Pelningiausios: „Integrity PR“, „OMConsulting“ ir „Publicum FComm“

Publikuota: 2016-07-13
Daiva Lialytė, „Integrity PR“ direktorė ir valdybos narė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Daiva Lialytė, „Integrity PR“ direktorė ir valdybos narė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

VŽ sudaryta lentelė rodo, kad 2015 m. ryšių su visuomene agentūrų pajamos augo 15%, grynasis pelnas – beveik 14%. Sektoriaus pelningumo rodiklio vidurkis siekia 6%.

Didžiausią pelningumo maržą 2015 m., kaip ir per pastaruosius kelerius metus, skaičiuoja „Integrity PR“ (24,5%), taip pat 2014 m. pavasarį įkurta „OMConsulting“ (24,7%). Didžiausius pardavimus skaičiuojančios „VRP Hill+Knowlton Strategies“ pelningumas 2015 m. tesiekė sektoriaus vidurkį ir buvo 5,7%.

Daiva Lialytė, agentūros „Integrity PR“ direktorė ir valdybos narė, teigia, kad versle kiekvienas sektorius turi savo pelningumo standartus.

„Konsultacinėje veikloje tarptautinis standartas yra 20–25%. Tokia marža suteikia įmonei tvarumo, ilgalaikio stabilumo ir leidžia ramiau išgyventi krizinius ekonomikos periodus. Nuo pat įkūrimo pradžios sveikai pelninga veikla buvo „Integrity PR“ strateginis tikslas. Žvelgiant į agentūros 16 metų finansinę istoriją, matyti, kad mes kasmet nuosekliai siekėme šio tikslo. Pastarieji penkeri metai mums buvo gana sėkmingi, ir tai yra ilgalaikio įdirbio rinkoje rezultatas“, – pabrėžia p. Lialytė.

Pasak jos, kai kiekvienais metais stiprėja spaudimas dėl kainos iš klientų ir nepaliaujamai auga atlyginimai visose, tarp jų – ir RSV rinkose, vienintelis receptas yra darbo efektyvumas.

„Nemanau, kad siekdami tokio tikslo esame labai išskirtiniai, to siekia kiekviena sveika ir tvari organizacija“, – kalba p. Lialytė.

„Integrity PR“ vieną didžiausių sektoriuje pelningumo rodiklį išsaugojo nepaisant, jog 2015 m., palyginti su 2014 m., krito ir pajamos, ir pelnas.

„Tai labiau nulėmė vidiniai įmonės pokyčiai. Keitėsi ir klientų portfelis, tačiau esamų klientų biudžetai pernai išliko stabilūs“, – pasidžiaugia p. Lialytė.

Mažesniųjų spurtas

Orijana Mašalė, strateginės komunikacijos bendrovės „OMConsulting“ vadovė, vardija kelis esminius momentus.

„Pirmiausia mūsų verslo strategija yra tiesioginis darbas su įmonių savininkais ir vadovais, todėl neabejojame, kad mūsų klientams yra svarbu, ar esame pelninga bendrovė, kaip mums sekasi vystyti savo verslą ir ar jie gali mumis pasitikėti. Antra pelningumo priežastis yra ta, kad labai atidžiai vertiname plėtros galimybes, – praėjusiais metais į plėtrą investavome minimaliai, tačiau šiemet ne tik auginame klientų ratą, bet ir darbuotojų skaičių. Trečias svarbus dalykas – finansinė disciplina ir nuolatinis sąnaudų sekimas“, – teigia p. Mašalė.

20% pelningumo maržą skaičiuoja ir „Publicum“ grupei priklausanti „Publicum FComm“.

„Atsakymas paprastas: esame maža ir specializuota agentūra, iš esmės butikas. Tai nereiškia, kad mes esame brangiausi, tiesiog agentūros dydis leidžia efektyviau ir greičiau valdyti sąnaudas, o žmonių kvalifikacija leidžia imtis sudėtingesnių projektų, už kuriuos paprastai yra geriau mokama. Dar vienas svarbus aspektas – koncentruojamės tik į ryšių su visuomene paslaugas, nedarome visko iš eilės, todėl beveik neturime išlaidų trečiosioms šalims. Darbas samdant trečiąsias šalis didina apyvartą, bet mažina pelningumo rodiklį“, – kalba Vaidotas Vyšniauskas, „Publicum FComm“ direktorius.

10,3% pelningumo rodiklį skaičiuoja ir „Agency 1323“.

Rita Saunorytė Norutienė, agentūros vadovaujanti partnerė, teigia jog gerus rodiklius lėmė dvi priežastys: augome ir turėjome žemą palyginimo bazę, nes 2014 m. dirbome ne pilnus metus.

„Šiemet tikimės gerų metų, stipriname komandą – auginame raumenis didesniems klientams ir projektams“, – sako p. Saunorytė Norutienė.

infogr.am::7abe6b03-f540-4d4f-9244-09e0c41524ce

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Prasideda darbų registracija į kūrybiškumo festivalį „Adrenalinas“

Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacija KOMAA šešioliktą pavasarį kviečia dalyvauti lietuviškos reklamos...

Rinkodara
2018.04.23
Tarptautinėje arenoje – du lietuvių komunikacijos projektai

Pasauliniuose ryšių su visuomene rinkos apdovanojimuose „Sabre Awards“ tarp Europos, Artimųjų rytų ir Afrikos...

Rinkodara
2018.04.17
„PZU Lietuva gyvybės draudimas“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Bendrovė „PZU Lietuva gyvybės draudimas“ išsirinko naujus ryšių su visuomene partnerius – metinė...

Rinkodara
2018.04.11
„Publicum Group” parduoda agentūrą „Love”

Integruotos komunikacijos bendrovė „Publicum Group” parduoda kontrolinį reklamos agentūros „Love” akcijų...

Rinkodara
2018.04.04
Reklamos rinka auga, TV išlaiko savo kąsnį

2017 m. Lietuvos reklamos rinka fiksavo 3,8% augimą ir siekė 111,2 mln. Eur. Vienam Lietuvos gyventojui teko...

Rinkodara
2018.04.03

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau