Kai ribojama komunikacija, gelbsti kūrybiškumas ir dėmesys klientui

Publikuota: 2017-09-17
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Nuo kitų metų pradžios Lietuvoje bus uždrausta alkoholio reklama. Kiek švelnesniais draudimais susaistyta lošimo verslo reklama gyvuoja jau ne vienerius metus, o augti šio verslo prekių ženklams padeda kūrybiškumas ir dėmesys klientui.

Tokias nuostatas dėsto Vytautas Romeika, „Olympic Casino Group Baltija“ rinkodaros ir pardavimų skyriaus vadovas, šias pareigas einantis jau šiek tiek daugiau nei metai.

Prieš pradėdamas dirbti lošimų versle, p. Romeika beveik ketverius metus dirbo „Čili Pica“ rinkodaros departamento direktoriumi.

„Pirmasis įspūdis, kuris pasitiko bekeičiant darbą – negatyvios nuostatos ne tik viešojoje erdvėje, bet ir draugų, pažįstamų atkalbinėjimai nuo tokio karjeros posūkio. Tačiau manęs tai ne tik neatbaidė nuo naujų pareigų, o dar labiau paskatino ambicijas imtis veiklos ir keisti išankstines nuostatas ir stereotipus. Renkantis pliusą renkantis pridėjo ir faktas, kad įmonė yra skaidri ir vieša, jos akcijos kotiruojamos biržoje“, – pasakoja p. Romeika.

nuotrauka::1

Praktiškai visa azartinių lošimų ir pramogų sektoriaus reklama yra draudžiama, išskyrus statinę informaciją apie prekių ženklą, t.y. logotipą, adresą, lošimo įrenginių kategorijas ir jų skaičių.

„Tad nuo kitų metų įsigaliosiantys alkoholio reklamos draudimai yra dar griežtesni nei mūsų sektoriui, tad lygintis nėra adekvatu. Faktas vienas – tokiais atvejais esminis sėkmės faktorius yra kūrybiškumas, ieškojimas kitokio kelio iki kliento. Tačiau, žinoma, valstybės vykdomas „demarketingas“, kai draudimais siekiama slopinti naudojimąsi paslaugomis, yra bene didžiausias iššūkis tiek profesinėje karjeroje, tiek verslo valdyme. Kituose verslo segmentuose prekių ženklai taip pat konkuruoja, bet naujo vartotojo akį gali patraukti savo komunikacija, o čia ne tik turi laviruoti nuožmioje konkurencinėje kovoje, bet veiklą apsunkina ir savotiškas veiklos slopinimas įstatymais bei neigiamos nuostatos, tačiau gerbiame kiekvienos šalies teisinę bazę ir prisitaikome“, – nusišypso p. Romeika.

Kita vertus, tokia situacija, pasak pašnekovo, skatina rinkodaros komandos kūrybiškumą, bandymus identifikuoti ir įgyvendinti šioje srityje leidžiamas ir dar neišnaudotas komunikacijos galimybes, o stereotipus griauti atvirumu ir skaidrumu.

Šiandien, praėjus kiek daugiau nei metams nuo darbo „Olympic Casino Group Baltija“ pradžios, p. Romeika pabrėžia, kad stereotipų griovimas yra itin ilgas procesas.

„Buvo svarbu sau ir aplinkiniams aiškiai įvardinti, kad tai yra ne kas kita kaip pramogų – aptarnavimo verslas, kuris kaip ir kiti turi savo specifiką, moka mokesčius valstybei, kuria darbo vietas, aukoja labdarai, o vienas pirmųjų darbų, kurio ėmiausi atėjęs – klientų elgsenos modelių analizė – buvo pereita prie klientų patirčių valdymo“, – kalba p. Romeika. Iki tol savo veiklą „Olympic Casino“ matavo slapto pirkėjo tyrimais.

„Tačiau šiuo būdu labiau galima pasimatuoti, kaip tavo paslaugos ar aptarnavimas atitinka standartus, tuo tarpu pasirinkę naują kelią – pradėję matuoti klientų lūkesčių ir poreikių patenkinimo rodiklį (angl. Net Promoter Score, NPS), labiau pradėjome girdėti klientus, galėjome geriau įsigilinti į jų lūkesčius. Azartinių lošimų ir pramogų sektoriui būdingos nestandartinės savybės – parduodama prekė yra emocija, todėl ji sunkiai apčiuopiama ar atskiriama viena nuo kitos. Įdomu tai, kad prekės gamyba ir vartojimas vyksta tuo pačiu metu, o gamybos procese dalyvauja ir jos vartotojas. Taigi, klientų pasitenkinimo vertinimas yra kertinis faktorius, leidžiantis auginti parduodamos paslaugos kokybę“, – įsitikinęs p. Romeika.

Per metus „Olympic Casino“ suorganizuoja apie 100 renginių ir save labiau pozicionuoja kaip pramogų verslą.

Pasak pašnekovo, didžioji dalis jų klientų yra būtent pramogų ieškotojai (vadinamieji „Fun players“), o tai iš esmės paneigia taip pat dažną stereotipą, kad kazino renkasi tik papildomų pinigų ieškantys žmonės.

„Be to, dalis lankytojų, vadinamųjų „Non–players“, į kazino užsuka visiškai ne lošti, o tiesiog pasimatyti su draugais ar kolegomis, taip pat čia organizuoja verslo susitikimus, ieško alternatyvaus laisvalaikio praleidimo būdo. Vyresnio amžiaus lankytojai dažnai priskiriami vadinamiesiems „Time on device players“, jiems svarbu kazino įdomiai praleisti laiką, užmegzti pažinčių, bendrauti“, – apie klientų segmentus pasakoja p. Romeika.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Telia“ pasirinko naują socialinių tinklų agentūrą 5

Telekomunikacijų bendrovė „Telia Lietuva“ pasirašė bendradarbiavimo sutartį su žiniasklaidos planavimo...

Rinkodara
2018.08.17
Nuo rudens startuoja naujas „Laisvės TV“ ir Jakilaičio projektas 5

Nuo rudens sezono LRT nelikus žurnalisto Edmundo Jakilaičio vedamos laidos „Dėmesio centre“, ji paskutinę...

Rinkodara
2018.08.17
Iš krepšinio pasitraukęs „Lietuvos rytas“ sporto veiklai nori prekės ženklo RYTAS 9

Žiniasklaidos grupę valdanti UAB „Lietuvos rytas“ Valstybiniame patentų biure pateikė paraišką registruoti...

Rinkodara
2018.08.17
„Telia“ atnaujina „Ežį“, jau investavo apie milijoną 13

Nepaisant jau kelerius metus trunkančios ir gana stabilios išankstinio mokėjimo klientų migracijos į...

Jakilaičio vedamas laidas transliuos ir LNK grupės kanalai 22

Nuo rugpjūčio 27 d. „Delfi TV“ eteryje startuoja žurnalisto Edmundo Jakilaičio vedama laida „DELFI dėmesio...

Rinkodara
2018.08.16
Karas tarp žiniasklaidos ir JAV prezidento nerimsta 5

Bemaž 200 JAV laikraščių šios dienos vedamuosiuose reiškia solidarų nepasitenkinimą dėl prezidento Donaldo...

Rinkodara
2018.08.16
„Prienų“ era po Ballų: dėkoja savivaldybei, bet laukia „Vytauto“ 2

Ballų šeimynėlės ženklu pažymėtas praėjęs sezonas Prienų krepšinio klubui buvo tragiškas sporto požiūriu, bet...

Laisvalaikis
2018.08.15
Įmonės pavadinimas: internetu – tik lietuviškas, pas notarą – koks tik nori Premium 14

Apie 40% naujai registruojamų įmonių pavadinimų neįveikia Valstybinės lietuvių kalbos komisijos filtro. Vis...

Vadyba
2018.08.13
Vilniaus „Rytas“ keičia logotipą 5

Komandos pavadinimą ir šūkį šią vasarą pakeitęs Vilniaus krepšinio klubas „Rytas“ pirmadienį pristatė naują...

Rinkodara
2018.08.13
Gėrimų importuotojų portfeliuose – galingas pokytis 7

Viena svarbiausių visos gėrimų rinkos naujienų šį pusmetį yra ta, jog bene populiariausi gėrimų prekių...

Rinkodara
2018.08.10
„Sponge“ šoka į G taško traukinį 7

Vilniaus technologijų bendrovė „Sponge“ ne tik reiškia palaikymą kontroversiškai sostinės reklamai, kurioje...

Rinkodara
2018.08.09
Europoje startavo „Vilniaus – Europos G taško“ reklama: pažiūrėkite, kaip tai atrodo 64

Šiandien Londono ir Berlyno lauko reklamos ekranuose pradedama transliuoti audringų diskusijų Lietuvoje...

Rinkodara
2018.08.09
Biodegalų asociacija skųs nutarimą dėl „Neste Lietuva“ reklamos 6

Biodegalus ir jų komponentus gaminančias Lietuvos bendroves vienijanti Biodegalų asociacija nesutinka su LR...

Transportas
2018.08.08
Lietuvos gamtos ir kultūros paveldo objektų reklamai prašo 6 mln. Eur ES lėšų

Lietuvos savivaldybės ir asociacijos pateikė 29 paraiškas ir prašo 5,83 mln. Eur ES investicijų finansavimo...

Skvernelis: Vilniaus „G taško“ reklama normų neperžengia, bet laiką reikėjo paderinti 10

Premjeras Saulius Skvernelis sako nemanantis, kad Vilnių kaip „Europos G tašką“ vaizduojanti reklama...

Rinkodara
2018.08.07
„Go Vilniaus“ vadovė davė atkirtį „Vilniaus – Europos G taško“ reklamos kritikams 70

Šią savaitę užsienyje startuoja diskusijų mūsų šalyje sukėlusi Vilniaus reklaminė kampanija, kurioje miestas...

Rinkodara
2018.08.06
„Akropolis“ patentuoja „Imam“ Premium

Prekybos ir pramogų centrus valdanti UAB „Akropolis Group“ Valstybiniame patentų biure pateikė prašymą...

Užsienyje pradedama „Vilniaus – Europos G taško“ reklaminė kampanija 61

Kitą savaitę užsienyje startuos Vilniaus reklaminė kampanija, kurioje Vilnius bus pristatomas kaip „Europos G...

Rinkodara
2018.08.03
Legendiniai mados namai „Burberry“ keičia logotipą 1

Legendiniai Didžiosios Britanijos mados namai „Burberry“ ryžosi įkvėpti šviežio oro gūsį ir nutarė pakeisti...

Rinkodara
2018.08.03
ES prekių ženklų lyderiai: „Metida“, „Franmax“ ir „Žemaitijos pienas“ Premium

Europos Sąjungos (ES) intelektinės nuosavybės tarnybos statistika rodo, kad advokatų kontora „Žabolienė ir...

Rinkodara
2018.08.03

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau