Kaip privilioti ir išlaikyti klientą

Publikuota: 2017-09-14
Norint pateisinti kylančius kliento lūkesčius, reikia suprasti, kokią emociją jis išsinešė iš praėjusio karto, kas labiausiai patiko, nepatiko ir kodėl.  Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Norint pateisinti kylančius kliento lūkesčius, reikia suprasti, kokią emociją jis išsinešė iš praėjusio karto, kas labiausiai patiko, nepatiko ir kodėl. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Vienas svarbiausių klausimų, kurį nuolat tenka spręsti verslui – kaip išlaikyti esamus klientus. Tam įmonės pasitelkia įvairius būdus: nuo vienkartinių vartotojų apklausų iki nuolat atliekamų klientų lūkesčių ir poreikių pasitenkinimo rodiklio analizės.

Pasak Jūratės Žalienės, „OVC Consulting“ konsultantės, Lietuvos bendrovės vis daugiau dėmesio skiria klientų nuomonei išgirsti ir reaguoti į ją. „Tai reiškia, kad ateina koncentravimosi į klientą laikas – suvokimas, kad klientui svarbu ne įmonės titu ...

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Verslo žinių pasiūlymai

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Tiems, kurie niekada nenustoja mokytis

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau