Komunikacijos konkurse „PaRa“ – pusšimtis paraiškų

Publikuota: 2016-05-10
Organizatorių nuotr.
Organizatorių nuotr.

Metiniame ryšių su visuomene renginyje „PaRa / Impact Awards 2016“ dėl geriausiosios titulo varžysis 50 stipriausių komunikacijos projektų.

36 paraiškas pateikė ryšių su visuomene agentūros, 5 atkeliavo iš valstybinio sektoriaus ar nepriklausomų nevyriausybinių organizacijų, 9 – iš verslo (iš kurių 5 paraiškos yra pateiktos bankų).

Daugiausiai paraiškų pateikta didelio biudžeto integruotos komunikacijos kampanijos kategorijoje – 12. Komunikacijos socialiniuose tinkluose kategorija sulaukė 8 paraiškų, po 6 pateikta socialinės atsakomybės ir renginių kategorijose paraiškas.

„Didelio biudžeto korporatyvinės komunikacijos kategorijoje – 4 paraiškos. Vidinės komunikacijos kategorijoje – taip pat 4 paraiškos“, – skaičiuoja Orijana Mašalė, Lietuvos ryšių su visuomene sąjunga Tarybos pirmininkė.

Daugiausiai paraiškų pateikė ryšių su visuomene agentūros „VRP Hill+Knowlton Strategies“ (13), „INK agency“ (8), „Ad verum“ (4), po tris „Idea Prima“ ir reklamos agentūra „McCann Vilnius“, „Autoriai" (2), po vieną – „VIP communications“, „Integrity PR“ ir „OMConsulting“.

Prisistatys per konferenciją

„Patekusieji tarp finalininkų savo projektus turės pristatyti konferencijoje gegužės 20 d.“, – primena p. Mašalė. O už socialinės atsakomybės projektus balsuoti ir rinkti geriausią kampaniją galės vz.lt skaitytojai. Balsavimas prasidės artimiausiomis dienomis.

Renginį organizuoja dvi šalies komunikacijos verslo atstovus vienijančios asociacijos: Lietuvos ryšių su visuomene sąjunga (LRVS) ir Ryšių su visuomene agentūrų asociacija (RSVA) bei „Verslo žinios“.

Tradiciškai renginio metu vyks konferencija, o gegužės 20-osios vakarą bus paskelbti geriausi Metų komunikacijos projektai.

FOTOGALERIJA Praėjusių metų „PaRa / Impact Awards“ apdovanojimų akimirkos.. (12 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Prasideda darbų registracija į kūrybiškumo festivalį „Adrenalinas“

Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacija KOMAA šešioliktą pavasarį kviečia dalyvauti lietuviškos reklamos...

Rinkodara
2018.04.23
Tarptautinėje arenoje – du lietuvių komunikacijos projektai

Pasauliniuose ryšių su visuomene rinkos apdovanojimuose „Sabre Awards“ tarp Europos, Artimųjų rytų ir Afrikos...

Rinkodara
2018.04.17
„PZU Lietuva gyvybės draudimas“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Bendrovė „PZU Lietuva gyvybės draudimas“ išsirinko naujus ryšių su visuomene partnerius – metinė...

Rinkodara
2018.04.11
„Publicum Group” parduoda agentūrą „Love”

Integruotos komunikacijos bendrovė „Publicum Group” parduoda kontrolinį reklamos agentūros „Love” akcijų...

Rinkodara
2018.04.04
Reklamos rinka auga, TV išlaiko savo kąsnį

2017 m. Lietuvos reklamos rinka fiksavo 3,8% augimą ir siekė 111,2 mln. Eur. Vienam Lietuvos gyventojui teko...

Rinkodara
2018.04.03

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau