Pirkėjas nori ne tik pamatyti, bet ir paragauti

Publikuota: 2017-10-01
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Imantis verslo viena svarbiausių užduočių – rasti, kur realizuoti produkciją. Ypač tai aktualu pačioje veiklos pradžioje, kol dar nėra nuolatinių klientų, kurie tampa ne tik pirkėjais, bet žinios apie produktą, kuris jiems patiko, skleidėjais.

O reklama iš lūpų į lūpas yra pati efektyviausia – gali daugybę kartų matyti reklaminį klipą per televiziją, girdėti per radiją, pagiriamąjį žodį skaityti internete ar spaudoje, tačiau tai nereiškia, kad tai paskatins įsigyti šį produktą.

Bet užtenka kaimynei ar bendradarbiui papasakoti, kad tokioje parduotuvėje nusipirko daiktą, kuriuo tikrai džiaugiasi, – tokia informacija retam praslys pro ausis, nes juk saviškis negirs produkto, kuriuo pats nėra patenkintas. Vadinasi, jį išbandyti verta.

Tačiau kaip surasti tuos pirmuosius klientus, kaip įtikinti juos išbandyti produktą? Dažniausiai pradedančiųjų žvilgsnis krypsta į internetą, pirmiausiai – į feisbuką. Tačiau čia užkariauti pirkėjų dėmesį pavyksta ne visiems. Bent jau maisto produktų gamintojai tvirtina, kad šis kanalas gali būti kaip informacijos apie gaminius šaltinis, bet ne parduotuvė.

Nes pirkėjas pirmiausia nori ne tik pamatyti, ką perka, bet ir užuosti, paragauti, pajausti.

Kitaip tariant, kad ir kokie skaitmeninės rinkodaros virtuozai būtų feisbuko ūkininkai, nepaisant gaminių fotosesijų kokybės, nepriekaištingos jauno ūkio komunikacijos ir patrauklaus prekės ženklo, nepavyks perteikti to, kas masina naujus klientus. Juk kaimiškus, natūralius ar ekologiškus produktus vartotojai dažnai renkasi dėl skonio, kurio per feisbuką nepajusi. Tokia patirtimi dalijasi šios dienos „Mano verslo“ kalbinti ūkininkai.

„Prekybos internetu sėkmė priklauso ir nuo produkto. Tarkime, šviežią mėsą užsisakyti dalis klientų bijo, nes nežino, ar gaus tikrai šviežią, taip pat gali reikšti pretenzijų, kad gauna esą negražų mėsos gabalą“, – sako Vaida Čimolonskienė, A. V. Čimolonskų ūkio komercijos direktorė.

Ūkininkai buvo susikūrę e. parduotuvę, bet šiuo metu atsisakė virtualios prekybos. E. parduotuvė nebuvo nuostolinga, tačiau labiau veikė ne pardavimo, o reklamos tikslais: klientai rasdavo ūkio kontaktus, sužinodavo apie produkciją ir ieškodavo jos fizinėse prekybos vietose.

Ūkininkų Čimolonskų automobilis vyksta ir į muges, nors šios, p. Čimolonskienės teigimu, yra nuostolingos, į tokias prekyvietes vykstama, kad klientai paragautų ūkio produkcijos.

O tie, kas paragauja, dažniausiai tampa nuolatiniais pirkėjais, nes, kaip žinome, meilę galima pelnyti ir per skrandį.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Vieta pagal augimą Bendrovė Augimas (2012-2015),% Apskritis
71 UAB „Publicum Media“ 492,0% Vilniaus
151 UAB „Lion Communications Vilnius“ 317,5% Vilniaus
155 UAB „Alpha Baltic Vilnius“ 312,3% Vilniaus
303 UAB „Inter Krasta“ 217,7% Vilniaus
347 UAB „Ad Fingers“ 195,3% Vilniaus

Verslo žinių pasiūlymai

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau