Kai ribojama komunikacija, gelbsti kūrybiškumas ir dėmesys klientui

Publikuota: 2017-09-17
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Nuo kitų metų pradžios Lietuvoje bus uždrausta alkoholio reklama. Kiek švelnesniais draudimais susaistyta lošimo verslo reklama gyvuoja jau ne vienerius metus, o augti šio verslo prekių ženklams padeda kūrybiškumas ir dėmesys klientui.

Tokias nuostatas dėsto Vytautas Romeika, „Olympic Casino Group Baltija“ rinkodaros ir pardavimų skyriaus vadovas, šias pareigas einantis jau šiek tiek daugiau nei metai.

Prieš pradėdamas dirbti lošimų versle, p. Romeika beveik ketverius metus dirbo „Čili Pica“ rinkodaros departamento direktoriumi.

„Pirmasis įspūdis, kuris pasitiko bekeičiant darbą – negatyvios nuostatos ne tik viešojoje erdvėje, bet ir draugų, pažįstamų atkalbinėjimai nuo tokio karjeros posūkio. Tačiau manęs tai ne tik neatbaidė nuo naujų pareigų, o dar labiau paskatino ambicijas imtis veiklos ir keisti išankstines nuostatas ir stereotipus. Renkantis pliusą renkantis pridėjo ir faktas, kad įmonė yra skaidri ir vieša, jos akcijos kotiruojamos biržoje“, – pasakoja p. Romeika.

nuotrauka::1

Praktiškai visa azartinių lošimų ir pramogų sektoriaus reklama yra draudžiama, išskyrus statinę informaciją apie prekių ženklą, t.y. logotipą, adresą, lošimo įrenginių kategorijas ir jų skaičių.

„Tad nuo kitų metų įsigaliosiantys alkoholio reklamos draudimai yra dar griežtesni nei mūsų sektoriui, tad lygintis nėra adekvatu. Faktas vienas – tokiais atvejais esminis sėkmės faktorius yra kūrybiškumas, ieškojimas kitokio kelio iki kliento. Tačiau, žinoma, valstybės vykdomas „demarketingas“, kai draudimais siekiama slopinti naudojimąsi paslaugomis, yra bene didžiausias iššūkis tiek profesinėje karjeroje, tiek verslo valdyme. Kituose verslo segmentuose prekių ženklai taip pat konkuruoja, bet naujo vartotojo akį gali patraukti savo komunikacija, o čia ne tik turi laviruoti nuožmioje konkurencinėje kovoje, bet veiklą apsunkina ir savotiškas veiklos slopinimas įstatymais bei neigiamos nuostatos, tačiau gerbiame kiekvienos šalies teisinę bazę ir prisitaikome“, – nusišypso p. Romeika.

Kita vertus, tokia situacija, pasak pašnekovo, skatina rinkodaros komandos kūrybiškumą, bandymus identifikuoti ir įgyvendinti šioje srityje leidžiamas ir dar neišnaudotas komunikacijos galimybes, o stereotipus griauti atvirumu ir skaidrumu.

Šiandien, praėjus kiek daugiau nei metams nuo darbo „Olympic Casino Group Baltija“ pradžios, p. Romeika pabrėžia, kad stereotipų griovimas yra itin ilgas procesas.

„Buvo svarbu sau ir aplinkiniams aiškiai įvardinti, kad tai yra ne kas kita kaip pramogų – aptarnavimo verslas, kuris kaip ir kiti turi savo specifiką, moka mokesčius valstybei, kuria darbo vietas, aukoja labdarai, o vienas pirmųjų darbų, kurio ėmiausi atėjęs – klientų elgsenos modelių analizė – buvo pereita prie klientų patirčių valdymo“, – kalba p. Romeika. Iki tol savo veiklą „Olympic Casino“ matavo slapto pirkėjo tyrimais.

„Tačiau šiuo būdu labiau galima pasimatuoti, kaip tavo paslaugos ar aptarnavimas atitinka standartus, tuo tarpu pasirinkę naują kelią – pradėję matuoti klientų lūkesčių ir poreikių patenkinimo rodiklį (angl. Net Promoter Score, NPS), labiau pradėjome girdėti klientus, galėjome geriau įsigilinti į jų lūkesčius. Azartinių lošimų ir pramogų sektoriui būdingos nestandartinės savybės – parduodama prekė yra emocija, todėl ji sunkiai apčiuopiama ar atskiriama viena nuo kitos. Įdomu tai, kad prekės gamyba ir vartojimas vyksta tuo pačiu metu, o gamybos procese dalyvauja ir jos vartotojas. Taigi, klientų pasitenkinimo vertinimas yra kertinis faktorius, leidžiantis auginti parduodamos paslaugos kokybę“, – įsitikinęs p. Romeika.

Per metus „Olympic Casino“ suorganizuoja apie 100 renginių ir save labiau pozicionuoja kaip pramogų verslą.

Pasak pašnekovo, didžioji dalis jų klientų yra būtent pramogų ieškotojai (vadinamieji „Fun players“), o tai iš esmės paneigia taip pat dažną stereotipą, kad kazino renkasi tik papildomų pinigų ieškantys žmonės.

„Be to, dalis lankytojų, vadinamųjų „Non–players“, į kazino užsuka visiškai ne lošti, o tiesiog pasimatyti su draugais ar kolegomis, taip pat čia organizuoja verslo susitikimus, ieško alternatyvaus laisvalaikio praleidimo būdo. Vyresnio amžiaus lankytojai dažnai priskiriami vadinamiesiems „Time on device players“, jiems svarbu kazino įdomiai praleisti laiką, užmegzti pažinčių, bendrauti“, – apie klientų segmentus pasakoja p. Romeika.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
3 perkamiausi ir geriausi vartotojų įvertinti produktai 2017 m. 1

Sėkmingiausias 2017 m. parduotuvių lentynose pasirodęs naujas greito vartojimo produktas Lietuvoje –...

Rinkodara
2018.04.22
„Idea prima“ pajamos augo 46% 1

Komunikacijos paslaugas teikiančios UAB „Idea prima“ bendros pajamos 2017 m. išaugo 46%, iki 1,53 mln. Eur, o...

Rinkodara
2018.04.20
Baltarusijos žaidimų televizija Lietuvos biurui paskelbė bankrotą Premium

Ambicingus planus Lietuvoje brėžusi Baltarusijos vaizdo žaidimų turnyrų ir televizijos bendrovė  „Game Show...

Technologijos
2018.04.20
Seimas sugriežtino draudimo produktų reklamą

Seimas sugriežtino draudimo produktų reklamą – draudimo paslaugų tarpininkai negalės teigti, kad jie yra...

Rinkodara
2018.04.19
Varžovų raumenys „Jysk“ nebaugina: planuoja plėtrą Premium

Danų mažmeninės prekybos bendrovė „Jysk“, valdanti buičiai ir poilsiui skirtų prekių parduotuvių tinklą,...

„Bazaarvoice“: Lietuva biurui patrauklesnė už Portugaliją Premium 3

JAV rinkodaros technologijų bendrovė „Bazaarvoice“ susižavėjo Lietuva ir jau atidarė biurą Vilniuje. Kitos...

Technologijos
2018.04.19
Varšuvos oro uosto keleiviams reklamuos Lietuvą 2

Šiandien Varšuvos Šopeno oro uoste startavo Lietuvos turizmo reklaminė kampanija. Ji truks 4 savaites ir...

Rinkodara
2018.04.19
Tarptautinėje arenoje – du lietuvių komunikacijos projektai

Pasauliniuose ryšių su visuomene rinkos apdovanojimuose „Sabre Awards“ tarp Europos, Artimųjų rytų ir Afrikos...

Rinkodara
2018.04.17
Keičiamos elektroninės prekybos taisyklės: ką svarbu žinoti Premium 2

Jau netrukus pardavėjai nebegalės atsisakyti parduoti prekių klientams iš kitų šalių, o nuolaidos, siūlomos...

Kylančios medžio šakos įprasmina augimą, tobulėjimą, kompetenciją ir stiprybę Rėmėjo turinys

Daiva Prekevičienė, UAB „Trukmė“ vykdomoji direktorė, pokalbį apie pokyčius pradeda atkreipdama dėmesį, kad...

Rinkodara
2018.04.16
„Vytauto“ vanduo – jau „Amazon“ lentynose 24

Su JAV skandalingųjų krepšinio žvaigždžių LiAngelo ir LaMelo Ballų atvykimu į Birštoną, Prienų-Birštono klubo...

Rinkodara
2018.04.16
SEB inovacijų centre kuriasi ateities lauko reklamos kūrėjai Premium 2

Neseniai pradėjusiame veikti SEB Inovacijų centre kuriasi inovatyvius skaitmeninės lauko reklamos sprendimų...

Rinkodara
2018.04.16
Verslo laiko juostą galima panaudoti rinkodaroje

Nebe pirmus metus veikiantys prekės ženklai turi istoriją, kurią gali panaudoti rinkodarai, – verslo praeitis...

Rinkodara
2018.04.15
Smaližių teismui „KitKat“ pristato rožinį šokoladą

Didžiosios Britanijos smaližiai pirmieji pasaulyje galės paragauti rožinės spalvos šokolado.

Vadyba
2018.04.14
Sėkmingiausi produktai: naujas „Coca-Cola“ gėrimas nurungė Lietuvos aludarius Premium

Sėkmingiausias 2017 m. parduotuvių lentynose pasirodęs naujas greito vartojimo produktas Lietuvoje –...

Rinkodara
2018.04.13
Prasideda „Metų rinkodaros vadovo“ rinkimai 1

Lietuvos marketingo asociacija LiMA kartu su „Verslo žiniomis“ jau ketvirtą kartą rengia „Metų CMO“ rinkimus,...

Rinkodara
2018.04.11
„PZU Lietuva gyvybės draudimas“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Bendrovė „PZU Lietuva gyvybės draudimas“ išsirinko naujus ryšių su visuomene partnerius – metinė...

Rinkodara
2018.04.11
Kada komunikacija atveria kelius į sėkmę Rėmėjo turinys 3

Turite puikų produktą, apie kurį klientai atsiliepia geriausiais žodžiais, jo kaina – konkurencinga rinkoje,...

Vadyba
2018.04.11
„Julia Janus“ iš „Europos“ išsikraustė į „Panoramą“ Premium 2

Lietuvos dizainerė Julija Janulaitytė įsitikinusi, kad Žvėryno mikrorajone esantis PC „Panorama“ yra...

Gamintojų darbotvarkę diktuoja prekių įvedimo į lentynas „langai“ Premium

Didieji prekybos tinklai kiekvienos kategorijos asortimentą peržiūri ir naujas prekes į lentynas įveda pagal...

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau