„Publicum“ ketvirtadaliu augino pajamas

Publikuota: 2016-06-02
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Ryšių su visuomene agentūros „Publicum“ pajamos 2015 m. siekė 1,98 mln. Eur, tai 23% daugiau nei 2014 m.

Agentūros tiesioginės tiesioginės pajamos, pagal kurias ryšių su visuomene bendrovės yra linkusios save matuoti, 2015 m. padidėjo beveik 11% iki 1,085 mln. Eur.

„Publicum“ grynasis pelnas 2015 m. siekė beveik 54.000 Eur, 60% mažiau negu 2014 m., kai pelnas buvo 136.000 Eur.

Pasak Ričardo Jarmalavičiaus, „Publicum“ valdybos pirmininko, tokią pelno dinamiką sąlygojo apčiuopiamos bendrovės investicijos į specialistų kompetencijų stiprinimą, naujų paslaugų, kaip kad skaitmeninės komunikacijos kūrimą, taip pat investicijos į verslo procesų valdymą.

„Didėjant verslo klientų ratui, didelis dėmesys skiriamas kompanijos specialistų kompetencijoms stiprinti ir integracijai su kitomis „Publicum“ grupės įmonėmis, o tai augina tiesiogines pajamas“, – teigia p. Jarmalavičius.

Tarp didžiausių „Publicum“ klientų: „Samsung“, „Philip Morris“, „Senukai“, „Novaturas“, „Idavang“, „Provident“, „Kitron“ ir kt. Pernai po konkursų buvo pratęstas bendradarbiavimas su ligtoliniais klientais – „Samsung“, „Philip Morris“.

„Publicum“ – „Publicum Group“ dalis, kuri jungia finansinės komunikacijos bendrovę „Publicum FComm“, komunikacijos planavimo agentūrą „Publicum Media“, renginių „Publicum Events“, kūrybinę reklamos agentūrą „Love“ ir pernai į grupę įsijungusią skaitmeninės rinkodaros bendrovę „Socialus marketingas“.

„Praėjusiais metais rinkoje didėjo ryšių su visuomene paslaugų poreikis, tad augome ir patys, ir rinka“, – kalba p. Jarmalavičius ir prognozuoja, jog ir šiemet rinka augs.

„Mes patys planuojame dar spartesnį augimą nei rinka, per 10%. Didžiausią potencialą matome integruotos komunikacijos sprendimuose“, – kalba p. Jarmalavičius.

2001 m. įkurta „Publicum“ yra pasaulinio nepriklausomų ryšių su visuomene agentūrų tinklo „PROI Worldwide“ partnerė Baltijos šalyse. Tinklo, vienijančio 67 kompanijas 50 pasaulio šalių, tiesioginės pajamos pernai išaugo per 14% ir viršijo 702 mln. USD.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Lietuvos ryšių su visuomene specialistų sąjunga keičia pavadinimą 1

Lietuvos ryšių su visuomene specialistų sąjunga visuotinio narių susirinkimo metu priėmė sprendimą keisti...

Rinkodara
2018.02.21
„Gravitas Partners“ įsigijo dalį skaitmeninės rinkodaros agentūros akcijų Premium 2

Ryšių su visuomene agentūra „Gravitas Partners“ perka 49% skaitmeninės rinkodaros bendrovės „Komunikacijos...

Rinkodara
2018.02.20
Rinkodara feisbuke: sėkmingai bendraujantiems įkainių rėmai neturi įtakos Premium 1

Vieni smulkieji perpranta feisbuko rinkodaros principus, kiti į socialinį tinklą krausto ir savo parduotuves...

Rinkodara
2018.02.19
„Maxima“ krizių komunikacijos pamokų dar neišmoko Premium 10

Lietuvai besidabinant šventine nuotaika ir besiruošiant minėti Atkurtos Lietuvos šimtmetį, Vasario 16-ąją,...

Rinkodara
2018.02.15
Nesikuklina į mokymus kviesti su Šimonytės atvaizdu Premium

Lietuvoje nėra įprasta, kad asmenys dėl netinkamai naudojamos jų nuotraukos savo teises gintų teismuose.

Rinkodara
2018.02.13
„Keulė Rūkė“ sprendimo sulauks tik kovą 5

Šiandien Vilniaus apygardos administracinis teismas nagrinėjo užkandinės „Keulė Rūkė“ apeliaciją dėl...

Rinkodara
2018.02.12
Keičiantis „Facebook“ laimės įmonės, kurių vadovai ir darbuotojai kalba 5

Šiuo metu socialiniame tinkle „Facebook“ matome pokyčius: algoritmai situaciją keičia taip, kad žmonės matytų...

Rinkodara
2018.02.10
Didesnį pliusą deda TV reklamai nei „Facebook“ ar „Youtube“ Premium 5

Australijoje buvo atliktas tyrimas, kuriuo siekta išsiaiškinti, kaip per TV, „Youtube“ ar „Facebook“ matyta...

Rinkodara
2018.02.07
Nauja verslo sritis – žmogiškųjų išteklių rinkodara Premium

Šiandien – geriausi darbuotojų laikai. Ne tik Vakarų, bet ir Lietuvos bendrovės priverstos elgtis su...

Vadyba
2018.02.07
Linas Šiautkulis lieka prie LiMA vairo

Lietuvos marketingo asociacijos LiMA pirmininku antrajai kadencijai vienbalsiai buvo perrinktas Linas...

Rinkodara
2018.02.06
Madingais prekės ženklais tampama dėl rinkodaros 3

Mados versle siekiant pelnyti klientų ir parduoti prekę reikia, kad ji taptų madinga. Tada ji bus ir...

Rinkodara
2018.02.03

Verslo žinių pasiūlymai

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau