„INK agency“ skaičiuoja augimą

Publikuota: 2017-03-16
Julija Jermakova, „INK agency“ vykdančioji partnerė. Bendrovės nuotr.
Julija Jermakova, „INK agency“ vykdančioji partnerė. Bendrovės nuotr.

Ryšių su visuomene agentūros „INK agency“ tiesioginės pajamos praėjusiais metais augo 52%, apyvarta – 38%.

Agentūros tiesioginės pajamos, be trečiųjų šalių, per praėjusius metus, palyginti su 2015 m., išaugo 52% ir sudarė 548.000 Eur. Atitinkamai „INK agency“ apyvarta augo 38% iki 787.000 Eur.

2016 m. „INK agency“ pelnas didėjo 86%, iki 97.000 Eur.

„Šiandien rinkoje dominuojanti standartinių, nuspėjamų komunikacijos sprendimų pasiūla tampa vis mažiau patraukli klientams, tad pradėjome daugiau eksperimentuoti, kitaip kelti klausimus ir galiausiai atrasti naujų galimybių bei sprendimų, kurie davė puikių rezultatų“, – išplatintame pranešime teigia Julija Jermakova, „INK agency“ vykdančioji partnerė.

Pasak p. Jermakovos, praėjusiais metais agentūra pagrindinį dėmesį skyrė partnerystės su esamais klientais stiprinimui. Taip pat pernai gerokai išsiplėtė „INK agency“ klientų portfelis, o didžiausiu nauju agentūros klientu tapo prekybos tinklas „Iki“.

Praėjusiais metais „INK agency“ įsteigė socialinės medijos įmonę „bigNow“, kuri šiandien rūpinasi telekomunikacijų bendrovės „Telia“, prekybos centro „Europa“, „Delfi sporto centro“, „Vichy“ vandens parkas ir kt. komunikacija socialiniuose tinkluose.

Pasak Kęstučio Gečo, „INK agency“ vyresniojo partnerio, pateiktuose duomenyse neatsispindi „bigNow“ rodikliai. „Pastaroji veiklą pradėjo tik pernai vasaros pradžioje, tad apimtys čia nėra didelės“, – pabrėžia p. Gečas.

Agentūroje šiuo metu dirba 20 darbuotojų.

Didžiausi „INK agency“ klientai – „Iki“, „Ergo“ draudimo grupės įmonės, vaistinių tinklas „Benu“, „Kalnapilio–Tauro“ grupė ir t.t.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Tarptautinėje arenoje – du lietuvių komunikacijos projektai

Pasauliniuose ryšių su visuomene rinkos apdovanojimuose „Sabre Awards“ tarp Europos, Artimųjų rytų ir Afrikos...

Rinkodara
2018.04.17
„PZU Lietuva gyvybės draudimas“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Bendrovė „PZU Lietuva gyvybės draudimas“ išsirinko naujus ryšių su visuomene partnerius – metinė...

Rinkodara
2018.04.11
„Publicum Group” parduoda agentūrą „Love”

Integruotos komunikacijos bendrovė „Publicum Group” parduoda kontrolinį reklamos agentūros „Love” akcijų...

Rinkodara
2018.04.04
Reklamos rinka auga, TV išlaiko savo kąsnį

2017 m. Lietuvos reklamos rinka fiksavo 3,8% augimą ir siekė 111,2 mln. Eur. Vienam Lietuvos gyventojui teko...

Rinkodara
2018.04.03
Kelionių organizatorė „Itaka“ pasirinko komunikacijos partnerius

Lietuvoje veiklą pradedanti Lenkijos kelionių organizatorė „Itaka“ pasirinko žiniasklaidos planavimo...

Rinkodara
2018.03.29
„vipcommunications“ 2017 m. augino ir pajamas, ir klientų ratą

Integruotos komunikacijos agentūros „vipcommunications“ apyvarta 2017 m. išaugo 11%, o tiesioginės pajamos –...

Rinkodara
2018.03.28
Reklamos rinką augina didžiųjų konkurencija Premium

2017 m. Lietuvos reklamos rinka fiksavo 3,8% augimą ir siekė 111,2 mln. Eur. Pridėjus verslo investicijas į...

Rinkodara
2018.03.28

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau