Duomenų iššūkis komunikacijai

Publikuota: 2016-09-21
Lina Jakučionienė, draudimo bendrovės „Ergo“ korporatyvinės komunikacijos direktorė Baltijos šalyse: „Vadovai iš mūsų tikisi ekonomiškai pagrįstos komunikacijos.“  Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Lina Jakučionienė, draudimo bendrovės „Ergo“ korporatyvinės komunikacijos direktorė Baltijos šalyse: „Vadovai iš mūsų tikisi ekonomiškai pagrįstos komunikacijos.“ Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Technologijos atneša vis didesnių pokyčių į komunikacijos verslą, o skaitmeniniai sprendimai įgauna vis svaresnę reikšmę, tačiau ne visada sėkmingai juos išnaudojame.

Lina Jakučionienė, draudimo bendrovės „Ergo“ korporatyvinės komunikacijos direktorė Baltijos šalyse, pabrėžia, kad visoje Europoje komunikacijos verslas išgyvena transformacijos laikotarpį. „Vis daugiau turinio kuriame socialiniuose tinkluose, tačiau ...

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Verslo žinių pasiūlymai

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau