Lyderio karūna – reikia ir žaidimo, ir sveikos nuovokos

Publikuota: 2017-10-06
Rūta Balčiūnienė, „Verslo žinių“ rinkodaros rubrikos redaktorė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Rūta Balčiūnienė, „Verslo žinių“ rinkodaros rubrikos redaktorė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Šiuo metu po „Verslo žinių“ vėliava vyksta Rinkodaros ir komunikacijos sektoriaus lyderių rinkimai – išfiltravome sėkmingiausius finansinius rezultatus skaičiavusias bendroves, lyderės vardą jos išsikovoti bando ir interneto platybėse.

Ne paslaptis, skirtingais būdais: ir burdamos kolektyvą, ragindamos balsuoti draugų draugus bei gimines, ir paslapčia raitydamos netikrus profilius, kaip antai „Apelsinas Apelsinukas“ ar „Gumbas Gumbelis“ bei taip spausdamos sau papildomą balsą, ir pasitelkdamos lietuviškos padangės žvaigždutes ir nuomonių lyderius socialiniuose tinkluose, kurie taip pat aktyviai kviečia solidarizuotis ir balsuoti už vieną ar kitą bendrovę.

Pastaruoju atveju, žinoma, dažniausiai ne už dyką. Taip atsilyginama už partnerystę ir bendradarbiavimą, arba tiesiog susimokama už paslaugą, kai žinomas asmuo vilioja savo sekėjus balsuoti, žadėdamas didesnį ar mažesnį atlygį.

Ir tiesą sakant, sunku įvertinti, kas yra mažesnė blogybė: nupirktas balsas ar „feikinių“ balsų kūrimas (P.S. jų, beje, suradome bemaž pas visas daugiau balsų surinkusias bendroves – ne veltui sakome, kad audituojame balsus. Pas vienas įmones daugiau, pas kitas – mažiau, nors pirštais ir nebadysime ir viešo teismo neskelbsime). Asmeniškai aš, – iš šių dviejų blogybių turbūt rinkčiausi pirmąją, taip bent jau balsuoja tikri žmonės, o ne interneto vaiduokliai. Tačiau tuo pirmuoju atveju taip norėtųsi matyti ne banalius atlygio mainus, o sąžiningą ir garbingą žaidimą. 

„Verslo žinios“ šiuo atveju nesiims moralizuojančio mokytojo vaidmens, paliksime tai pačių rinkos dalyvių sąžinės reikalui.

Nepaisant to, kad tiesioginės ir netiesioginės kritikos laviną teko atlaikyti ir mums patiems – su nedviprasmiškais pastebėjimais, kad tai ne tik dalyviams, bet ir mums didelio pliuso neprideda.

Tiesos yra. Rengiamų konkursų, projektų tobulumui ribų nėra, ir tikėtina, kitais metais lyderių projektą teks kiek keisti.

Lyderis – ne vienas

Tačiau iš kitos pusės, šiuo atveju lyderis – ne tas vienintelis, kuris sugebės surinkti daugiausia balsų internete.

Lyderiai – visos septyniolika bendrovių, kurios pateko į sektoriaus lyderių sąrašus. Tai tos bendrovės, kurios gali didžiuotis 2016 m. finansiniais rezultatais. Joms sekasi ir šiemet.

Štai jos, tos lyderės: žiniasklaidos planavimo bendrovė „Inspired UM“, ji užima pirmaujančią poziciją pagal 2016 m. pardavimų pajamas ir trečią vietą pagal ikimokestinį pelną; pirmoje vietoje reitinguojant įmones pagal ikimokestinį pelną ir pelningumą 2016 m. – lauko reklamos bendrovė „JCDecaux Lietuva“; sparčiausią pardavimų šuolį pernai fiksavo rinkos naujokė – žiniasklaidos planavimo „BPN Lietuva“; pagal ikimokestinio pelno šuolį pernai, palyginti su 2015 m., pirmojoje pozicijoje – reklamos gamybos ir dizaino studija „Tape“; tarp sektoriaus lyderių prasibrovusi vienintelė – ryšių su visuomene agentūra „Publicum“ čia pateko užimdama trečią vietą pagal ikimokestinio pelno augimą per 2016 m. ir penktą vietą pagal pelningumą.

Visas geriausius rezultatus, skaičiavusias sektoriaus bendroves - lyderes rasite čia.

Dar vieną lyderės vardą – daugiausia simpatijų internete surinkusios agentūros titulą – viena iš bendrovių išsikovos savo rankomis. Kaip, tebūnie jos sąžinės ir įmonės vidinės etikos reikalas.

Mes pasidžiaugsime kitkuo. Skambučiais ir padėkomis (kalbu ne vien apie šiuos metus ir ne vien apie šį projektą), kur protingos ir išmintingos bendrovės tokius projektus pasitelkia komandos sutelkimui ir bendrumo, vieningumo viduje stiprinimui.

„Laimėję jaučiamės, vien patekę į sarašą“, „Ši savaitė mus sustiprino kaip komandą ir prilygo keliems rimtiems „team building“ renginiams“, „Kolektyvo sutelkimui, tai buvo „Wow“ projektas“, – tai vos keli pastebėjimai atskrieję į redakciją.

Tad palinkėjimas – žaiskime sąžiningai, mokėkime ir pralaimėti, ir laimėti. O jei jau labai labai norime dar vieno titulo – pasirinkite subtilesnes priemones, kaip pavyzdžiui, tuos balsus rinkite darydami gerus darbus – socialines kampanijas.

FOTOGALERIJA WEB Sektorių lyderiai_Rinkodara (19 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Vieta pagal augimą Bendrovė Augimas (2012-2015),% Apskritis
71 UAB „Publicum Media“ 492,0% Vilniaus
151 UAB „Lion Communications Vilnius“ 317,5% Vilniaus
155 UAB „Alpha Baltic Vilnius“ 312,3% Vilniaus
303 UAB „Inter Krasta“ 217,7% Vilniaus
347 UAB „Ad Fingers“ 195,3% Vilniaus

Verslo žinių pasiūlymai

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau