„Publicum“ ketvirtadaliu augino pajamas

Publikuota: 2016-06-02
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Ryšių su visuomene agentūros „Publicum“ pajamos 2015 m. siekė 1,98 mln. Eur, tai 23% daugiau nei 2014 m.

Agentūros tiesioginės tiesioginės pajamos, pagal kurias ryšių su visuomene bendrovės yra linkusios save matuoti, 2015 m. padidėjo beveik 11% iki 1,085 mln. Eur.

„Publicum“ grynasis pelnas 2015 m. siekė beveik 54.000 Eur, 60% mažiau negu 2014 m., kai pelnas buvo 136.000 Eur.

Pasak Ričardo Jarmalavičiaus, „Publicum“ valdybos pirmininko, tokią pelno dinamiką sąlygojo apčiuopiamos bendrovės investicijos į specialistų kompetencijų stiprinimą, naujų paslaugų, kaip kad skaitmeninės komunikacijos kūrimą, taip pat investicijos į verslo procesų valdymą.

„Didėjant verslo klientų ratui, didelis dėmesys skiriamas kompanijos specialistų kompetencijoms stiprinti ir integracijai su kitomis „Publicum“ grupės įmonėmis, o tai augina tiesiogines pajamas“, – teigia p. Jarmalavičius.

Tarp didžiausių „Publicum“ klientų: „Samsung“, „Philip Morris“, „Senukai“, „Novaturas“, „Idavang“, „Provident“, „Kitron“ ir kt. Pernai po konkursų buvo pratęstas bendradarbiavimas su ligtoliniais klientais – „Samsung“, „Philip Morris“.

„Publicum“ – „Publicum Group“ dalis, kuri jungia finansinės komunikacijos bendrovę „Publicum FComm“, komunikacijos planavimo agentūrą „Publicum Media“, renginių „Publicum Events“, kūrybinę reklamos agentūrą „Love“ ir pernai į grupę įsijungusią skaitmeninės rinkodaros bendrovę „Socialus marketingas“.

„Praėjusiais metais rinkoje didėjo ryšių su visuomene paslaugų poreikis, tad augome ir patys, ir rinka“, – kalba p. Jarmalavičius ir prognozuoja, jog ir šiemet rinka augs.

„Mes patys planuojame dar spartesnį augimą nei rinka, per 10%. Didžiausią potencialą matome integruotos komunikacijos sprendimuose“, – kalba p. Jarmalavičius.

2001 m. įkurta „Publicum“ yra pasaulinio nepriklausomų ryšių su visuomene agentūrų tinklo „PROI Worldwide“ partnerė Baltijos šalyse. Tinklo, vienijančio 67 kompanijas 50 pasaulio šalių, tiesioginės pajamos pernai išaugo per 14% ir viršijo 702 mln. USD.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Tele2“ ir „Telia“ renkasi socialinių tinklų komunikacijos agentūras

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ paskelbė konkursą ir rinksis socialinių tinklų komunikacijos agentūrą.

Rinkodara
12:49
Pirmenybę teikia kompiuterio ekranui

Televizorius vis dar užima garbingą vietą daugelio namuose, bet žiūrėti vaizdo transliacijas internete...

Rinkodara
2018.06.16
Po skandalų traukiasi „Facebook“ aukščiausios grandies vadovai

„Facebook“ paskelbė, kad Elliotas Schrage, socialinio tinklo komunikacijos ir viešosios politikos vadovas, po...

Rinkodara
2018.06.15
„Viada LT“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius 1

Degalinių tinklo valdytoja „Viada LT“ pasirašė bendradarbiavimo sutartį su skaitmeninės rinkodaros agentūra...

Rinkodara
2018.06.14
Tobula kopija reklamoje: atsitiktinumas ar strategija Premium 1

Su komunikacijos ir rinkodaros veiksmais verslai neretai žengia jau pramintais takais – pasiremia konkurentų...

Rinkodara
2018.06.07
„Publicis One Lithuania“ turi naują vadovą 2

Nuo šiol „Publicis One Lithuania“, jungiančios „Starcom“, „Zenit“ ir „Leo Burnett“, vadovo pareigas pradeda...

Rinkodara
2018.06.06
„Gemius Baltic“ ieško naujo vadovo 1

Interneto tyrimų bendrovė „Gemius Baltic“ ieško naujo vadovo Lietuvai.

Rinkodara
2018.05.31

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau