Sostinės žiemos renginiams reklamuoti – 40.000 Eur

Publikuota: 2017-09-19
Taip kampanija atrodo Didžiosios Britanijos arba Vokietijos vartotojui.
Taip kampanija atrodo Didžiosios Britanijos arba Vokietijos vartotojui.

Vilnius turistams šį rudenį pristatomas vienoje didžiausių kelionių organizavimo platformoje „Expedia“. Platforma, kuriai priklauso ne viena specializuota svetainė, kaip pavyzdžiui „Hotels.com“, yra viena populiariausių kelionių organizavimo įrankių tarp Europos, JAV ir Australijos gyventojų.

Kaip teigiama VšĮ „Go Vilnius“, išplatintame pranešime „Expedia“ yra populiari tarp keliautojų, tačiau Vilnius iki šiol šioje platformoje nebuvo reklamuojamas. Tuo tarpu kaimyninės šalys „Expedia“ potencialą pradėjo išnaudoti jau anksčiau.

„Todėl Vilniui skirta rinkodaros kampanija buvo seniai laukta ir reikalinga. Beveik dviejų mėnesių kampanijai yra numatyta skirti 40.000 Eur, o projektą palaiko ir prie jo prisideda ir Vilniaus viešbučiai, kampanijos metu teikdami specialius pasiūlymus, nuolaidas šios platformos klientams“, – teigia Gintarė Kavaliūnaitė, „Go Vilnius“ viešųjų ryšių projektų vadovė.

Labiausiai su kampanija orientuojamasi į Vokietijos ir Jungtinės Karalystės gyventojus, ieškančius kelionių idėjų, bilietų ir viešbučių žiemos sezonui. Rugsėjo ir spalio mėnesiais svetainėse „Expedia“ ir „Hotels.com“ vykstanti kampanija skatins atrasti žiemišką Vilniaus žavesį, dėmesį atkreipiant į kultūros renginius, restoranus, žiemos pramogas, Kalėdų šventę.

„Ši kampanija – tai viena iš priemonių, kuria tikimasi Vilniuje sumažinti turizmo sezoniškumą ir didesnį skaičių svečių paskatinti aplankyti miestą žiemos laikotarpiu“, – teigiama pranešime.

Visas metinis VšĮ „Go Vilnius“ rinkodarai skirtas biudžetas yra 245.000 Eur. Jis apima rinkodaros veiksmus, susijusius su pagrindinėmis įstaigos tikslinėmis grupėmis: turizmu, investuotojais ir talentų pritraukimu, taip pat leidinių leidybą, interneto svetainių kūrimą ir palaikymą, komunikaciją socialiniuose tinkluose, Vilniaus pristatymą turizmo ir verslo parodose, Vilniaus pristatymą užsienio žurnalistams, miesto turizmo informacijos centrų atnaujinimą ir kt.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Futbolo čempionatą stebėjo daugiau nei pusė Lietuvos 1

Sekmadienį pasibaigęs Pasaulio futbolo čempionatas prie TV ekranų sutraukė daugiau kaip pusę šalies gyventojų...

Rinkodara
2018.07.18
Per pirmąją dieną parduota per 520.000 marškinėlių su Ronaldo vardu 1

Italijos futbolo klubas „Juventus“, paklojęs rekordinę 105 mln. Eur išpirką už portugalą Cristiano Ronaldo,...

Rinkodara
2018.07.17
Vieni prašo statistikos, kiti – kvestionuoja tyrimų kokybę Premium

Lauko reklamos statistikos kreivę žemyn stumia ne tik įsigalioję draudimai, bet ir ne iki galo matuojama...

Rinkodara
2018.07.17
VRK sprendimas: dalis serialo „Naisių vasara“ yra politinė reklama 3

Vyriausioji rinkimų komisija (VRK) antradienį iš dalies pritarė darbo grupės išvadoms dėl televizijos serialo...

Verslo aplinka
2018.07.17
„Maxima“ tvirčiau žengia į kosmetikos nišą, gamintojai – stebisi Premium

Prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse pasirodė naujas lietuviškas kosmetikos prekės ženklas „Vėjas“. Tai jau...

Rinkodara
2018.07.17
Lauko reklama – alkoholio draudimų girnose Premium 1

Dauguma lauko reklamos bendrovių per pirmąjį pusmetį fiksuoja praradimus – tai alkoholio reklamos draudimų...

Rinkodara
2018.07.16
„Evian“ strategija: ikoniškas reklamas keičia tūkstantmečio karta

Mineralinio vandens gamintoja „Evian“ atsisveikina su dešimtmetį gyvavusiomis ir ne vieno širdį pavergusiomis...

Rinkodara
2018.07.15
Grožio pramonė tikisi išvengti „Amazon“ girnų Premium 2

Beveik pusė JAV pirkėjų pripažįsta, kad socialinė žiniasklaida daro įtaką jų sprendimui, kurias grožio...

„Callcredit“ keičia prekės ženklą

Jungtinės Karalystės duomenų valdymo bendrovė „Callcredit“, turinti padalinį ir Kaune, keičia pavadinimą ir...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos pristatymas: tęsiasi idėjų ir gebėjimų skurdas 10

Jei už šalies įvaizdžio, ją pristatančių vaizdo klipų ar prekės ženklo kūrimą būtų teikiami prizai „Auksinės...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos aludariai randa naujų kelių pranešti apie save Premium

Pernai Lietuvos aludarių apyvarta dar kilo. Šiemet yra įmonių, kurios dar praneša apie augimą, bet alaus...

Pramonė
2018.07.11
„Fake it“ – reklaminiai filmai per 21 dieną Rėmėjo turinys 1

Video reklamai tampant populiariausiu rinkodaros komunikacijos būdu internete, kūrybinė reklaminių filmų...

Rinkodara
2018.07.11
Klaipėda žada nenaudoti naujojo miesto ženklo, kol nebus patvirtintas jo autentiškumas 1

Kilus abejonėms dėl naujo Klaipėdos miesto ženklo autentiškumo, savivaldybė antradienį pranešė jo...

Rinkodara
2018.07.10
Klaipėdos ženklo kūrėjai kaltinami plagiatu Premium 7

Naujasis uostamiesčio prekės ženklas sukėlė aštrias diskusijas: nuo pastebėjimų apie plagijavimą, keistą...

Rinkodara
2018.07.10
Sėkmė pardavimuose – suvaldyti klientų lūkesčiai Premium

Tyrimai rodo, kad 70% kliento pasitenkinimo lemia pardavėjo elgsena ir tik 30% tenka pačiam produktui ar...

Rinkodara
2018.07.10
Internetas be jokių suvaržymų Rėmėjo turinys 9

Šiandien žodžiai „neribotas 4G internetas“ apibūdina lyg savaime suprantamą gyvenimo kokybę.  Bet dar visai...

Technologijos
2018.07.10
Ką prie „Alfa Romeo Stelvio“ vairo randa išrankiausi vairuotojai? Rėmėjo turinys 11

Pirmasis legendinio italų prekės ženklo „Alfa Romeo“ visureigis „Stelvio“ šiais metais buvo apdovanotas...

Rinkodara
2018.07.09
Klaidos, kurias daro įmonės, keisdamos prekės ženklus Premium

Verslai, nusprendę keisti, atnaujinti savo valdomus prekės ženklus, neretai susitelkia tik į logotipo...

Rinkodara
2018.07.09
Kaip Ukrainos įmonė sukūrė populiarų avalynės prekės ženklą

Sprendimą sukurti prekės ženklą „Braska“ avalynės kompanija „Intertop“ priėmė 2004 metais – nuo to laiko su...

Pramonė
2018.07.08
Naujas „Facebook“ žingsnis – spausdintas žurnalas

Socialinis tinklas „Facebook“ tyliai pristatė naujovę – savo spausdintą žurnalą „Grow“, skirtą Didžiosios...

Rinkodara
2018.07.08

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau