„Olifėja“ renkasi žiniasklaidos planavimo partnerius

Publikuota: 2017-09-28
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Viena didžiausių Lietuvoje reklamos užsakovų UAB „Olifėja“ renkasi naujus žiniasklaidos planavimo partnerius.

Pasak Egidijaus Sys, „Olifėjos“ rinkodaros vadovo, situacija rinkoje – dviprasmiška.

„Kasmet augame, tačiau kiekvienais metais susiduriame su vis daugiau iššūkių. Šalies vartotojai vis labiau sensta, o mes su savo komunikacija, pasitelkdami įvairesnius medijų kanalus ir kūrybinius sprendimus, turime pasiekti vis jaunesnę auditoriją“, – teigia jis.

Didžiausią dėmesį „Olifėja“ skiria savo prekės ženklams „Teleloto“ ir tarptautinėms loterijoms „Eurojackpot“ bei „Vikinglotto“.

Kiti „Olifėjos“ komunikacijos partneriai – kūrybinė agentūra „New!“, žiniasklaidos planavimo – „Carat“, skaitmeninė – „iProspect“.

Tarp didžiųjų reklamos užsakovų Lietuvoje, kaip skaičiuoja „Kantar TNS“, „Olifėja“ šiemet per pirmą pusmetį rikiuojasi devintoje vietoje.

[infogram id=“4ec9da9e-0ca0-47ac-8d9d-0d8802dab23f“ prefix=“AMx“ format=“interactive“ title=“Medijos-Didžiausi reklamos užsakovai 2017 m. pirmąjį pusmetį“]

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Olifėja“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Viena didžiausių Lietuvoje reklamos užsakovių UAB „Olifėja“ pasirinko naujus žiniasklaidos planavimo...

Rinkodara
2017.12.11
Birštone – tarptautinis viešbučių gigantas 2

Birštono kurorto viešbutis „Royal SPA Residence“ tampa tarptautinio tinklo „AccorHotels“ dalimi.

Rinkodara
2017.12.11
Vėluojantis „Brexit“ kelia grėsmę prekių ženklams Premium

Europos Komisijos (EK) atstovų ir Jungtinės Karalystės (JK) vyriausybės narių deryboms dėl „Brexit“ sunkiai...

Pramonė
2017.12.11
Biuras be popieriaus ir be reklaminių lankstinukų

Panašu, kad ne kartą diskutuota ambicinga idėja „biuras be popieriaus“ artimiausiu metu įprasta realybe dar...

Rinkodara
2017.12.10
„Amazon“ Australijoje pasiekė rekordą

Dar nė vienoje šalyje, į kurią žengė JAV elektroninės komercijos milžinė „Amazon“, nebuvo sulaukta tokio...

Sprendžiama, ar „Facebook“ paskyros tvarkytojai atsakingi už duomenų apsaugą

Įmonės „Facebook“ paskyros administratoriai taip pat gali būti laikomi duomenų valdytojais ir tokiu atveju...

Rinkodara
2017.12.09
Prekybos centruose veikiančių restoranų sėkmės modelis: ekspertų įžvalgos Premium 4

Maisto, gėrimų ir restoranų sektorius turėtų užimti apie 15% prekybos centro ploto, o restoranų perkėlimas į...

„Žmonėse“ – daugiau turinio rinkodaros, naujos veiklos ir nauji veidai „Laimoje“ Premium 4

Savininkus pakeitęs žurnalas „Žmonės“ pradeda bendradarbiavimą su turinio rinkodaros agentūra „Contentum“,...

Rinkodara
2017.12.07
Ruošiasi rekonstruoti Vilniaus „Akropolio“ „Maximą“ 3

Mažmeninės prekybos tinklas „Maxima“ svarsto, koks rekonstrukcijos variantas būtų priimtiniausias: uždaryti...

„Delfi“ parduoda žurnalų verslą 9

Žiniasklaidos bendrovė „Delfi“ parduoda savo žurnalų verslą visose trijose Baltijos šalyse.

Rinkodara
2017.12.07
Lietuvių sėkmė: lėtais žingsniais iki „Walmart“ Premium 1

Lietuvių sukurtas prekės ženklas „Curonian Deco“ palengva skinasi kelią JAV rinkoje ir kitiems metams čia...

Rinkodara
2017.12.07
„Pepco“ savininkės akcijų vertė nėrė žemyn 1

Tarptautinė kontroliuojančioji bendrovė „Steinhoff International Holding Limited“, kuriai priklauso Lietuvoje...

Alkoholio reklamos kovos keliasi į parduotuves Premium 2

Po mažiau nei mėnesio įsigaliojus alkoholio reklamos draudimui, leidėjai bus įpareigoti išimti iš prekybos...

Rinkodara
2017.12.06
Tarp savaitės reklamų: nuo „Megos“ iki „Viasat“ 2

Tarp naujausių savaitės reklamų: stebuklingos „Mega“ kalėdos („Tintinno Media Production House“), „Viasat“ su...

Rinkodara
2017.12.05
Istorijos ir žinių neišbarsčiusius prekės ženklus gaivinti verta

Kartais sukurti ką nors nauja yra lengviau nei reikia pastangų iš užmaršties prikelti sena. Tai paminima...

Rinkodara
2017.12.05
Didžiausi reklamos užsakovai – su pliusu

Per dešimt šių metų mėnesių reklamos apimtis, palyginti su tuo pačiu periodu pernai, ūgtelėjo 3,9%.

Rinkodara
2017.12.05
Didžiausi atlyginimai sektoriuje: dosniausi darbuotojų stoka nesiskundžia Premium

Iš rinkodaros ir komunikacijos sektoriaus įmonių didžiausią atlyginimą šį spalį mokėjo žiniasklaidos...

Rinkodara
2017.12.05
Naujas sandoris: „Publicum“ ir „Idea“ grupės vienijasi po „Havas“ vėliava 1

„Publicum Group“ ir „Idea Group“ jungiasi į didžiausią Baltijos šalyse komunikacijos grupę, kuri visame...

Rinkodara
2017.12.05
5 patarimai, kaip užkariauti klientų dėmesį šventiniu laikotarpiu 4

Daugeliui žmonių prieš Kalėdas didžiausiu galvos skausmu tampa dovanų išrinkimas ir pirkimas.

Rinkodara
2017.12.05
„Maximos“ ir „Norfos“ sėkmingiausių parduotuvių penketukas Premium 2

Vertindami parduotuvių rezultatus, prekybininkai pirmiausia žvelgia į pelno eilutę, bet lygiai taip pat...

Verslo žinių pasiūlymai

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau