Po susijungimo – į trejetuką didžiausių žiniasklaidos planuotojų

Publikuota: 2016-08-30
Andrius Barakūnas, ligšiolinis „Publicum Media“ direktorius ir naujasis „Havas Media“ Lietuvoje vadovas : „Didžiausią konsolidacijos įtaką ir pajausime Lietuvos rinkoje“. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Andrius Barakūnas, ligšiolinis „Publicum Media“ direktorius ir naujasis „Havas Media“ Lietuvoje vadovas : „Didžiausią konsolidacijos įtaką ir pajausime Lietuvos rinkoje“. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Žiniasklaidos planavimo bendrovė „Publicum Media“ jungiasi su UAB „Idea Media“ (prekės ženklas – „Idea Havas Media“) ir atstovaus pasaulinį komunikacijos tinklą „Havas Media“. Naujasis junginys jau pagal 2016 m. pardavimų apimtis taikosi į trejetuką didžiausių žiniasklaidos planavimo agentūrų Lietuvoje.

Bendra abiejų grupių veikla su naujuoju „Havas Media“ vardu bus vykdoma tik žiniasklaidos planavimo srityje. Kitus verslus – ryšių su visuomene, renginių organizavimo, kūrybos ir kt. – grupės ir toliau plėtos atskirai.

Grupės minėtas žiniasklaidos planavimo bendroves bendrai veiklai apjungia tik Lietuvoje, Estijoje tinklą ir toliau atstovaus „Idea Media Oܔ, Latvijoje – „Idea Havas Media SIA“ ir „Idea Metrix SIA”.

„Tad didžiausią konsolidacijos įtaką ir pajausime Lietuvos rinkoje“, – pabrėžia Andrius Barakūnas, ligšiolinis „Publicum Media“ direktorius ir naujasis „Havas Media“ Lietuvoje vadovas. „Havas Media“ strategijų direktoriumi taps Tomas Markūnas, iki šiol vadovavęs „Idea Media“.

Šiuo metu jau yra pradėtas teisinės procedūros steigiant bendrą „Publicum“ ir „Idea“ grupių įmonę, kuri valdys visas abiejų grupių žiniasklaidos planavimo bendroves Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Susijungimo procesą tikimąsi užbaigti per šį mėnesį, kai „Idea Media“ ir „Publicum Media“ lygiomis dalimis bus sujungtos į įmonę „Idea Publicum Media”, kuri rinkoje veiks su „Havas Media“ prekės ženklu.

Pasak Marko Eiknerio, „Idea Group” valdybos pirmininko, dviejų lyderiaujančių Baltijos šalyse komunikacijos grupių strateginė partnerystė žiniasklaidos planavimo srityje yra logiškas atsakymas šiuolaikiniams rinkos iššūkiams.

„Suvienytos pajėgos leis realizuoti ambicingus tarptautinių ir vietos klientų poreikius visose trijose šalyse. Sudrebinsime lyderių gretas Lietuvoje“, – antrina ir Ričardas Jarmalavičius, „Publicum Group“ valdybos pirmininkas.

Didžiausių trejetuke

Ponas Barakūnas skaičiuoja, jog apsijungusių bendrovių pajamos jau šiemet viršys 8 mln. Eur.

„Sujungiame dvi skirtingas agentūras. „Publicum Media“ – viena sparčiausiai per pastaruosius tris metus augusių žiniasklaidos planuotojų, kurios pagrindiniai klientai – vietos verslai. „Idea Media“ – vieno didžiausių pasaulinio tinklo „Havas“ atstovai, kurios krepšelyje – tarptautiniai verslai. Tad apjungsime savo stipriąsias puses ir, jei žvelgtume į didžiausiųjų žiniasklaidos planuotojų dešimtuką pagal 2015 m. pardavimus, mes šiemet tikimės atsistoti ant trečiojo laiptelio, – ambicingai dėsto p. Barakūnas. – Mūsų tikslas ne tik būti trejetuke, bet ir augti į viršų“.

Jis skaičiuoja, jog „Publicum Media“ šiandien dirba 12, „Idea Media“ – 10 specialistų. Tikimąsi, jog metų gale darbuotojų skaičius iššaugs iki 30. Kartu p. Barakūnas sutinka, jog šiemet tarp žiniasklaidos bendrovių matysime nemažai pokyčių.

„Inspired UM“, laimėjusi „Maxima“ konkursą, turėtų gerokai padidinti savo apyvartą. „Media House“ augins partnerystė su „Lidl“. Apie veiklos plėtrą ambicingai paskelbė ir „BPN Lietuva“, prie kurios vairo šį pavasarį stojęs Linas Šiautkulis žada, jog bendrovė per artimiausius metus bus viena iš 5–7 stipriausių žiniasklaidos planuotojų Lietuvoje.

„Labiausiai iš šio susijungimo išloš reklamos užsakovai. Esame jau žinomi rinkoje, mums nebereikia įrodinėti, kas esame. Tampame tik didesni“, – kalba p. Barakūnas.

2015 m. „Publicum Media“ pardavimo pajamos viršijo 4 mln. eurų ir buvo 21,4% didesnės nei prieš metus. Įmonės pelningumas siekė 7,2%. Atitinkamai „Idea Media“ pajamos per šį laikotarpį padidėjo 7,3% iki 3,063 mln. Eur, pelningumas – 1,2%.

Tarp „Publicum Media“ klientų – „Kesko Senukai“, „Mega“, „Novaturas“, „Olainfarm“, „Prike LT“, „Royal Canin“ ir t.t. „Idea Media“ dirba su „Jacobs“, „Red Bull“, „Hyundai“, „Borjomi“, „IPF Digital“, „Deichmann“ ir kt.

Ponas Jarmalavičius priduria, jog „Havas“ tinklas – jau dabar vienas iš lyderių Estijoje ir Latvijoje. „Tad ir Lietuvoje tikimės šuolio į viršų ir rokiruočių šiame segmente“, – kalba p. Jarmalavičius.

„Apsijungę tikimės atsidurti didžiųjų Lietuvos reklamos užsakovų akiratyje. Jų pokyčiai agentūrų krepšelyje labiausiai ir lemia sektoriaus rezultatus. Mūsų ambicijos pasvertos, – ir dėl darbuotojų, ir tarptautinės patirties“, – pažymi p. Barakūnas.

„Publicum Media“ priklauso integruotos komunikacijos „Publicum“ grupei, kuri jungia ryšių su visuomene agentūra „Publicum“, finansinės komunikacijos „Publicum FComm“, taip pat – „Publicum Events“, kūrybinės reklamos agentūrą „Love“ ir skaitmeninės rinkodaros bendrovę „Socialus marketingas“.

1996 m. Estijoje pradėjusi savo veiklą „Idea Group“ šiandien Baltijos šalyse jungia 15 komunikacijos bendrovių ir priklauso pasauliniam „Havas“ tinklui. Lietuvoje „Idea“ grupė vienija kūrybinės reklamos bendrovę „Idea Vilnius“, komunikacijos planavimo agentūrą „Idea Media“ ir ryšių su visuomene agentūrą „Idea PR“.

Per 2015 m. „Publicum“ grupės įmonės pajamos išaugo 28,5% ir viršijo 8,3 mln. Eur, tiesioginės pajamos – 19% iki 2,908 mln. Eur.

„Idea“ grupės pajamos per šį laikotarpį padidėjo 22% iki 22,314 mln. Eur, tiesioginės pajamos – 14% iki 6,6 mln. eurų. Lietuvoje „Idea“ grupės pajamos sudarė 4,962 mln. Eur – 8% daugiau nei prieš metus, tiesioginės pajamos – 1,336 mln. Eur, tai 11% daugiau.

1835 m. Paryžiuje įkurta „Havas“ šiuo metu yra viena iš didžiausių pasaulyje komunikacijos grupių, kurios apyvarta praėjusiais metais sudarė beveik 2,2 mlrd. Eur. Tinklo įmonėse daugiau nei 100 šalių dirba 19.500 darbuotojų.

infogr.am::77e92b85-2f68-4517-aa21-2f68dd78acfd

infogr.am::7fb11de6-1257-4c6b-b327-9830a6501d67

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Nedažną, bet lyderiams reikalingą savybę ugdyti lengva

Aktyvus klausymasis yra nepelnytai nuvertinamas įgūdis, nors tokia savybė versle ne tik stiprina...

Rinkodara
2018.01.21
„PR lapės“ apdovanoti geriausi 2017 metų komunikacijos projektai

Ketvirtadienio vakarą Lietuvos nacionalinėje Martyno Mažvydo bibliotekoje vyko komunikacijos projektų...

Rinkodara
2018.01.18
Po vienu stogu susijungė dvi dizaino agentūros Premium 3

„Studio Libre“ ir „Juicy Square“ sujungė savo jėgas ir tapo dizaino bendruomene „Critical“ (UAB „Dizaino...

Rinkodara
2018.01.15
Patarimai, kaip surengti gerą spaudos konferenciją

Spaudos konferencijos ryšiuose su žiniasklaida tampa gana retu žanru, bet visgi praėjusią savaitę vieno...

Rinkodara
2018.01.14
Kokios revoliucijos reikia darbo našumui didinti? 17

Ekonomistai baksnoja į Lietuvos darbo jėgos našumą, kuris bent 2–3 kartus atsilieka nuo Europos Sąjungos...

Vadyba
2018.01.13
„Facebook“ – šaltas dušas prekių ženklams ir žiniasklaidai 6

„Facebook“ keičia savo algoritmus taip, kad vartotojai dažniau matytų savo draugų žinutes, tuo tarpu prekių...

Rinkodara
2018.01.13
Sukurta Klaipėdoje. Pagaminta Kinijoje 10

„Lietuva – dizaino šalis“. Skamba neįtikėtinai? Bedate pirštu į Skandinaviją, Italiją ar Prancūziją? Ir vakar...

Rinkodara
2018.01.11
„Akropolis“ priviliojo rinkodaros vadovę iš „Circle K“ 14

Besiplečianti Baltijos šalyse prekybos ir pramogų centrus valdanti bendrovė „Akropolis group“ turi naują...

Rinkodara
2018.01.11
Ballų fenomenas: „Vytauto“ prekės ženklas – padirbinėtojų taikiklyje Premium

Antradienio vakarą pasaulyje Lietuvą garsinantys broliai Ballai sėkmingai debiutavo pirmosiose rungtynėse...

Rinkodara
2018.01.10
7 nuomonių lyderių rinkodaros tendencijos 2018 metams 4

Nuomonių lyderių (angl. influencers) populiarumas socialiniuose tinkluose auga kasmet. Nuo 2013 iki 2016 metų...

Rinkodara
2018.01.09
Kaip būti efektyvesniems „Instagram“ 2018-aisiais 1

Pamenate 2012-uosius, kai visi prekių ženklai kaip pašėlę kūrėsi „Facebook“, samdė socialinių tinklų...

Rinkodara
2018.01.09
Randasi pirmieji bandymai švelninti alkoholio reklamos draudimus 1

Nuo šių metų pradžios įsigaliojo visiškas alkoholio reklamos draudimas. Įstatymo pritaikymas sukėlė nemenką...

Rinkodara
2018.01.08
Įdomiau ne 10 m. veiklos jubiliejus, o iš ko minkote tešlą

Neretai tenka susidurti su įmonėmis, kurios norėtų, arba supranta, kad reikėtų, bet nežino, apie ką galėtų...

Rinkodara
2018.01.07
Šventinių reklamų kova: „Maxima“ aplenkė „Lidl“, „Telia“ lipa ant kulnų Premium

Per tik ką praūžusias šventes televizijos sulaukė 1,2% daugiau reklamos skaičiuojant sekundėmis ir beveik 7%...

Rinkodara
2018.01.05

Verslo žinių pasiūlymai

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau