Rinkodaros sektorių lyderiai: „Inspired UM“ – ir didžiausi pardavimai, ir palankiausi internautai

Publikuota: 2017-10-09

Internautų simpatijų titulą Rinkodaros ir komunikacijos sektoriaus lyderių rinkimuose pelnė daugiausia balsų surinkusi žiniasklaidos planavimo agentūra „Inspired UM“.

Sektoriaus lyderį iš „Verslo žinių“ pateikto bendrovių sąrašo rinko portalo vz.lt lankytojai. Balsavimas vyko dviem etapais: pirmiausia iš 17–os sėkmingiausius praėjusių metų rezultatus skaičiavusių įmonių buvo išrinktos daugiausia balsų surinkusios trys finalininkės: dvi žiniasklaidos agentūros „Inspired UM“ ir „BPN Lietuva“ bei ryšių su visuomene bendrovė „Publicum“. Iš jų buvo renkama sektoriaus lyderė, daugiausia balsų atiduota „Inspired UM“.

Tiesa, pastarasis sektorius išsiskyrė ne tik aktyviu balsavimu, bet ir prizų vilionėmis. „BPN Lietuva“, pasitelkusi socialinių tinklų žvaigždes Agnę Jagelavičiūtę ir Joną Nainį, balsuoti viliojo siūlydami ausines ir išmanų laikrodį, „Inspired UM“ žengė dar toliau – pasiūlė kelionę. Subtiliau į situaciją pažvelgė „Publicum“, pažadėjusi mainais į balsų skaičių paremti gyvūnų prieglaudos „Pifas“ keturkojus.

Pasak Ričardo Jarmalavičiaus, „Publicum“ valdybos pirmininko, jiems šis konkursas nebuvo varžymasis dėl lyderio vardo.

„Mes ir taip tapome vienintele ryšių su visuomene agentūra, patekusia į lyderių sąrašą. Mums tai buvo kūrybinių sprendimų konkursas, ypač po to, kai į mūšį dėl balsų buvo mesti įvairūs paskatinimai. Džiaugiamės galėję įrodyti, kad kilni idėja gali būti ne mažiau stipri ir sutelkianti žmones nei balsų viliojimas materialiais dalykais“, – pabrėžia p. Jarmalavičius.

Kaip ir rašėme, šiuo atveju „Verslo žinios“ nesiims moralizuojančio vaidmens – paliekame tai pačių rinkos dalyvių sąžinės reikalui.

Plačiau apie sektoriaus lyderių projekte dalyvaujančių įmonių vadovų vertinimus ir iššūkius rinkoje skaitykite rytojaus „VŽ Premium“.

Sektoriaus lyderiai yra renkami iš įmonių, kurių finansiniai rezultatai pernai buvo geriausi bei kurios iki 2017 m. gegužės 31 d. yra pateikusios savo finansines ataskaitas Registrų centrui, o jų apyvarta viršija 1 mln. Eur. Atrinktos tik pelningai 2016 m. dirbusios bendrovės.

Pagrindiniai kriterijai:

  • Pardavimo pajamos 2016 m.;
  • pardavimo pajamų pokytis 2016 m., palyginti su 2015 m.;
  • ikimokestinis pelnas 2016 m.;
  • ikimokestinio pelno pokytis 2016 m., palyginti su 2015 m.;
  • pelningumas 2016 m.

Tai reiškia, kad į sąrašą pateko po 5 įmones, rinkodaros ir komunikacijos sektoriuje pirmaujančias pagal kiekvieną aukščiau išvardytą kriterijų: TOP 5 sektoriaus bendrovės pagal 2016 m. pardavimo pajamas, TOP 5 įmonės pagal pajamų augimą, TOP 5 bendrovės pagal ikimokestinį pelną, atitinkamai jo pokytį ir pelningumą.

Šiemetiniame rinkodaros ir komunikacijos sektoriaus lyderių sąrašo viršuje – žiniasklaidos planavimo bendrovė „Inspired UM“. Ji užima lyderės pozicijas pagal 2016 m. pardavimų pajamas ir trečią vietą pagal ikimokestinį pelną. Labiausiai prie bendrovės augimo prisidėjo bendradarbiavimas su VP grupe.

Antroje vietoje pagal pardavimų šuolį pernai tarp sektoriaus bendrovių – „Socialus marketingas“.

Pirmoje vietoje reitinguojant įmones pagal ikimokestinį pelną ir pelningumą 2016 m. – lauko reklamos bendrovė „JCDecaux Lietuva“.

Sparčiausią pardavimų šuolį pernai fiksavo rinkos naujokė – žiniasklaidos planavimo „BPN Lietuva“. Ji, kaip ir planavo, pasiekė beveik 5 mln. apyvartą per 2016 m., nuo 243.390 Eur 2015 m.

Reikšmingą šuolį į viršų pernai skaičiuoja ir „Havas Media“ (UAB „Idea Media“). Ji prisijungė „Publicum“ grupei priklausiusią „Publicum Medią“ ir veiklą tęsia su prekės ženklu „Havas Media“. Audituotais duomenimis, susijungusios „Havas Medios“ apyvarta 2016 m. pasiekė 8,1 mln. Eur (neįvertinus „Publicum Media“ įsigijimo – 4,725 mln. Eur).

Tarp sektoriaus lyderių pagal ikimokestinio pelno šuolį pernai, palyginti su 2015 m., pirmojoje pozicijoje – reklamos gamybos ir dizaino studija „Tape“.

FOTOGALERIJA WEB Sektorių lyderiai_Rinkodara (19 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Popiežiaus vizitui – užsienio ir lietuvių žurnalistų desantas

Per dvi viešnagės Lietuvoje dienas Popiežius Pranciškus susitiks su valstybės vadovais ir visuomenės...

Rinkodara
2018.09.22
Interneto platybėse: ir nepagražintos nuomonės, ir atsiliepimai už dovaną Premium

Gyvename atakuojami ne tik netikrų naujienų – neretai tenka pasukti galvą ir skaitant atsiliepimą interneto...

Rinkodara
2018.09.21
VCUP rudenį pasitinka su nauju prekės ženklu 7

Prekybos centras VCUP keičia prekės ženklą. Atsinaujinimo poreikį padiktavo ilgametė patirtis ir klientų...

Rinkodara
2018.09.21
Prekybininkų vajuje pamiršta silpnoji grandis – tiekėjai Premium 3

Viešoji erdvė pastaruoju metu aidi nuo politikų užmačių imtis didžiųjų prekybos tinklų veiklos ribojimo.

Rinkodara
2018.09.21
Kauno LEZ ieško reklamuotojų Vokietijoje 4

Kauno Laisvoji ekonominė zona (LEZ), norinti pritraukti Vokietijos mokslinių tyrimų, eksperimentinės plėtros...

Rinkodara
2018.09.20
„Bitė Lietuva“ ir „Tele2“ baigė ginčą dėl reklamos

Telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ ir „Bitė Lietuva“ ginčą dėl pastarosios prekės ženklo „Labas“ reklamos...

Rinkodara
2018.09.20
Vandens „Tichė“ reklamoje – pagražinti ir neleistini teiginiai 2

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba atliko tyrimą dėl UAB „Baltijos mineralinių vandenų kompanija“...

Rinkodara
2018.09.20
„Sem.lt“ keičia pavadimą ir orientuosis į startuolius 5

Skaitmeninės rinkodaros agentūra „Sem.lt“ nuo šiol dirbs su „Evolvery“ prekės ženklu. Kartu bendrovė keičia...

Rinkodara
2018.09.19
„Lytagrai“ pateiktas ieškinys – įtraukta į JAV ir Baltarusijos bendrovių ginčą Premium 11

Už neteisėtą „Belarus“ ir MTZ prekės ženklų naudojimą AB „Lytagra“ pateiktas 14.000 Eur ieškinys – tiek...

Pramonė
2018.09.19
Tarp savaitės reklamų – žvilgsnis į būsimą MO muziejų

Tarp naujausių klipų – reklamos agentūros „New!“ darbas būsimajam MO muziejui, augintinių draudimas su „If“...

Rinkodara
2018.09.18
„NDX energija“ keičia pavadinimą 4

Verslininko Nerijaus Numavičiaus netiesiogiai kontroliuojama investicijų bendrovė „NDX energija“, valdanti...

Rinkodara
2018.09.18
Tarnybų atstovai siūlo palikti išimtį LRT perkant programas

Viešųjų pirkimų tarnybos (VPT) bei Specialiųjų tyrimų tarnybos (STT) atstovai siūlo palikti galiojančią...

Rinkodara
2018.09.18
Žurnaluose – Dainos Žemaitytės ir Agnės Jagelavičiūtės pareigų pokyčiai 4

VŽ žiniomis, prie naujosios „L‘Officiel Mada“ komandos netrukus prisijungs Agnė Jagelavičiūtė, mados žurnalo...

Rinkodara
2018.09.17
Prekybininkų karus pakeitė „Tele2“ ir „Telios“ duetas Premium

Rudens pradžios tendencijos svarbios ir dėl auditorijos besikaunantiems televizijos kanalams, ir reklamos...

Rinkodara
2018.09.17
Keičiasi žurnalo „L‘Officiel Mada“ Lietuvoje leidėjai ir komanda 2

Žurnalo „L‘Officiel Mada“ leidybos teises iš VŠĮ „Mados akademija“ įsigijo vienas iš žurnalų IQ, „IQ Life“,...

Rinkodara
2018.09.17
„Panorama“ pasiūlė lojalumo programą B2B Premium 2

Vilniaus prekybos ir laisvalaikio centras „Panorama“ biurų plėtrą gretimuose sklypuose ir Konstitucijos...

Investicijos į vartotojo patirtį – ginklas konkurencinėje kovoje

Pridėtinės vertės kūrimas, vartotojo patirties gerinimas verslams tampa vis svarbesniu aspektu, padedančiu...

Rinkodara
2018.09.16
„Nissan“ pasirinko tenisininkę Osaka

Atvirojo JAV teniso čempionato („US Open“) moterų vienetų varžybų nugalėtoja Niujorke tapusi japonė Naomi...

VPT ragina nutraukti sutartį su skandalą sukėlusiais Klaipėdos ženklo kūrėjais 3

Viešųjų pirkimų tarnyba, atlikusi Klaipėdos savivaldybės miesto ženklo atnaujinimo paslaugų pirkimo...

Rinkodara
2018.09.14
Prekybininkai – ir su naujais rinkodaros vadovais, ir su kuklesniais biudžetais Premium

Didieji prekybininkai šiemet po įspūdingo pernykščio komunikacijos ir reklamos šuolio demonstruoja gerokai...

Rinkodara
2018.09.13

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau