Naujam „Indiana.lt“ padaliniui vadovaus Filmanavičiūtė

Publikuota: 2017-10-04
Naujai įsteigtam padaliniui „Hook“ vadovaus Dovilė Filmanavičiūtė, pastaruosius keletą metų dirbusi reklamos agentūroje „Adell Taivas Ogilvy“. Gretos Skaraitienės nuotr.
Naujai įsteigtam padaliniui „Hook“ vadovaus Dovilė Filmanavičiūtė, pastaruosius keletą metų dirbusi reklamos agentūroje „Adell Taivas Ogilvy“. Gretos Skaraitienės nuotr.

Šeštus veiklos metus skaičiuojanti reklamos ir aktyvacijų agentūra „Indiana.lt“ plečia savo veiklą ir steigia naują padalinį „Hook“, kuris teiks turinio rinkodaros ir skaitmeninių sprendimų paslaugas.

Jo kūrybinį bei strateginį vairą laikys Dovilė Filmanavičiūtė, pastaruosius keletą metų vadovavusi skaitmeninių sprendimų skyriui kūrybinėje agentūroje „Adell Taivas Ogilvy“. Iš viso p. Filmanavičiūtė „Adell Taivas Ogilvy“, didžiausius pardavimus skaičiuojančioje reklamos agentūroje, dirbo bemaž 7–ius metus.

„Dirbdami su reikliais klientais visada turime būti novatoriški – jau senokai daugelis tiesioginio kontakto su pirkėjais sprendimų yra interaktyvūs. Dovilės patirtis skaitmeninių sprendimų sferoje tikrai suteiks mūsų bendrovei išskirtinumo pirkimo skatinimo priemonių ir pirkėjo rinkodaros srityse“, – išplatintame pranešime teigia Adomas Pladis, „Indiana.lt“ vadovas.

Karjerą kaip žurnalistė pradėjusi, o vėliau daugiau nei dešimtmetį reklamos srityje dirbusi p. Filmanavičiūtė priduria, kad stipriau akcentuoti naująsias kompetencijas tiek aktyvacijų agentūroje, tiek visoje reklamos rinkoje yra jos pagrindinis tikslas bemaž penkerius metus.

„Pasaulis jau seniai kalba apie tai, kad skaitmeninė erdvė nėra tiesiog „ta erdvė“, į kurią investuosime tai, kas liks nuo televizijos reklamos, o turinio rinkodara tai nėra tiesiog priemonės, kurias taip vadinsime tiesiog nutrynę savo prekės ženklo logotipą. Privalome šioms sritims skirti patį didžiausią savo dėmesį, jei norime lygiuotis į kūrybinius šedevrus, kuriais kasmet žavimės „Kanų Liūtų“ reklamos festivalyje“, – kalba p. Filmanavičiūtė, pridurdama, kad nuo šiol specializuosis tik skaitmeninėje erdvėje ir turinio rinkodaroje.

„Taip, turiu daugelio metų patirties ir toje klasikinėje reklamoje, kuri iš esmės savo laiką pamažu atgyvena. Mano asmeninė ambicija – diktuoti rinkodaros tendencijas Lietuvoje, o ne gyventi praeitimi. Todėl ir noriu koncentruotis į labai konkrečią sritį. Nei nuo didžiausios agentūros, nei nuo didžiausių klientų niekur toli nepabėgu – jie visi turi galimybę mane samdyti kaip savo srities profesionalę. Taip, šiandien mes mažesni, tačiau turime ambicijų tapti lygiai tokia pačia didele agentūra“, – sprendimą keisti darbą argumentuoja p. Filmanavičiūtė.

UAB „Indiana.lt“ apyvarta 2015 m. buvo 1,72 mln. Eur, o 2016 m. – 2,12 mln. Eur. Grynasis pelnas atitinkamai – 106.071 Eur ir 213.564 Eur.

Pagrindinė „Indiana.lt“ veikla – rinkodaros paslaugos ir aktyvacijos prekybos centruose – interaktyvių ir išskirtinių prekės ženklo sprendimų kūrimas prekybos vietose.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Geidžiamiausi darbdaviai: kurių įvaizdis geriausias Premium

Šiais laikais kiekvieną mėnesį žinių apie darbdavius Lietuvoje pasirodo dvigubai daugiau nei prieš kelerius...

Vadyba
06:00
Ar galime išmokyti Lietuvą „pitch’inti“?

Vienas iš mano profesiniame kelyje pasitaikančių užsiėmimų yra startuolių mokymas „pitch’inti“ – savo...

Technologijos
2018.06.21
Tarp finalininkų Kanuose – „Tele2“ projektas ir knyga be pavadinimo

65-ajame tarptautiniame „Kanų liūtų“ kūrybiškumo festivalyje varžosi 23 Lietuvos reklamos agentūrų darbai. Du...

Rinkodara
2018.06.20
LNK pelnas išaugo daugiau nei trečdaliu

UAB „Laisvas ir nepriklausomas kanalas“ (LNK), vienijančio LNK, BTV, TV1, „Info TV“ ir „Liuks!“, pardavimo...

Rinkodara
2018.06.20
„All Media Lithuania“ augino ir pelną, ir pajamas

UAB „All Media Lithuania“, kuriai priklauso TV3 kanalų grupė, pernai uždirbo beveik 4,5 mln. Eur grynojo...

Rinkodara
2018.06.20
Šiemetinis „Adrenalinas“: ir džiaugsmo, ir kartėlio kokteilis Premium

Tik ką praūžęs „Adrenalinas“, lietuviškos reklamos šventė, rinkos dalyviams sėja dvejopas mintis: ir...

Rinkodara
2018.06.20
Tarp naujausių reklamų: vasariška „Telia“ ir „Jysk“ dievai 1

Tarp savaitės reklamų: nerūpestingai vasarai užkrečianti „Telia“ (kūrybinė agentūra „McCann Vilnius“, gamybos...

Rinkodara
2018.06.19
Teismų maratonas dėl „Adrenalino“ sukasi, pergalė – „Not Perfect“ pusėje

Po teismų maratono Vilniaus apygardos teismas nusprendė patenkinti reklamos agentūros „Not Perfect | Y&R“...

Rinkodara
2018.06.19
„Diena Media News“ vėl imasi savaitraščio „Vilniaus diena“ 2

Vasaros pabaigoje UAB „Diena Media News“ sostinėje vėl žada atnaujinti nemokamo savaitraščio „Vilniaus diena“...

2018.06.18
Tobula vieta lentynoje – šalia didžiųjų ženklų, sėkmės kodas – akcija Premium

Nors vartotojai ir teigia, kad nori didelio produktų pasirinkimo, iš tiesų tai juos dažniau vargina, nei...

Rinkodara
2018.06.18
„Tele2“ ir „Telia“ renkasi socialinių tinklų komunikacijos agentūras

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ paskelbė konkursą ir rinksis socialinių tinklų komunikacijos agentūrą.

Rinkodara
2018.06.18
„Kanų liūtuose“ laimę bando 23 lietuvių darbai

65-ajame tarptautiniame „Kanų liūtų“ kūrybiškumo festivalyje varžosi 23 Lietuvos reklamos agentūrų darbai.

Rinkodara
2018.06.18
Vilniuje apsilankę turistai mokės „pagalvės mokestį“ 4

Sostinėje po poros savaičių įsigalios kai kuriuose šalies miestuose jau kurį laiką galiojanti tvarką –...

Verslo aplinka
2018.06.18
Pakuočių tendencijos: svarbu ir tvarumas, ir edukacija

Dėl besikeičiančių vartotojų įpročių ir poreikių, gamintojai turi nuolat ieškoti sprendimų, kaip atnaujinti...

Rinkodara
2018.06.17
Skaudžiausias brazilų futbolo pralaimėjimas augina televizorių pardavimus

Ketveri metai neištrynė Brazilijos futbolo rinkinės gėdos, patirtos paskutiniame pasaulinio futbolo...

Rinkodara
2018.06.17
Pirmenybę teikia kompiuterio ekranui

Televizorius vis dar užima garbingą vietą daugelio namuose, bet žiūrėti vaizdo transliacijas internete...

Rinkodara
2018.06.16
Metų kūrybine agentūra tapo „McCann Vilnius“

Šešioliktajame lietuviškos reklamos festivalyje „Adrenalinas“ triumfavo kūrybinė agentūra „McCann Vilnius“.

Rinkodara
2018.06.15
„Nike“ ir „Adidas“ kova futbolo čempionato aikštelėje

Vakar prasidėjusiame didžiausiame metų sporto renginyje jėgas surems ne tik stipriausios futbolo komandos,...

Rinkodara
2018.06.15
Prekybos centras „Molas“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Kauno prekybos centro „Molas“ skelbtą rinkodaros paslaugų teikimo konkursą laimėjo komunikacijos agentūra...

Rinkodara
2018.06.15
Pirmoji „LT Identity“ pergalė prieš „Swedbank“ ir „TBWA / Vilnius“ 9

Teismas pritaikė laikinąsias apsaugos priemones ir uždraudė toliau gaminti bei platinti „Lt Identity“...

Rinkodara
2018.06.15

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau