Augimo laurai – „VRP Hill+Knowlton Strategies“ ir „Ad verum“

Publikuota: 2016-06-28
Kęstutis Gečas, Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos tarybos pirmininkas, UAB „INK agency“ vyriausiasis partneris. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Kęstutis Gečas, Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos tarybos pirmininkas, UAB „INK agency“ vyriausiasis partneris. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Ryšių su visuomene agentūrų asociacijai priklausančių bendrovių apyvarta 2015 m. siekė 13,15 mln. Eur, tai 15% daugiau nei 2014 m. Tiek pat augo ir agentūrų tiesioginės pajamos. Rekordiškai augusi ryšių su visuomene rinka apsukų nemažina ir šiemet.

„Praėjusiais metais Lietuvoje pardavimo apimtį didino beveik visos ryšių su visuomene agentūros, ir sektoriaus šuolis 2015 m. yra vienas didžiausių po 2009-ųjų krizės“, – kalba Kęstutis Gečas, Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) tarybos pirmininkas, UAB „INK agency“ vyriausiasis partneris ir priduria, kad šiuo metu didžiausi komunikacijos biudžetai skiriami turinio rinkodarai, socialinei žiniasklaidai ir integruotiems komunikacijos projektams.

RSVA skaičiuoja, kad bendra asociacijos narių apyvarta 2015 m. buvo 13,15 mln. Eur, arba 15% didesnė nei 2014 m. Tiesioginės pajamos (įmonių pelno (nuostolių) ataskaitose tai trečioji eilutė arba bendrasis pelnas) siekė 6,18 mln. Eur, šis rodiklis, palyginti su 2014 m., taip pat augo 15%.

RSVA savo narius trečius metus reitinguoja pagal tiesiogines pajamas, nes jos parodo tikslesnį rinkos vaizdą, mat šiame versle paprastai nemaža pinigų dalis atitenka trečiosioms šalims. Pasaulyje įprasta konsultacijų verslą matuoti pagal tiesiogines pajamas (iš bendrų pajamų atėmus trečiosioms šalims tenkančias išlaidas).

RSVA sudėliotoje lentelėje stipriausių trejetukas (pagal tiesiogines pajamas) rikiuojasi taip: „VRP Hill+Knowlton Strategies“, UAB „VIP Viešosios informacijos partneriai“ („vipcommunications“) ir „Integrity PR“, kitos agentūros šiek tiek atsilieka.

Ryšių su visuomene agentūras reitinguojant pagal apyvartą, į trečią poziciją pakyla „Gravitas partners“. Lyderė ir pagal tiesiogines pajamas, ir pagal apyvartą 2015 m., kaip ir užpernai, išlieka „VRP Hill+Knowlton Strategies“.

Sparčiausią augimą pernai skaičiavo „VRP Hill+Knowlton Strategies“ ir „Ad verum“.

Plačiau apie rinką, sektoriaus įmones (ne vien RSVA nares) skaitykite čia.

infogr.am::545f3f5b-8d96-40cf-8590-df9a860f88c9

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Lauko reklama – alkoholio draudimų girnose Premium 1

Dauguma lauko reklamos bendrovių per pirmąjį pusmetį fiksuoja praradimus – tai alkoholio reklamos draudimų...

Rinkodara
2018.07.16
Klaipėdos ženklo kūrėjai kaltinami plagiatu Premium 7

Naujasis uostamiesčio prekės ženklas sukėlė aštrias diskusijas: nuo pastebėjimų apie plagijavimą, keistą...

Rinkodara
2018.07.10
Klaidos, kurias daro įmonės, keisdamos prekės ženklus Premium

Verslai, nusprendę keisti, atnaujinti savo valdomus prekės ženklus, neretai susitelkia tik į logotipo...

Rinkodara
2018.07.09
Naujas „Facebook“ žingsnis – spausdintas žurnalas

Socialinis tinklas „Facebook“ tyliai pristatė naujovę – savo spausdintą žurnalą „Grow“, skirtą Didžiosios...

Rinkodara
2018.07.08
„MG Baltic Investment“ pelnas pernai augo iki 13,3 mln. Eur 1

Verslininko Dariaus Mockaus valdomo koncerno „MG Baltic“ bendrovė „MG Baltic Investment“, valdanti didžiausią...

„Kilig“ reklaminės kampanijos veidais pasirinko žinomus žmones 12

Naujojo prekės ženklo „Kilig“ įvedimo kampanijai „Biok laboratorija“ renkasi žinomus veidus – Ericą Jennings...

Rinkodara
2018.07.03
Sėkmė „Kanų liūtų“ festivalyje neaplenkia ir mažųjų

„Kanų liūtuose“, didžiausiame kūrybiškumo festivalyje, šiemet dažniausiai ant scenos lipo „Anheuser-Busch...

Rinkodara
2018.07.01
Komunikacijos agentūrų pajamos augo 19%

Ryšių su visuomene agentūrų asociacijai RSVA priklausančių bendrovių tiesioginės pajamos 2017–aisiais augo...

Rinkodara
2018.06.27
Ryšių su visuomene agentūrų metai: šuolį į viršų lydi nuosaikumas Premium

Nepaisant ryšių su visuomene agentūrų pajamų šuolio ir teigiamos dinamikos, augančių verslo ir vartotojų...

Rinkodara
2018.06.27

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau