Pelningiausios: „Integrity PR“, „OMConsulting“ ir „Publicum FComm“

Publikuota: 2016-07-13
Daiva Lialytė, „Integrity PR“ direktorė ir valdybos narė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Daiva Lialytė, „Integrity PR“ direktorė ir valdybos narė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

VŽ sudaryta lentelė rodo, kad 2015 m. ryšių su visuomene agentūrų pajamos augo 15%, grynasis pelnas – beveik 14%. Sektoriaus pelningumo rodiklio vidurkis siekia 6%.

Didžiausią pelningumo maržą 2015 m., kaip ir per pastaruosius kelerius metus, skaičiuoja „Integrity PR“ (24,5%), taip pat 2014 m. pavasarį įkurta „OMConsulting“ (24,7%). Didžiausius pardavimus skaičiuojančios „VRP Hill+Knowlton Strategies“ pelningumas 2015 m. tesiekė sektoriaus vidurkį ir buvo 5,7%.

Daiva Lialytė, agentūros „Integrity PR“ direktorė ir valdybos narė, teigia, kad versle kiekvienas sektorius turi savo pelningumo standartus.

„Konsultacinėje veikloje tarptautinis standartas yra 20–25%. Tokia marža suteikia įmonei tvarumo, ilgalaikio stabilumo ir leidžia ramiau išgyventi krizinius ekonomikos periodus. Nuo pat įkūrimo pradžios sveikai pelninga veikla buvo „Integrity PR“ strateginis tikslas. Žvelgiant į agentūros 16 metų finansinę istoriją, matyti, kad mes kasmet nuosekliai siekėme šio tikslo. Pastarieji penkeri metai mums buvo gana sėkmingi, ir tai yra ilgalaikio įdirbio rinkoje rezultatas“, – pabrėžia p. Lialytė.

Pasak jos, kai kiekvienais metais stiprėja spaudimas dėl kainos iš klientų ir nepaliaujamai auga atlyginimai visose, tarp jų – ir RSV rinkose, vienintelis receptas yra darbo efektyvumas.

„Nemanau, kad siekdami tokio tikslo esame labai išskirtiniai, to siekia kiekviena sveika ir tvari organizacija“, – kalba p. Lialytė.

„Integrity PR“ vieną didžiausių sektoriuje pelningumo rodiklį išsaugojo nepaisant, jog 2015 m., palyginti su 2014 m., krito ir pajamos, ir pelnas.

„Tai labiau nulėmė vidiniai įmonės pokyčiai. Keitėsi ir klientų portfelis, tačiau esamų klientų biudžetai pernai išliko stabilūs“, – pasidžiaugia p. Lialytė.

Mažesniųjų spurtas

Orijana Mašalė, strateginės komunikacijos bendrovės „OMConsulting“ vadovė, vardija kelis esminius momentus.

„Pirmiausia mūsų verslo strategija yra tiesioginis darbas su įmonių savininkais ir vadovais, todėl neabejojame, kad mūsų klientams yra svarbu, ar esame pelninga bendrovė, kaip mums sekasi vystyti savo verslą ir ar jie gali mumis pasitikėti. Antra pelningumo priežastis yra ta, kad labai atidžiai vertiname plėtros galimybes, – praėjusiais metais į plėtrą investavome minimaliai, tačiau šiemet ne tik auginame klientų ratą, bet ir darbuotojų skaičių. Trečias svarbus dalykas – finansinė disciplina ir nuolatinis sąnaudų sekimas“, – teigia p. Mašalė.

20% pelningumo maržą skaičiuoja ir „Publicum“ grupei priklausanti „Publicum FComm“.

„Atsakymas paprastas: esame maža ir specializuota agentūra, iš esmės butikas. Tai nereiškia, kad mes esame brangiausi, tiesiog agentūros dydis leidžia efektyviau ir greičiau valdyti sąnaudas, o žmonių kvalifikacija leidžia imtis sudėtingesnių projektų, už kuriuos paprastai yra geriau mokama. Dar vienas svarbus aspektas – koncentruojamės tik į ryšių su visuomene paslaugas, nedarome visko iš eilės, todėl beveik neturime išlaidų trečiosioms šalims. Darbas samdant trečiąsias šalis didina apyvartą, bet mažina pelningumo rodiklį“, – kalba Vaidotas Vyšniauskas, „Publicum FComm“ direktorius.

10,3% pelningumo rodiklį skaičiuoja ir „Agency 1323“.

Rita Saunorytė Norutienė, agentūros vadovaujanti partnerė, teigia jog gerus rodiklius lėmė dvi priežastys: augome ir turėjome žemą palyginimo bazę, nes 2014 m. dirbome ne pilnus metus.

„Šiemet tikimės gerų metų, stipriname komandą – auginame raumenis didesniems klientams ir projektams“, – sako p. Saunorytė Norutienė.

infogr.am::7abe6b03-f540-4d4f-9244-09e0c41524ce

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Suteikia viltį, kad vėl bus galima registruoti nelietuviškus pavadinimus Premium 8

Politikai nusiteikę keisti teisės aktus ir vėl leisti registruoti nelietuviškus įmonių pavadinimus.

Rinkodara
2018.01.22
Nedažną, bet lyderiams reikalingą savybę ugdyti lengva

Aktyvus klausymasis yra nepelnytai nuvertinamas įgūdis, nors tokia savybė versle ne tik stiprina...

Rinkodara
2018.01.21
„PR lapės“ apdovanoti geriausi 2017 metų komunikacijos projektai

Ketvirtadienio vakarą Lietuvos nacionalinėje Martyno Mažvydo bibliotekoje vyko komunikacijos projektų...

Rinkodara
2018.01.18
Po vienu stogu susijungė dvi dizaino agentūros Premium 3

„Studio Libre“ ir „Juicy Square“ sujungė savo jėgas ir tapo dizaino bendruomene „Critical“ (UAB „Dizaino...

Rinkodara
2018.01.15
Patarimai, kaip surengti gerą spaudos konferenciją

Spaudos konferencijos ryšiuose su žiniasklaida tampa gana retu žanru, bet visgi praėjusią savaitę vieno...

Rinkodara
2018.01.14
Kokios revoliucijos reikia darbo našumui didinti? 17

Ekonomistai baksnoja į Lietuvos darbo jėgos našumą, kuris bent 2–3 kartus atsilieka nuo Europos Sąjungos...

Vadyba
2018.01.13
„Facebook“ – šaltas dušas prekių ženklams ir žiniasklaidai 6

„Facebook“ keičia savo algoritmus taip, kad vartotojai dažniau matytų savo draugų žinutes, tuo tarpu prekių...

Rinkodara
2018.01.13
Sukurta Klaipėdoje. Pagaminta Kinijoje 10

„Lietuva – dizaino šalis“. Skamba neįtikėtinai? Bedate pirštu į Skandinaviją, Italiją ar Prancūziją? Ir vakar...

Rinkodara
2018.01.11
„Akropolis“ priviliojo rinkodaros vadovę iš „Circle K“ 15

Besiplečianti Baltijos šalyse prekybos ir pramogų centrus valdanti bendrovė „Akropolis group“ turi naują...

Rinkodara
2018.01.11
Ballų fenomenas: „Vytauto“ prekės ženklas – padirbinėtojų taikiklyje Premium

Antradienio vakarą pasaulyje Lietuvą garsinantys broliai Ballai sėkmingai debiutavo pirmosiose rungtynėse...

Rinkodara
2018.01.10
7 nuomonių lyderių rinkodaros tendencijos 2018 metams 4

Nuomonių lyderių (angl. influencers) populiarumas socialiniuose tinkluose auga kasmet. Nuo 2013 iki 2016 metų...

Rinkodara
2018.01.09
Kaip būti efektyvesniems „Instagram“ 2018-aisiais 1

Pamenate 2012-uosius, kai visi prekių ženklai kaip pašėlę kūrėsi „Facebook“, samdė socialinių tinklų...

Rinkodara
2018.01.09
Randasi pirmieji bandymai švelninti alkoholio reklamos draudimus 1

Nuo šių metų pradžios įsigaliojo visiškas alkoholio reklamos draudimas. Įstatymo pritaikymas sukėlė nemenką...

Rinkodara
2018.01.08
Įdomiau ne 10 m. veiklos jubiliejus, o iš ko minkote tešlą

Neretai tenka susidurti su įmonėmis, kurios norėtų, arba supranta, kad reikėtų, bet nežino, apie ką galėtų...

Rinkodara
2018.01.07
Šventinių reklamų kova: „Maxima“ aplenkė „Lidl“, „Telia“ lipa ant kulnų Premium

Per tik ką praūžusias šventes televizijos sulaukė 1,2% daugiau reklamos skaičiuojant sekundėmis ir beveik 7%...

Rinkodara
2018.01.05

Verslo žinių pasiūlymai

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau