„Publicum“ ketvirtadaliu augino pajamas

Publikuota: 2016-06-02
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Ryšių su visuomene agentūros „Publicum“ pajamos 2015 m. siekė 1,98 mln. Eur, tai 23% daugiau nei 2014 m.

Agentūros tiesioginės tiesioginės pajamos, pagal kurias ryšių su visuomene bendrovės yra linkusios save matuoti, 2015 m. padidėjo beveik 11% iki 1,085 mln. Eur.

„Publicum“ grynasis pelnas 2015 m. siekė beveik 54.000 Eur, 60% mažiau negu 2014 m., kai pelnas buvo 136.000 Eur.

Pasak Ričardo Jarmalavičiaus, „Publicum“ valdybos pirmininko, tokią pelno dinamiką sąlygojo apčiuopiamos bendrovės investicijos į specialistų kompetencijų stiprinimą, naujų paslaugų, kaip kad skaitmeninės komunikacijos kūrimą, taip pat investicijos į verslo procesų valdymą.

„Didėjant verslo klientų ratui, didelis dėmesys skiriamas kompanijos specialistų kompetencijoms stiprinti ir integracijai su kitomis „Publicum“ grupės įmonėmis, o tai augina tiesiogines pajamas“, – teigia p. Jarmalavičius.

Tarp didžiausių „Publicum“ klientų: „Samsung“, „Philip Morris“, „Senukai“, „Novaturas“, „Idavang“, „Provident“, „Kitron“ ir kt. Pernai po konkursų buvo pratęstas bendradarbiavimas su ligtoliniais klientais – „Samsung“, „Philip Morris“.

„Publicum“ – „Publicum Group“ dalis, kuri jungia finansinės komunikacijos bendrovę „Publicum FComm“, komunikacijos planavimo agentūrą „Publicum Media“, renginių „Publicum Events“, kūrybinę reklamos agentūrą „Love“ ir pernai į grupę įsijungusią skaitmeninės rinkodaros bendrovę „Socialus marketingas“.

„Praėjusiais metais rinkoje didėjo ryšių su visuomene paslaugų poreikis, tad augome ir patys, ir rinka“, – kalba p. Jarmalavičius ir prognozuoja, jog ir šiemet rinka augs.

„Mes patys planuojame dar spartesnį augimą nei rinka, per 10%. Didžiausią potencialą matome integruotos komunikacijos sprendimuose“, – kalba p. Jarmalavičius.

2001 m. įkurta „Publicum“ yra pasaulinio nepriklausomų ryšių su visuomene agentūrų tinklo „PROI Worldwide“ partnerė Baltijos šalyse. Tinklo, vienijančio 67 kompanijas 50 pasaulio šalių, tiesioginės pajamos pernai išaugo per 14% ir viršijo 702 mln. USD.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Geidžiamiausi – ne didžiosios žvaigždės, o turintys 1.000 sekėjų Premium

Socialiniuose tinkluose matome vis daugiau prekių ženklų reklamos, įpintos į nuomonės formuotojų lūpas. Ši...

Rinkodara
2017.12.13
Dar viena permaina: iš „Idea PR“ – į „Gravitas Partners“

Prie komunikacijos agentūros „Gravitas Partners“ prisijungė ryšių su visuomene specialistas Lukas Mikelaitis,...

Rinkodara
2017.12.12
„Olifėja“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Viena didžiausių Lietuvoje reklamos užsakovių UAB „Olifėja“ pasirinko naujus žiniasklaidos planavimo...

Rinkodara
2017.12.11
„Žmonėse“ – daugiau turinio rinkodaros, naujos veiklos ir nauji veidai „Laimoje“ Premium 4

Savininkus pakeitęs žurnalas „Žmonės“ pradeda bendradarbiavimą su turinio rinkodaros agentūra „Contentum“,...

Rinkodara
2017.12.07
Alkoholio reklamos kovos keliasi į parduotuves Premium 2

Po mažiau nei mėnesio įsigaliojus alkoholio reklamos draudimui, leidėjai bus įpareigoti išimti iš prekybos...

Rinkodara
2017.12.06
Didžiausi atlyginimai sektoriuje: dosniausi darbuotojų stoka nesiskundžia Premium

Iš rinkodaros ir komunikacijos sektoriaus įmonių didžiausią atlyginimą šį spalį mokėjo žiniasklaidos...

Rinkodara
2017.12.05
„Real is beautiful“ verčia naują komunikacijos lapą Premium

Nuo šio gruodžio socialinio tinklo „Facebook“ paskyros „Lithuania. Real is beautiful“ komunikacija rūpinasi...

Rinkodara
2017.12.04
Komunikacijos vertė verslui – didžiulė, bet dar ne visada matuojama 1

Mažai kas abejoja, kad efektyvi komunikacija verslo organizacijose nėra tik gražus aksesuaras, o verslo...

Rinkodara
2017.12.02
„Deeper“ apie pardavimus: iššūkiai, kuriuos teko įveikti Premium

Geri pardavėjai yra universalūs kariai. Jie yra profesionalūs ir prie derybų stalo, lankstūs ir mobilūs, kai...

Rinkodara
2017.11.30
„Maximos“ ir „Lidl“ dramos trikampis Premium 9

Šalies mažmeninių prekybos tinklų komunikaciją galima dalyti į dvi dalis – iki „Lidl“ atėjimo į Lietuvą ir po...

Rinkodara
2017.11.29
„Iki“ komunikacijos žingsnis neliko nepastebėtas Premium 1

Prekybos tinklas „Iki“ savo pasibaigusiai socialinei akcijai „Gera kaina – Geras darbas“ deda pliusą – pavyko...

Rinkodara
2017.11.28

Verslo žinių pasiūlymai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau