„Rinkodaros podkastas“ – naujas projektas „Verslo žinių“ skaitytojams

Publikuota: 2017-02-01
Bendras Verslo žinių ir komunikacijos agentūros „Komunikacijos Amatinininkai“ Rinkodaros podkasto pristatymas. Iš kairės: Deividas Budginas, komunikacijos agentūros „Komunikacijos amatininkai“ vadovas, Liudas Rimkus, AB SEB banko rinkodaros departamento direktorius ir Rūta Balčiūnienė, „Verslo žinių“ Rinkodaros rubrikos redaktorė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Bendras Verslo žinių ir komunikacijos agentūros „Komunikacijos Amatinininkai“ Rinkodaros podkasto pristatymas. Iš kairės: Deividas Budginas, komunikacijos agentūros „Komunikacijos amatininkai“ vadovas, Liudas Rimkus, AB SEB banko rinkodaros departamento direktorius ir Rūta Balčiūnienė, „Verslo žinių“ Rinkodaros rubrikos redaktorė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Šiandien pristatome bendrą „Verslo žinių“ ir komunikacijos agentūros „Komunikacijos amatininkai“ projektą – Rinkodaros podkastą. Pirmojo epizodo tema – „Turinio rinkodara Lietuvoje: misija įmanoma“.

Užsienio spaudoje pastaruoju metu akis užkliūva už pasvarstymų, kad būtent tinklalaidės (angl. podcast) yra dar viena į viršų šaunanti tendencija, būtent jie tampa naujaisiais prekių ženklų tinklaraščiais arba papildo juos.

Ir čia investuoja ne vienas prekės ženklas nuo žiniasklaidos iki pačių įvairiausių prekių ženklų. Sėkmės istorija čia vadiname „eBay“, „General Electric“, „Netflix“ pristatomus vis naujus ir naujus laidų epizodus.

Priežastis paprasta – išleidus naują blogo įrašą geriausiu atveju vartotojo dėmesį pavyksta vos kelioms minutėms, nes viską šiandien vartojame greitai, ne skaitome, o skanuojame. Tuo tarpu tinklalaidės sugeba vartotojų dėmesį išlaikyti gerokai ilgiau.

Statistika rodo, kad daugiau nei trečdalis amerikiečių bent kartą per mėnesį klauso tokių laidų, o jų žinomumas visuomenėje nuo 2006 m. daugiau nei padvigubėjo.

Žvelgiant iš „Verslo žinių“ pozicijos, imamės šio projekto, nes tai dar vienas kelias pasiekti vartotoją – ne visada spėjame perskaityti, pamatyti norimą žinią. Tad tikėmės, kad „Rinkodaros podkastas“ bus patogus formatas vartoti informaciją – atsisiuntus klausyti tada, kada patogu.

Dar viena galimybė

„Rinkodaros specialistai turi vis mažiau laiko prisėsti ir paskaityti ne tik knygą, bet ir išsamesnį straipsnį, todėl nusprendėme į Lietuvą atnešti šią turinio formą ir rinkodaros naujienomis bei tendencijomis dalytis kitaip“, – kalba Deividas Budginas, agentūros „Komunikacijos amatininkai“ vadovas.

Pirmojo „Rinkodaros podkasto“ epizodo svečias – Liudas Rimkus, SEB rinkodaros departamento vadovas, kurį kartu su kalbinome apie turinio rinkodarą.

„Geras turinio projektas kaip gera daina – niekada nežinai, kuri iš jų taps hitu, o kad sužinotum, turi „iškepti“ ne vieną albumą. Turi eiti bandymų keliu, nebijoti klysti, aprėpti ne vieną, o galbūt keliasdešimt temų, analizuoti, kas patraukia dėmesį, o kas, priešingai – neįdomu vartotojams, – teigia p. Rimkus. – Mes patys dažnai analizuodami situaciją daugiau dėmesio skiriame ne temoms, kurios buvo skaitomos, kuriomis dalijosi, o toms, kurios nesulaukė dėmesio, ir bandome suprasti kodėl.“ Pasak p. Rimkaus, visus verslus keičia skaitmeninė revoliucija.

„Vis labiau didėja vartotojų nepakantumas jiems neaktualiai reklamai ir komunikacijai. Kuriant vertingą, vartotojams naudingą turinį, galima surasti sėkmės raktą į prekių ženklo žinomumo didinimą ir pardavimų auginimą. Geru turiniu neabejotinai galima suteikti vertę ir prisidėti prie verslo sėkmės“, – pabrėžia p. Rimkus. Jis priduria, kad SEB rinkodaros strategijoje labai nedaug liko vietos tradicinei reklamai.

„Beveik visa mūsų rinkodara ir komunikacijos strategija šiandien yra turinio rinkodara. Viskas, ką darome, – tai bandome kurti vertingą turinį, kuris turėtų padėti vartotojui susigaudyti jo kelionėje“, – teigia p. Rimkus.

Visą pokalbį su p. Rimkumi klausykite čia.

„Rinkodaros podkasto“ galite klausytis „Verslo žinių“ portale, jį pre­numeruoti su Rinkodaros naujienlaiškiu, agentūros „Ko­munikacijos amatininkai“ tinklaraštyje, „iTunes“, „Sound­cloud“ ir „Sticher“ plat­formose.

FOTOGALERIJA Rinkodaros podkastas, pirmasis epizodas (10 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Metų rinkodaros vadovo rinkimai – finišo tiesiojoje 3

Lietuvos marketingo asociacija LiMA penktą kartą rengia „Metų CMO“ rinkimus. Nugalėtojas bus paskelbtas ir...

Rinkodara
2019.02.20
„Bitė Lietuva“ turi naują prekės ženklo komunikacijos vadovę 4

Telekomunikacijos bendrovės „Bitė Lietuva“ prekės ženklo komunikacijai vadovaus Ieva Talaikienė.

Rinkodara
2019.02.18
Aštuonios iš 9 RSVA narių atitinka visus veiklos kokybės standartus 2

Lietuvos ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) įdiegto veiklos kokybės standarto sertifikatai šiemet...

Rinkodara
2019.02.12
Komunikacijos agentūros „Maniakai“ vadovu tapo M. Janulionis 4

Komunikacijos ir konsultacijų agentūros „Maniakai“ vadovu nuo šių metų vasario 1 d. tapo Mindaugas...

Rinkodara
2019.02.12
Naujų rinkodaros ir komunikacijos konkursų lietus tęsiasi Premium 1

2018 m. paskutinysis metų ketvirtis išsiskyrė rinkodaros ir žiniasklaidos planavimo paslaugų pirkimo konkursų...

Rinkodara
2019.02.12
Vilniaus universitetas keičia savo veidą 6

Vilniaus universitetas startavo su nauja komunikacijos kampanija, kurioje bando kalbėti ne tradiciniais...

Rinkodara
2019.02.10
„Vilniaus pergalės“ patirtis: svarbu išdrįsti išeiti iš komforto zonos Premium 11

Saldumynų gamintoja „Vilniaus pergalė“ nuėjo ilgą bandymų kelią jungdama ir vėl atskirdama įmonės rinkodaros...

Rinkodara
2019.02.08
Kritikos strėlės viešiesiems pirkimams: formalus požiūris ar polinkis į „draugystę“ 14

Neseniai Prezidentė teikė siūlymą Viešųjų pirkimų įstatymų pataisoms, uždrausiančioms politinio pasitikėjimo...

Rinkodara
2019.02.07
Sporto klubo reklama įstatymo nepažeidė, bet sukėlė diskusijų 10

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba įvertinusi „Gym Plius“ sporto klubo reklamą, pažeidimų joje nenustatė.

Rinkodara
2019.02.07
„Aprangos“ grupė pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Mažmeninės prekybos drabužiais lyderė Baltijos šalyse „Aprangos“ grupės skelbtą skaitmeninės komunikacijos...

Rinkodara
2019.02.05
Teisinis ginčas dėl „Adrenalino“ baigtas, nuoskaudos – liko 1

Lietuviškos reklamos festivalio „Adrenalinas“ organizatorė Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacija KOMAA...

Rinkodara
2019.02.04
RSVA: rinka atsiriboja nuo „vipcommunications“ veiksmų 5

Ryšių su visuomene agentūrų asociacija (RSVA) neigiamai vertina veiklą, kuomet ryšių su visuomene agentūra...

Rinkodara
2019.01.30
„Password 2019“: efektyviausi rinkodaros projektai ir metų CMO

Jau šešioliktą kartą „Verslo žinios“ kviečia varžytis dėl efektyviausios Metų rinkodaros kampanijos titulo.

Rinkodara
2019.01.30

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau