„INK agency“ įsteigė socialinių medijų bendrovę „bigNow“

Publikuota: 2016-06-02
Kęstutis Gečas, „INK agency“ vyriausiasis partneris, Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos tarybos pirmininkas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Kęstutis Gečas, „INK agency“ vyriausiasis partneris, Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos tarybos pirmininkas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Ryšių su visuomene „INK agency“ įsteigė socialinių tinklų agentūrą „bigNow“, kurios branduoliu tapo keletą metų plėtojamas vidinis įmonės socialinės žiniasklaidos skyrius.

UAB „Dideli dideli“, kuri valdo prekės ženklą „bigNow“, direktore tapo Jarūnė Narkevičiūtė, iki šiol „INK agency“ ir vadovavusi šiam padaliniui įmonės viduje.

„Tai nebus tipinė socialinės žiniasklaidos agentūra. Mūsų misija yra siekti, kad socialiniuose tinkluose kiekvienas būtų didelis. Savoje rinkoje, savame mieste ar su savo idėja. Tai darysime sujungdami ilgametę „INK agency“ patirtį komunikacijos bei ryšių su visuomene srityje su socialinių tinklų teikiamomis galimybėmis. Neapsiribosime gražiais vizualais ar patraukliais tekstais – sieksime kūrybiškus sprendimus derinti su tiksliai apskaičiuotomis investicijomis ir nauda klientui“, – bendrovės išplatintame pranešime teigia p. Narkevičiūtė.

Kęstutis Gečas, „INK agency“ vyriausiasis partneris, Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos tarybos pirmininkas, priduria, jog socialiniai tinklai - vieta, kurioje jau kuris laikas dėl didesnio kąsnio kovoja ir komunikacijos, ir reklamos, ir žiniasklaidos planavimo agentūros.

„Socialiniai tinklai neabejotinai yra ryšių su visuomene rinkos teritorija, nes jie leidžia užmegzti ir palaikyti ryšius bei abipusę komunikaciją su žmonėmis. Tuo tarpu neretai šiame kanale reklamos ir žiniasklaidos planavimo agentūros elgiasi kaip ir klasikiniuose kanaluose – pernelyg daug laiko ir resursų investuoja į vizualinę komunikacijos pusę. Toks požiūris ne visada padeda pasiekti komunikacijos pergalių“, – įsitikinusi Julija Jermakova, „INK agency“ vykdančioji partnerė.

„INK agency“ - pirmoji tarp ryšių su visuomene agentūrų, įsteigusių nuosavą socialinės žiniasklaidos bendrovę.

„Iki šiol matėme įsigijimus arba šią paslaugą teikdavo vidiniai agentūrų padaliniai. Socialiniai tinklai – vis svarbesnis komunikacijos kanalas, tad stipriname savo pajėgas čia“, – kalba p. Gečas.

VŽ rašė, tokį žingsnį pernai žengė ir UAB „Publicum Group“, jungianti 5 ryšių su visuomene, komunikacijos ir reklamos bendroves, – įsigijo 40% socialinių tinklų rinkodaros agentūros „Socialus marketingas“ akcijų.

2005 m. įkurta „INK agency“ vienija 17 komunikacijos profesionalų ir koncentruojasi į integruotą verslo komunikaciją. Šiuo metu agentūra teikia komunikacijos paslaugas „Palink“, „Alma littera“, „Šviesa“, ERGO, „YIT Kausta“ ir kitoms Lietuvos bei užsienio kapitalo įmonėms.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Geidžiamiausi – ne didžiosios žvaigždės, o turintys 1.000 sekėjų Premium

Socialiniuose tinkluose matome vis daugiau prekių ženklų reklamos, įpintos į nuomonės formuotojų lūpas. Ši...

Rinkodara
2017.12.13
Dar viena permaina: iš „Idea PR“ – į „Gravitas Partners“

Prie komunikacijos agentūros „Gravitas Partners“ prisijungė ryšių su visuomene specialistas Lukas Mikelaitis,...

Rinkodara
2017.12.12
„Olifėja“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Viena didžiausių Lietuvoje reklamos užsakovių UAB „Olifėja“ pasirinko naujus žiniasklaidos planavimo...

Rinkodara
2017.12.11
„Žmonėse“ – daugiau turinio rinkodaros, naujos veiklos ir nauji veidai „Laimoje“ Premium 4

Savininkus pakeitęs žurnalas „Žmonės“ pradeda bendradarbiavimą su turinio rinkodaros agentūra „Contentum“,...

Rinkodara
2017.12.07
Alkoholio reklamos kovos keliasi į parduotuves Premium 2

Po mažiau nei mėnesio įsigaliojus alkoholio reklamos draudimui, leidėjai bus įpareigoti išimti iš prekybos...

Rinkodara
2017.12.06
Didžiausi atlyginimai sektoriuje: dosniausi darbuotojų stoka nesiskundžia Premium

Iš rinkodaros ir komunikacijos sektoriaus įmonių didžiausią atlyginimą šį spalį mokėjo žiniasklaidos...

Rinkodara
2017.12.05
„Real is beautiful“ verčia naują komunikacijos lapą Premium

Nuo šio gruodžio socialinio tinklo „Facebook“ paskyros „Lithuania. Real is beautiful“ komunikacija rūpinasi...

Rinkodara
2017.12.04
Komunikacijos vertė verslui – didžiulė, bet dar ne visada matuojama 1

Mažai kas abejoja, kad efektyvi komunikacija verslo organizacijose nėra tik gražus aksesuaras, o verslo...

Rinkodara
2017.12.02
„Deeper“ apie pardavimus: iššūkiai, kuriuos teko įveikti Premium

Geri pardavėjai yra universalūs kariai. Jie yra profesionalūs ir prie derybų stalo, lankstūs ir mobilūs, kai...

Rinkodara
2017.11.30
„Maximos“ ir „Lidl“ dramos trikampis Premium 9

Šalies mažmeninių prekybos tinklų komunikaciją galima dalyti į dvi dalis – iki „Lidl“ atėjimo į Lietuvą ir po...

Rinkodara
2017.11.29
„Iki“ komunikacijos žingsnis neliko nepastebėtas Premium 1

Prekybos tinklas „Iki“ savo pasibaigusiai socialinei akcijai „Gera kaina – Geras darbas“ deda pliusą – pavyko...

Rinkodara
2017.11.28

Verslo žinių pasiūlymai

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau