„INK agency“ įsteigė socialinių medijų bendrovę „bigNow“

Publikuota: 2016-06-02
Kęstutis Gečas, „INK agency“ vyriausiasis partneris, Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos tarybos pirmininkas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Kęstutis Gečas, „INK agency“ vyriausiasis partneris, Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos tarybos pirmininkas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Ryšių su visuomene „INK agency“ įsteigė socialinių tinklų agentūrą „bigNow“, kurios branduoliu tapo keletą metų plėtojamas vidinis įmonės socialinės žiniasklaidos skyrius.

UAB „Dideli dideli“, kuri valdo prekės ženklą „bigNow“, direktore tapo Jarūnė Narkevičiūtė, iki šiol „INK agency“ ir vadovavusi šiam padaliniui įmonės viduje.

„Tai nebus tipinė socialinės žiniasklaidos agentūra. Mūsų misija yra siekti, kad socialiniuose tinkluose kiekvienas būtų didelis. Savoje rinkoje, savame mieste ar su savo idėja. Tai darysime sujungdami ilgametę „INK agency“ patirtį komunikacijos bei ryšių su visuomene srityje su socialinių tinklų teikiamomis galimybėmis. Neapsiribosime gražiais vizualais ar patraukliais tekstais – sieksime kūrybiškus sprendimus derinti su tiksliai apskaičiuotomis investicijomis ir nauda klientui“, – bendrovės išplatintame pranešime teigia p. Narkevičiūtė.

Kęstutis Gečas, „INK agency“ vyriausiasis partneris, Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos tarybos pirmininkas, priduria, jog socialiniai tinklai - vieta, kurioje jau kuris laikas dėl didesnio kąsnio kovoja ir komunikacijos, ir reklamos, ir žiniasklaidos planavimo agentūros.

„Socialiniai tinklai neabejotinai yra ryšių su visuomene rinkos teritorija, nes jie leidžia užmegzti ir palaikyti ryšius bei abipusę komunikaciją su žmonėmis. Tuo tarpu neretai šiame kanale reklamos ir žiniasklaidos planavimo agentūros elgiasi kaip ir klasikiniuose kanaluose – pernelyg daug laiko ir resursų investuoja į vizualinę komunikacijos pusę. Toks požiūris ne visada padeda pasiekti komunikacijos pergalių“, – įsitikinusi Julija Jermakova, „INK agency“ vykdančioji partnerė.

„INK agency“ - pirmoji tarp ryšių su visuomene agentūrų, įsteigusių nuosavą socialinės žiniasklaidos bendrovę.

„Iki šiol matėme įsigijimus arba šią paslaugą teikdavo vidiniai agentūrų padaliniai. Socialiniai tinklai – vis svarbesnis komunikacijos kanalas, tad stipriname savo pajėgas čia“, – kalba p. Gečas.

VŽ rašė, tokį žingsnį pernai žengė ir UAB „Publicum Group“, jungianti 5 ryšių su visuomene, komunikacijos ir reklamos bendroves, – įsigijo 40% socialinių tinklų rinkodaros agentūros „Socialus marketingas“ akcijų.

2005 m. įkurta „INK agency“ vienija 17 komunikacijos profesionalų ir koncentruojasi į integruotą verslo komunikaciją. Šiuo metu agentūra teikia komunikacijos paslaugas „Palink“, „Alma littera“, „Šviesa“, ERGO, „YIT Kausta“ ir kitoms Lietuvos bei užsienio kapitalo įmonėms.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Tele2“ pasirinko dar vienus reklamos partnerius 1

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ pradeda bendradarbiauti su dar viena reklamos agentūra – nuo šiol...

Rinkodara
16:19
Lauko reklama – alkoholio draudimų girnose Premium 1

Dauguma lauko reklamos bendrovių per pirmąjį pusmetį fiksuoja praradimus – tai alkoholio reklamos draudimų...

Rinkodara
2018.07.16
Klaipėdos ženklo kūrėjai kaltinami plagiatu Premium 7

Naujasis uostamiesčio prekės ženklas sukėlė aštrias diskusijas: nuo pastebėjimų apie plagijavimą, keistą...

Rinkodara
2018.07.10
Klaidos, kurias daro įmonės, keisdamos prekės ženklus Premium

Verslai, nusprendę keisti, atnaujinti savo valdomus prekės ženklus, neretai susitelkia tik į logotipo...

Rinkodara
2018.07.09
Naujas „Facebook“ žingsnis – spausdintas žurnalas

Socialinis tinklas „Facebook“ tyliai pristatė naujovę – savo spausdintą žurnalą „Grow“, skirtą Didžiosios...

Rinkodara
2018.07.08
„MG Baltic Investment“ pelnas pernai augo iki 13,3 mln. Eur 1

Verslininko Dariaus Mockaus valdomo koncerno „MG Baltic“ bendrovė „MG Baltic Investment“, valdanti didžiausią...

„Kilig“ reklaminės kampanijos veidais pasirinko žinomus žmones 12

Naujojo prekės ženklo „Kilig“ įvedimo kampanijai „Biok laboratorija“ renkasi žinomus veidus – Ericą Jennings...

Rinkodara
2018.07.03
Sėkmė „Kanų liūtų“ festivalyje neaplenkia ir mažųjų

„Kanų liūtuose“, didžiausiame kūrybiškumo festivalyje, šiemet dažniausiai ant scenos lipo „Anheuser-Busch...

Rinkodara
2018.07.01

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau