„Rait“ perka „GfK“ veiklą Baltijos šalyse

Publikuota: 2017-09-11
Kaspar Janes, „Rait Group“ generalinis direktorius. Bendrovės nuotr.
Kaspar Janes, „Rait Group“ generalinis direktorius. Bendrovės nuotr.

Tyrimų įmonė „Rait“ įsigyja konsultacijų ir tyrimų „GfK“ verslą Baltijos šalyse, tačiau šis sandoris neapima nemenką paslaugų dalį „GfK“ veikloje atsiriekiančios buitinės technikos ir elektronikos rinkos stebėsenos dalies.

Sandorio sumos šalys neatskleidžia. Skelbiama, kad 25 „GfK“ darbuotojai prisijungs prie „Rait“ komandos, ir „Rait“ taps oficialiu „GfK privilegijuotu partneriu Baltijos šalyse“. „SIA GfK Custom Research Baltic“ bus pervadinta į „SIA Rait Custom Research Baltic“.

„SIA Rait Custom Research Baltic“ vykdomosios direktorės pareigas ir toliau užims Mara Taurina. Lietuvoje bendrovei ir toliau vadovaus Dovilė Radavičiūtė–Končak.

„Rait Group“ – Baltijos regione veikianti tyrimų įmonių grupė, sudaryta iš „Rait“ įmonės veikiančios Lietuvoje, „Rait Latvija“ ir „Rait Faktum&Ariko“, veikiančios Estijoje.

Kaip VŽ teigia Kasparas Janesas, „Rait Group“ generalinis direktorius, kartu šios dvi Baltijos šalių įmonės sudarys stiprų rinkos žaidėją.

„Įsigijimas mums yra labai svarbus, nes tampame 40 žmonių komanda ir kiekvienoje Baltijos šalyje būsime vienodai stiprūs. „Rait“ prekės ženklas, gimęs Lietuvoje, dabar tampa Baltijos šalių prekės ženklu“, – pažymi p. Janes.

Tyrimų bendrovės „Rait“ apyvarta pernai Lietuvoje siekė 426.341 Eur (2015 m. 496.180 Eur), pelnas – 4.468 Eur (33.142 Eur).

„Grupės metinė apyvarta kasmet siekia apie 1 mln. Eur. Iki sandorio didžiausias veiklos apimtis „Rait“ skaičiavo Lietuvoje. Po įsigijimo didžiausia rinka bus Latvija, o po to – Lietuva ir Estija“, – kalba p. Janesas.

„GfK SE“ – tai yra ketvirta pagal dydį pasaulio rinkos tyrimų bendrovė po „Nielsen Company“, „Kantar Group“ ir „Ipsos“. 2006 m. „GfK“ išsiplėtė į Baltijos regioną. Lietuvoje veikia šios bendrovės ribotos atsakomybės atstovybė ir jos finansiniai duomenys neskelbiami.

„SIA GfK Custom Research Baltic“ apyvarta pernai siekė 1.23 mln. Eur, pelnas – 39.567 Eur.

„Džiaugiuosi, kad pavyko su „Rait“ rasti bendrą susitarimą, nes ši įmonė užtikrins galimybes mūsų verslo augimui Baltijos regione“, – išplatintame pranešime teigia p. Taurina.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Vieta pagal augimą Bendrovė Augimas (2012-2015),% Apskritis
71 UAB „Publicum Media“ 492,0% Vilniaus
151 UAB „Lion Communications Vilnius“ 317,5% Vilniaus
155 UAB „Alpha Baltic Vilnius“ 312,3% Vilniaus
303 UAB „Inter Krasta“ 217,7% Vilniaus
347 UAB „Ad Fingers“ 195,3% Vilniaus

Verslo žinių pasiūlymai

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Tiems, kurie niekada nenustoja mokytis

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau