Augimo laurai – „VRP Hill+Knowlton Strategies“ ir „Ad verum“

Publikuota: 2016-06-28
Kęstutis Gečas, Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos tarybos pirmininkas, UAB „INK agency“ vyriausiasis partneris. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Kęstutis Gečas, Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos tarybos pirmininkas, UAB „INK agency“ vyriausiasis partneris. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Ryšių su visuomene agentūrų asociacijai priklausančių bendrovių apyvarta 2015 m. siekė 13,15 mln. Eur, tai 15% daugiau nei 2014 m. Tiek pat augo ir agentūrų tiesioginės pajamos. Rekordiškai augusi ryšių su visuomene rinka apsukų nemažina ir šiemet.

„Praėjusiais metais Lietuvoje pardavimo apimtį didino beveik visos ryšių su visuomene agentūros, ir sektoriaus šuolis 2015 m. yra vienas didžiausių po 2009-ųjų krizės“, – kalba Kęstutis Gečas, Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) tarybos pirmininkas, UAB „INK agency“ vyriausiasis partneris ir priduria, kad šiuo metu didžiausi komunikacijos biudžetai skiriami turinio rinkodarai, socialinei žiniasklaidai ir integruotiems komunikacijos projektams.

RSVA skaičiuoja, kad bendra asociacijos narių apyvarta 2015 m. buvo 13,15 mln. Eur, arba 15% didesnė nei 2014 m. Tiesioginės pajamos (įmonių pelno (nuostolių) ataskaitose tai trečioji eilutė arba bendrasis pelnas) siekė 6,18 mln. Eur, šis rodiklis, palyginti su 2014 m., taip pat augo 15%.

RSVA savo narius trečius metus reitinguoja pagal tiesiogines pajamas, nes jos parodo tikslesnį rinkos vaizdą, mat šiame versle paprastai nemaža pinigų dalis atitenka trečiosioms šalims. Pasaulyje įprasta konsultacijų verslą matuoti pagal tiesiogines pajamas (iš bendrų pajamų atėmus trečiosioms šalims tenkančias išlaidas).

RSVA sudėliotoje lentelėje stipriausių trejetukas (pagal tiesiogines pajamas) rikiuojasi taip: „VRP Hill+Knowlton Strategies“, UAB „VIP Viešosios informacijos partneriai“ („vipcommunications“) ir „Integrity PR“, kitos agentūros šiek tiek atsilieka.

Ryšių su visuomene agentūras reitinguojant pagal apyvartą, į trečią poziciją pakyla „Gravitas partners“. Lyderė ir pagal tiesiogines pajamas, ir pagal apyvartą 2015 m., kaip ir užpernai, išlieka „VRP Hill+Knowlton Strategies“.

Sparčiausią augimą pernai skaičiavo „VRP Hill+Knowlton Strategies“ ir „Ad verum“.

Plačiau apie rinką, sektoriaus įmones (ne vien RSVA nares) skaitykite čia.

infogr.am::545f3f5b-8d96-40cf-8590-df9a860f88c9

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Kaip kalbėti, kad pranešimą perpasakotų

Tarptautinės tyrimų bendrovės „McKinsey“ duomenimis, 15–20% prezentacijų auditorija įsimena keletą valandų,...

Rinkodara
2017.12.17
Geidžiamiausi – ne didžiosios žvaigždės, o turintys 1.000 sekėjų Premium

Socialiniuose tinkluose matome vis daugiau prekių ženklų reklamos, įpintos į nuomonės formuotojų lūpas. Ši...

Rinkodara
2017.12.13
Dar viena permaina: iš „Idea PR“ – į „Gravitas Partners“

Prie komunikacijos agentūros „Gravitas Partners“ prisijungė ryšių su visuomene specialistas Lukas Mikelaitis,...

Rinkodara
2017.12.12
„Olifėja“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Viena didžiausių Lietuvoje reklamos užsakovių UAB „Olifėja“ pasirinko naujus žiniasklaidos planavimo...

Rinkodara
2017.12.11
„Žmonėse“ – daugiau turinio rinkodaros, naujos veiklos ir nauji veidai „Laimoje“ Premium 4

Savininkus pakeitęs žurnalas „Žmonės“ pradeda bendradarbiavimą su turinio rinkodaros agentūra „Contentum“,...

Rinkodara
2017.12.07
Alkoholio reklamos kovos keliasi į parduotuves Premium 2

Po mažiau nei mėnesio įsigaliojus alkoholio reklamos draudimui, leidėjai bus įpareigoti išimti iš prekybos...

Rinkodara
2017.12.06
Didžiausi atlyginimai sektoriuje: dosniausi darbuotojų stoka nesiskundžia Premium

Iš rinkodaros ir komunikacijos sektoriaus įmonių didžiausią atlyginimą šį spalį mokėjo žiniasklaidos...

Rinkodara
2017.12.05
„Real is beautiful“ verčia naują komunikacijos lapą Premium

Nuo šio gruodžio socialinio tinklo „Facebook“ paskyros „Lithuania. Real is beautiful“ komunikacija rūpinasi...

Rinkodara
2017.12.04
Komunikacijos vertė verslui – didžiulė, bet dar ne visada matuojama 1

Mažai kas abejoja, kad efektyvi komunikacija verslo organizacijose nėra tik gražus aksesuaras, o verslo...

Rinkodara
2017.12.02
„Deeper“ apie pardavimus: iššūkiai, kuriuos teko įveikti Premium

Geri pardavėjai yra universalūs kariai. Jie yra profesionalūs ir prie derybų stalo, lankstūs ir mobilūs, kai...

Rinkodara
2017.11.30
„Maximos“ ir „Lidl“ dramos trikampis Premium 9

Šalies mažmeninių prekybos tinklų komunikaciją galima dalyti į dvi dalis – iki „Lidl“ atėjimo į Lietuvą ir po...

Rinkodara
2017.11.29
„Iki“ komunikacijos žingsnis neliko nepastebėtas Premium 1

Prekybos tinklas „Iki“ savo pasibaigusiai socialinei akcijai „Gera kaina – Geras darbas“ deda pliusą – pavyko...

Rinkodara
2017.11.28

Verslo žinių pasiūlymai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau