Pirkėjas nori ne tik pamatyti, bet ir paragauti

Publikuota: 2017-10-01
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Imantis verslo viena svarbiausių užduočių – rasti, kur realizuoti produkciją. Ypač tai aktualu pačioje veiklos pradžioje, kol dar nėra nuolatinių klientų, kurie tampa ne tik pirkėjais, bet žinios apie produktą, kuris jiems patiko, skleidėjais.

O reklama iš lūpų į lūpas yra pati efektyviausia – gali daugybę kartų matyti reklaminį klipą per televiziją, girdėti per radiją, pagiriamąjį žodį skaityti internete ar spaudoje, tačiau tai nereiškia, kad tai paskatins įsigyti šį produktą.

Bet užtenka kaimynei ar bendradarbiui papasakoti, kad tokioje parduotuvėje nusipirko daiktą, kuriuo tikrai džiaugiasi, – tokia informacija retam praslys pro ausis, nes juk saviškis negirs produkto, kuriuo pats nėra patenkintas. Vadinasi, jį išbandyti verta.

Tačiau kaip surasti tuos pirmuosius klientus, kaip įtikinti juos išbandyti produktą? Dažniausiai pradedančiųjų žvilgsnis krypsta į internetą, pirmiausiai – į feisbuką. Tačiau čia užkariauti pirkėjų dėmesį pavyksta ne visiems. Bent jau maisto produktų gamintojai tvirtina, kad šis kanalas gali būti kaip informacijos apie gaminius šaltinis, bet ne parduotuvė.

Nes pirkėjas pirmiausia nori ne tik pamatyti, ką perka, bet ir užuosti, paragauti, pajausti.

Kitaip tariant, kad ir kokie skaitmeninės rinkodaros virtuozai būtų feisbuko ūkininkai, nepaisant gaminių fotosesijų kokybės, nepriekaištingos jauno ūkio komunikacijos ir patrauklaus prekės ženklo, nepavyks perteikti to, kas masina naujus klientus. Juk kaimiškus, natūralius ar ekologiškus produktus vartotojai dažnai renkasi dėl skonio, kurio per feisbuką nepajusi. Tokia patirtimi dalijasi šios dienos „Mano verslo“ kalbinti ūkininkai.

„Prekybos internetu sėkmė priklauso ir nuo produkto. Tarkime, šviežią mėsą užsisakyti dalis klientų bijo, nes nežino, ar gaus tikrai šviežią, taip pat gali reikšti pretenzijų, kad gauna esą negražų mėsos gabalą“, – sako Vaida Čimolonskienė, A. V. Čimolonskų ūkio komercijos direktorė.

Ūkininkai buvo susikūrę e. parduotuvę, bet šiuo metu atsisakė virtualios prekybos. E. parduotuvė nebuvo nuostolinga, tačiau labiau veikė ne pardavimo, o reklamos tikslais: klientai rasdavo ūkio kontaktus, sužinodavo apie produkciją ir ieškodavo jos fizinėse prekybos vietose.

Ūkininkų Čimolonskų automobilis vyksta ir į muges, nors šios, p. Čimolonskienės teigimu, yra nuostolingos, į tokias prekyvietes vykstama, kad klientai paragautų ūkio produkcijos.

O tie, kas paragauja, dažniausiai tampa nuolatiniais pirkėjais, nes, kaip žinome, meilę galima pelnyti ir per skrandį.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Roshen“ pasirinko komunikacijos partnerius Lietuvoje

Konditerijos gaminių įmonė „Roshen Nord“, atstovaujanti tarptautinę korporaciją „Roshen“, pasirašė...

Rinkodara
11:02
„Anykščių vynas“ atnaujino prekės ženklą 1

Lietuviškų gėrimų gamintojas „Anykščių vynas“ keičia savo įvaizdį: atnaujino korporatyvinį prekės ženklą.

Rinkodara
2017.12.14
„Disney“ perka „Fox“ verslus už 52,4 mlrd. USD

Žiniasklaidos ir pramogų bendrovė „Walt Disney“ perka filmų, televizijos ir tarptautinius verslus iš...

Rinkodara
2017.12.14
 Transliuotojai Radijo ir televizijos komisijai turės sumokėti daugiau 1

Nuo 2019 m. įsigalios didesnės komercinių transliuotojų įmokos už jų veiklą prižiūrinčios Radijo ir...

Rinkodara
2017.12.14
Kokios nuolaidos labiausiai tinka skirtingoms produktų grupėms Premium 2

Lietuvoje akcijų dairomasi intensyviai ir dažnai – antrąjį šių metų ketvirtį prekių su nuolaidomis pardavimai...

Rinkodara
2017.12.14
„Švyturys“ turi naują logotipą 20

Naujai kitąmet Klaipėdoje atidaromai gamyklai „Švyturys – Utenos alus“ sukūrė naują logotipą „Švyturys...

Rinkodara
2017.12.13
Labiausiai „gūglinti“ prekių ženklai: „Ali Express“, „Telia“ ir „Luminor“ 

Tarp labiausiai šiemet ieškotų prekių ženklų „Google“ paieškoje: e. prekybos milžinė „Ali Express“,...

Rinkodara
2017.12.13
Geidžiamiausi – ne didžiosios žvaigždės, o turintys 1.000 sekėjų Premium

Socialiniuose tinkluose matome vis daugiau prekių ženklų reklamos, įpintos į nuomonės formuotojų lūpas. Ši...

Rinkodara
2017.12.13
Ko lietuviai ieškojo „Google“ 2017 m.: populiariausios paieškos 1

Šių metų Lietuvos suvestinė rodo, kad labiausiai lietuvius domino krepšinis, dainos ir kariuomenė.

Rinkodara
2017.12.13
Prabangos prekių gamintojai pasišiaušė prieš e. parduotuves Premium

Europos Teisingumo Teismo (ETT) sprendimas gali paskatinti prabangos prekes gaminančias įmones siekti...

Pramonė
2017.12.13
Tarp naujausių reklamų: ir „Tele2“, ir inovatyvus „Freixenet“ stendas

Tarp savaitės reklamų: inovatyvi „Freixenet“ lauko reklama (agentūros „Media House“, „Gluk Media“),...

Rinkodara
2017.12.12
Kokios naudos „Vytautui“ atneš milžiniško populiarumo broliai Ballai 6

Su vienos garsiausių JAV krepšinio šeimos atžalomis LiAngelo ir LaMelo Ballais rankomis sukirtęs...

Rinkodara
2017.12.12
Atlyginimai žiniasklaidos įmonėse: didžiausi – TV ir radijuje Premium

Tarp žiniasklaidos bendrovių didžiausius atlyginimus moka dvi didžiosios komercinės televizijos ir UAB radijo...

Rinkodara
2017.12.12
Į besijungiančią „Havas“ grupę įsilieja ir „Good one“

Praėjusią savaitę buvo paskelbta, kad komunikacijos „Publicum Group“ ir „Idea Group“ jungiasi į didžiausią...

Rinkodara
2017.12.12
Dar viena permaina: iš „Idea PR“ – į „Gravitas Partners“

Prie komunikacijos agentūros „Gravitas Partners“ prisijungė ryšių su visuomene specialistas Lukas Mikelaitis,...

Rinkodara
2017.12.12
„Olifėja“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Viena didžiausių Lietuvoje reklamos užsakovių UAB „Olifėja“ pasirinko naujus žiniasklaidos planavimo...

Rinkodara
2017.12.11
Birštone – tarptautinis viešbučių gigantas 4

Birštono kurorto viešbutis „Royal SPA Residence“ tampa tarptautinio tinklo „AccorHotels“ dalimi.

Rinkodara
2017.12.11
Vėluojantis „Brexit“ kelia grėsmę prekių ženklams Premium

Europos Komisijos (EK) atstovų ir Jungtinės Karalystės (JK) vyriausybės narių deryboms dėl „Brexit“ sunkiai...

Pramonė
2017.12.11
Biuras be popieriaus ir be reklaminių lankstinukų

Panašu, kad ne kartą diskutuota ambicinga idėja „biuras be popieriaus“ artimiausiu metu įprasta realybe dar...

Rinkodara
2017.12.10
„Amazon“ Australijoje pasiekė rekordą

Dar nė vienoje šalyje, į kurią žengė JAV elektroninės komercijos milžinė „Amazon“, nebuvo sulaukta tokio...

Verslo žinių pasiūlymai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau