„INK agency“ įsteigė socialinių medijų bendrovę „bigNow“

Publikuota: 2016-06-02
Kęstutis Gečas, „INK agency“ vyriausiasis partneris, Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos tarybos pirmininkas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Kęstutis Gečas, „INK agency“ vyriausiasis partneris, Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos tarybos pirmininkas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Ryšių su visuomene „INK agency“ įsteigė socialinių tinklų agentūrą „bigNow“, kurios branduoliu tapo keletą metų plėtojamas vidinis įmonės socialinės žiniasklaidos skyrius.

UAB „Dideli dideli“, kuri valdo prekės ženklą „bigNow“, direktore tapo Jarūnė Narkevičiūtė, iki šiol „INK agency“ ir vadovavusi šiam padaliniui įmonės viduje.

„Tai nebus tipinė socialinės žiniasklaidos agentūra. Mūsų misija yra siekti, kad socialiniuose tinkluose kiekvienas būtų didelis. Savoje rinkoje, savame mieste ar su savo idėja. Tai darysime sujungdami ilgametę „INK agency“ patirtį komunikacijos bei ryšių su visuomene srityje su socialinių tinklų teikiamomis galimybėmis. Neapsiribosime gražiais vizualais ar patraukliais tekstais – sieksime kūrybiškus sprendimus derinti su tiksliai apskaičiuotomis investicijomis ir nauda klientui“, – bendrovės išplatintame pranešime teigia p. Narkevičiūtė.

Kęstutis Gečas, „INK agency“ vyriausiasis partneris, Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos tarybos pirmininkas, priduria, jog socialiniai tinklai - vieta, kurioje jau kuris laikas dėl didesnio kąsnio kovoja ir komunikacijos, ir reklamos, ir žiniasklaidos planavimo agentūros.

„Socialiniai tinklai neabejotinai yra ryšių su visuomene rinkos teritorija, nes jie leidžia užmegzti ir palaikyti ryšius bei abipusę komunikaciją su žmonėmis. Tuo tarpu neretai šiame kanale reklamos ir žiniasklaidos planavimo agentūros elgiasi kaip ir klasikiniuose kanaluose – pernelyg daug laiko ir resursų investuoja į vizualinę komunikacijos pusę. Toks požiūris ne visada padeda pasiekti komunikacijos pergalių“, – įsitikinusi Julija Jermakova, „INK agency“ vykdančioji partnerė.

„INK agency“ - pirmoji tarp ryšių su visuomene agentūrų, įsteigusių nuosavą socialinės žiniasklaidos bendrovę.

„Iki šiol matėme įsigijimus arba šią paslaugą teikdavo vidiniai agentūrų padaliniai. Socialiniai tinklai – vis svarbesnis komunikacijos kanalas, tad stipriname savo pajėgas čia“, – kalba p. Gečas.

VŽ rašė, tokį žingsnį pernai žengė ir UAB „Publicum Group“, jungianti 5 ryšių su visuomene, komunikacijos ir reklamos bendroves, – įsigijo 40% socialinių tinklų rinkodaros agentūros „Socialus marketingas“ akcijų.

2005 m. įkurta „INK agency“ vienija 17 komunikacijos profesionalų ir koncentruojasi į integruotą verslo komunikaciją. Šiuo metu agentūra teikia komunikacijos paslaugas „Palink“, „Alma littera“, „Šviesa“, ERGO, „YIT Kausta“ ir kitoms Lietuvos bei užsienio kapitalo įmonėms.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Vieta pagal augimą Bendrovė Augimas (2012-2015),% Apskritis
71 UAB „Publicum Media“ 492,0% Vilniaus
151 UAB „Lion Communications Vilnius“ 317,5% Vilniaus
155 UAB „Alpha Baltic Vilnius“ 312,3% Vilniaus
303 UAB „Inter Krasta“ 217,7% Vilniaus
347 UAB „Ad Fingers“ 195,3% Vilniaus

Verslo žinių pasiūlymai

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau