Kūrybinės reklamos agentūros – ant bangos

Publikuota: 2016-07-27
Linas Paškevičius, „Adell Taivas Ogilvy“ vadovas: „Augame, nes toliau bendradarbiaujame su visais pagrindiniais ilgamečiais klientais, o didžiausiais praėjusių metų laimėjimais tapo prekybos tinklas „Iki“ ir „Tauro“ alus“. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Linas Paškevičius, „Adell Taivas Ogilvy“ vadovas: „Augame, nes toliau bendradarbiaujame su visais pagrindiniais ilgamečiais klientais, o didžiausiais praėjusių metų laimėjimais tapo prekybos tinklas „Iki“ ir „Tauro“ alus“. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

2015-ieji kūrybinėms reklamos agentūroms buvo geri: VŽ sudaryta lentelė rodo, kad tarp dešimties didžiausių sektoriaus bendrovių metinius pardavimus padidino aštuonios, keturios jų džiaugėsi dviženkliu augimu. Iš viso didžiausios reklamos agentūros pernai skaičiavo 11% didesnius pardavimus.

Dar sparčiau – 19% apimtį didino lauko reklamos bendrovės. 2014 m. šie rodikliai atitinkamai siekė 4 ir 13%. Kaip ir pernai, ant pirmojo laiptelio pagal 2015 m. pardavimus yra 7% pajamas padidinusi „Adell Taivas Ogilvy“. „Džiaugiamės sėkmingais metai ...

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Verslo žinių pasiūlymai

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau