 86%, iki 97.000 Eur.

„Šiandien rinkoje dominuojanti standartinių, nuspėjamų komunikacijos sprendimų pasiūla tampa vis mažiau patraukli klientams, tad pradėjome daugiau eksperimentuoti, kitaip kelti klausimus ir galiausiai atrasti naujų galimybių bei sprendimų, kurie davė puikių rezultatų“, – išplatintame pranešime teigia Julija Jermakova, „INK agency“ vykdančioji partnerė.

Pasak p. Jermakovos, praėjusiais metais agentūra pagrindinį dėmesį skyrė partnerystės su esamais klientais stiprinimui. Taip pat pernai gerokai išsiplėtė „INK agency“ klientų portfelis, o didžiausiu nauju agentūros klientu tapo prekybos tinklas „Iki“.

Praėjusiais metais „INK agency“ įsteigė socialinės medijos įmonę „bigNow“, kuri šiandien rūpinasi telekomunikacijų bendrovės „Telia“, prekybos centro „Europa“, „Delfi sporto centro“, „Vichy“ vandens parkas ir kt. komunikacija socialiniuose tinkluose.

Pasak Kęstučio Gečo, „INK agency“ vyresniojo partnerio, pateiktuose duomenyse neatsispindi „bigNow“ rodikliai. „Pastaroji veiklą pradėjo tik pernai vasaros pradžioje, tad apimtys čia nėra didelės“, – pabrėžia p. Gečas.

Agentūroje šiuo metu dirba 20 darbuotojų.

Didžiausi „INK agency“ klientai – „Iki“, „Ergo“ draudimo grupės įmonės, vaistinių tinklas „Benu“, „Kalnapilio–Tauro“ grupė ir t.t.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Nedažną, bet lyderiams reikalingą savybę ugdyti lengva

Aktyvus klausymasis yra nepelnytai nuvertinamas įgūdis, nors tokia savybė versle ne tik stiprina...

Rinkodara
2018.01.21
„PR lapės“ apdovanoti geriausi 2017 metų komunikacijos projektai

Ketvirtadienio vakarą Lietuvos nacionalinėje Martyno Mažvydo bibliotekoje vyko komunikacijos projektų...

Rinkodara
2018.01.18
Po vienu stogu susijungė dvi dizaino agentūros Premium 3

„Studio Libre“ ir „Juicy Square“ sujungė savo jėgas ir tapo dizaino bendruomene „Critical“ (UAB „Dizaino...

Rinkodara
2018.01.15
Patarimai, kaip surengti gerą spaudos konferenciją

Spaudos konferencijos ryšiuose su žiniasklaida tampa gana retu žanru, bet visgi praėjusią savaitę vieno...

Rinkodara
2018.01.14
Kokios revoliucijos reikia darbo našumui didinti? 17

Ekonomistai baksnoja į Lietuvos darbo jėgos našumą, kuris bent 2–3 kartus atsilieka nuo Europos Sąjungos...

Vadyba
2018.01.13
„Facebook“ – šaltas dušas prekių ženklams ir žiniasklaidai 6

„Facebook“ keičia savo algoritmus taip, kad vartotojai dažniau matytų savo draugų žinutes, tuo tarpu prekių...

Rinkodara
2018.01.13
Sukurta Klaipėdoje. Pagaminta Kinijoje 10

„Lietuva – dizaino šalis“. Skamba neįtikėtinai? Bedate pirštu į Skandinaviją, Italiją ar Prancūziją? Ir vakar...

Rinkodara
2018.01.11
„Akropolis“ priviliojo rinkodaros vadovę iš „Circle K“ 14

Besiplečianti Baltijos šalyse prekybos ir pramogų centrus valdanti bendrovė „Akropolis group“ turi naują...

Rinkodara
2018.01.11
Ballų fenomenas: „Vytauto“ prekės ženklas – padirbinėtojų taikiklyje Premium

Antradienio vakarą pasaulyje Lietuvą garsinantys broliai Ballai sėkmingai debiutavo pirmosiose rungtynėse...

Rinkodara
2018.01.10
7 nuomonių lyderių rinkodaros tendencijos 2018 metams 4

Nuomonių lyderių (angl. influencers) populiarumas socialiniuose tinkluose auga kasmet. Nuo 2013 iki 2016 metų...

Rinkodara
2018.01.09
Kaip būti efektyvesniems „Instagram“ 2018-aisiais 1

Pamenate 2012-uosius, kai visi prekių ženklai kaip pašėlę kūrėsi „Facebook“, samdė socialinių tinklų...

Rinkodara
2018.01.09
Randasi pirmieji bandymai švelninti alkoholio reklamos draudimus 1

Nuo šių metų pradžios įsigaliojo visiškas alkoholio reklamos draudimas. Įstatymo pritaikymas sukėlė nemenką...

Rinkodara
2018.01.08
Įdomiau ne 10 m. veiklos jubiliejus, o iš ko minkote tešlą

Neretai tenka susidurti su įmonėmis, kurios norėtų, arba supranta, kad reikėtų, bet nežino, apie ką galėtų...

Rinkodara
2018.01.07
Šventinių reklamų kova: „Maxima“ aplenkė „Lidl“, „Telia“ lipa ant kulnų Premium

Per tik ką praūžusias šventes televizijos sulaukė 1,2% daugiau reklamos skaičiuojant sekundėmis ir beveik 7%...

Rinkodara
2018.01.05

Verslo žinių pasiūlymai

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau