Rinkodaros sektorių lyderiai: „Inspired UM“ – ir didžiausi pardavimai, ir palankiausi internautai

Publikuota: 2017-10-09

Internautų simpatijų titulą Rinkodaros ir komunikacijos sektoriaus lyderių rinkimuose pelnė daugiausia balsų surinkusi žiniasklaidos planavimo agentūra „Inspired UM“.

Sektoriaus lyderį iš „Verslo žinių“ pateikto bendrovių sąrašo rinko portalo vz.lt lankytojai. Balsavimas vyko dviem etapais: pirmiausia iš 17–os sėkmingiausius praėjusių metų rezultatus skaičiavusių įmonių buvo išrinktos daugiausia balsų surinkusios trys finalininkės: dvi žiniasklaidos agentūros „Inspired UM“ ir „BPN Lietuva“ bei ryšių su visuomene bendrovė „Publicum“. Iš jų buvo renkama sektoriaus lyderė, daugiausia balsų atiduota „Inspired UM“.

Tiesa, pastarasis sektorius išsiskyrė ne tik aktyviu balsavimu, bet ir prizų vilionėmis. „BPN Lietuva“, pasitelkusi socialinių tinklų žvaigždes Agnę Jagelavičiūtę ir Joną Nainį, balsuoti viliojo siūlydami ausines ir išmanų laikrodį, „Inspired UM“ žengė dar toliau – pasiūlė kelionę. Subtiliau į situaciją pažvelgė „Publicum“, pažadėjusi mainais į balsų skaičių paremti gyvūnų prieglaudos „Pifas“ keturkojus.

Pasak Ričardo Jarmalavičiaus, „Publicum“ valdybos pirmininko, jiems šis konkursas nebuvo varžymasis dėl lyderio vardo.

„Mes ir taip tapome vienintele ryšių su visuomene agentūra, patekusia į lyderių sąrašą. Mums tai buvo kūrybinių sprendimų konkursas, ypač po to, kai į mūšį dėl balsų buvo mesti įvairūs paskatinimai. Džiaugiamės galėję įrodyti, kad kilni idėja gali būti ne mažiau stipri ir sutelkianti žmones nei balsų viliojimas materialiais dalykais“, – pabrėžia p. Jarmalavičius.

Kaip ir rašėme, šiuo atveju „Verslo žinios“ nesiims moralizuojančio vaidmens – paliekame tai pačių rinkos dalyvių sąžinės reikalui.

Plačiau apie sektoriaus lyderių projekte dalyvaujančių įmonių vadovų vertinimus ir iššūkius rinkoje skaitykite rytojaus „VŽ Premium“.

Sektoriaus lyderiai yra renkami iš įmonių, kurių finansiniai rezultatai pernai buvo geriausi bei kurios iki 2017 m. gegužės 31 d. yra pateikusios savo finansines ataskaitas Registrų centrui, o jų apyvarta viršija 1 mln. Eur. Atrinktos tik pelningai 2016 m. dirbusios bendrovės.

Pagrindiniai kriterijai:

  • Pardavimo pajamos 2016 m.;
  • pardavimo pajamų pokytis 2016 m., palyginti su 2015 m.;
  • ikimokestinis pelnas 2016 m.;
  • ikimokestinio pelno pokytis 2016 m., palyginti su 2015 m.;
  • pelningumas 2016 m.

Tai reiškia, kad į sąrašą pateko po 5 įmones, rinkodaros ir komunikacijos sektoriuje pirmaujančias pagal kiekvieną aukščiau išvardytą kriterijų: TOP 5 sektoriaus bendrovės pagal 2016 m. pardavimo pajamas, TOP 5 įmonės pagal pajamų augimą, TOP 5 bendrovės pagal ikimokestinį pelną, atitinkamai jo pokytį ir pelningumą.

Šiemetiniame rinkodaros ir komunikacijos sektoriaus lyderių sąrašo viršuje – žiniasklaidos planavimo bendrovė „Inspired UM“. Ji užima lyderės pozicijas pagal 2016 m. pardavimų pajamas ir trečią vietą pagal ikimokestinį pelną. Labiausiai prie bendrovės augimo prisidėjo bendradarbiavimas su VP grupe.

Antroje vietoje pagal pardavimų šuolį pernai tarp sektoriaus bendrovių – „Socialus marketingas“.

Pirmoje vietoje reitinguojant įmones pagal ikimokestinį pelną ir pelningumą 2016 m. – lauko reklamos bendrovė „JCDecaux Lietuva“.

Sparčiausią pardavimų šuolį pernai fiksavo rinkos naujokė – žiniasklaidos planavimo „BPN Lietuva“. Ji, kaip ir planavo, pasiekė beveik 5 mln. apyvartą per 2016 m., nuo 243.390 Eur 2015 m.

Reikšmingą šuolį į viršų pernai skaičiuoja ir „Havas Media“ (UAB „Idea Media“). Ji prisijungė „Publicum“ grupei priklausiusią „Publicum Medią“ ir veiklą tęsia su prekės ženklu „Havas Media“. Audituotais duomenimis, susijungusios „Havas Medios“ apyvarta 2016 m. pasiekė 8,1 mln. Eur (neįvertinus „Publicum Media“ įsigijimo – 4,725 mln. Eur).

Tarp sektoriaus lyderių pagal ikimokestinio pelno šuolį pernai, palyginti su 2015 m., pirmojoje pozicijoje – reklamos gamybos ir dizaino studija „Tape“.

FOTOGALERIJA WEB Sektorių lyderiai_Rinkodara (19 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Grigorjevas: iš kitų sėkmės savo triumfo nesukursi

Verslai pernelyg linkę kartoti geriausius ir jau patikrintus sprendimus nei ieškoti kūrybingų ir inovatyvių...

Rinkodara
12:07
Įmonės „krikštynos“: kaip nesuklysti

Tikslus, elegantiškas, įsimenantis pavadinimas gali padidinti įmonės žinomumą, o gremėzdiškas, parašytas...

Rinkodara
2018.02.24
Drąsi reklama „Suit Supply“ kainavo tūkstančius sekėjų 1

Vyriškų drabužių prekės ženklas „Suit Supply“ vėl nuskambėjo dėl sukurtos reklaminės kampanijos.

Rinkodara
2018.02.24
„Gucci“ savininkės pelnas šovė į aukštumas

Prancūzijos prabangos prekių grupei „Kering“ 2017 m. buvo labai sėkmingi: pardavimo pajamos augo 25%, o...

Ribas laužančios „Knygų mugės“ reklamos kritikai nurimo Premium

Su ketvirtadienį prasidėjusia Vilniaus Knygų muge vis ryškiau matoma ir šiemetinė reklaminė kampanija...

Rinkodara
2018.02.22
„Philip Morris“ gresia bauda už elektroninių cigarečių reklamą 3

Tabako gaminių bendrovei „Philip Morris“ Lietuvoje gresia bauda už tabako vartojimui skirto elektroninio...

Rinkodara
2018.02.22
Gražiausi lietuviški įmonių pavadinimai: nuo „Gėlių burtų“ iki „Dangaus kačių“ 3

Vasario 21-oji – Tarptautinė gimtosios kalbos diena, primenanti, kaip svarbu ją gerbti ir puoselėti. Šia...

Laisvalaikis
2018.02.21
Užbaigtas „Eltos“ įsigijimo sandoris

Naujienų agentūros įsigijimo sandoris baigtas – 80% „Eltos“ akcijų iš leidėjo Vito Tomkaus įsigijo UAB „GM...

Rinkodara
2018.02.21
Lietuvos ryšių su visuomene specialistų sąjunga keičia pavadinimą 1

Lietuvos ryšių su visuomene specialistų sąjunga visuotinio narių susirinkimo metu priėmė sprendimą keisti...

Rinkodara
2018.02.21
Tarp savaitės reklamų – išradingi sveikinimai Lietuvai

Tarp savaitės reklamų šį kartą ne tik tradiciniai klipai, bet ir išradingi bendrovių sveikinimai Lietuvai...

Rinkodara
2018.02.20
Virtuvės šefo Jamie Oliverio restoranai praranda populiarumą

Virš Jungtinės Karalystės (JK) virtuvės šefo Jamie Oliverio valdomos verslo imperijos susikaupė debesys. Metų...

Vadyba
2018.02.20
Prašymai dėl sutikimo gauti naujienlaiškius gali virsti baudomis 2

Gresiant milžiniškoms baudoms už gegužės 25 d. įsigaliosiančio Bendrojo duomenų apsaugos reglamento...

Rinkodara
2018.02.20
„Eltos“ įsigijimo sandoris užstrigo dėl pastatų atskyrimo

Gerą pusmetį besitęsiantis naujienų agentūros „Elta“ įsigijimo sandoris turėtų būti užbaigtas artimiausiomis...

Rinkodara
2018.02.20
Kaip persikeliant į naujas patalpas neprarasti klientų

Kiekvienas persikraustymas verslui kainuoja ne tik nemažus pinigus, bet iškyla ir kita grėsmė: net ištikimi...

Rinkodara
2018.02.20
„Gravitas Partners“ įsigijo dalį skaitmeninės rinkodaros agentūros akcijų Premium 2

Ryšių su visuomene agentūra „Gravitas Partners“ perka 49% skaitmeninės rinkodaros bendrovės „Komunikacijos...

Rinkodara
2018.02.20
Laiminčios pardavimo komandos DNR: nuo ko priklauso sėkmė 1

Kad pardavimo komanda dirbtų puikiai, pirmiausia į save turi atsigręžti jos vadovas. Nes visos komandos sėkmė...

Rinkodara
2018.02.19
Rinkodara feisbuke: sėkmingai bendraujantiems įkainių rėmai neturi įtakos Premium 1

Vieni smulkieji perpranta feisbuko rinkodaros principus, kiti į socialinį tinklą krausto ir savo parduotuves...

Rinkodara
2018.02.19
Galimybė pateikta kone ant lėkštutės, bet ne visi nori ją pasiimti Premium 1

Į sostinę šiomis dienomis prigužėjo tūkstančiai svečių, tačiau kai kurios apgyvendinimo įstaigos antplūdžiui...

Rinkodara
2018.02.18
Nuolaidos – slaptas pardavėjo priešas

Dažniausia pardavimo klaida yra susijusi su neteisingu supratimu, kad lojalumą skatinti galima tik siūlant...

Rinkodara
2018.02.18
Pirmoji parama iš milijoninio fondo – dviems institucijoms 4

Pirmojo „V16 fondo“ Tarybos posėdžio metu buvo paskirta parama dviems institucijoms – Lietuvos istorijos...

Rinkodara
2018.02.16

Verslo žinių pasiūlymai

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau