„Ad verum“ – įvertinimas už Norvegijos įvaizdžio auginimą

Publikuota: 2016-05-03
Ieva Naujalytė, „Ad verum“ direktorė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Ieva Naujalytė, „Ad verum“ direktorė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Agentūros „Ad verum“ projektas – Norvegijos įvaizdžio Lietuvoje gerinimas, pateko tarp finalininkų „SABRE Awards“, vienuose svarbiausių ryšių su visuomene apdovanojimų pasaulyje.

Dėl laimėtojo titulo Baltijos šalių kategorijoje, į kurią pretenduoti galėjo projektai iš Lietuvos, Lenkijos, Latvijos ir Estijos, „Ad verum“ kovos su dar keturiais Lenkijos projektais. Tai vienintelis projektas iš Lietuvos, kuris pateko į finalininkų sąrašą. Savo sėkmę iš viso šioje kategorijoje bandė 3 lietuviški projektai, iš Latvijos bei Estijos buvo pateikta 14 paraiškų, iš Lenkijos – 12.

Ieva Naujalytė, „Ad verum“ direktorė, teigia, jog įgyvendinant šį projektą svarbiausia buvo kliento pasitikėjimas.

„Turbūt nerastume nei vieno Lietuvoje, kuris nebūtų girdėjęs apie Barneverent skandalą. Norvegijos, kaip patikimos valstybės-partnerės, įvaizdžiui buvo kilęs pavojus, tad šią komunikacijos krizę teko spręsti nedelsiant. Mūsų partneriai – Norvegijos Karalystės ambasada – mumis pasitikėjo, suteikdami visišką veiksmų laisvę, todėl rezultatų ilgai laukti neteko“, – teigia p. Naujalytė.

Vos per tris komunikacijos mėnesius vartotojų nuomonė tapo palankesnė: projekto pradžioje ir pabaigoje vykdytos Lietuvos gyventojų apklausos atskleidė, kad neigiamai arba labai neigiamai vertinančių Norvegiją sumažėjo daugiau nei du kartus – nuo 17% iki 8%, o vertinančiųjų labai teigiamai skaičius išaugo nuo 15% iki 22%. Ženklus visuomenės vertinimo pagerėjimas buvo pastebėtas visais tirtais aspektais, net vaikų gerovės tarnybos „Barnevernet“ vertinimas po trijų komunikacijos mėnesių tapo pozityvus, o dauguma apklaustųjų ją įvardijo kaip atsakingą ir padedančią vaikų gerovei.

„Svarbiausias komunikacijos tikslas buvo suvaldyti dėl neigiamų istorijų žiniasklaidoje kilusią viešųjų ryšių krizę ir pašalinti grėsmę Norvegijos įvaizdžiui, paneigti mitus ir suteikti tikslią, aiškią, į tikslines grupes orientuotą informaciją laiku ir vietoje. Didžiausias iššūkis buvo ne laiku reaguoti į vis pasirodančias kontraversiškas žinutes žiniasklaidoje ar socialiniuose tinkluose, tačiau pateikti argumentus, kuriuos priimtų ir suprastų oponentai“, – tvirtina p. Naujalytė.

Pasak jos, nemažai prie sėkmės prisidėjo tai, jog komunikacijos metu Norvegijos ambasadorius Lietuvoje buvo atviras ir prieinamas tiek žiniasklaidai, tiek oponentams – tai įrodo jo viešas pasirodymas „Barnevernet“ priešininkų surengtame pikete prie Norvegijos ambasados.

„Tik atvira diskusija, nuomonių apsikeitimas ir visos reikalingos informacijos sklaida padėjo sumažinti visuomenės priešiškumą, paneigti mitus ir suvaldyti kilusią krizę. Kompleksiškas komunikacijos priemonių taikymas ir sklandus bendradarbiavimas su Norvegijos ambasada per tris mėnesius padėjo sumažinti mūsų visuomenės priešiškumą Norvegijos valstybei ir išsaugoti jos, kaip patikimos partnerės, reputaciją“, – pabrėžia p. Naujalytė.

Konkurencija didžiulė

Tarp kandidatų šiemetiniuose apdovanojimuose – daugybė geriausių pasaulio ryšių su visuomene agentūrų („Ketchum“, „MSL Group“, „Ogilvy PR“, „Porter Novelli“, „TBWA“, „Weber Shandwick“ir kt.) bei jų klientų – stambiausių pasaulio kompanijų („Samsung“, „Google“, „Nivea“, „McDonald‘s“, KFC, IKEA, „Microsoft“, „General Electric“, „Procter&Gamble“ ir kt.).

Prieš 27 m. „SABRE Awards“ apdovanojimai pradėti rengti JAV, prieš 12 m. – ir Europos, Vidurio Rytų bei Afrikos regione.

Šįmet konkursas sulaukė daugiau nei 2.400 paraiškų iš daugiau nei 40 skirtingų valstybių. Apdovanojimų ceremonija, iš finalininkų atrinkus nugalėtojus, vyks gegužės 25 d. Berlyne.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Geidžiamiausi – ne didžiosios žvaigždės, o turintys 1.000 sekėjų Premium

Socialiniuose tinkluose matome vis daugiau prekių ženklų reklamos, įpintos į nuomonės formuotojų lūpas. Ši...

Rinkodara
2017.12.13
Dar viena permaina: iš „Idea PR“ – į „Gravitas Partners“

Prie komunikacijos agentūros „Gravitas Partners“ prisijungė ryšių su visuomene specialistas Lukas Mikelaitis,...

Rinkodara
2017.12.12
„Olifėja“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Viena didžiausių Lietuvoje reklamos užsakovių UAB „Olifėja“ pasirinko naujus žiniasklaidos planavimo...

Rinkodara
2017.12.11
„Žmonėse“ – daugiau turinio rinkodaros, naujos veiklos ir nauji veidai „Laimoje“ Premium 4

Savininkus pakeitęs žurnalas „Žmonės“ pradeda bendradarbiavimą su turinio rinkodaros agentūra „Contentum“,...

Rinkodara
2017.12.07
Alkoholio reklamos kovos keliasi į parduotuves Premium 2

Po mažiau nei mėnesio įsigaliojus alkoholio reklamos draudimui, leidėjai bus įpareigoti išimti iš prekybos...

Rinkodara
2017.12.06
Didžiausi atlyginimai sektoriuje: dosniausi darbuotojų stoka nesiskundžia Premium

Iš rinkodaros ir komunikacijos sektoriaus įmonių didžiausią atlyginimą šį spalį mokėjo žiniasklaidos...

Rinkodara
2017.12.05
„Real is beautiful“ verčia naują komunikacijos lapą Premium

Nuo šio gruodžio socialinio tinklo „Facebook“ paskyros „Lithuania. Real is beautiful“ komunikacija rūpinasi...

Rinkodara
2017.12.04
Komunikacijos vertė verslui – didžiulė, bet dar ne visada matuojama 1

Mažai kas abejoja, kad efektyvi komunikacija verslo organizacijose nėra tik gražus aksesuaras, o verslo...

Rinkodara
2017.12.02
„Deeper“ apie pardavimus: iššūkiai, kuriuos teko įveikti Premium

Geri pardavėjai yra universalūs kariai. Jie yra profesionalūs ir prie derybų stalo, lankstūs ir mobilūs, kai...

Rinkodara
2017.11.30
„Maximos“ ir „Lidl“ dramos trikampis Premium 9

Šalies mažmeninių prekybos tinklų komunikaciją galima dalyti į dvi dalis – iki „Lidl“ atėjimo į Lietuvą ir po...

Rinkodara
2017.11.29
„Iki“ komunikacijos žingsnis neliko nepastebėtas Premium 1

Prekybos tinklas „Iki“ savo pasibaigusiai socialinei akcijai „Gera kaina – Geras darbas“ deda pliusą – pavyko...

Rinkodara
2017.11.28

Verslo žinių pasiūlymai

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau