Sostinės žiemos renginiams reklamuoti – 40.000 Eur

Publikuota: 2017-09-19
Taip kampanija atrodo Didžiosios Britanijos arba Vokietijos vartotojui.
Taip kampanija atrodo Didžiosios Britanijos arba Vokietijos vartotojui.

Vilnius turistams šį rudenį pristatomas vienoje didžiausių kelionių organizavimo platformoje „Expedia“. Platforma, kuriai priklauso ne viena specializuota svetainė, kaip pavyzdžiui „Hotels.com“, yra viena populiariausių kelionių organizavimo įrankių tarp Europos, JAV ir Australijos gyventojų.

Kaip teigiama VšĮ „Go Vilnius“, išplatintame pranešime „Expedia“ yra populiari tarp keliautojų, tačiau Vilnius iki šiol šioje platformoje nebuvo reklamuojamas. Tuo tarpu kaimyninės šalys „Expedia“ potencialą pradėjo išnaudoti jau anksčiau.

„Todėl Vilniui skirta rinkodaros kampanija buvo seniai laukta ir reikalinga. Beveik dviejų mėnesių kampanijai yra numatyta skirti 40.000 Eur, o projektą palaiko ir prie jo prisideda ir Vilniaus viešbučiai, kampanijos metu teikdami specialius pasiūlymus, nuolaidas šios platformos klientams“, – teigia Gintarė Kavaliūnaitė, „Go Vilnius“ viešųjų ryšių projektų vadovė.

Labiausiai su kampanija orientuojamasi į Vokietijos ir Jungtinės Karalystės gyventojus, ieškančius kelionių idėjų, bilietų ir viešbučių žiemos sezonui. Rugsėjo ir spalio mėnesiais svetainėse „Expedia“ ir „Hotels.com“ vykstanti kampanija skatins atrasti žiemišką Vilniaus žavesį, dėmesį atkreipiant į kultūros renginius, restoranus, žiemos pramogas, Kalėdų šventę.

„Ši kampanija – tai viena iš priemonių, kuria tikimasi Vilniuje sumažinti turizmo sezoniškumą ir didesnį skaičių svečių paskatinti aplankyti miestą žiemos laikotarpiu“, – teigiama pranešime.

Visas metinis VšĮ „Go Vilnius“ rinkodarai skirtas biudžetas yra 245.000 Eur. Jis apima rinkodaros veiksmus, susijusius su pagrindinėmis įstaigos tikslinėmis grupėmis: turizmu, investuotojais ir talentų pritraukimu, taip pat leidinių leidybą, interneto svetainių kūrimą ir palaikymą, komunikaciją socialiniuose tinkluose, Vilniaus pristatymą turizmo ir verslo parodose, Vilniaus pristatymą užsienio žurnalistams, miesto turizmo informacijos centrų atnaujinimą ir kt.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Vieta pagal augimą Bendrovė Augimas (2012-2015),% Apskritis
71 UAB „Publicum Media“ 492,0% Vilniaus
151 UAB „Lion Communications Vilnius“ 317,5% Vilniaus
155 UAB „Alpha Baltic Vilnius“ 312,3% Vilniaus
303 UAB „Inter Krasta“ 217,7% Vilniaus
347 UAB „Ad Fingers“ 195,3% Vilniaus

Verslo žinių pasiūlymai

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau