„Lidl“ kąsnis atiteko „Media House“

Publikuota: 2016-03-21
Agnė Dalia Gaižauskienė, „Lidl Lietuva“ Rinkodaros ir ryšių su visuomene departamento vadovė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Agnė Dalia Gaižauskienė, „Lidl Lietuva“ Rinkodaros ir ryšių su visuomene departamento vadovė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Pavasario pabaigoje tikėtina pirmąsias parduotuves Lietuvoje atversiantis mažmeninės prekybos tinklas UAB „Lidl Lietuva“ pasirinko žiniasklaidos planavimo agentūrą – konkurse sėkmė lydėjo „Media House“. Konkurse dalyvavo 11 agentūrų.

Agnė Dalia Gaižauskienė, „Lidl Lietuva“ Rinkodaros ir ryšių su visuomene departamento vadovė, teigia, jog pasirinkimą lėmė pasiūlyta žiniasklaidos planavimo strategija ir kainodara, patirtis, profesionalumas, inovatyvumas bei orientacija į klientą. Konkurse dalyvavo 11 agentūrų, iš kurių į antrąjį etapą pateko 6. Finale rungėsi 2 agentūros, ir laimėjo „Media House“.

Rinkos dalyviai pripažįsta, jog tai vienas didesnių šiemetinių konkursų ir neturintys tarp savo klientų mažmeninių prekybos tinklų, žiniasklaidos planuotojai aktyviai jame dalyvavo.

Pernai „Lidl“ organizavo ir kūrybinės reklamos konkursą, tačiau pastarojo laimėtojai viešai neįvardijami.

„Dirbame su keliomis vietinėmis ir užsienio agentūromis“, – priduria p. Gaižauskaitė. Prekybos tinklo ryšių su visuomene partneriai – „BVRG Burson-Marsteller“ agentūra.

Neabejojama, jog „Lidl“ sujudins rinką, paaugins reklamos apimtis, nes aktyviau bus priversti komunikuoti ir esami rinkos senbuviai.

VŽ neseniai apžvelgiant metinius reklamos rinkos duomenis, Arūnas Kemežys, žiniasklaidos planavimo „Open Agency“ vadovas, teigė, jog 2016-uosius bus galima drąsiai pavadinti mažmeninės maisto prekybos komunikacijos metais.

„Ši kategorija visada buvo tarp didžiausių reklamdavių, o antrą metų pusmetį, atėjus naujam rinkos dalyviui „Lidl“, šios kategorijos augimas bus dar stipriau apčiuopiamas“, – kalbėjo p. Kemežys.

Marius Marčenkovas, „Dentsu Aegis“ žiniasklaidos direktorius, taip pat antrino, jog 2016-ieji turėtų būti dar geresni. „Prognozuočiau net 8% reklamos rinkos augimą. Tai lems ir palankesnė ekonominė situacija, bet labiausiai rinką į viršų turėtų truktelti visų laukiamas „Lidl“ atėjimas. Remiantis Rumunijos ir Bulgarijos rinkų, į kurias „Lidl“ žengė prieš kelis metus, praktika, galima prognozuoti, kad jie tikrai tiek patys bus aktyvūs medijoje, tiek jų veiksmai išjudins konkurentus. Juolab, kad IKEA ir H&M atėjimas į Lietuvą tik patvirtino tokią tendenciją“, – pažymi p. Marčenkovas.

Tiksli „Lidl“ parduotuvių atidarymo data vis dar neskelbiama.

FOTOGALERIJA „Lidl“ parduotuves jau dabina iškabomis (8 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Vieta pagal augimą Bendrovė Augimas (2012-2015),% Apskritis
71 UAB „Publicum Media“ 492,0% Vilniaus
151 UAB „Lion Communications Vilnius“ 317,5% Vilniaus
155 UAB „Alpha Baltic Vilnius“ 312,3% Vilniaus
303 UAB „Inter Krasta“ 217,7% Vilniaus
347 UAB „Ad Fingers“ 195,3% Vilniaus

Verslo žinių pasiūlymai

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Tiems, kurie niekada nenustoja mokytis

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau