Po susijungimo – į trejetuką didžiausių žiniasklaidos planuotojų

Žiniasklaidos planavimo bendrovė Publicum Media jungiasi su UAB Idea Media (prekės ženklas Idea Havas Media) ir atstovaus pasaulinį komunikacijos tinklą Havas Media. Naujasis junginys jau pagal 2016 m. pardavimų apimtis taikosi į trejetuką didžiausių žiniasklaidos planavimo agentūrų Lietuvoje.
Bendra abiejų grupių veikla su naujuoju Havas Media vardu bus vykdoma tik žiniasklaidos planavimo srityje. Kitus verslus ryšių su visuomene, renginių organizavimo, kūrybos ir kt. grupės ir toliau plėtos atskirai.
Grupės minėtas žiniasklaidos planavimo bendroves bendrai veiklai apjungia tik Lietuvoje, Estijoje tinklą ir toliau atstovaus Idea Media OÜ, Latvijoje Idea Havas Media SIA ir Idea Metrix SIA.
Tad didžiausią konsolidacijos įtaką ir pajausime Lietuvos rinkoje, pabrėžia Andrius Barakūnas, ligšiolinis Publicum Media direktorius ir naujasis Havas Media Lietuvoje vadovas. Havas Media strategijų direktoriumi taps Tomas Markūnas, iki šiol vadovavęs Idea Media.
Šiuo metu jau yra pradėtas teisinės procedūros steigiant bendrą Publicum ir Idea grupių įmonę, kuri valdys visas abiejų grupių žiniasklaidos planavimo bendroves Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Susijungimo procesą tikimąsi užbaigti per šį mėnesį, kai Idea Media ir Publicum Media lygiomis dalimis bus sujungtos į įmonę Idea Publicum Media, kuri rinkoje veiks su Havas Media prekės ženklu.
Pasak Marko Eiknerio, Idea Group valdybos pirmininko, dviejų lyderiaujančių Baltijos šalyse komunikacijos grupių strateginė partnerystė žiniasklaidos planavimo srityje yra logiškas atsakymas šiuolaikiniams rinkos iššūkiams.
Suvienytos pajėgos leis realizuoti ambicingus tarptautinių ir vietos klientų poreikius visose trijose šalyse. Sudrebinsime lyderių gretas Lietuvoje, antrina ir Ričardas Jarmalavičius, Publicum Group valdybos pirmininkas.
Didžiausių trejetuke
Ponas Barakūnas skaičiuoja, jog apsijungusių bendrovių pajamos jau šiemet viršys 8 mln. Eur.
Sujungiame dvi skirtingas agentūras. Publicum Media viena sparčiausiai per pastaruosius tris metus augusių žiniasklaidos planuotojų, kurios pagrindiniai klientai vietos verslai. Idea Media vieno didžiausių pasaulinio tinklo Havas atstovai, kurios krepšelyje tarptautiniai verslai. Tad apjungsime savo stipriąsias puses ir, jei žvelgtume į didžiausiųjų žiniasklaidos planuotojų dešimtuką pagal 2015 m. pardavimus, mes šiemet tikimės atsistoti ant trečiojo laiptelio, ambicingai dėsto p. Barakūnas. Mūsų tikslas ne tik būti trejetuke, bet ir augti į viršų.
Jis skaičiuoja, jog Publicum Media šiandien dirba 12, Idea Media 10 specialistų. Tikimąsi, jog metų gale darbuotojų skaičius iššaugs iki 30. Kartu p. Barakūnas sutinka, jog šiemet tarp žiniasklaidos bendrovių matysime nemažai pokyčių.
Inspired UM, laimėjusi Maxima konkursą, turėtų gerokai padidinti savo apyvartą. Media House augins partnerystė su Lidl. Apie veiklos plėtrą ambicingai paskelbė ir BPN Lietuva, prie kurios vairo šį pavasarį stojęs Linas Šiautkulis žada, jog bendrovė per artimiausius metus bus viena iš 57 stipriausių žiniasklaidos planuotojų Lietuvoje.
Labiausiai iš šio susijungimo išloš reklamos užsakovai. Esame jau žinomi rinkoje, mums nebereikia įrodinėti, kas esame. Tampame tik didesni, kalba p. Barakūnas.
2015 m. Publicum Media pardavimo pajamos viršijo 4 mln. eurų ir buvo 21,4% didesnės nei prieš metus. Įmonės pelningumas siekė 7,2%. Atitinkamai Idea Media pajamos per šį laikotarpį padidėjo 7,3% iki 3,063 mln. Eur, pelningumas 1,2%.
Tarp Publicum Media klientų Kesko Senukai, Mega, Novaturas, Olainfarm, Prike LT, Royal Canin ir t.t. Idea Media dirba su Jacobs, Red Bull, Hyundai, Borjomi, IPF Digital, Deichmann ir kt.
Ponas Jarmalavičius priduria, jog Havas tinklas jau dabar vienas iš lyderių Estijoje ir Latvijoje. Tad ir Lietuvoje tikimės šuolio į viršų ir rokiruočių šiame segmente, kalba p. Jarmalavičius.
Apsijungę tikimės atsidurti didžiųjų Lietuvos reklamos užsakovų akiratyje. Jų pokyčiai agentūrų krepšelyje labiausiai ir lemia sektoriaus rezultatus. Mūsų ambicijos pasvertos, ir dėl darbuotojų, ir tarptautinės patirties, pažymi p. Barakūnas.
Publicum Media priklauso integruotos komunikacijos Publicum grupei, kuri jungia ryšių su visuomene agentūra Publicum, finansinės komunikacijos Publicum FComm, taip pat Publicum Events, kūrybinės reklamos agentūrą Love ir skaitmeninės rinkodaros bendrovę Socialus marketingas.
1996 m. Estijoje pradėjusi savo veiklą Idea Group šiandien Baltijos šalyse jungia 15 komunikacijos bendrovių ir priklauso pasauliniam Havas tinklui. Lietuvoje Idea grupė vienija kūrybinės reklamos bendrovę Idea Vilnius, komunikacijos planavimo agentūrą Idea Media ir ryšių su visuomene agentūrą Idea PR.
Per 2015 m. Publicum grupės įmonės pajamos išaugo 28,5% ir viršijo 8,3 mln. Eur, tiesioginės pajamos 19% iki 2,908 mln. Eur.
Idea grupės pajamos per šį laikotarpį padidėjo 22% iki 22,314 mln. Eur, tiesioginės pajamos 14% iki 6,6 mln. eurų. Lietuvoje Idea grupės pajamos sudarė 4,962 mln. Eur 8% daugiau nei prieš metus, tiesioginės pajamos 1,336 mln. Eur, tai 11% daugiau.
1835 m. Paryžiuje įkurta Havas šiuo metu yra viena iš didžiausių pasaulyje komunikacijos grupių, kurios apyvarta praėjusiais metais sudarė beveik 2,2 mlrd. Eur. Tinklo įmonėse daugiau nei 100 šalių dirba 19.500 darbuotojų.
infogr.am::77e92b85-2f68-4517-aa21-2f68dd78acfd
infogr.am::7fb11de6-1257-4c6b-b327-9830a6501d67
Rašyti komentarą
Rašyti komentarą