„Publicum“ ketvirtadaliu augino pajamas

Publikuota: 2016-06-02
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Ryšių su visuomene agentūros „Publicum“ pajamos 2015 m. siekė 1,98 mln. Eur, tai 23% daugiau nei 2014 m.

Agentūros tiesioginės tiesioginės pajamos, pagal kurias ryšių su visuomene bendrovės yra linkusios save matuoti, 2015 m. padidėjo beveik 11% iki 1,085 mln. Eur.

„Publicum“ grynasis pelnas 2015 m. siekė beveik 54.000 Eur, 60% mažiau negu 2014 m., kai pelnas buvo 136.000 Eur.

Pasak Ričardo Jarmalavičiaus, „Publicum“ valdybos pirmininko, tokią pelno dinamiką sąlygojo apčiuopiamos bendrovės investicijos į specialistų kompetencijų stiprinimą, naujų paslaugų, kaip kad skaitmeninės komunikacijos kūrimą, taip pat investicijos į verslo procesų valdymą.

„Didėjant verslo klientų ratui, didelis dėmesys skiriamas kompanijos specialistų kompetencijoms stiprinti ir integracijai su kitomis „Publicum“ grupės įmonėmis, o tai augina tiesiogines pajamas“, – teigia p. Jarmalavičius.

Tarp didžiausių „Publicum“ klientų: „Samsung“, „Philip Morris“, „Senukai“, „Novaturas“, „Idavang“, „Provident“, „Kitron“ ir kt. Pernai po konkursų buvo pratęstas bendradarbiavimas su ligtoliniais klientais – „Samsung“, „Philip Morris“.

„Publicum“ – „Publicum Group“ dalis, kuri jungia finansinės komunikacijos bendrovę „Publicum FComm“, komunikacijos planavimo agentūrą „Publicum Media“, renginių „Publicum Events“, kūrybinę reklamos agentūrą „Love“ ir pernai į grupę įsijungusią skaitmeninės rinkodaros bendrovę „Socialus marketingas“.

„Praėjusiais metais rinkoje didėjo ryšių su visuomene paslaugų poreikis, tad augome ir patys, ir rinka“, – kalba p. Jarmalavičius ir prognozuoja, jog ir šiemet rinka augs.

„Mes patys planuojame dar spartesnį augimą nei rinka, per 10%. Didžiausią potencialą matome integruotos komunikacijos sprendimuose“, – kalba p. Jarmalavičius.

2001 m. įkurta „Publicum“ yra pasaulinio nepriklausomų ryšių su visuomene agentūrų tinklo „PROI Worldwide“ partnerė Baltijos šalyse. Tinklo, vienijančio 67 kompanijas 50 pasaulio šalių, tiesioginės pajamos pernai išaugo per 14% ir viršijo 702 mln. USD.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Išrinkta nauja Lietuvos komunikacijos asociacijos taryba

Lietuvos komunikacijos asociacijos taryba baigia savo dvejų metų veiklos kadenciją ir nuo 2019 m. sausio...

Rinkodara
10:33
„Time“ Metų žmogumi paskelbė persekiojamus žurnalistus

„Time“ Metų žmogumi paskelbė „Sergėtojus“ („The Guardians“) – taip žurnalas pavadino dėl savo darbo...

Laisvalaikis
2018.12.12
Netradiciniai rinkodaros žingsniai kelia ir pardavimus, ir darbdavio įvaizdį Premium 1

Šmaikštus prekybininkės atsakas į prieš kelias savaites jaunuolių iškrėstą pokštą, kai Vilniaus IKEA...

Rinkodara
2018.12.12
Komunikacijos agentūra „Idea prima“ atnaujino prekės ženklą 1

Veiklą nuo strategijų kūrimo, ryšių su žiniasklaida iki rinkodaros, dizaino, socialinių tinklų, renginių...

Rinkodara
2018.12.10
Komunikacijos kryptys: kokią kortą traukia sėkmingi prekių ženklai 1

Šiandien laimi tie prekės ženklai, kurie geba būti aktualūs vartotojui tada, atsižvelgia į kontekstą ir...

Rinkodara
2018.12.09
2019 m. „Facebook“ tendencijos: ką reikia žinoti 6

Planuojant kitų metų komunikaciją socialiniame tinkle „Facebook“ svarbiausios yra dvi sritys: privačios...

Rinkodara
2018.12.08
Rinkodaros ir komunikacijos sektoriaus atlyginimai auga sparčiau nei šalyje Premium

Du pastaruosius ketvirčius iš eilės atlyginimų metinis augimas Lietuvoje išlieka dviženklis. Gerokai...

Rinkodara
2018.12.07
„Bitės“ ir „Eurovaistinės“ šuolis tarp didžiųjų reklamdavių

Per 10 šių metų mėnesių bendra reklamos apimtis Lietuvoje ūgtelėjo beveik 13%. Kritimą tyrėjai fiksuoja tik...

Rinkodara
2018.12.05
„Victoria‘s Secret“ pamokos: nejautrumas ir arogancija kainuoja Premium 3

Milijonai amerikiečių šiemet vėl įsijungė „Victoria‘s Secret“ mados šou – kasmetinę ekstravagantišką naujos...

Rinkodara
2018.12.04
Beveidė komunikacija – vis dar madingiausia reklamos forma Premium 6

Nors prekių ženklai, reklamos kūrėjai savo rankose žongliruoja vis pažangesnėmis technologijomis, kurios...

Rinkodara
2018.12.03
Pakuotės dizainas: analizė padeda išvengti klaidų Premium

Dažnai pakuotė produktui būna bene vienintelė komunikacijos priemonė, tad kuriant ar atnaujinant dizainą...

Rinkodara
2018.12.01
TV3 ir „Tipro“ bendradarbiavimą vainikavo įsigijimas 7

UAB „All Media Lithuania“, valdanti televizijos kanalą TV3, įsigijo interneto portalų tinklą UAB „Tipro...

Rinkodara
2018.11.29
„Tele2“ pristato naują prekės ženklą 5

Telekomunikacijų bendrovei „Tele2“ priklausantis prekės ženklas „Telefonų priežiūros centras“ keičia...

Rinkodara
2018.11.29
„YouTube“ keičia strategiją – bus daugiau nemokamo turinio 1

„YouTube“ planuoja visą čia patenkantį turinį vartotojams siūlyti nemokamai su reklama.

Rinkodara
2018.11.29
Galimybė „LinkedIn“: kalbėti ne darbdavio, o darbuotojų lūpomis Premium

„LinkedIn“ atsiranda daugiau galimybių dalytis naujienomis ir straipsniais, dalykiniais darbuotojų įrašais...

Rinkodara
2018.11.28
„Facebook“ reikėtų „out of office“ funkcijos

Valandų valandos per dieną praleistos su socialiniais tinklais, gali sukelti depresiją. Tuo metu ribojant...

Rinkodara
2018.11.25
IKEA nuotraukų istorija: atsakas neeiliniam pirkėjų pokštui parduotuvėje 6

Praėjusią savaitę jauna vilniečių pora iškrėtė pokštą ir sostinės IKEA parduotuvėje esančias įrėmintas...

Rinkodara
2018.11.24

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau