Išrinkti skaitmeninės rinkodaros perliukai 

Publikuota: 2017-09-28

Konferencijoje „Best Internet 2017“ išrinkti geriausi skaitmeninės rinkodaros komunikacijos darbai – iš 16 finalininkų sėkmė lydėjo 8 geriausius interneto reklamos projektus.

Skaitmeninės komunikacijos darbų konkurse, kuris vyksta kartu su kasmetine konferencija „Best Internet“, šiemet iš viso buvo pateikti 36 projektai.

Aštriausia konkurencija virė Skaitmeninės komunikacijos kampanijos ir Geriausio rinkodaros veiksmo internete kategorijose.

Pasak Aurelijos Kazlauskienės, „Lietuvos draudimo“ valdybos narės ir Strategijos, klientų bei rinkodaros departamento direktorės, skaitmeninės rinkodaros komunikacijos darbų konkurso „Best Internet“ komisijos narės: „Turėjome puikius pretendentus, stiprius finalininkus, tačiau kartu norisi verslus paraginti būti aktyvesniems – tik dalyvaudami, dalindamiesi patirtimi augame patys, pristatinėdami gyvai kampanijas – taip pat tobulėjame“.

Pasak jos, visais atvejais svarbiausia yra taikli įžvalga, aiškiai suformuluoti kampanijos tikslai.

„Svarbiausia turėti nuo ko atsispirti, tik turint įžvalgą, galima puikiai startuoti ir pasiekti tai, ką yra užsibrėžęs prekės ženklas. Dažnai rinkodaros specialistas bendrovėje yra ta siela, kibirkštis, įmonės energija, kuri varinėja kraują, ir šiame skaitmeniniame amžiuje yra ypatingai svarbu susikalbėti visiems skyriams, pagrįsti įžvalgas, pamatuoti visus žingsnius, nebeužtenka pasakyti: „taip galvoju, taip turėtų būti“. Tik tos kampanijos, kurios prasideda taiklia ir pagrįsta įžvalga, pasiekia ir norimų rezultatų“, – kalba p. Kazlauskienė.

Ir specialus prizas

Šiemetiniame „Best Internet 2017“ konkurse iš šešiolikos finalininkų buvo atrinkti 8 nugalėtojai. Iš jų vieną – geriausią vienkartinį skaitmeninės rinkodaros veiksmą, sulaukusį daugiausia dėmesio internete – rinko auditorija, daugiausia simpatijų skyrusi „Always sniff“ kampanijai, o „Laisvės TV“, konkursui pristačiusi net tris kampanijas, buvo apdovanota konferencijos metu įvesta nauja nominacija „Metų reiškinys internete“.

„Tai yra fenomenas, reiškinys Lietuvos padangėje, kuris ir stebina, ir džiugina, kurio įtaka ne tik internete niekas neabejoja“, – teikdamas apdovanojimą Mykolui Markauskui, „Laisvės TV“ direktoriui kalbėjo Vasaris Oržekauskas, žiniasklaidos planavimo agentūros „Inspired UM“ direktorius, „Best Internet“ komisijos narys.

[infogram id="af1427d7-5ad5-48f3-8de3-5b3e492fcc63" prefix="TH7" format="interactive" title="„BEST INTERNET 2017“ nugalėtojai"]

Galimybė augti

„Skaitmeninis pasaulis verslams yra milžiniškų galimybių erdvė, kur mes neturime pasirinkimo klausti, būti čia ar ne. Šiandien dera klausti, kaip čia būti efektyvesniems ir laimėti daugiau, kaip profesionaliau pasitelkti ir išnaudoti atsirandančias galimybes“, – atidarydamas konferenciją kalbėjo Ugnius Jankauskas, „Verslo žinių“ generalinis direktorius.

Linas Šiautkulis, žiniasklaidos planavimo „BPN Lietuva“ vadovas bei „Best Internet 2017“ konferencijos moderatorius, primena, kad dar pernai įvyko lūžio taškas ir, skaičiuojant pasaulines reklamos išlaidas, skaitmeninei rinkodarai skiriama dalis perkopė televizijai skiriamas sumas.

„Kai kalbame apie televiziją, labiau akcentuojame vaizdo turinį, nebėra ir vien tik radijo, labiau – audio turinys. Gimsta kartos, kurios nebepažįsta terminų, daiktų, kurie daugelį metų buvo įprasti mums. Tas pats telefonas jaunajai kartai yra ne vien telefonas, o įrenginys, kuriuo jie jungiasi prie interneto“, – kalba p. Šiautkulis.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Roshen“ pasirinko komunikacijos partnerius Lietuvoje 1

Konditerijos gaminių įmonė „Roshen Nord“, atstovaujanti tarptautinę korporaciją „Roshen“, pasirašė...

Rinkodara
2017.12.15
„Anykščių vynas“ atnaujino prekės ženklą 2

Lietuviškų gėrimų gamintojas „Anykščių vynas“ keičia savo įvaizdį: atnaujino korporatyvinį prekės ženklą.

Rinkodara
2017.12.14
„Disney“ perka „Fox“ verslus už 52,4 mlrd. USD

Žiniasklaidos ir pramogų bendrovė „Walt Disney“ perka filmų, televizijos ir tarptautinius verslus iš...

Rinkodara
2017.12.14
 Transliuotojai Radijo ir televizijos komisijai turės sumokėti daugiau 1

Nuo 2019 m. įsigalios didesnės komercinių transliuotojų įmokos už jų veiklą prižiūrinčios Radijo ir...

Rinkodara
2017.12.14
Kokios nuolaidos labiausiai tinka skirtingoms produktų grupėms Premium 2

Lietuvoje akcijų dairomasi intensyviai ir dažnai – antrąjį šių metų ketvirtį prekių su nuolaidomis pardavimai...

Rinkodara
2017.12.14
„Švyturys“ turi naują logotipą 21

Naujai kitąmet Klaipėdoje atidaromai gamyklai „Švyturys – Utenos alus“ sukūrė naują logotipą „Švyturys...

Rinkodara
2017.12.13
Labiausiai „gūglinti“ prekių ženklai: „Ali Express“, „Telia“ ir „Luminor“ 

Tarp labiausiai šiemet ieškotų prekių ženklų „Google“ paieškoje: e. prekybos milžinė „Ali Express“,...

Rinkodara
2017.12.13
Geidžiamiausi – ne didžiosios žvaigždės, o turintys 1.000 sekėjų Premium

Socialiniuose tinkluose matome vis daugiau prekių ženklų reklamos, įpintos į nuomonės formuotojų lūpas. Ši...

Rinkodara
2017.12.13
Ko lietuviai ieškojo „Google“ 2017 m.: populiariausios paieškos 1

Šių metų Lietuvos suvestinė rodo, kad labiausiai lietuvius domino krepšinis, dainos ir kariuomenė.

Rinkodara
2017.12.13
Prabangos prekių gamintojai pasišiaušė prieš e. parduotuves Premium

Europos Teisingumo Teismo (ETT) sprendimas gali paskatinti prabangos prekes gaminančias įmones siekti...

Pramonė
2017.12.13
Tarp naujausių reklamų: ir „Tele2“, ir inovatyvus „Freixenet“ stendas

Tarp savaitės reklamų: inovatyvi „Freixenet“ lauko reklama (agentūros „Media House“, „Gluk Media“),...

Rinkodara
2017.12.12
Kokios naudos „Vytautui“ atneš milžiniško populiarumo broliai Ballai 6

Su vienos garsiausių JAV krepšinio šeimos atžalomis LiAngelo ir LaMelo Ballais rankomis sukirtęs...

Rinkodara
2017.12.12
Atlyginimai žiniasklaidos įmonėse: didžiausi – TV ir radijuje Premium

Tarp žiniasklaidos bendrovių didžiausius atlyginimus moka dvi didžiosios komercinės televizijos ir UAB radijo...

Rinkodara
2017.12.12
Į besijungiančią „Havas“ grupę įsilieja ir „Good one“

Praėjusią savaitę buvo paskelbta, kad komunikacijos „Publicum Group“ ir „Idea Group“ jungiasi į didžiausią...

Rinkodara
2017.12.12
Dar viena permaina: iš „Idea PR“ – į „Gravitas Partners“

Prie komunikacijos agentūros „Gravitas Partners“ prisijungė ryšių su visuomene specialistas Lukas Mikelaitis,...

Rinkodara
2017.12.12
„Olifėja“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Viena didžiausių Lietuvoje reklamos užsakovių UAB „Olifėja“ pasirinko naujus žiniasklaidos planavimo...

Rinkodara
2017.12.11
Birštone – tarptautinis viešbučių gigantas 5

Birštono kurorto viešbutis „Royal SPA Residence“ tampa tarptautinio tinklo „AccorHotels“ dalimi.

Rinkodara
2017.12.11
Vėluojantis „Brexit“ kelia grėsmę prekių ženklams Premium

Europos Komisijos (EK) atstovų ir Jungtinės Karalystės (JK) vyriausybės narių deryboms dėl „Brexit“ sunkiai...

Pramonė
2017.12.11
Biuras be popieriaus ir be reklaminių lankstinukų

Panašu, kad ne kartą diskutuota ambicinga idėja „biuras be popieriaus“ artimiausiu metu įprasta realybe dar...

Rinkodara
2017.12.10
„Amazon“ Australijoje pasiekė rekordą

Dar nė vienoje šalyje, į kurią žengė JAV elektroninės komercijos milžinė „Amazon“, nebuvo sulaukta tokio...

Verslo žinių pasiūlymai

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau