„Maximoje“ – naujas kosmetikos prekės ženklas su aliuzija į „Biok“

Publikuota: 2017-09-29
Atnaujinta 2017-09-29 13:47
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Prekybos tinklas „Maxima“ pradeda prekiauti nauja lietuviška kosmetika „Nida“. Tai „Maximos“ grupės įmonei „Franmax“ priklausantis privatus prekės ženklas, jo gamintojas Kaune įsikūrusi kosmetikos UAB „Cosmoway“.

VŽ rašė, kad trys iš šešių kosmetikos gamybos UAB „Cosmoway“ akcininkų – buvę „BIOK laboratorijos“ darbuotojai. Tai – Justė Pinkevičienė, Vitalijus Voleika ir Žilvinas Dubosas. Visi jie bendrovę paliko prieš kelerius metus, o 2016 m. su dar trimis partneriais tapo „Cosmoway“ akcininkais.

Ponas Voleika ir p. Dubosas „BIOK laboratorijai“ atidavė atitinkamai 7 ir 8 metus. Ponas Voleika ėjo pardavimo vadovo pareigas, o p. Dubosas buvo gamybos vadovas. Ponia Pinkevičienė vadovavo prekių ženklams „Rasa“, „Aras“ ir „BIOK dermatology“.

„Cosmoway“ prekių krepšelyje iki šiol buvo trys produktų linijos – kosmetikos „Green Feel“, pirmųjų lietuviškų lubrikantų „Code for Love“, „O‘Papa“ gaminiai. Taip pat produkcija, gaminama pagal individualius užsakymus. Tarp pastarųjų gaminių dabar atsiranda ir „Nida“, kurie gaminami „Franmax“ užsakymu.

Kaip rašo šiandien išplatintame pranešime „Maxima“, naujuoju „Nidos“ ženklu pažymėti įvairūs gaminiai nuo skysto muilo iki paakių kremo su hialurono rūgštimi, o išskirtinis naujos lietuviškos kosmetikos ingredientas – gintaras.

„Naują lietuviškos kosmetikos liniją „Nida“ sudaro 25 skirtingi gaminiai, kurių pagrindas – natūralūs lietuviški ingredientai, apgalvoti ir suderinti taip, kad atitiktų mūsų šalies gyventojų odos poreikius šiomis klimato sąlygomis, kuriose gyvename. Naujos veido, kūno odos ir plaukų priežiūros priemonės pagamintos Lietuvoje, naudojant lietuviškus ingredientus ir natūralius ekstraktus – dilgėlių, miško bruknių, alavijų, agurkų, įvairių žolelių ekstraktus, hidrolizuotus kviečių baltymus, kviečių gemalų aliejų“, – rašoma pranešime.

Apie panašų pozicionavimą – natūralumą ir lietuviškus ingredientus savo gaminiuose – ne vienerius metus kalba ir „BIOK laboratorija“, iš kurios išėję darbuotojai, panašu, šį braižą nusinešė ir į naująją bendrovę.

Situaciją aštrina ir beveik identiškos pakuotės, ir ingredientai. Pavyzdžiui, „Nida“ kosmetikos pienelis – su kviečių gemalų aliejumi, o „Margarita“ kosmetinis pienelis – su daigintais kviečiais ir augaliniais aliejais. Ir tai tik vienas iš pavyzdžių.

nuotrauka::1

Romualda Stragienė, „BIOK laboratorijos“ vadovė ir kontroliuojančioji akcininkė, teigia, kad „Cosmoway“ žingsniai jai ne naujiena.

„Nenustebino, kad atsirado dar vienas privatus prekės ženklas. Prekybos tinklai pasaulyje, ieškodami kuo išsiskirti, vis daugiau kuria tokių prekės ženklų. Kosmetikos gaminiai čia ne išimtis. Aišku, „Nida“ prekės ženklo atsiradimo istorija ir priešistorė turi savo šaknis, čia jau nebenoriu komentuoti, išvadas gali kiekvienas pasidaryti pats.

Tai yra buvę mūsų darbuotojai, naujųjų gaminių sudėtį, ingredientus visi matome, bet lai lieka taip, kaip yra. Yra kelios strategijos verslams augti. Viena jų kopijavimo strategija, kurią kai kurie gamintojai naudoja, tačiau tai jų verslo strategija. Mes turime savo, siekiame būti natūralumo inovatoriais ir tos linijos laikysimės ir toliau“, – korektiškai atsakymą dėlioja p. Stragienė.

[infogram id="2b0a9590-b293-48b5-8a9c-c11e36b0a3cd" prefix="uvq" format="interactive" title="„Cosmoway“ pajamos, Eur"][infogram id="870efc40-6772-400f-9529-c1e22bd97401" prefix="gLX" format="interactive" title="UAB „BIOK laboratorija“ pajamos"]

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Popiežiaus vizito transliacijos LRT mušė rekordus

Popiežiaus Pranciškaus apsilankymo Lietuvoje renginius ir specialias vizitui nušviesti skirtas laidas...

Rinkodara
2018.09.25
Naujas „Viasat“ vardas – „TVPlay Home“

Skaitmeninės palydovinės televizijos operatorė Baltijos šalyse „Viasat“ šiandien pristato naują pavadinimą ir...

Rinkodara
2018.09.24
Geriausi pakuotės dizaino darbai vėl rungsis NAPA konkurse

Prasideda darbų priėmimas į ketvirtą kartą organizuojamus Nacionalinius pakuotės dizaino apdovanojimus NAPA.

Rinkodara
2018.09.24
Popiežiaus vizitui – užsienio ir lietuvių žurnalistų desantas

Per dvi viešnagės Lietuvoje dienas Popiežius Pranciškus susitiks su valstybės vadovais ir visuomenės...

Rinkodara
2018.09.22
Interneto platybėse: ir nepagražintos nuomonės, ir atsiliepimai už dovaną Premium

Gyvename atakuojami ne tik netikrų naujienų – neretai tenka pasukti galvą ir skaitant atsiliepimą interneto...

Rinkodara
2018.09.21
VCUP rudenį pasitinka su nauju prekės ženklu 7

Prekybos centras VCUP keičia prekės ženklą. Atsinaujinimo poreikį padiktavo ilgametė patirtis ir klientų...

Rinkodara
2018.09.21
Prekybininkų vajuje pamiršta silpnoji grandis – tiekėjai Premium 3

Viešoji erdvė pastaruoju metu aidi nuo politikų užmačių imtis didžiųjų prekybos tinklų veiklos ribojimo.

Rinkodara
2018.09.21
Kauno LEZ ieško reklamuotojų Vokietijoje 4

Kauno Laisvoji ekonominė zona (LEZ), norinti pritraukti Vokietijos mokslinių tyrimų, eksperimentinės plėtros...

Rinkodara
2018.09.20
„Bitė Lietuva“ ir „Tele2“ baigė ginčą dėl reklamos

Telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ ir „Bitė Lietuva“ ginčą dėl pastarosios prekės ženklo „Labas“ reklamos...

Rinkodara
2018.09.20
Vandens „Tichė“ reklamoje – pagražinti ir neleistini teiginiai 2

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba atliko tyrimą dėl UAB „Baltijos mineralinių vandenų kompanija“...

Rinkodara
2018.09.20
„Sem.lt“ keičia pavadimą ir orientuosis į startuolius 5

Skaitmeninės rinkodaros agentūra „Sem.lt“ nuo šiol dirbs su „Evolvery“ prekės ženklu. Kartu bendrovė keičia...

Rinkodara
2018.09.19
„Lytagrai“ pateiktas ieškinys – įtraukta į JAV ir Baltarusijos bendrovių ginčą Premium 11

Už neteisėtą „Belarus“ ir MTZ prekės ženklų naudojimą AB „Lytagra“ pateiktas 14.000 Eur ieškinys – tiek...

Pramonė
2018.09.19
Tarp savaitės reklamų – žvilgsnis į būsimą MO muziejų

Tarp naujausių klipų – reklamos agentūros „New!“ darbas būsimajam MO muziejui, augintinių draudimas su „If“...

Rinkodara
2018.09.18
„NDX energija“ keičia pavadinimą 4

Verslininko Nerijaus Numavičiaus netiesiogiai kontroliuojama investicijų bendrovė „NDX energija“, valdanti...

Rinkodara
2018.09.18
Tarnybų atstovai siūlo palikti išimtį LRT perkant programas

Viešųjų pirkimų tarnybos (VPT) bei Specialiųjų tyrimų tarnybos (STT) atstovai siūlo palikti galiojančią...

Rinkodara
2018.09.18
Žurnaluose – Dainos Žemaitytės ir Agnės Jagelavičiūtės pareigų pokyčiai 4

VŽ žiniomis, prie naujosios „L‘Officiel Mada“ komandos netrukus prisijungs Agnė Jagelavičiūtė, mados žurnalo...

Rinkodara
2018.09.17
Prekybininkų karus pakeitė „Tele2“ ir „Telios“ duetas Premium

Rudens pradžios tendencijos svarbios ir dėl auditorijos besikaunantiems televizijos kanalams, ir reklamos...

Rinkodara
2018.09.17
Keičiasi žurnalo „L‘Officiel Mada“ Lietuvoje leidėjai ir komanda 2

Žurnalo „L‘Officiel Mada“ leidybos teises iš VŠĮ „Mados akademija“ įsigijo vienas iš žurnalų IQ, „IQ Life“,...

Rinkodara
2018.09.17
„Panorama“ pasiūlė lojalumo programą B2B Premium 2

Vilniaus prekybos ir laisvalaikio centras „Panorama“ biurų plėtrą gretimuose sklypuose ir Konstitucijos...

Investicijos į vartotojo patirtį – ginklas konkurencinėje kovoje

Pridėtinės vertės kūrimas, vartotojo patirties gerinimas verslams tampa vis svarbesniu aspektu, padedančiu...

Rinkodara
2018.09.16

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau