Komunikacijos konkurse „PaRa“ – pusšimtis paraiškų

Publikuota: 2016-05-10
Organizatorių nuotr.
Organizatorių nuotr.

Metiniame ryšių su visuomene renginyje „PaRa / Impact Awards 2016“ dėl geriausiosios titulo varžysis 50 stipriausių komunikacijos projektų.

36 paraiškas pateikė ryšių su visuomene agentūros, 5 atkeliavo iš valstybinio sektoriaus ar nepriklausomų nevyriausybinių organizacijų, 9 – iš verslo (iš kurių 5 paraiškos yra pateiktos bankų).

Daugiausiai paraiškų pateikta didelio biudžeto integruotos komunikacijos kampanijos kategorijoje – 12. Komunikacijos socialiniuose tinkluose kategorija sulaukė 8 paraiškų, po 6 pateikta socialinės atsakomybės ir renginių kategorijose paraiškas.

„Didelio biudžeto korporatyvinės komunikacijos kategorijoje – 4 paraiškos. Vidinės komunikacijos kategorijoje – taip pat 4 paraiškos“, – skaičiuoja Orijana Mašalė, Lietuvos ryšių su visuomene sąjunga Tarybos pirmininkė.

Daugiausiai paraiškų pateikė ryšių su visuomene agentūros „VRP Hill+Knowlton Strategies“ (13), „INK agency“ (8), „Ad verum“ (4), po tris „Idea Prima“ ir reklamos agentūra „McCann Vilnius“, „Autoriai" (2), po vieną – „VIP communications“, „Integrity PR“ ir „OMConsulting“.

Prisistatys per konferenciją

„Patekusieji tarp finalininkų savo projektus turės pristatyti konferencijoje gegužės 20 d.“, – primena p. Mašalė. O už socialinės atsakomybės projektus balsuoti ir rinkti geriausią kampaniją galės vz.lt skaitytojai. Balsavimas prasidės artimiausiomis dienomis.

Renginį organizuoja dvi šalies komunikacijos verslo atstovus vienijančios asociacijos: Lietuvos ryšių su visuomene sąjunga (LRVS) ir Ryšių su visuomene agentūrų asociacija (RSVA) bei „Verslo žinios“.

Tradiciškai renginio metu vyks konferencija, o gegužės 20-osios vakarą bus paskelbti geriausi Metų komunikacijos projektai.

FOTOGALERIJA Praėjusių metų „PaRa / Impact Awards“ apdovanojimų akimirkos.. (12 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Vieta pagal augimą Bendrovė Augimas (2012-2015),% Apskritis
71 UAB „Publicum Media“ 492,0% Vilniaus
151 UAB „Lion Communications Vilnius“ 317,5% Vilniaus
155 UAB „Alpha Baltic Vilnius“ 312,3% Vilniaus
303 UAB „Inter Krasta“ 217,7% Vilniaus
347 UAB „Ad Fingers“ 195,3% Vilniaus

Verslo žinių pasiūlymai

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau