Gausesnis komunikacijos agentūrų derlius: atitrūkusi trijulė

Publikuota: 2016-06-29
Mindaugas Ardišauskas, „VRP Hill+Knowlton Strategies“ generalinis direktorius: „Ilgą laiką egzistavusios gana aiškios ribos tarp ryšių su visuomene ir kūrybinių agentūrų veiklos nebėra taip aiškiai apibrėžtos. Su kūrybinėmis agentūromis konkuruojame dėl tų pačių biudžetų.“ Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Mindaugas Ardišauskas, „VRP Hill+Knowlton Strategies“ generalinis direktorius: „Ilgą laiką egzistavusios gana aiškios ribos tarp ryšių su visuomene ir kūrybinių agentūrų veiklos nebėra taip aiškiai apibrėžtos. Su kūrybinėmis agentūromis konkuruojame dėl tų pačių biudžetų.“ Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Ryšių su visuomene agentūrų asociacijai priklausančių bendrovių apyvarta 2015 m. siekė 13,15 mln. Eur, tai 15% daugiau nei 2014 m. Tiek pat augo ir agentūrų tiesioginės pajamos. Liūto dalis komunikacijos biudžetų atitenka turinio rinkodarai, socialinei žiniasklaidai ir integruotiems komunikacijos projektams.

„Praėjusiais metais Lietuvoje pardavimo apimtį didino beveik visos ryšių su visuomene agentūros. Augimo, kaip rodo šį pavasarį atlikta asociacijos narių apklausa, tikimasi ir šiemet“, – kalba Kęstutis Gečas, Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (R ...

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Verslo žinių pasiūlymai

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau