Kritika krepšinio reklamoms, pliusas – „Iki“ ir „Bitei“

Publikuota: 2017-10-10
VŽ koliažas.
VŽ koliažas.

Labiausiai šį rudenį pastebėtos prekių ženklų „Tele2“ ir „Pildyk“ reklamos, jos lyderiauja ir tarp labiausiai patikusių klipų. Trečia pastarajame sąraše – „Iki“ socialinė akcija „Gera kaina – geras darbas“.

Šį rudenį tyrimų bendrovės „Synopticom Ad Research“ atliktoje ataskaitoje tarp pastebimiausių reklamų tradiciškai karaliauja daugiausia reklamai išleidžiantys prekių ženklai „Tele2“, „Lidl“, „Iki“, „Maxima“. Į labiausiai įsiminusių klipų dešimtuką pa ...

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Verslo žinių pasiūlymai

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau