Šiaulių bankas pasirinko komunikacijos partnerius

Publikuota: 2016-06-03
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Šiaulių bankas pasirašė bendradarbiavimo sutartį su ryšių su visuomene ir integruotos komunikacijos agentūra „BVRG Burson-Marsteller“. Banko skelbtame konkurse dalyvavo 5 agentūros. Netrukus bankas žada skelbti kūrybinės reklamos agentūros konkursą.

„Plėsdami veiklą daug dėmesio skiriame efektyviai komunikacijai – norime stiprinti banko įvaizdį smulkiojo ir vidutinio verslo bei mažmeninės bankininkystės segmentuose. Pasirinkome nemenką patirtį finansų sektoriaus komunikacijoje turinčią agentūrą, kuri išsiskyrė kūrybišku požiūriu ir pasiūlė veiksmingus komunikacijos sprendimus“, – išplatintame pranešime teigia Vytautas Sinius, Šiaulių banko administracijos vadovas.

Prieš tai bankas dirbo su „Bosanova“.

Pernai Šiaulių bankas atnaujino savo prekės ženklą, pristatė naują įvaizdžio strategiją. Per ateinančius metus, toliau tvirtindamas savo pozicijas finansų rinkoje, bankas planuoja aktyviai didinti prekės ženklo žinomumą.

Tarp didžiausių „BVRG Burson-Marsteller“ klientų – „Švyturys-Utenos alus“, „Lidl“, energijos skirstymo operatorius ESO, „Pigu.lt“, „Bibliotekos pažangai“, BAIP. Agentūra Lietuvoje atstovauja pasauliniam ryšių su visuomene ir komunikacijos agentūrų tinklui „Burson-Marsteller“.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Interneto platybėse: ir nepagražintos nuomonės, ir atsiliepimai už dovaną Premium

Gyvename atakuojami ne tik netikrų naujienų – neretai tenka pasukti galvą ir skaitant atsiliepimą interneto...

Rinkodara
2018.09.21
Kodėl komunikacija kelia stresą ir negarantuoja rezultato

Klasikinėje vadybos struktūroje yra dviejų tipų funkcijos: saugančios pinigus ir uždirbančios pinigus, kitaip...

Rinkodara
2018.09.09
Apie „Tele2“ ir kitas komunikacijos krizes: ką daryti, kad tai virstų pergale 11

Nuo krizės nėra apsaugotas nė vienas verslo sektorius ir įmonė. Tačiau tam pasiruošti galima, o pasirinkus...

Rinkodara
2018.09.05
„Balticbest“ paskelbta geriausia kūrybinė Lietuvos agentūra 1

Geriausios Baltijos šalių reklamos agentūros titulas „Balticbest“ festivalyje šiemet teko Latvijos bendrovei...

Rinkodara
2018.09.03
Lietuvos bankų asociacija turi naują komunikacijos vadovę

Nuo šiandien Lietuvos bankų asociacijos (LBA) komunikacijos vadove tapo Valerija Lebedeva, pastaruosius...

Rinkodara
2018.09.03

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau