Išrinkti skaitmeninės rinkodaros perliukai 

Publikuota: 2017-09-28
Atnaujinta 2017-09-28 19:31

Konferencijoje „Best Internet 2017“ išrinkti geriausi skaitmeninės rinkodaros komunikacijos darbai – iš 16 finalininkų sėkmė lydėjo 8 geriausius interneto reklamos projektus.

Skaitmeninės komunikacijos darbų konkurse, kuris vyksta kartu su kasmetine konferencija „Best Internet“, šiemet iš viso buvo pateikti 36 projektai.

Aštriausia konkurencija virė Skaitmeninės komunikacijos kampanijos ir Geriausio rinkodaros veiksmo internete kategorijose.

Pasak Aurelijos Kazlauskienės, „Lietuvos draudimo“ valdybos narės ir Strategijos, klientų bei rinkodaros departamento direktorės, skaitmeninės rinkodaros komunikacijos darbų konkurso „Best Internet“ komisijos narės: „Turėjome puikius pretendentus, stiprius finalininkus, tačiau kartu norisi verslus paraginti būti aktyvesniems – tik dalyvaudami, dalindamiesi patirtimi augame patys, pristatinėdami gyvai kampanijas – taip pat tobulėjame“.

Pasak jos, visais atvejais svarbiausia yra taikli įžvalga, aiškiai suformuluoti kampanijos tikslai.

„Svarbiausia turėti nuo ko atsispirti, tik turint įžvalgą, galima puikiai startuoti ir pasiekti tai, ką yra užsibrėžęs prekės ženklas. Dažnai rinkodaros specialistas bendrovėje yra ta siela, kibirkštis, įmonės energija, kuri varinėja kraują, ir šiame skaitmeniniame amžiuje yra ypatingai svarbu susikalbėti visiems skyriams, pagrįsti įžvalgas, pamatuoti visus žingsnius, nebeužtenka pasakyti: „taip galvoju, taip turėtų būti“. Tik tos kampanijos, kurios prasideda taiklia ir pagrįsta įžvalga, pasiekia ir norimų rezultatų“, – kalba p. Kazlauskienė.

Ir specialus prizas

Šiemetiniame „Best Internet 2017“ konkurse iš šešiolikos finalininkų buvo atrinkti 8 nugalėtojai. Iš jų vieną – geriausią vienkartinį skaitmeninės rinkodaros veiksmą, sulaukusį daugiausia dėmesio internete – rinko auditorija, daugiausia simpatijų skyrusi „Always sniff“ kampanijai, o „Laisvės TV“, konkursui pristačiusi net tris kampanijas, buvo apdovanota konferencijos metu įvesta nauja nominacija „Metų reiškinys internete“.

„Tai yra fenomenas, reiškinys Lietuvos padangėje, kuris ir stebina, ir džiugina, kurio įtaka ne tik internete niekas neabejoja“, – teikdamas apdovanojimą Mykolui Markauskui, „Laisvės TV“ direktoriui kalbėjo Vasaris Oržekauskas, žiniasklaidos planavimo agentūros „Inspired UM“ direktorius, „Best Internet“ komisijos narys.

[infogram id="af1427d7-5ad5-48f3-8de3-5b3e492fcc63" prefix="TH7" format="interactive" title="„BEST INTERNET 2017“ nugalėtojai"]

Galimybė augti

„Skaitmeninis pasaulis verslams yra milžiniškų galimybių erdvė, kur mes neturime pasirinkimo klausti, būti čia ar ne. Šiandien dera klausti, kaip čia būti efektyvesniems ir laimėti daugiau, kaip profesionaliau pasitelkti ir išnaudoti atsirandančias galimybes“, – atidarydamas konferenciją kalbėjo Ugnius Jankauskas, „Verslo žinių“ generalinis direktorius.

Linas Šiautkulis, žiniasklaidos planavimo „BPN Lietuva“ vadovas bei „Best Internet 2017“ konferencijos moderatorius, primena, kad dar pernai įvyko lūžio taškas ir, skaičiuojant pasaulines reklamos išlaidas, skaitmeninei rinkodarai skiriama dalis perkopė televizijai skiriamas sumas.

„Kai kalbame apie televiziją, labiau akcentuojame vaizdo turinį, nebėra ir vien tik radijo, labiau – audio turinys. Gimsta kartos, kurios nebepažįsta terminų, daiktų, kurie daugelį metų buvo įprasti mums. Tas pats telefonas jaunajai kartai yra ne vien telefonas, o įrenginys, kuriuo jie jungiasi prie interneto“, – kalba p. Šiautkulis.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Bitė Lietuva“ ir „Tele2“ ginčą dėl reklamos sprendžia teisme

Telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“ skundžia „Tele2“ reklamą, kurioje buvo naudojamas „Labas“ prekės...

Rinkodara
2018.08.20
„Eesti Meedia“ įgyvendino Konkurencijos tarybos įpareigojimus 3

Konkurencijos taryba teigia, kad Estijos bendrovė „Eesti Meedia“, kuriai buvo atsisakyta suteikti leidimą...

Rinkodara
2018.08.20
Grožio prekių rinka: augimas lėtėja, braunasi konkurentai Premium 2

Ramų santūriai augančių kosmetikos ir parfumerijos prekių tinklų gyvenimą jaukia konkurenciją jiems...

Taikiu bendradarbiavimu baigėsi ginčas tarp „Laimos“ ir „Kata Kiosk“

Saldumynų gamintoja „Orkla Confectionery & Snacks Latvija“, valdanti prekės ženklą „Laima“, taikiai išsprendė...

Rinkodara
2018.08.19
Vietovės įvaizdžio kūrimas be bendruomenės indėlio – tik rinkodaros veiksmas 2

Miesto ar gyvenvietės įvaizdis šiuolaikiniame pasaulyje yra svarbus daugeliu aspektų – siekiant pritraukti...

Rinkodara
2018.08.18
„Douglas“ keičia logotipą 1

Nuo 2018 m. pradžios visoje Europoje „Douglas“ tinklas atnaujina savo logotipą. Investicijos į atnaujinimą...

„Telia“ pasirinko naują socialinių tinklų agentūrą 6

Telekomunikacijų bendrovė „Telia Lietuva“ pasirašė bendradarbiavimo sutartį su žiniasklaidos planavimo...

Rinkodara
2018.08.17
Nuo rudens startuoja naujas „Laisvės TV“ ir Jakilaičio projektas 8

Nuo rudens sezono LRT nelikus žurnalisto Edmundo Jakilaičio vedamos laidos „Dėmesio centre“, ji paskutinę...

Rinkodara
2018.08.17
Iš krepšinio pasitraukęs „Lietuvos rytas“ sporto veiklai nori prekės ženklo RYTAS 9

Žiniasklaidos grupę valdanti UAB „Lietuvos rytas“ Valstybiniame patentų biure pateikė paraišką registruoti...

Rinkodara
2018.08.17
„Telia“ atnaujina „Ežį“, jau investavo apie milijoną 16

Nepaisant jau kelerius metus trunkančios ir gana stabilios išankstinio mokėjimo klientų migracijos į...

Jakilaičio vedamas laidas transliuos ir LNK grupės kanalai 24

Nuo rugpjūčio 27 d. „Delfi TV“ eteryje startuoja žurnalisto Edmundo Jakilaičio vedama laida „DELFI dėmesio...

Rinkodara
2018.08.16
Karas tarp žiniasklaidos ir JAV prezidento nerimsta 5

Bemaž 200 JAV laikraščių šios dienos vedamuosiuose reiškia solidarų nepasitenkinimą dėl prezidento Donaldo...

Rinkodara
2018.08.16
„Prienų“ era po Ballų: dėkoja savivaldybei, bet laukia „Vytauto“ 2

Ballų šeimynėlės ženklu pažymėtas praėjęs sezonas Prienų krepšinio klubui buvo tragiškas sporto požiūriu, bet...

Laisvalaikis
2018.08.15
Įmonės pavadinimas: internetu – tik lietuviškas, pas notarą – koks tik nori Premium 14

Apie 40% naujai registruojamų įmonių pavadinimų neįveikia Valstybinės lietuvių kalbos komisijos filtro. Vis...

Vadyba
2018.08.13
Vilniaus „Rytas“ keičia logotipą 5

Komandos pavadinimą ir šūkį šią vasarą pakeitęs Vilniaus krepšinio klubas „Rytas“ pirmadienį pristatė naują...

Rinkodara
2018.08.13
Gėrimų importuotojų portfeliuose – galingas pokytis 7

Viena svarbiausių visos gėrimų rinkos naujienų šį pusmetį yra ta, jog bene populiariausi gėrimų prekių...

Rinkodara
2018.08.10
„Sponge“ šoka į G taško traukinį 7

Vilniaus technologijų bendrovė „Sponge“ ne tik reiškia palaikymą kontroversiškai sostinės reklamai, kurioje...

Rinkodara
2018.08.09
Europoje startavo „Vilniaus – Europos G taško“ reklama: pažiūrėkite, kaip tai atrodo 64

Šiandien Londono ir Berlyno lauko reklamos ekranuose pradedama transliuoti audringų diskusijų Lietuvoje...

Rinkodara
2018.08.09
Biodegalų asociacija skųs nutarimą dėl „Neste Lietuva“ reklamos 6

Biodegalus ir jų komponentus gaminančias Lietuvos bendroves vienijanti Biodegalų asociacija nesutinka su LR...

Transportas
2018.08.08
Lietuvos gamtos ir kultūros paveldo objektų reklamai prašo 6 mln. Eur ES lėšų

Lietuvos savivaldybės ir asociacijos pateikė 29 paraiškas ir prašo 5,83 mln. Eur ES investicijų finansavimo...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau