„Tele2“ šampanas – dviem komunikacijos agentūroms

Publikuota: 2017-03-13
Andrius Baranauskas, „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius.  Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Andrius Baranauskas, „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ išsirinko komunikacijos partnerius – rankomis sukirsta su komunikacijos agentūromis „Publicum“ ir „vipcommunications“.

VŽ rašė, kad „Tele2“ apie konkursą paskelbė sausio pradžioje, pranešdama, kad nutraukiamas ilgametis bendradarbiavimas su „Fabula Hill + Knowlton Strategies“. Pastaroji pretenduoja tapti „Telia“ komunikacijos partnere ir vienintelė dalyvauja šiuo metu vykstančiame konkurse.

„Tele2“ konkurse dalyvavo 9–ios ryšių su visuomene agentūros.

Andrius Baranauskas, „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius Baltijos šalims, teigia, kad sutartys su „Publicum“ ir „vipcommunications“ artimiausiu metu bus pasirašytos vieneriems metams su galimybe pratęsti bendradarbiavimą.

„Du partnerius pasirinkome dėl kelių aspektų: didelių darbo apimčių ir rizikos valdymo. „vipcommunications“ dirbs su „Pildyk“ prekės ženklu, „Publicum“ – su „Tele2“ ženklu, – kalba p. Baranauskas. – Tai nėra nauja praktika rinkoje, anksčiau taip pat esame taikę tokį bendradarbiavimo modelį“.

Nuo šių metų pradžios „Tele2“ pradėjo dirbti ir su naujais žiniasklaidos planavimo partneriais. Jais tapo „Carat Lietuva“.

Ilgametė telekomunikacijų bendrovės reklamos agentūra, su kuria bendradarbiavimas tęsiasi nuo 2007 m. – „Adell Taivas Ogilvy“. Ji rūpinasi abiejų „Tele2“ prekių ženklų („Tele2“ ir „Pildyk“) reklamomis.

„Tele2“, kaip rodo tyrimų bendrovės „Kantar TNS“ duomenys, yra didžiausia reklamos užsakovė Lietuvoje, „Omnitel“ 2016 m. rikiavosi septintoje pozicijoje, „Bitė Lietuva“ – dešimtoje, „Teo“ – 25–oje.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Išrinkta nauja Lietuvos komunikacijos asociacijos taryba

Lietuvos komunikacijos asociacijos taryba baigia savo dvejų metų veiklos kadenciją ir nuo 2019 m. sausio...

Rinkodara
10:33
„Time“ Metų žmogumi paskelbė persekiojamus žurnalistus

„Time“ Metų žmogumi paskelbė „Sergėtojus“ („The Guardians“) – taip žurnalas pavadino dėl savo darbo...

Laisvalaikis
2018.12.12
Netradiciniai rinkodaros žingsniai kelia ir pardavimus, ir darbdavio įvaizdį Premium 1

Šmaikštus prekybininkės atsakas į prieš kelias savaites jaunuolių iškrėstą pokštą, kai Vilniaus IKEA...

Rinkodara
2018.12.12
Komunikacijos agentūra „Idea prima“ atnaujino prekės ženklą 1

Veiklą nuo strategijų kūrimo, ryšių su žiniasklaida iki rinkodaros, dizaino, socialinių tinklų, renginių...

Rinkodara
2018.12.10
Komunikacijos kryptys: kokią kortą traukia sėkmingi prekių ženklai 1

Šiandien laimi tie prekės ženklai, kurie geba būti aktualūs vartotojui tada, atsižvelgia į kontekstą ir...

Rinkodara
2018.12.09
2019 m. „Facebook“ tendencijos: ką reikia žinoti 6

Planuojant kitų metų komunikaciją socialiniame tinkle „Facebook“ svarbiausios yra dvi sritys: privačios...

Rinkodara
2018.12.08
Rinkodaros ir komunikacijos sektoriaus atlyginimai auga sparčiau nei šalyje Premium

Du pastaruosius ketvirčius iš eilės atlyginimų metinis augimas Lietuvoje išlieka dviženklis. Gerokai...

Rinkodara
2018.12.07
„Bitės“ ir „Eurovaistinės“ šuolis tarp didžiųjų reklamdavių

Per 10 šių metų mėnesių bendra reklamos apimtis Lietuvoje ūgtelėjo beveik 13%. Kritimą tyrėjai fiksuoja tik...

Rinkodara
2018.12.05
„Victoria‘s Secret“ pamokos: nejautrumas ir arogancija kainuoja Premium 3

Milijonai amerikiečių šiemet vėl įsijungė „Victoria‘s Secret“ mados šou – kasmetinę ekstravagantišką naujos...

Rinkodara
2018.12.04
Beveidė komunikacija – vis dar madingiausia reklamos forma Premium 6

Nors prekių ženklai, reklamos kūrėjai savo rankose žongliruoja vis pažangesnėmis technologijomis, kurios...

Rinkodara
2018.12.03
Pakuotės dizainas: analizė padeda išvengti klaidų Premium

Dažnai pakuotė produktui būna bene vienintelė komunikacijos priemonė, tad kuriant ar atnaujinant dizainą...

Rinkodara
2018.12.01
TV3 ir „Tipro“ bendradarbiavimą vainikavo įsigijimas 7

UAB „All Media Lithuania“, valdanti televizijos kanalą TV3, įsigijo interneto portalų tinklą UAB „Tipro...

Rinkodara
2018.11.29
„Tele2“ pristato naują prekės ženklą 5

Telekomunikacijų bendrovei „Tele2“ priklausantis prekės ženklas „Telefonų priežiūros centras“ keičia...

Rinkodara
2018.11.29
„YouTube“ keičia strategiją – bus daugiau nemokamo turinio 1

„YouTube“ planuoja visą čia patenkantį turinį vartotojams siūlyti nemokamai su reklama.

Rinkodara
2018.11.29
Galimybė „LinkedIn“: kalbėti ne darbdavio, o darbuotojų lūpomis Premium

„LinkedIn“ atsiranda daugiau galimybių dalytis naujienomis ir straipsniais, dalykiniais darbuotojų įrašais...

Rinkodara
2018.11.28
„Facebook“ reikėtų „out of office“ funkcijos

Valandų valandos per dieną praleistos su socialiniais tinklais, gali sukelti depresiją. Tuo metu ribojant...

Rinkodara
2018.11.25
IKEA nuotraukų istorija: atsakas neeiliniam pirkėjų pokštui parduotuvėje 6

Praėjusią savaitę jauna vilniečių pora iškrėtė pokštą ir sostinės IKEA parduotuvėje esančias įrėmintas...

Rinkodara
2018.11.24

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau