Kas laukia reklamos rinkos 2030 m.: menkstančios „Facebook“ ir „Google“ pozicijos

Publikuota: 2017-09-20
Žvelgdami į reklamą po 10 metų, turime kalbėti apie medijų pokyčius ir įvairiausias technologijas, prietaisus, kurie nuolat suksis mūsų akiratyje ir rankose. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Žvelgdami į reklamą po 10 metų, turime kalbėti apie medijų pokyčius ir įvairiausias technologijas, prietaisus, kurie nuolat suksis mūsų akiratyje ir rankose. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Technologijos pastarąjį dešimtmetį pakeitė ne vieno verslo braižą. Ne mažesnių pokyčių labirinte gyvensime ir artimiausiu metu, kur pirmuoju smuiku grieš technologijų kuriamos galimybės, keičiančios ir vartotojų elgseną, ir prekybą, ir reklamos bei komunikacijos sektorius.

Technologijų plėtra yra didžiulė, ir kartais verslai ne iki galo įvertina jos greitį, nors procesai keičiasi vis greičiau. Tai puikiai iliustruoja tarptautinio žiniasklaidos planavimo agentūrų tinklo PHD nesenai išleistoje knygoje „The Merge“ pateikt ...

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Verslo žinių pasiūlymai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau