„Maximoje“ – naujas kosmetikos prekės ženklas su aliuzija į „Biok“

Publikuota: 2017-09-29
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Prekybos tinklas „Maxima“ pradeda prekiauti nauja lietuviška kosmetika „Nida“. Tai „Maximos“ grupės įmonei „Franmax“ priklausantis privatus prekės ženklas, jo gamintojas Kaune įsikūrusi kosmetikos UAB „Cosmoway“.

VŽ rašė, kad trys iš šešių kosmetikos gamybos UAB „Cosmoway“ akcininkų – buvę „BIOK laboratorijos“ darbuotojai. Tai – Justė Pinkevičienė, Vitalijus Voleika ir Žilvinas Dubosas. Visi jie bendrovę paliko prieš kelerius metus, o 2016 m. su dar trimis partneriais tapo „Cosmoway“ akcininkais.

Ponas Voleika ir p. Dubosas „BIOK laboratorijai“ atidavė atitinkamai 7 ir 8 metus. Ponas Voleika ėjo pardavimo vadovo pareigas, o p. Dubosas buvo gamybos vadovas. Ponia Pinkevičienė vadovavo prekių ženklams „Rasa“, „Aras“ ir „BIOK dermatology“.

„Cosmoway“ prekių krepšelyje iki šiol buvo trys produktų linijos – kosmetikos „Green Feel“, pirmųjų lietuviškų lubrikantų „Code for Love“, „O‘Papa“ gaminiai. Taip pat produkcija, gaminama pagal individualius užsakymus. Tarp pastarųjų gaminių dabar atsiranda ir „Nida“, kurie gaminami „Franmax“ užsakymu.

Kaip rašo šiandien išplatintame pranešime „Maxima“, naujuoju „Nidos“ ženklu pažymėti įvairūs gaminiai nuo skysto muilo iki paakių kremo su hialurono rūgštimi, o išskirtinis naujos lietuviškos kosmetikos ingredientas – gintaras.

„Naują lietuviškos kosmetikos liniją „Nida“ sudaro 25 skirtingi gaminiai, kurių pagrindas – natūralūs lietuviški ingredientai, apgalvoti ir suderinti taip, kad atitiktų mūsų šalies gyventojų odos poreikius šiomis klimato sąlygomis, kuriose gyvename. Naujos veido, kūno odos ir plaukų priežiūros priemonės pagamintos Lietuvoje, naudojant lietuviškus ingredientus ir natūralius ekstraktus – dilgėlių, miško bruknių, alavijų, agurkų, įvairių žolelių ekstraktus, hidrolizuotus kviečių baltymus, kviečių gemalų aliejų“, – rašoma pranešime.

Apie panašų pozicionavimą – natūralumą ir lietuviškus ingredientus savo gaminiuose – ne vienerius metus kalba ir „BIOK laboratorija“, iš kurios išėję darbuotojai, panašu, šį braižą nusinešė ir į naująją bendrovę.

Situaciją aštrina ir beveik identiškos pakuotės, ir ingredientai. Pavyzdžiui, „Nida“ kosmetikos pienelis – su kviečių gemalų aliejumi, o „Margarita“ kosmetinis pienelis – su daigintais kviečiais ir augaliniais aliejais. Ir tai tik vienas iš pavyzdžių.

nuotrauka::1

Romualda Stragienė, „BIOK laboratorijos“ vadovė ir kontroliuojančioji akcininkė, teigia, kad „Cosmoway“ žingsniai jai ne naujiena.

„Nenustebino, kad atsirado dar vienas privatus prekės ženklas. Prekybos tinklai pasaulyje, ieškodami kuo išsiskirti, vis daugiau kuria tokių prekės ženklų. Kosmetikos gaminiai čia ne išimtis. Aišku, „Nida“ prekės ženklo atsiradimo istorija ir priešistorė turi savo šaknis, čia jau nebenoriu komentuoti, išvadas gali kiekvienas pasidaryti pats.

Tai yra buvę mūsų darbuotojai, naujųjų gaminių sudėtį, ingredientus visi matome, bet lai lieka taip, kaip yra. Yra kelios strategijos verslams augti. Viena jų kopijavimo strategija, kurią kai kurie gamintojai naudoja, tačiau tai jų verslo strategija. Mes turime savo, siekiame būti natūralumo inovatoriais ir tos linijos laikysimės ir toliau“, – korektiškai atsakymą dėlioja p. Stragienė.

[infogram id="2b0a9590-b293-48b5-8a9c-c11e36b0a3cd" prefix="uvq" format="interactive" title="„Cosmoway“ pajamos, Eur"][infogram id="870efc40-6772-400f-9529-c1e22bd97401" prefix="gLX" format="interactive" title="UAB „BIOK laboratorija“ pajamos"]

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Vieta pagal augimą Bendrovė Augimas (2012-2015),% Apskritis
71 UAB „Publicum Media“ 492,0% Vilniaus
151 UAB „Lion Communications Vilnius“ 317,5% Vilniaus
155 UAB „Alpha Baltic Vilnius“ 312,3% Vilniaus
303 UAB „Inter Krasta“ 217,7% Vilniaus
347 UAB „Ad Fingers“ 195,3% Vilniaus

Verslo žinių pasiūlymai

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau