Komunikacija

„PR Impact Awards“ paskelbė finalininkus 1

Iš 123 komunikacijos projektų „PR Impact Awards 2017“ atrinkti 32 finalininkai, tarp jų – daugiausia lietuvišk...

Rinkodara
2017.04.28
Tarp finalininkų „Sabre Awards“ – lietuviški vardai

Pasauliniuose ryšių su visuomene rinkos apdovanojimuose „SABRE Awards“ tarp Europos, Artimųjų rytų ir Afrikos ...

Rinkodara
2017.04.27
„Lidl Lietuva“ skelbia ryšių su visuomene agentūros konkursą

Prekybos tinklas „Lidl Lietuva“ šiandien skelbia ryšių su visuomene agentūros konkursą. Dalyvių paraiškų lauki...

Rinkodara
2017.04.27
Tobulas „Ikea“ rinkodaros žingsnis

Prancūzijos prabangos namų „Balenciaga“ dizaineriai turėtų būti dideli „Ikea“ prekės ženklo gerbėjai, mat nauj...

Rinkodara
2017.04.26
Lietuvoje startuoja virtualus komunikacijos asistentas 14

Lietuvoje startuoja išmanioji ryšių su visuomene sistema „Zen PR“. Tai – internetinis savitarnos įrankis, leid...

Rinkodara
2017.04.26
Urbonavičius: vartotojo elgsenos džiazas, verslas ir demografinė duobė Premium

Lietuvoje kelią skinasi naujokė „Baltmi Baltic Market Insights“, atnešanti naujas tyrimų metodikas, kurios, te...

Rinkodara
2017.04.26
Kritika ir „Teliai“, ir „Lidl“, arba etikos vingiai Premium

Su naujais komunikacijos partneriais prie bendrų darbų slenksčio stoja „Telia Lietuva“, netrukus reklamos konk...

Rinkodara
2017.04.25
„ADrenalinas“: startas geriausių reklamos darbų rinkimams

Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacija KOMAA pradeda darbų registraciją į penkioliktąjį lietuviškos reklam...

Rinkodara
2017.04.24
Intriga baigėsi, „Telia Lietuva“ parašas padėtas 2

Baigėsi turbūt vienas aštriausių diskusijų visoje komunikacijos ir rinkodaros bendruomenėje sukėlęs paslaugų p...

Rinkodara
2017.04.24
Kuo tikėti socialiniuose tinkluose: nupirkta ar tikra? 1

JAV Federalinė prekybos komisija išsiuntė laiškus daugiau nei 90 garsenybių, sportininkų ir kitų įtakingų asme...

Rinkodara
2017.04.22
Sėkmingo pardavėjo strategija ir gyvų pokalbių svarba 3

Visi verslai sprendžia tą patį klausimą, kaip parduoti ir uždirbti daugiau, tad ne maža įmonės sėkmės dalis – ...

Rinkodara
2017.04.19
Komunikacijos klaidos – šįkart paslydo „Adidas“ 5

Už savo kvailas ir neapgalvotas komunikacijos klaidas tenka aiškintis net ir stipriausiems pasauliniams prekių...

Rinkodara
2017.04.19
„Biok laboratorija“: apie įmonės strategiją ir darbuotojų gentis 2

Įmonės strategija bus sėkminga, jei visi darbuotoja ja gyvens. Verslo strategijos darbuotojams „neparduosi“, j...

Rinkodara
2017.04.19
„PR Impact Awards 2017“ – rekordinis paraiškų skaičius

Dėl geriausio komunikacijos projekto vardo tarptautiniame „PR Impact Awards 2017“ konkurse varžosi 123 projek...

Rinkodara
2017.04.12
Privatūs prekių ženklai atsiriekia daugiau vietos lentynose Premium

2016 m. Lietuvos mažmeninėje prekyboje privačių prekių ženklų dalis, palyginti su 2015 m., padidėjo 8%. Progno...

Rinkodara
2017.04.12
„Keulė rūkė“: apie laisvę, kritikus ir kitokią komunikaciją Premium 18

Prieštaringa komunikacija ir rinkodara garsėjantis užkandinių tinklas „Keulė Rūkė“ per artimiausius porą metų ...

Rinkodara
2017.04.11
„Telia“ prekės ženklo įvedimo kampanijai – inovatyvumo įvertinimas 3

Pasaulinė lauko reklamos grupė „JCDecaux“ išrinko inovatyviausią vasario mėnesio reklaminę kampaniją. Ja paske...

Rinkodara
2017.04.11
Kaip svetainės lankytojus paversti klientais: klaidos ir galimybės 1

Vidutiniškai vos per 0,4 sekundės vartotojas nusprendžia, ar jis pasiliks interneto tinklapyje, ar grįš atgal ...

Rinkodara
2017.04.07
Vienintelis kelias verslui augti – transformuotis Premium

Ne įmonės dydis šiandien rodo verslo sėkmę. Atvirkščiai, eilę metų buvusios didžiosios ir pirmaujančios įmonės...

Rinkodara
2017.04.05
„Rinkodaros podkaste“ – ar dar gyva el. pašto rinkodara?

Šeštojo „Rinkodaros podkasto“ epizodo tema – apie elektroninio pašto rinkodarą, lietuvišką patirtį ir klaidas ...

Rinkodara
2017.04.05
Vasario reklamos rinkos žvaigždė – „Telia Lietuva“ Premium

2017 m. sausį–vasarį, palyginti su pernai tuo pačiu metu, bendra reklamos apimtis Lietuvoje ūgtelėjo 14,4%.

Rinkodara
2017.04.05
„Grite“: apie „Lean“ rinkodarą, drąsą ir sėkmės nuodus Premium

Svarbiausias „Verslo žinių“ rengiamo konkurso „Metų prekės ženklas“ apdovanojimas šiemet atiteko „Grite“. Tai ...

Rinkodara
2017.04.04
Kaip reklamos įmonei pasiteisino taktika dirbti vien tik su užsienio klientais Premium 1

Eksportuojančios įmonės konkurencingumas ir gebėjimas atrasti klientų tiesiogiai priklauso ir nuo užsienio kal...

RSVA uždėjo pliusą „Tele2“, bet ne „Telia Lietuvai“ 3

Lietuvos ryšių su visuomene agentūrų asociacija, kėlusi klausimą dėl abiejų telekomunikacijų bendrovių „Telia ...

Rinkodara
2017.03.31
Milijono, reputacijos ir improvizacijos dilema su „MG Baltic“ vardu Premium 10

Neabejotinai į istoriją įeisianti skambi komunikacijos kampanija, kai „MG Baltic“ pasiūlė 1 mln. už Lietuvos N...

Rinkodara
2017.03.30

Pagal Jūsų užklausą buvo ieškomi straipsniai laikotarpiu 2016.01.01 - 2017.11.20. Jeigu norite ieškoti detaliau, naudokitės išplėstine paieška.

Detalesnė paieška

Verslo žinių pasiūlymai

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau