Dėl geriausiųjų vardo „PaRa“ varžosi 23 finalininkai

Publikuota: 2016-05-18
Organizaatorių nuotr.
Organizaatorių nuotr.

Geriausių ryšių su visuomene projektų konkurse „PaRa / Impact Awards 2016“ dėl apdovanojimų varžysis 23 finalininkai, kurie savo darbus pristatys gegužės 20 d. metiniame komunikacijos renginyje.

„Šiais metais į finalą patekusius projektus galėsime išgirsti ir gyvai, o penktadienį vakare paaiškės ir geriausi metų komunikacijos projektai“, – sako Milda Lomsargienė, projektų vertinimo komisijos narė, Lietuvos ryšių su visuomene specialistų sąjungos tarybos narė.

Šiemetiniam konkursui rinkos dalyviai pateikė 50 komunikacijos projektų. 36 paraiškas dalyvauti pateikė ryšių su visuomene agentūros, 5 gautos iš valstybinio sektoriaus ar nepriklausomų nevyriausybinių organizacijų, 9 – iš verslo.

Daugiausia paraiškų pateikta didelio biudžeto integruotos komunikacijos kampanijos kategorijoje – 12. Komunikacija socialiniuose tinkluose sulaukė 8 paraiškų, po 6 pateikta renginių ir socialinės atsakomybės kategorijose. Dar po 4 paraiškas sulaukta didelio biudžeto korporatyvinės komunikacijos ir vidinės komunikacijos kategorijose.

Geriausią socialinės atsakomybės projektą renka VŽ skaitytojai, balsuodami vz.lt portale.

„Faktas, kad daugiausia paraiškų pateikta didelio biudžeto integruotos komunikacijos kampanijos ir socialinių tinklų kategorijose, aiškiai parodo, kokios priemonės šiandien dominuoja“, – kalba p. Lomsargienė.

Daugiausiai paraiškų pateikė ryšių su visuomene agentūros „VRP Hill+Knowlton Strategies“ (13), „INK agency“ (8), „Ad verum“ (4), tris „Idea Prima“, „Autoriai“ (2), po vieną – „VIP communications“, „Integrity PR“ ir „OMConsulting“. 3 paraiškas pateikė ir reklamos agentūra „McCann Vilnius“.

„PaRa / Impact Awards 2016“ organizuoja dvi šalies komunikacijos specialistus vienijančios asociacijos: Lietuvos ryšių su visuomene sąjunga (LRVS) ir Ryšių su visuomene agentūrų asociacija (RSVA), renginio inforacinis partneris šiemet – „Verslo žinios“.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Geidžiamiausi – ne didžiosios žvaigždės, o turintys 1.000 sekėjų Premium

Socialiniuose tinkluose matome vis daugiau prekių ženklų reklamos, įpintos į nuomonės formuotojų lūpas. Ši...

Rinkodara
2017.12.13
Dar viena permaina: iš „Idea PR“ – į „Gravitas Partners“

Prie komunikacijos agentūros „Gravitas Partners“ prisijungė ryšių su visuomene specialistas Lukas Mikelaitis,...

Rinkodara
2017.12.12
„Olifėja“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Viena didžiausių Lietuvoje reklamos užsakovių UAB „Olifėja“ pasirinko naujus žiniasklaidos planavimo...

Rinkodara
2017.12.11
„Žmonėse“ – daugiau turinio rinkodaros, naujos veiklos ir nauji veidai „Laimoje“ Premium 4

Savininkus pakeitęs žurnalas „Žmonės“ pradeda bendradarbiavimą su turinio rinkodaros agentūra „Contentum“,...

Rinkodara
2017.12.07
Alkoholio reklamos kovos keliasi į parduotuves Premium 2

Po mažiau nei mėnesio įsigaliojus alkoholio reklamos draudimui, leidėjai bus įpareigoti išimti iš prekybos...

Rinkodara
2017.12.06
Didžiausi atlyginimai sektoriuje: dosniausi darbuotojų stoka nesiskundžia Premium

Iš rinkodaros ir komunikacijos sektoriaus įmonių didžiausią atlyginimą šį spalį mokėjo žiniasklaidos...

Rinkodara
2017.12.05
„Real is beautiful“ verčia naują komunikacijos lapą Premium

Nuo šio gruodžio socialinio tinklo „Facebook“ paskyros „Lithuania. Real is beautiful“ komunikacija rūpinasi...

Rinkodara
2017.12.04
Komunikacijos vertė verslui – didžiulė, bet dar ne visada matuojama 1

Mažai kas abejoja, kad efektyvi komunikacija verslo organizacijose nėra tik gražus aksesuaras, o verslo...

Rinkodara
2017.12.02
„Deeper“ apie pardavimus: iššūkiai, kuriuos teko įveikti Premium

Geri pardavėjai yra universalūs kariai. Jie yra profesionalūs ir prie derybų stalo, lankstūs ir mobilūs, kai...

Rinkodara
2017.11.30
„Maximos“ ir „Lidl“ dramos trikampis Premium 9

Šalies mažmeninių prekybos tinklų komunikaciją galima dalyti į dvi dalis – iki „Lidl“ atėjimo į Lietuvą ir po...

Rinkodara
2017.11.29
„Iki“ komunikacijos žingsnis neliko nepastebėtas Premium 1

Prekybos tinklas „Iki“ savo pasibaigusiai socialinei akcijai „Gera kaina – Geras darbas“ deda pliusą – pavyko...

Rinkodara
2017.11.28

Verslo žinių pasiūlymai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau