„Grite“ sužibėjo šmaikščia rinkodaros kampanija

Publikuota: 2017-09-21
„Facebook“ puslapis „Jurga sugrįžk“ vos per savaitę surinko per 900 sekėjų.
„Facebook“ puslapis „Jurga sugrįžk“ vos per savaitę surinko per 900 sekėjų.

Higieninio popieriaus gamintoja rudenį pasitinka įvaizdine rinkodaros kampanija, o ją inicijavo smagia istorija, prasidėjusia socialiniame tinkle „Facebook“ apie neva mylimosios Jurgos paliktą netvarkingą vaikiną.

Socialiniame tinkle sukurtasis personažas Marius rašė: „Susipykau su savo panele Jurga dėl to, kad buvau labai netvarkingas. Jurga išėjo gyventi pas sesę, durų neatidaro, mane visur užblokavusi, prisiskambinti negaliu. Prašau jūsų pasidalinti šia žinute...“. Internautai neliko tam abejingi: ši žinutė sulaukė daugiau nei 5.000 vartojų reakcijų, daugiau nei 2.000, patikėję ja, pasidalijo, o tam sukurtas „Facebook“ puslapis „Jurga sugrįžk“ vos per savaitę surinko per 900 sekėjų.

Vėliau šią istoriją lydėjo tą pačią „Mariaus“ žinutę transliuojantis lauko reklamos stendas. O lauko reklamos bendrovė „JCDecaux“, kuriai priklauso šis stendas su „Mariaus“ žinute, neatviravo, kas užsakė šią kampaniją.

Šiandien šią istoriją socialiniuose tinkluose vainikuoja pasirodęs klipas, dėkojantis, kad internautai dalijosi šia žinia ir skelbiantis „Gritės“ reklaminę kampaniją su šūkiu „Daugiau švaros – daugiau taikos“, o nuo kitos savaitės kampanija bus tęsiama TV ir kituose kanaluose.

Šią kampaniją „Gritei“ padėjo įgyvendinti reklamos agentūra „McCann Vilnius“, komunikacijos planavimo socialiniuose tinkluose rūpinosi „Socialus marketingas“, žiniasklaidos planavimu – „Open Agency“.

Pasak Manto Velykio, „McCann Vilnius“ kūrybos vadovo, idėja atsirado iš žmogiškos ir kasdienės situacijos – netvarka dažna konfliktų priežastis.

nuotrauka::1

„Turbūt nėra namų, kuriuose niekas ir niekad nebūtų susipykę dėl į staltiesę nusivalytų rankų, išlietų gėrimų, aptaškytų sienų ir pan. Štai čia ir pamatėme galimybę „Grite“ produktams – juk rankšluosčiai ir servetėlės – geriausia konfliktų sprendimo priemonė, kartais net užbėganti jiems už akių“, – kalba p. Velykis.

Jis pasidžiaugia, kad pavyko sukurti intrigą – istorija dalijosi ne tik internautai socialiniuose tinkluose, bet ir didieji naujienų portalai, ir nacionalinis transliuotojas LRT.

„Per savaitę tiek išauginome susidomėjimą, kad kai kurie prekių ženklai net pradėjo siųsti Mariui dovanas, pavyzdžiui, dovanų čekius namų valymui. Beje, kampanija vienu metu startavo visose trijose Baltijos šalyse ir visose susilaukė nemenko susidomėjimo. Pavyzdžiui, Estijoje „McDonalds“ kviečia porą susitaikyti savo restorane“, – pasakoja p. Velykis, kampanijos sėkmę pagrįsdamas skaičiais.

Lietuvoje visų komunikacijos žinučių parodymai „Facebook“ perkopė 1.601.360, virusinis (organinis) pasiekiamumas – 804.037, iš viso pasiekta vartotojų – 832.660, įsitraukimo veiksmų: 145.443, įsitraukimo rodiklis – 17,47%.

„Ir visa tai pasiekėme tik per 10 dienų, nereklamuodami pranešimų, norėjome, kad visa istorija atrodytų kuo realesnė“, – šypsosi p. Velykis.

Pasak Pauliaus Pociaus, AB „Grigeo“ rinkodaros vadovo, naujoji kampanija – tai tik pirmas žingsnis ilgalaikėje jų komunikacijos strategijoje.

„Ja norime stiprinti prekės ženklo „Grite“ aktualumą, pristatyti savo platų produktų spektrą ir „atnaujinti“ šiek tiek užsistovėjusį prekės ženklo įvaizdį. Manome, kad ši šiuolaikiška ir šmaikšti kampanija padės atkreipti dėmesį į tokią konkurencingą kategoriją, kurioje mūsų prekės ženklas išsiskiria subalansuotu kainos ir kokybės santykiu“, – apie kampaniją kalba p. Pocius, pridurdamas, kad kampanijos pradžios rezultatai lenkia užsibrėžtus pirminius planus.

„Skaičiai kalba patys už save“, – pasidžiaugia p. Pocius.

Prekės ženklas „Grite“ šiemet „Verslo žinių“ organizuojamame konkurse „Metų prekės ženklas 2017“ pelnė pagrindinį apdovanojimą. Tuokart, balandį kalbintas p. Pocius, kalbėjo, kad „lengva dirbti su populiariais, pirmaujančiais, dinamiškais prekių ženklais. O plėtoti rinkodarą šioje iš pirmo žvilgsnio, atrodytų, nuobodžioje higieninio popieriaus kategorijoje yra nemenkas iššūkis, ir prieš imantis šio darbo teko nemažai pliusų ir minusų sudėlioti. Tai yra plataus vartojimo prekė, kuriai vartotojai nekelia pernelyg didelių lūkesčių, o rinka – labai konkurencinga, ypač dabar, kai vis stipresnes pozicijas atsiriekia privatūs prekybos tinklų prekių ženklai.“

nuotrauka::2

Tačiau, panašu, net ir tokioje nuobodžioje kategorijoje vis tik galima surasti įdomesnių rinkodaros ir komunikacijos sprendimų.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Vieta pagal augimą Bendrovė Augimas (2012-2015),% Apskritis
71 UAB „Publicum Media“ 492,0% Vilniaus
151 UAB „Lion Communications Vilnius“ 317,5% Vilniaus
155 UAB „Alpha Baltic Vilnius“ 312,3% Vilniaus
303 UAB „Inter Krasta“ 217,7% Vilniaus
347 UAB „Ad Fingers“ 195,3% Vilniaus

Verslo žinių pasiūlymai

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau