„Lidl“ kąsnis atiteko „Media House“

Publikuota: 2016-03-21
Agnė Dalia Gaižauskienė, „Lidl Lietuva“ Rinkodaros ir ryšių su visuomene departamento vadovė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Agnė Dalia Gaižauskienė, „Lidl Lietuva“ Rinkodaros ir ryšių su visuomene departamento vadovė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Pavasario pabaigoje tikėtina pirmąsias parduotuves Lietuvoje atversiantis mažmeninės prekybos tinklas UAB „Lidl Lietuva“ pasirinko žiniasklaidos planavimo agentūrą – konkurse sėkmė lydėjo „Media House“. Konkurse dalyvavo 11 agentūrų.

Agnė Dalia Gaižauskienė, „Lidl Lietuva“ Rinkodaros ir ryšių su visuomene departamento vadovė, teigia, jog pasirinkimą lėmė pasiūlyta žiniasklaidos planavimo strategija ir kainodara, patirtis, profesionalumas, inovatyvumas bei orientacija į klientą. Konkurse dalyvavo 11 agentūrų, iš kurių į antrąjį etapą pateko 6. Finale rungėsi 2 agentūros, ir laimėjo „Media House“.

Rinkos dalyviai pripažįsta, jog tai vienas didesnių šiemetinių konkursų ir neturintys tarp savo klientų mažmeninių prekybos tinklų, žiniasklaidos planuotojai aktyviai jame dalyvavo.

Pernai „Lidl“ organizavo ir kūrybinės reklamos konkursą, tačiau pastarojo laimėtojai viešai neįvardijami.

„Dirbame su keliomis vietinėmis ir užsienio agentūromis“, – priduria p. Gaižauskaitė. Prekybos tinklo ryšių su visuomene partneriai – „BVRG Burson-Marsteller“ agentūra.

Neabejojama, jog „Lidl“ sujudins rinką, paaugins reklamos apimtis, nes aktyviau bus priversti komunikuoti ir esami rinkos senbuviai.

VŽ neseniai apžvelgiant metinius reklamos rinkos duomenis, Arūnas Kemežys, žiniasklaidos planavimo „Open Agency“ vadovas, teigė, jog 2016-uosius bus galima drąsiai pavadinti mažmeninės maisto prekybos komunikacijos metais.

„Ši kategorija visada buvo tarp didžiausių reklamdavių, o antrą metų pusmetį, atėjus naujam rinkos dalyviui „Lidl“, šios kategorijos augimas bus dar stipriau apčiuopiamas“, – kalbėjo p. Kemežys.

Marius Marčenkovas, „Dentsu Aegis“ žiniasklaidos direktorius, taip pat antrino, jog 2016-ieji turėtų būti dar geresni. „Prognozuočiau net 8% reklamos rinkos augimą. Tai lems ir palankesnė ekonominė situacija, bet labiausiai rinką į viršų turėtų truktelti visų laukiamas „Lidl“ atėjimas. Remiantis Rumunijos ir Bulgarijos rinkų, į kurias „Lidl“ žengė prieš kelis metus, praktika, galima prognozuoti, kad jie tikrai tiek patys bus aktyvūs medijoje, tiek jų veiksmai išjudins konkurentus. Juolab, kad IKEA ir H&M atėjimas į Lietuvą tik patvirtino tokią tendenciją“, – pažymi p. Marčenkovas.

Tiksli „Lidl“ parduotuvių atidarymo data vis dar neskelbiama.

FOTOGALERIJA „Lidl“ parduotuves jau dabina iškabomis (8 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Lietuvos ryšių su visuomene specialistų sąjunga keičia pavadinimą 2

Lietuvos ryšių su visuomene specialistų sąjunga visuotinio narių susirinkimo metu priėmė sprendimą keisti...

Rinkodara
2018.02.21
„Gravitas Partners“ įsigijo dalį skaitmeninės rinkodaros agentūros akcijų Premium 2

Ryšių su visuomene agentūra „Gravitas Partners“ perka 49% skaitmeninės rinkodaros bendrovės „Komunikacijos...

Rinkodara
2018.02.20
Rinkodara feisbuke: sėkmingai bendraujantiems įkainių rėmai neturi įtakos Premium 1

Vieni smulkieji perpranta feisbuko rinkodaros principus, kiti į socialinį tinklą krausto ir savo parduotuves...

Rinkodara
2018.02.19
„Maxima“ krizių komunikacijos pamokų dar neišmoko Premium 10

Lietuvai besidabinant šventine nuotaika ir besiruošiant minėti Atkurtos Lietuvos šimtmetį, Vasario 16-ąją,...

Rinkodara
2018.02.15
Nesikuklina į mokymus kviesti su Šimonytės atvaizdu Premium

Lietuvoje nėra įprasta, kad asmenys dėl netinkamai naudojamos jų nuotraukos savo teises gintų teismuose.

Rinkodara
2018.02.13
„Keulė Rūkė“ sprendimo sulauks tik kovą 5

Šiandien Vilniaus apygardos administracinis teismas nagrinėjo užkandinės „Keulė Rūkė“ apeliaciją dėl...

Rinkodara
2018.02.12
Keičiantis „Facebook“ laimės įmonės, kurių vadovai ir darbuotojai kalba 5

Šiuo metu socialiniame tinkle „Facebook“ matome pokyčius: algoritmai situaciją keičia taip, kad žmonės matytų...

Rinkodara
2018.02.10
Didesnį pliusą deda TV reklamai nei „Facebook“ ar „Youtube“ Premium 5

Australijoje buvo atliktas tyrimas, kuriuo siekta išsiaiškinti, kaip per TV, „Youtube“ ar „Facebook“ matyta...

Rinkodara
2018.02.07
Nauja verslo sritis – žmogiškųjų išteklių rinkodara Premium

Šiandien – geriausi darbuotojų laikai. Ne tik Vakarų, bet ir Lietuvos bendrovės priverstos elgtis su...

Vadyba
2018.02.07
Linas Šiautkulis lieka prie LiMA vairo

Lietuvos marketingo asociacijos LiMA pirmininku antrajai kadencijai vienbalsiai buvo perrinktas Linas...

Rinkodara
2018.02.06
Madingais prekės ženklais tampama dėl rinkodaros 3

Mados versle siekiant pelnyti klientų ir parduoti prekę reikia, kad ji taptų madinga. Tada ji bus ir...

Rinkodara
2018.02.03

Verslo žinių pasiūlymai

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau