Augimo laurai – „VRP Hill+Knowlton Strategies“ ir „Ad verum“

Publikuota: 2016-06-28
Kęstutis Gečas, Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos tarybos pirmininkas, UAB „INK agency“ vyriausiasis partneris. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Kęstutis Gečas, Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos tarybos pirmininkas, UAB „INK agency“ vyriausiasis partneris. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Ryšių su visuomene agentūrų asociacijai priklausančių bendrovių apyvarta 2015 m. siekė 13,15 mln. Eur, tai 15% daugiau nei 2014 m. Tiek pat augo ir agentūrų tiesioginės pajamos. Rekordiškai augusi ryšių su visuomene rinka apsukų nemažina ir šiemet.

„Praėjusiais metais Lietuvoje pardavimo apimtį didino beveik visos ryšių su visuomene agentūros, ir sektoriaus šuolis 2015 m. yra vienas didžiausių po 2009-ųjų krizės“, – kalba Kęstutis Gečas, Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) tarybos pirmininkas, UAB „INK agency“ vyriausiasis partneris ir priduria, kad šiuo metu didžiausi komunikacijos biudžetai skiriami turinio rinkodarai, socialinei žiniasklaidai ir integruotiems komunikacijos projektams.

RSVA skaičiuoja, kad bendra asociacijos narių apyvarta 2015 m. buvo 13,15 mln. Eur, arba 15% didesnė nei 2014 m. Tiesioginės pajamos (įmonių pelno (nuostolių) ataskaitose tai trečioji eilutė arba bendrasis pelnas) siekė 6,18 mln. Eur, šis rodiklis, palyginti su 2014 m., taip pat augo 15%.

RSVA savo narius trečius metus reitinguoja pagal tiesiogines pajamas, nes jos parodo tikslesnį rinkos vaizdą, mat šiame versle paprastai nemaža pinigų dalis atitenka trečiosioms šalims. Pasaulyje įprasta konsultacijų verslą matuoti pagal tiesiogines pajamas (iš bendrų pajamų atėmus trečiosioms šalims tenkančias išlaidas).

RSVA sudėliotoje lentelėje stipriausių trejetukas (pagal tiesiogines pajamas) rikiuojasi taip: „VRP Hill+Knowlton Strategies“, UAB „VIP Viešosios informacijos partneriai“ („vipcommunications“) ir „Integrity PR“, kitos agentūros šiek tiek atsilieka.

Ryšių su visuomene agentūras reitinguojant pagal apyvartą, į trečią poziciją pakyla „Gravitas partners“. Lyderė ir pagal tiesiogines pajamas, ir pagal apyvartą 2015 m., kaip ir užpernai, išlieka „VRP Hill+Knowlton Strategies“.

Sparčiausią augimą pernai skaičiavo „VRP Hill+Knowlton Strategies“ ir „Ad verum“.

Plačiau apie rinką, sektoriaus įmones (ne vien RSVA nares) skaitykite čia.

infogr.am::545f3f5b-8d96-40cf-8590-df9a860f88c9

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Vieta pagal augimą Bendrovė Augimas (2012-2015),% Apskritis
71 UAB „Publicum Media“ 492,0% Vilniaus
151 UAB „Lion Communications Vilnius“ 317,5% Vilniaus
155 UAB „Alpha Baltic Vilnius“ 312,3% Vilniaus
303 UAB „Inter Krasta“ 217,7% Vilniaus
347 UAB „Ad Fingers“ 195,3% Vilniaus

Verslo žinių pasiūlymai

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau