„Iki“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Publikuota: 2016-04-06
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Mažmeninės prekybos tinklą „Iki“ valdanti UAB „Palink“ išsirinko naują komunikacijos partnerį, juo tapo ryšių su visuomene agentūra „INK agency“.

Vasario mėnesį paskelbtame konkurse iš viso dalyvavo 10 agentūrų, o antrajame etape „Iki“ atstovai rinkosi iš 3 stripriausių pasiūlymų.

„Mūsų sprendimą renkantis naują komunikacijos partnerį nulėmė agentūros pateiktos strateginės įžvalgos, kompetencija, šviežias požiūris į mažmeninės prekybos tinklo komunikaciją bei kūrybiškos idėjos. Būtent kūrybiškas mąstymas šiandien padeda efektyviai komunikuoti sparčiai kintančioje rinkoje ir suteikia konkurencinį pranašumą“, – pasirinkimą grindžia Berta Čaikauskaitė, „Iki“ viešųjų ryšių vadovė.

Pernai metų gale prekybos tinklas pakeitė ir reklamos agentūrą – skelbtą konkursą laimėjo „Adell Taivas Ogilvy“. „Iki“ žiniasklaidos planavimo partneriai – „Open Agency“.

Prekybos tinklas „Iki“ veiklą Lietuvoje vykdo 24 m. Jame dirba beveik 7.000 darbuotojų. Prekybos tinklui šiuo metu Lietuvoje priklauso 236 „Iki“ ir „Iki Express“ parduotuvės daugiau nei 70-yje Lietuvos miestų.

Didžiausi „INK agency“ klientai: „Alma littera“, „Ergo“, „YIT Kausta“ įmonių grupės ir kt.

Pastaruosius du metus „Iki“ talkino ryšių su visuomene „Publicum“.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Lietuvos ryšių su visuomene specialistų sąjunga keičia pavadinimą 1

Lietuvos ryšių su visuomene specialistų sąjunga visuotinio narių susirinkimo metu priėmė sprendimą keisti...

Rinkodara
2018.02.21
„Gravitas Partners“ įsigijo dalį skaitmeninės rinkodaros agentūros akcijų Premium 2

Ryšių su visuomene agentūra „Gravitas Partners“ perka 49% skaitmeninės rinkodaros bendrovės „Komunikacijos...

Rinkodara
2018.02.20
Rinkodara feisbuke: sėkmingai bendraujantiems įkainių rėmai neturi įtakos Premium 1

Vieni smulkieji perpranta feisbuko rinkodaros principus, kiti į socialinį tinklą krausto ir savo parduotuves...

Rinkodara
2018.02.19
„Maxima“ krizių komunikacijos pamokų dar neišmoko Premium 10

Lietuvai besidabinant šventine nuotaika ir besiruošiant minėti Atkurtos Lietuvos šimtmetį, Vasario 16-ąją,...

Rinkodara
2018.02.15
Nesikuklina į mokymus kviesti su Šimonytės atvaizdu Premium

Lietuvoje nėra įprasta, kad asmenys dėl netinkamai naudojamos jų nuotraukos savo teises gintų teismuose.

Rinkodara
2018.02.13
„Keulė Rūkė“ sprendimo sulauks tik kovą 5

Šiandien Vilniaus apygardos administracinis teismas nagrinėjo užkandinės „Keulė Rūkė“ apeliaciją dėl...

Rinkodara
2018.02.12
Keičiantis „Facebook“ laimės įmonės, kurių vadovai ir darbuotojai kalba 5

Šiuo metu socialiniame tinkle „Facebook“ matome pokyčius: algoritmai situaciją keičia taip, kad žmonės matytų...

Rinkodara
2018.02.10
Didesnį pliusą deda TV reklamai nei „Facebook“ ar „Youtube“ Premium 5

Australijoje buvo atliktas tyrimas, kuriuo siekta išsiaiškinti, kaip per TV, „Youtube“ ar „Facebook“ matyta...

Rinkodara
2018.02.07
Nauja verslo sritis – žmogiškųjų išteklių rinkodara Premium

Šiandien – geriausi darbuotojų laikai. Ne tik Vakarų, bet ir Lietuvos bendrovės priverstos elgtis su...

Vadyba
2018.02.07
Linas Šiautkulis lieka prie LiMA vairo

Lietuvos marketingo asociacijos LiMA pirmininku antrajai kadencijai vienbalsiai buvo perrinktas Linas...

Rinkodara
2018.02.06
Madingais prekės ženklais tampama dėl rinkodaros 3

Mados versle siekiant pelnyti klientų ir parduoti prekę reikia, kad ji taptų madinga. Tada ji bus ir...

Rinkodara
2018.02.03

Verslo žinių pasiūlymai

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau