„Maximoje“ – naujas kosmetikos prekės ženklas su aliuzija į „Biok“

Publikuota: 2017-09-29
Atnaujinta 2017-09-29 13:47
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Prekybos tinklas „Maxima“ pradeda prekiauti nauja lietuviška kosmetika „Nida“. Tai „Maximos“ grupės įmonei „Franmax“ priklausantis privatus prekės ženklas, jo gamintojas Kaune įsikūrusi kosmetikos UAB „Cosmoway“.

VŽ rašė, kad trys iš šešių kosmetikos gamybos UAB „Cosmoway“ akcininkų – buvę „BIOK laboratorijos“ darbuotojai. Tai – Justė Pinkevičienė, Vitalijus Voleika ir Žilvinas Dubosas. Visi jie bendrovę paliko prieš kelerius metus, o 2016 m. su dar trimis partneriais tapo „Cosmoway“ akcininkais.

Ponas Voleika ir p. Dubosas „BIOK laboratorijai“ atidavė atitinkamai 7 ir 8 metus. Ponas Voleika ėjo pardavimo vadovo pareigas, o p. Dubosas buvo gamybos vadovas. Ponia Pinkevičienė vadovavo prekių ženklams „Rasa“, „Aras“ ir „BIOK dermatology“.

„Cosmoway“ prekių krepšelyje iki šiol buvo trys produktų linijos – kosmetikos „Green Feel“, pirmųjų lietuviškų lubrikantų „Code for Love“, „O‘Papa“ gaminiai. Taip pat produkcija, gaminama pagal individualius užsakymus. Tarp pastarųjų gaminių dabar atsiranda ir „Nida“, kurie gaminami „Franmax“ užsakymu.

Kaip rašo šiandien išplatintame pranešime „Maxima“, naujuoju „Nidos“ ženklu pažymėti įvairūs gaminiai nuo skysto muilo iki paakių kremo su hialurono rūgštimi, o išskirtinis naujos lietuviškos kosmetikos ingredientas – gintaras.

„Naują lietuviškos kosmetikos liniją „Nida“ sudaro 25 skirtingi gaminiai, kurių pagrindas – natūralūs lietuviški ingredientai, apgalvoti ir suderinti taip, kad atitiktų mūsų šalies gyventojų odos poreikius šiomis klimato sąlygomis, kuriose gyvename. Naujos veido, kūno odos ir plaukų priežiūros priemonės pagamintos Lietuvoje, naudojant lietuviškus ingredientus ir natūralius ekstraktus – dilgėlių, miško bruknių, alavijų, agurkų, įvairių žolelių ekstraktus, hidrolizuotus kviečių baltymus, kviečių gemalų aliejų“, – rašoma pranešime.

Apie panašų pozicionavimą – natūralumą ir lietuviškus ingredientus savo gaminiuose – ne vienerius metus kalba ir „BIOK laboratorija“, iš kurios išėję darbuotojai, panašu, šį braižą nusinešė ir į naująją bendrovę.

Situaciją aštrina ir beveik identiškos pakuotės, ir ingredientai. Pavyzdžiui, „Nida“ kosmetikos pienelis – su kviečių gemalų aliejumi, o „Margarita“ kosmetinis pienelis – su daigintais kviečiais ir augaliniais aliejais. Ir tai tik vienas iš pavyzdžių.

nuotrauka::1

Romualda Stragienė, „BIOK laboratorijos“ vadovė ir kontroliuojančioji akcininkė, teigia, kad „Cosmoway“ žingsniai jai ne naujiena.

„Nenustebino, kad atsirado dar vienas privatus prekės ženklas. Prekybos tinklai pasaulyje, ieškodami kuo išsiskirti, vis daugiau kuria tokių prekės ženklų. Kosmetikos gaminiai čia ne išimtis. Aišku, „Nida“ prekės ženklo atsiradimo istorija ir priešistorė turi savo šaknis, čia jau nebenoriu komentuoti, išvadas gali kiekvienas pasidaryti pats.

Tai yra buvę mūsų darbuotojai, naujųjų gaminių sudėtį, ingredientus visi matome, bet lai lieka taip, kaip yra. Yra kelios strategijos verslams augti. Viena jų kopijavimo strategija, kurią kai kurie gamintojai naudoja, tačiau tai jų verslo strategija. Mes turime savo, siekiame būti natūralumo inovatoriais ir tos linijos laikysimės ir toliau“, – korektiškai atsakymą dėlioja p. Stragienė.

[infogram id="2b0a9590-b293-48b5-8a9c-c11e36b0a3cd" prefix="uvq" format="interactive" title="„Cosmoway“ pajamos, Eur"][infogram id="870efc40-6772-400f-9529-c1e22bd97401" prefix="gLX" format="interactive" title="UAB „BIOK laboratorija“ pajamos"]

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Užbaigtas „Eltos“ įsigijimo sandoris

Naujienų agentūros įsigijimo sandoris baigtas – 80% „Eltos“ akcijų iš leidėjo Vito Tomkaus įsigijo UAB „GM...

Rinkodara
17:44
Lietuvos ryšių su visuomene specialistų sąjunga keičia pavadinimą 1

Lietuvos ryšių su visuomene specialistų sąjunga visuotinio narių susirinkimo metu priėmė sprendimą keisti...

Rinkodara
12:38
Tarp savaitės reklamų – išradingi sveikinimai Lietuvai

Tarp savaitės reklamų šį kartą ne tik tradiciniai klipai, bet ir išradingi bendrovių sveikinimai Lietuvai...

Rinkodara
2018.02.20
Virtuvės šefo Jamie Oliverio restoranai praranda populiarumą

Virš Jungtinės Karalystės (JK) virtuvės šefo Jamie Oliverio valdomos verslo imperijos susikaupė debesys. Metų...

Vadyba
2018.02.20
Prašymai dėl sutikimo gauti naujienlaiškius gali virsti baudomis 2

Gresiant milžiniškoms baudoms už gegužės 25 d. įsigaliosiančio Bendrojo duomenų apsaugos reglamento...

Rinkodara
2018.02.20
„Eltos“ įsigijimo sandoris užstrigo dėl pastatų atskyrimo

Gerą pusmetį besitęsiantis naujienų agentūros „Elta“ įsigijimo sandoris turėtų būti užbaigtas artimiausiomis...

Rinkodara
2018.02.20
Kaip persikeliant į naujas patalpas neprarasti klientų

Kiekvienas persikraustymas verslui kainuoja ne tik nemažus pinigus, bet iškyla ir kita grėsmė: net ištikimi...

Rinkodara
2018.02.20
„Gravitas Partners“ įsigijo dalį skaitmeninės rinkodaros agentūros akcijų Premium 2

Ryšių su visuomene agentūra „Gravitas Partners“ perka 49% skaitmeninės rinkodaros bendrovės „Komunikacijos...

Rinkodara
2018.02.20
Laiminčios pardavimo komandos DNR: nuo ko priklauso sėkmė 1

Kad pardavimo komanda dirbtų puikiai, pirmiausia į save turi atsigręžti jos vadovas. Nes visos komandos sėkmė...

Rinkodara
2018.02.19
Rinkodara feisbuke: sėkmingai bendraujantiems įkainių rėmai neturi įtakos Premium 1

Vieni smulkieji perpranta feisbuko rinkodaros principus, kiti į socialinį tinklą krausto ir savo parduotuves...

Rinkodara
2018.02.19
Galimybė pateikta kone ant lėkštutės, bet ne visi nori ją pasiimti Premium 1

Į sostinę šiomis dienomis prigužėjo tūkstančiai svečių, tačiau kai kurios apgyvendinimo įstaigos antplūdžiui...

Rinkodara
2018.02.18
Nuolaidos – slaptas pardavėjo priešas

Dažniausia pardavimo klaida yra susijusi su neteisingu supratimu, kad lojalumą skatinti galima tik siūlant...

Rinkodara
2018.02.18
Pirmoji parama iš milijoninio fondo – dviems institucijoms 4

Pirmojo „V16 fondo“ Tarybos posėdžio metu buvo paskirta parama dviems institucijoms – Lietuvos istorijos...

Rinkodara
2018.02.16
„Google“ naršyklė „Chrome“ automatiškai blokuos įkyrias reklamas 9

Naujausia interneto naršyklės „Chrome“ versija „Windows“, „Mac OS“, „Linux“ ir „Android“ įrenginiams nuo...

Technologijos
2018.02.15
„Maxima“ krizių komunikacijos pamokų dar neišmoko Premium 10

Lietuvai besidabinant šventine nuotaika ir besiruošiant minėti Atkurtos Lietuvos šimtmetį, Vasario 16-ąją,...

Rinkodara
2018.02.15
Lietuvos bankas skelbia karą ICO projektų reklamai 12

Lietuvos bankas, oficialiai nereguliuojantis kriptovaliutų, kyla į kovą su viešų kriptovaliutų siūlymų (angl.

Rinkos
2018.02.15
Vėliavų ir trispalvių blynų deficitas 8

Penktadienį visa Lietuva Šimtmečio proga nušvis šalies ryškiaspalvės vėliavos spalvomis. Verslai taip pat...

Rinkodara
2018.02.15
Slapto pirkėjo tyrimų bendrovė „Dive Lietuva“ įsigijo konkurentę

Tyrimų bendrovė „Dive Group“ įsigijo slapto pirkėjo tyrimo padalinį iš mokymų kompanijos „DOOR Training and...

Rinkodara
2018.02.14
Milijono eurų premija – „Vasario 16 d. fondo“ tarybos rankose Premium 16

Prasideda antras etapas koncerno „MG Baltic“ iniciatyvoje – milijono eurų premiją dalins devynių asmenų...

Rinkodara
2018.02.14
„Bonnier“: skaitytojai sutinka mokėti už kokybišką žurnalistiką internete 2

Švedijos žiniasklaidos grupės „Bonnier“ pajamos 2017 m. siekė 25,7 mlrd. SEK, veiklos pelnas (EBITA) – 625...

Rinkodara
2018.02.13
Parse Error line 0, character 0
Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau