„Maximoje“ – naujas kosmetikos prekės ženklas su aliuzija į „Biok“

Publikuota: 2017-09-29
Atnaujinta 2017-09-29 13:47
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Prekybos tinklas „Maxima“ pradeda prekiauti nauja lietuviška kosmetika „Nida“. Tai „Maximos“ grupės įmonei „Franmax“ priklausantis privatus prekės ženklas, jo gamintojas Kaune įsikūrusi kosmetikos UAB „Cosmoway“.

VŽ rašė, kad trys iš šešių kosmetikos gamybos UAB „Cosmoway“ akcininkų – buvę „BIOK laboratorijos“ darbuotojai. Tai – Justė Pinkevičienė, Vitalijus Voleika ir Žilvinas Dubosas. Visi jie bendrovę paliko prieš kelerius metus, o 2016 m. su dar trimis partneriais tapo „Cosmoway“ akcininkais.

Ponas Voleika ir p. Dubosas „BIOK laboratorijai“ atidavė atitinkamai 7 ir 8 metus. Ponas Voleika ėjo pardavimo vadovo pareigas, o p. Dubosas buvo gamybos vadovas. Ponia Pinkevičienė vadovavo prekių ženklams „Rasa“, „Aras“ ir „BIOK dermatology“.

„Cosmoway“ prekių krepšelyje iki šiol buvo trys produktų linijos – kosmetikos „Green Feel“, pirmųjų lietuviškų lubrikantų „Code for Love“, „O‘Papa“ gaminiai. Taip pat produkcija, gaminama pagal individualius užsakymus. Tarp pastarųjų gaminių dabar atsiranda ir „Nida“, kurie gaminami „Franmax“ užsakymu.

Kaip rašo šiandien išplatintame pranešime „Maxima“, naujuoju „Nidos“ ženklu pažymėti įvairūs gaminiai nuo skysto muilo iki paakių kremo su hialurono rūgštimi, o išskirtinis naujos lietuviškos kosmetikos ingredientas – gintaras.

„Naują lietuviškos kosmetikos liniją „Nida“ sudaro 25 skirtingi gaminiai, kurių pagrindas – natūralūs lietuviški ingredientai, apgalvoti ir suderinti taip, kad atitiktų mūsų šalies gyventojų odos poreikius šiomis klimato sąlygomis, kuriose gyvename. Naujos veido, kūno odos ir plaukų priežiūros priemonės pagamintos Lietuvoje, naudojant lietuviškus ingredientus ir natūralius ekstraktus – dilgėlių, miško bruknių, alavijų, agurkų, įvairių žolelių ekstraktus, hidrolizuotus kviečių baltymus, kviečių gemalų aliejų“, – rašoma pranešime.

Apie panašų pozicionavimą – natūralumą ir lietuviškus ingredientus savo gaminiuose – ne vienerius metus kalba ir „BIOK laboratorija“, iš kurios išėję darbuotojai, panašu, šį braižą nusinešė ir į naująją bendrovę.

Situaciją aštrina ir beveik identiškos pakuotės, ir ingredientai. Pavyzdžiui, „Nida“ kosmetikos pienelis – su kviečių gemalų aliejumi, o „Margarita“ kosmetinis pienelis – su daigintais kviečiais ir augaliniais aliejais. Ir tai tik vienas iš pavyzdžių.

nuotrauka::1

Romualda Stragienė, „BIOK laboratorijos“ vadovė ir kontroliuojančioji akcininkė, teigia, kad „Cosmoway“ žingsniai jai ne naujiena.

„Nenustebino, kad atsirado dar vienas privatus prekės ženklas. Prekybos tinklai pasaulyje, ieškodami kuo išsiskirti, vis daugiau kuria tokių prekės ženklų. Kosmetikos gaminiai čia ne išimtis. Aišku, „Nida“ prekės ženklo atsiradimo istorija ir priešistorė turi savo šaknis, čia jau nebenoriu komentuoti, išvadas gali kiekvienas pasidaryti pats.

Tai yra buvę mūsų darbuotojai, naujųjų gaminių sudėtį, ingredientus visi matome, bet lai lieka taip, kaip yra. Yra kelios strategijos verslams augti. Viena jų kopijavimo strategija, kurią kai kurie gamintojai naudoja, tačiau tai jų verslo strategija. Mes turime savo, siekiame būti natūralumo inovatoriais ir tos linijos laikysimės ir toliau“, – korektiškai atsakymą dėlioja p. Stragienė.

[infogram id="2b0a9590-b293-48b5-8a9c-c11e36b0a3cd" prefix="uvq" format="interactive" title="„Cosmoway“ pajamos, Eur"][infogram id="870efc40-6772-400f-9529-c1e22bd97401" prefix="gLX" format="interactive" title="UAB „BIOK laboratorija“ pajamos"]

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Diena Media News“ vėl imasi savaitraščio „Vilniaus diena“ 2

Vasaros pabaigoje UAB „Diena Media News“ sostinėje vėl žada atnaujinti nemokamo savaitraščio „Vilniaus diena“...

2018.06.18
Tobula vieta lentynoje – šalia didžiųjų ženklų, sėkmės kodas – akcija Premium

Nors vartotojai ir teigia, kad nori didelio produktų pasirinkimo, iš tiesų tai juos dažniau vargina, nei...

Rinkodara
2018.06.18
„Tele2“ ir „Telia“ renkasi socialinių tinklų komunikacijos agentūras

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ paskelbė konkursą ir rinksis socialinių tinklų komunikacijos agentūrą.

Rinkodara
2018.06.18
„Kanų liūtuose“ laimę bando 23 lietuvių darbai

65-ajame tarptautiniame „Kanų liūtų“ kūrybiškumo festivalyje varžosi 23 Lietuvos reklamos agentūrų darbai.

Rinkodara
2018.06.18
Vilniuje apsilankę turistai mokės „pagalvės mokestį“ 4

Sostinėje po poros savaičių įsigalios kai kuriuose šalies miestuose jau kurį laiką galiojanti tvarką –...

Verslo aplinka
2018.06.18
Pakuočių tendencijos: svarbu ir tvarumas, ir edukacija

Dėl besikeičiančių vartotojų įpročių ir poreikių, gamintojai turi nuolat ieškoti sprendimų, kaip atnaujinti...

Rinkodara
2018.06.17
Skaudžiausias brazilų futbolo pralaimėjimas augina televizorių pardavimus

Ketveri metai neištrynė Brazilijos futbolo rinkinės gėdos, patirtos paskutiniame pasaulinio futbolo...

Rinkodara
2018.06.17
Pirmenybę teikia kompiuterio ekranui

Televizorius vis dar užima garbingą vietą daugelio namuose, bet žiūrėti vaizdo transliacijas internete...

Rinkodara
2018.06.16
Metų kūrybine agentūra tapo „McCann Vilnius“

Šešioliktajame lietuviškos reklamos festivalyje „Adrenalinas“ triumfavo kūrybinė agentūra „McCann Vilnius“.

Rinkodara
2018.06.15
„Nike“ ir „Adidas“ kova futbolo čempionato aikštelėje

Vakar prasidėjusiame didžiausiame metų sporto renginyje jėgas surems ne tik stipriausios futbolo komandos,...

Rinkodara
2018.06.15
Prekybos centras „Molas“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Kauno prekybos centro „Molas“ skelbtą rinkodaros paslaugų teikimo konkursą laimėjo komunikacijos agentūra...

Rinkodara
2018.06.15
Pirmoji „LT Identity“ pergalė prieš „Swedbank“ ir „TBWA / Vilnius“ 9

Teismas pritaikė laikinąsias apsaugos priemones ir uždraudė toliau gaminti bei platinti „Lt Identity“...

Rinkodara
2018.06.15
Po skandalų traukiasi „Facebook“ aukščiausios grandies vadovai 1

„Facebook“ paskelbė, kad Elliotas Schrage, socialinio tinklo komunikacijos ir viešosios politikos vadovas, po...

Rinkodara
2018.06.15
Prekybininkai pataikauja X ir Y kartų atstovams, bet jau galvoja ir apie Z kartą Premium

Vartojimo tendencijas stebintys ekspertai sako, kad didieji prekybos centrai turės persitvarkyti,...

Jakilaičio vedamas laidas matysime ir „Delfi“, ir „Laisvės TV“  18

Žurnalistas Edmundas Jakilaitis paskelbė, kad vasaros antroje pusėje pradės darbus portale „Delfi“. Nuo...

Rinkodara
2018.06.14
„Viada LT“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius 1

Degalinių tinklo valdytoja „Viada LT“ pasirašė bendradarbiavimo sutartį su skaitmeninės rinkodaros agentūra...

Rinkodara
2018.06.14
Raudonpadžių „Louboutino“ batelių gamintojas apgynė savo prekės ženklą

Europos Teisingumo Teismas priėmė sprendimą Prancūzų dizainerio Christiano Louboutino naudai – nusprendė...

Rinkodara
2018.06.14
„Adidas“ per futbolo čempionatą kalbės savo prekės ženklo ambasadorių lūpomis 1

Sporto prekių gamintoja „Adidas“ po kelių dienų prasidėsiančiam pasaulio futbolo čempionatui pasirinko...

Rinkodara
2018.06.12
Tarp savaitės reklamų: nauji „Tele2“ personažai ir žaisminga „Akvilė“

Tarp naujausių savaitės reklamų: nauji veidai „Tele2“ reklamoje (agentūra „Adell Taivas Ogilvy“), Automobilių...

Rinkodara
2018.06.12
„Maxima“ laimi pigiausio tinklo vardą, „Lidl“ lipa ant kulnų Premium 2

Dėl augančių kainų kasmet Lietuvos vartotojai tampa vis jautresni akcijoms, vis mažiau lojalūs vienam tinklui...

Rinkodara
2018.06.12

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau