„Lidl“ kąsnis atiteko „Media House“

Publikuota: 2016-03-21
Agnė Dalia Gaižauskienė, „Lidl Lietuva“ Rinkodaros ir ryšių su visuomene departamento vadovė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Agnė Dalia Gaižauskienė, „Lidl Lietuva“ Rinkodaros ir ryšių su visuomene departamento vadovė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Pavasario pabaigoje tikėtina pirmąsias parduotuves Lietuvoje atversiantis mažmeninės prekybos tinklas UAB „Lidl Lietuva“ pasirinko žiniasklaidos planavimo agentūrą – konkurse sėkmė lydėjo „Media House“. Konkurse dalyvavo 11 agentūrų.

Agnė Dalia Gaižauskienė, „Lidl Lietuva“ Rinkodaros ir ryšių su visuomene departamento vadovė, teigia, jog pasirinkimą lėmė pasiūlyta žiniasklaidos planavimo strategija ir kainodara, patirtis, profesionalumas, inovatyvumas bei orientacija į klientą. Konkurse dalyvavo 11 agentūrų, iš kurių į antrąjį etapą pateko 6. Finale rungėsi 2 agentūros, ir laimėjo „Media House“.

Rinkos dalyviai pripažįsta, jog tai vienas didesnių šiemetinių konkursų ir neturintys tarp savo klientų mažmeninių prekybos tinklų, žiniasklaidos planuotojai aktyviai jame dalyvavo.

Pernai „Lidl“ organizavo ir kūrybinės reklamos konkursą, tačiau pastarojo laimėtojai viešai neįvardijami.

„Dirbame su keliomis vietinėmis ir užsienio agentūromis“, – priduria p. Gaižauskaitė. Prekybos tinklo ryšių su visuomene partneriai – „BVRG Burson-Marsteller“ agentūra.

Neabejojama, jog „Lidl“ sujudins rinką, paaugins reklamos apimtis, nes aktyviau bus priversti komunikuoti ir esami rinkos senbuviai.

VŽ neseniai apžvelgiant metinius reklamos rinkos duomenis, Arūnas Kemežys, žiniasklaidos planavimo „Open Agency“ vadovas, teigė, jog 2016-uosius bus galima drąsiai pavadinti mažmeninės maisto prekybos komunikacijos metais.

„Ši kategorija visada buvo tarp didžiausių reklamdavių, o antrą metų pusmetį, atėjus naujam rinkos dalyviui „Lidl“, šios kategorijos augimas bus dar stipriau apčiuopiamas“, – kalbėjo p. Kemežys.

Marius Marčenkovas, „Dentsu Aegis“ žiniasklaidos direktorius, taip pat antrino, jog 2016-ieji turėtų būti dar geresni. „Prognozuočiau net 8% reklamos rinkos augimą. Tai lems ir palankesnė ekonominė situacija, bet labiausiai rinką į viršų turėtų truktelti visų laukiamas „Lidl“ atėjimas. Remiantis Rumunijos ir Bulgarijos rinkų, į kurias „Lidl“ žengė prieš kelis metus, praktika, galima prognozuoti, kad jie tikrai tiek patys bus aktyvūs medijoje, tiek jų veiksmai išjudins konkurentus. Juolab, kad IKEA ir H&M atėjimas į Lietuvą tik patvirtino tokią tendenciją“, – pažymi p. Marčenkovas.

Tiksli „Lidl“ parduotuvių atidarymo data vis dar neskelbiama.

FOTOGALERIJA „Lidl“ parduotuves jau dabina iškabomis (8 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Interneto platybėse: ir nepagražintos nuomonės, ir atsiliepimai už dovaną Premium

Gyvename atakuojami ne tik netikrų naujienų – neretai tenka pasukti galvą ir skaitant atsiliepimą interneto...

Rinkodara
2018.09.21
Kodėl komunikacija kelia stresą ir negarantuoja rezultato

Klasikinėje vadybos struktūroje yra dviejų tipų funkcijos: saugančios pinigus ir uždirbančios pinigus, kitaip...

Rinkodara
2018.09.09
Apie „Tele2“ ir kitas komunikacijos krizes: ką daryti, kad tai virstų pergale 11

Nuo krizės nėra apsaugotas nė vienas verslo sektorius ir įmonė. Tačiau tam pasiruošti galima, o pasirinkus...

Rinkodara
2018.09.05
„Balticbest“ paskelbta geriausia kūrybinė Lietuvos agentūra 1

Geriausios Baltijos šalių reklamos agentūros titulas „Balticbest“ festivalyje šiemet teko Latvijos bendrovei...

Rinkodara
2018.09.03
Lietuvos bankų asociacija turi naują komunikacijos vadovę

Nuo šiandien Lietuvos bankų asociacijos (LBA) komunikacijos vadove tapo Valerija Lebedeva, pastaruosius...

Rinkodara
2018.09.03
„Investuok Lietuvoje“ turi naujus komunikacijos užsienyje partnerius

Užsienio investicijas į Lietuvą skatinančiai agentūrai „Investuok Lietuvoje“ viešųjų ryšių paslaugas...

Rinkodara
2018.08.31

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau