Skaitmeninė transformacija atveria galimybes augti

Publikuota: 2017-09-28

Prasidėjo skaitmeninės rinkodaros kasmetinė konferencija „Best Internet 2017“. Vakare bus apdovanoti stipriausi interneto reklamos darbai.

„Mes, kaip žiniasklaidos priemonė, taip pat per dešimt metų išgyvenome transformaciją, – atidarydamas konferenciją kalbėjo Ugnius Jankauskas, „Verslo žinių“ generalinis direktorius. – Jei prieš dešimtmetį dar 80%mūsų verslo sudarė popierinė spauda, tai dabar ši dalis jau nesiekia ir trečdalio. Tapome skaitmenine žiniasklaidos priemone ir nesame išimtis, visi verslai išgyvena transformaciją, o tas pokyčių ratas kasmet sukasi vis greičiau ir greičiau.“

Iš kitos pusės, pasak p. Jankausko, skaitmeninis pasaulis verslams yra milžiniškų galimybių erdvė, kur mes neturime pasirinkimo klausti, būti čia ar ne.

„Šiandien dera klausti, kaip čia būti efektyvesniems ir laimėti daugiau, kaip profesionaliau pasitelkti ir išnaudoti atsirandančias galimybes“, – kalbėjo p. Jankauskas, vesdamas paralelę su sėkmingu ekologinio ūkio savininku, kuris, norėdamas augti, kasmet pasodina bent po vieną naują daržovę, kurios nežinojo ar neaugino anksčiau.

„Taip ir mes turime ieškoti naujų galimybių augti, pasimokyti iš gerųjų pavyzdžių rinkoje“, – teigė p. Jankauskas.

Linas Šiautkulis, žiniasklaidos planavimo „BPN Lietuva“ vadovas bei „Best Internet 2017“ konferencijos moderatorius, primena, kad dar pernai įvyko lūžio taškas ir, skaičiuojant pasaulines reklamos išlaidas, skaitmeninei rinkodarai skiriama dalis perkopė televizijai.

„Kai kalbame apie televiziją, labiau akcentuojame vaizdo turinį, nebėra ir vien tik radijo, labiau – audio turinys. Gimsta kartos, kurios nebepažįsta terminų, daiktų, kurie daugelį metų buvo įprasti mums. Tas pats telefonas jaunajai kartai yra ne vien telefonas, o įrenginys, kuriuo jie jungiasi prie interneto“, – kalba p. Šiautkulis.

Andre Morys, „Web Arts“, vienos didžiausių pasaulyje konversijos agentūrų, generalinis direktorius ir steigėjas, teigia, kad galvojant apie skaitmeninę transformaciją, reikia koncentruotis ne į pokyčius, o į vartotoją ir jo elgseną.

Renkami stipriausi interneto reklamos darbai

Kartu su konferencija vyksta ir geriausių skaitmeninės komunikacijos darbų konkursas. Šiemet čia buvo pateikti 36 projektai, iš kurių į finalą pateko 16–a stipriausių.

Visi finalininkai savo skaitmeninės rinkodaros projektus pristatys konferencijoje ir tada paaiškės nugalėtojai. Daugiausia darbų buvo pateikta į Skaitmeninės komunikacijos kampanijos ir Geriausio rinkodaros veiksmo internete kategorijas.

Tarp finalininkų – „Swedbank“, DNB, „Maximos“, „Iki“, Andriaus Tapino įkurtos „Laisvės TV“ ir kitų prekių ženklų rinkodaros kampanijos, įgyvendintos skaitmeninėje erdvėje.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Vieta pagal augimą Bendrovė Augimas (2012-2015),% Apskritis
71 UAB „Publicum Media“ 492,0% Vilniaus
151 UAB „Lion Communications Vilnius“ 317,5% Vilniaus
155 UAB „Alpha Baltic Vilnius“ 312,3% Vilniaus
303 UAB „Inter Krasta“ 217,7% Vilniaus
347 UAB „Ad Fingers“ 195,3% Vilniaus

Verslo žinių pasiūlymai

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau