Strėlės „Iki“: kilniai reklaminei kampanijai reikia ir geros komunikacijos

Publikuota: 2017-09-13

Prekybos tinklas „Iki“ pradėjo socialinę akciją „Gera kaina – Geras darbas“, kurios metu kviečia savo pirkėjus finansiškai prisidėti prie „Maisto banko“ rėmimo kasdienių apsipirkimų metu.

Vos prieš dieną prasidėjusi kampanija sulaukė ir teigiamų atsiliepimų, ir nemenkos kritikos lavinos, o reziumuojant ją šiandien, belieka konstatuoti, kad neužtenka kilnios idėjos, reikia ir itin preciziškos komunikacijos. Ypač kai kalbama apie maisto ...

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Verslo žinių pasiūlymai

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Tiems, kurie niekada nenustoja mokytis

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau