„Grite“ sužibėjo šmaikščia rinkodaros kampanija

Publikuota: 2017-09-21
„Facebook“ puslapis „Jurga sugrįžk“ vos per savaitę surinko per 900 sekėjų.
„Facebook“ puslapis „Jurga sugrįžk“ vos per savaitę surinko per 900 sekėjų.

Higieninio popieriaus gamintoja rudenį pasitinka įvaizdine rinkodaros kampanija, o ją inicijavo smagia istorija, prasidėjusia socialiniame tinkle „Facebook“ apie neva mylimosios Jurgos paliktą netvarkingą vaikiną.

Socialiniame tinkle sukurtasis personažas Marius rašė: „Susipykau su savo panele Jurga dėl to, kad buvau labai netvarkingas. Jurga išėjo gyventi pas sesę, durų neatidaro, mane visur užblokavusi, prisiskambinti negaliu. Prašau jūsų pasidalinti šia žinute...“. Internautai neliko tam abejingi: ši žinutė sulaukė daugiau nei 5.000 vartojų reakcijų, daugiau nei 2.000, patikėję ja, pasidalijo, o tam sukurtas „Facebook“ puslapis „Jurga sugrįžk“ vos per savaitę surinko per 900 sekėjų.

Vėliau šią istoriją lydėjo tą pačią „Mariaus“ žinutę transliuojantis lauko reklamos stendas. O lauko reklamos bendrovė „JCDecaux“, kuriai priklauso šis stendas su „Mariaus“ žinute, neatviravo, kas užsakė šią kampaniją.

Šiandien šią istoriją socialiniuose tinkluose vainikuoja pasirodęs klipas, dėkojantis, kad internautai dalijosi šia žinia ir skelbiantis „Gritės“ reklaminę kampaniją su šūkiu „Daugiau švaros – daugiau taikos“, o nuo kitos savaitės kampanija bus tęsiama TV ir kituose kanaluose.

Šią kampaniją „Gritei“ padėjo įgyvendinti reklamos agentūra „McCann Vilnius“, komunikacijos planavimo socialiniuose tinkluose rūpinosi „Socialus marketingas“, žiniasklaidos planavimu – „Open Agency“.

Pasak Manto Velykio, „McCann Vilnius“ kūrybos vadovo, idėja atsirado iš žmogiškos ir kasdienės situacijos – netvarka dažna konfliktų priežastis.

nuotrauka::1

„Turbūt nėra namų, kuriuose niekas ir niekad nebūtų susipykę dėl į staltiesę nusivalytų rankų, išlietų gėrimų, aptaškytų sienų ir pan. Štai čia ir pamatėme galimybę „Grite“ produktams – juk rankšluosčiai ir servetėlės – geriausia konfliktų sprendimo priemonė, kartais net užbėganti jiems už akių“, – kalba p. Velykis.

Jis pasidžiaugia, kad pavyko sukurti intrigą – istorija dalijosi ne tik internautai socialiniuose tinkluose, bet ir didieji naujienų portalai, ir nacionalinis transliuotojas LRT.

„Per savaitę tiek išauginome susidomėjimą, kad kai kurie prekių ženklai net pradėjo siųsti Mariui dovanas, pavyzdžiui, dovanų čekius namų valymui. Beje, kampanija vienu metu startavo visose trijose Baltijos šalyse ir visose susilaukė nemenko susidomėjimo. Pavyzdžiui, Estijoje „McDonalds“ kviečia porą susitaikyti savo restorane“, – pasakoja p. Velykis, kampanijos sėkmę pagrįsdamas skaičiais.

Lietuvoje visų komunikacijos žinučių parodymai „Facebook“ perkopė 1.601.360, virusinis (organinis) pasiekiamumas – 804.037, iš viso pasiekta vartotojų – 832.660, įsitraukimo veiksmų: 145.443, įsitraukimo rodiklis – 17,47%.

„Ir visa tai pasiekėme tik per 10 dienų, nereklamuodami pranešimų, norėjome, kad visa istorija atrodytų kuo realesnė“, – šypsosi p. Velykis.

Pasak Pauliaus Pociaus, AB „Grigeo“ rinkodaros vadovo, naujoji kampanija – tai tik pirmas žingsnis ilgalaikėje jų komunikacijos strategijoje.

„Ja norime stiprinti prekės ženklo „Grite“ aktualumą, pristatyti savo platų produktų spektrą ir „atnaujinti“ šiek tiek užsistovėjusį prekės ženklo įvaizdį. Manome, kad ši šiuolaikiška ir šmaikšti kampanija padės atkreipti dėmesį į tokią konkurencingą kategoriją, kurioje mūsų prekės ženklas išsiskiria subalansuotu kainos ir kokybės santykiu“, – apie kampaniją kalba p. Pocius, pridurdamas, kad kampanijos pradžios rezultatai lenkia užsibrėžtus pirminius planus.

„Skaičiai kalba patys už save“, – pasidžiaugia p. Pocius.

Prekės ženklas „Grite“ šiemet „Verslo žinių“ organizuojamame konkurse „Metų prekės ženklas 2017“ pelnė pagrindinį apdovanojimą. Tuokart, balandį kalbintas p. Pocius, kalbėjo, kad „lengva dirbti su populiariais, pirmaujančiais, dinamiškais prekių ženklais. O plėtoti rinkodarą šioje iš pirmo žvilgsnio, atrodytų, nuobodžioje higieninio popieriaus kategorijoje yra nemenkas iššūkis, ir prieš imantis šio darbo teko nemažai pliusų ir minusų sudėlioti. Tai yra plataus vartojimo prekė, kuriai vartotojai nekelia pernelyg didelių lūkesčių, o rinka – labai konkurencinga, ypač dabar, kai vis stipresnes pozicijas atsiriekia privatūs prekybos tinklų prekių ženklai.“

nuotrauka::2

Tačiau, panašu, net ir tokioje nuobodžioje kategorijoje vis tik galima surasti įdomesnių rinkodaros ir komunikacijos sprendimų.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Futbolo čempionatą stebėjo daugiau nei pusė Lietuvos

Sekmadienį pasibaigęs Pasaulio futbolo čempionatas prie TV ekranų sutraukė daugiau kaip pusę šalies gyventojų...

Rinkodara
11:56
Per pirmąją dieną parduota per 520.000 marškinėlių su Ronaldo vardu 1

Italijos futbolo klubas „Juventus“, paklojęs rekordinę 105 mln. Eur išpirką už portugalą Cristiano Ronaldo,...

Rinkodara
2018.07.17
Vieni prašo statistikos, kiti – kvestionuoja tyrimų kokybę Premium

Lauko reklamos statistikos kreivę žemyn stumia ne tik įsigalioję draudimai, bet ir ne iki galo matuojama...

Rinkodara
2018.07.17
VRK sprendimas: dalis serialo „Naisių vasara“ yra politinė reklama 1

Vyriausioji rinkimų komisija (VRK) antradienį iš dalies pritarė darbo grupės išvadoms dėl televizijos serialo...

Verslo aplinka
2018.07.17
„Maxima“ tvirčiau žengia į kosmetikos nišą, gamintojai – stebisi Premium

Prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse pasirodė naujas lietuviškas kosmetikos prekės ženklas „Vėjas“. Tai jau...

Rinkodara
2018.07.17
Lauko reklama – alkoholio draudimų girnose Premium 1

Dauguma lauko reklamos bendrovių per pirmąjį pusmetį fiksuoja praradimus – tai alkoholio reklamos draudimų...

Rinkodara
2018.07.16
„Evian“ strategija: ikoniškas reklamas keičia tūkstantmečio karta

Mineralinio vandens gamintoja „Evian“ atsisveikina su dešimtmetį gyvavusiomis ir ne vieno širdį pavergusiomis...

Rinkodara
2018.07.15
Grožio pramonė tikisi išvengti „Amazon“ girnų Premium 2

Beveik pusė JAV pirkėjų pripažįsta, kad socialinė žiniasklaida daro įtaką jų sprendimui, kurias grožio...

„Callcredit“ keičia prekės ženklą

Jungtinės Karalystės duomenų valdymo bendrovė „Callcredit“, turinti padalinį ir Kaune, keičia pavadinimą ir...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos pristatymas: tęsiasi idėjų ir gebėjimų skurdas 10

Jei už šalies įvaizdžio, ją pristatančių vaizdo klipų ar prekės ženklo kūrimą būtų teikiami prizai „Auksinės...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos aludariai randa naujų kelių pranešti apie save Premium

Pernai Lietuvos aludarių apyvarta dar kilo. Šiemet yra įmonių, kurios dar praneša apie augimą, bet alaus...

Pramonė
2018.07.11
„Fake it“ – reklaminiai filmai per 21 dieną Rėmėjo turinys 1

Video reklamai tampant populiariausiu rinkodaros komunikacijos būdu internete, kūrybinė reklaminių filmų...

Rinkodara
2018.07.11
Klaipėda žada nenaudoti naujojo miesto ženklo, kol nebus patvirtintas jo autentiškumas 1

Kilus abejonėms dėl naujo Klaipėdos miesto ženklo autentiškumo, savivaldybė antradienį pranešė jo...

Rinkodara
2018.07.10
Klaipėdos ženklo kūrėjai kaltinami plagiatu Premium 7

Naujasis uostamiesčio prekės ženklas sukėlė aštrias diskusijas: nuo pastebėjimų apie plagijavimą, keistą...

Rinkodara
2018.07.10
Sėkmė pardavimuose – suvaldyti klientų lūkesčiai Premium

Tyrimai rodo, kad 70% kliento pasitenkinimo lemia pardavėjo elgsena ir tik 30% tenka pačiam produktui ar...

Rinkodara
2018.07.10
Internetas be jokių suvaržymų Rėmėjo turinys 9

Šiandien žodžiai „neribotas 4G internetas“ apibūdina lyg savaime suprantamą gyvenimo kokybę.  Bet dar visai...

Technologijos
2018.07.10
Ką prie „Alfa Romeo Stelvio“ vairo randa išrankiausi vairuotojai? Rėmėjo turinys 11

Pirmasis legendinio italų prekės ženklo „Alfa Romeo“ visureigis „Stelvio“ šiais metais buvo apdovanotas...

Rinkodara
2018.07.09
Klaidos, kurias daro įmonės, keisdamos prekės ženklus Premium

Verslai, nusprendę keisti, atnaujinti savo valdomus prekės ženklus, neretai susitelkia tik į logotipo...

Rinkodara
2018.07.09
Kaip Ukrainos įmonė sukūrė populiarų avalynės prekės ženklą

Sprendimą sukurti prekės ženklą „Braska“ avalynės kompanija „Intertop“ priėmė 2004 metais – nuo to laiko su...

Pramonė
2018.07.08
Naujas „Facebook“ žingsnis – spausdintas žurnalas

Socialinis tinklas „Facebook“ tyliai pristatė naujovę – savo spausdintą žurnalą „Grow“, skirtą Didžiosios...

Rinkodara
2018.07.08

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau