Palengvinimai išorinei reklamai taupys pinigus

Publikuota: 2017-09-20
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Vyriausybė pritarė Ūkio ministerijos siūlymams atsisakyti perteklinių reikalavimų įrengiant išorinę reklamą ir supaprastinti leidimų išdavimo procedūras. Siūlymams dar turės pritarti Seimas.

Ūkio ministerijos duomenimis, Seimui priėmus siūlomus Reklamos įstatymo pakeitimus, administracinė našta verslui turėtų mažėti apie 360.000 Eur per metus.

„Reklamos įstatymo pakeitimai ypač aktualūs smulkiajam verslui – iki šiol pertekliniai biurokratiniai reikalavimai apsunkindavo galimybes, ypač smulkiesiems verslininkams, įrengti išorinę reklamą. Priėmus šiuos įstatymo pakeitimus anksčiau būtini leidimai nebebus reikalingi“, – išplatintame pranešime teigia ūkio ministras Mindaugas Sinkevičius.

Ūkio ministerijos parengtame projekte siūloma nereikalauti leidimo įrengti išorinę reklamą tuo atveju, kai išorinė reklama įrengiama po stogine, pavyzdžiui, degalinėse, geležinkelio stotyse. Įrengiant reklamą parduotuvės viduje, kai ji yra matoma iš lauko (parduotuvių vitrinose), leidimas taip pat nebus reikalingas.

Siūloma panaikinti reikalavimą turėti leidimą įrengti reklamą ant transporto priemonių, naudojamų pagal jų tiesioginę paskirtį, t. y. jeigu jomis vežami žmonės arba kroviniai. Numatoma, kad leidimas bus reikalingas tik tuo atveju, jei ant šių transporto priemonių bus įrengiamas reklamai skirtas įrenginys.

Taip pat siūloma netaikyti reikalavimo turėti leidimą tuo atveju, kai iškaba įrengiama pagal įstatymu įgaliotos institucijos patvirtintą formą (notarų, antstolių kontorų iškabos) arba kai iškaba yra ne didesnio kaip 0,3 kv. m ploto ir ant jos pateikiamas reklamos davėjo pavadinimas.

Nustatomas taip pat ir ilgesnis – iki 10 metų – leidimo įrengti iškabą ar kitą išorinę reklamą galiojimo terminas (anksčiau buvo nustatytas 5 m. terminas).

Supaprastinamos iškabos įrengimo ant daugiabučių namų procedūros – siūloma, kad įrengiant nešviečiančią iškabą ant daugiabučiame name esančių negyvenamosios paskirties patalpų (parduotuvės, kirpyklos ir kt.) išorinės sienos reikalingas ne visų savininkų daugumos, o susirinkime dalyvavusių ar raštu balsavusių savininkų daugumos sutikimas.

Siekiant sumažinti verslo patiriamas išlaidas, išorinės reklamos įrengimo projektui parengti ir pagreitinti leidimų įrengti išorinę reklamą išdavimą, savivaldybės įpareigojamos parengti ir patvirtinti tipinius išorinės reklamos įrengimo projektus ir jų įrengimo reikalavimus.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Vieta pagal augimą Bendrovė Augimas (2012-2015),% Apskritis
71 UAB „Publicum Media“ 492,0% Vilniaus
151 UAB „Lion Communications Vilnius“ 317,5% Vilniaus
155 UAB „Alpha Baltic Vilnius“ 312,3% Vilniaus
303 UAB „Inter Krasta“ 217,7% Vilniaus
347 UAB „Ad Fingers“ 195,3% Vilniaus

Verslo žinių pasiūlymai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau