„Ad verum“ – įvertinimas už Norvegijos įvaizdžio auginimą

Publikuota: 2016-05-03
Ieva Naujalytė, „Ad verum“ direktorė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Ieva Naujalytė, „Ad verum“ direktorė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Agentūros „Ad verum“ projektas – Norvegijos įvaizdžio Lietuvoje gerinimas, pateko tarp finalininkų „SABRE Awards“, vienuose svarbiausių ryšių su visuomene apdovanojimų pasaulyje.

Dėl laimėtojo titulo Baltijos šalių kategorijoje, į kurią pretenduoti galėjo projektai iš Lietuvos, Lenkijos, Latvijos ir Estijos, „Ad verum“ kovos su dar keturiais Lenkijos projektais. Tai vienintelis projektas iš Lietuvos, kuris pateko į finalininkų sąrašą. Savo sėkmę iš viso šioje kategorijoje bandė 3 lietuviški projektai, iš Latvijos bei Estijos buvo pateikta 14 paraiškų, iš Lenkijos – 12.

Ieva Naujalytė, „Ad verum“ direktorė, teigia, jog įgyvendinant šį projektą svarbiausia buvo kliento pasitikėjimas.

„Turbūt nerastume nei vieno Lietuvoje, kuris nebūtų girdėjęs apie Barneverent skandalą. Norvegijos, kaip patikimos valstybės-partnerės, įvaizdžiui buvo kilęs pavojus, tad šią komunikacijos krizę teko spręsti nedelsiant. Mūsų partneriai – Norvegijos Karalystės ambasada – mumis pasitikėjo, suteikdami visišką veiksmų laisvę, todėl rezultatų ilgai laukti neteko“, – teigia p. Naujalytė.

Vos per tris komunikacijos mėnesius vartotojų nuomonė tapo palankesnė: projekto pradžioje ir pabaigoje vykdytos Lietuvos gyventojų apklausos atskleidė, kad neigiamai arba labai neigiamai vertinančių Norvegiją sumažėjo daugiau nei du kartus – nuo 17% iki 8%, o vertinančiųjų labai teigiamai skaičius išaugo nuo 15% iki 22%. Ženklus visuomenės vertinimo pagerėjimas buvo pastebėtas visais tirtais aspektais, net vaikų gerovės tarnybos „Barnevernet“ vertinimas po trijų komunikacijos mėnesių tapo pozityvus, o dauguma apklaustųjų ją įvardijo kaip atsakingą ir padedančią vaikų gerovei.

„Svarbiausias komunikacijos tikslas buvo suvaldyti dėl neigiamų istorijų žiniasklaidoje kilusią viešųjų ryšių krizę ir pašalinti grėsmę Norvegijos įvaizdžiui, paneigti mitus ir suteikti tikslią, aiškią, į tikslines grupes orientuotą informaciją laiku ir vietoje. Didžiausias iššūkis buvo ne laiku reaguoti į vis pasirodančias kontraversiškas žinutes žiniasklaidoje ar socialiniuose tinkluose, tačiau pateikti argumentus, kuriuos priimtų ir suprastų oponentai“, – tvirtina p. Naujalytė.

Pasak jos, nemažai prie sėkmės prisidėjo tai, jog komunikacijos metu Norvegijos ambasadorius Lietuvoje buvo atviras ir prieinamas tiek žiniasklaidai, tiek oponentams – tai įrodo jo viešas pasirodymas „Barnevernet“ priešininkų surengtame pikete prie Norvegijos ambasados.

„Tik atvira diskusija, nuomonių apsikeitimas ir visos reikalingos informacijos sklaida padėjo sumažinti visuomenės priešiškumą, paneigti mitus ir suvaldyti kilusią krizę. Kompleksiškas komunikacijos priemonių taikymas ir sklandus bendradarbiavimas su Norvegijos ambasada per tris mėnesius padėjo sumažinti mūsų visuomenės priešiškumą Norvegijos valstybei ir išsaugoti jos, kaip patikimos partnerės, reputaciją“, – pabrėžia p. Naujalytė.

Konkurencija didžiulė

Tarp kandidatų šiemetiniuose apdovanojimuose – daugybė geriausių pasaulio ryšių su visuomene agentūrų („Ketchum“, „MSL Group“, „Ogilvy PR“, „Porter Novelli“, „TBWA“, „Weber Shandwick“ir kt.) bei jų klientų – stambiausių pasaulio kompanijų („Samsung“, „Google“, „Nivea“, „McDonald‘s“, KFC, IKEA, „Microsoft“, „General Electric“, „Procter&Gamble“ ir kt.).

Prieš 27 m. „SABRE Awards“ apdovanojimai pradėti rengti JAV, prieš 12 m. – ir Europos, Vidurio Rytų bei Afrikos regione.

Šįmet konkursas sulaukė daugiau nei 2.400 paraiškų iš daugiau nei 40 skirtingų valstybių. Apdovanojimų ceremonija, iš finalininkų atrinkus nugalėtojus, vyks gegužės 25 d. Berlyne.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Pasitikėjimo kūrimas. Dažnai ignoruojama dalis

Aš nepasitikiu tavimi – tu manimi. Darbdavys nepasitiki darbuotoju, darbuotojas – darbdaviu. Valstybė...

Rinkodara
2018.07.22
„Tele2“ pasirinko dar vienus reklamos partnerius 3

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ pradeda bendradarbiauti su dar viena reklamos agentūra – nuo šiol...

Rinkodara
2018.07.20
Lauko reklama – alkoholio draudimų girnose Premium 1

Dauguma lauko reklamos bendrovių per pirmąjį pusmetį fiksuoja praradimus – tai alkoholio reklamos draudimų...

Rinkodara
2018.07.16
Klaipėdos ženklo kūrėjai kaltinami plagiatu Premium 7

Naujasis uostamiesčio prekės ženklas sukėlė aštrias diskusijas: nuo pastebėjimų apie plagijavimą, keistą...

Rinkodara
2018.07.10
Klaidos, kurias daro įmonės, keisdamos prekės ženklus Premium

Verslai, nusprendę keisti, atnaujinti savo valdomus prekės ženklus, neretai susitelkia tik į logotipo...

Rinkodara
2018.07.09
Naujas „Facebook“ žingsnis – spausdintas žurnalas

Socialinis tinklas „Facebook“ tyliai pristatė naujovę – savo spausdintą žurnalą „Grow“, skirtą Didžiosios...

Rinkodara
2018.07.08
„MG Baltic Investment“ pelnas pernai augo iki 13,3 mln. Eur 1

Verslininko Dariaus Mockaus valdomo koncerno „MG Baltic“ bendrovė „MG Baltic Investment“, valdanti didžiausią...

„Kilig“ reklaminės kampanijos veidais pasirinko žinomus žmones 12

Naujojo prekės ženklo „Kilig“ įvedimo kampanijai „Biok laboratorija“ renkasi žinomus veidus – Ericą Jennings...

Rinkodara
2018.07.03
Sėkmė „Kanų liūtų“ festivalyje neaplenkia ir mažųjų

„Kanų liūtuose“, didžiausiame kūrybiškumo festivalyje, šiemet dažniausiai ant scenos lipo „Anheuser-Busch...

Rinkodara
2018.07.01

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau