„Rait“ perka „GfK“ veiklą Baltijos šalyse

Publikuota: 2017-09-11
Kaspar Janes, „Rait Group“ generalinis direktorius. Bendrovės nuotr.
Kaspar Janes, „Rait Group“ generalinis direktorius. Bendrovės nuotr.

Tyrimų įmonė „Rait“ įsigyja konsultacijų ir tyrimų „GfK“ verslą Baltijos šalyse, tačiau šis sandoris neapima nemenką paslaugų dalį „GfK“ veikloje atsiriekiančios buitinės technikos ir elektronikos rinkos stebėsenos dalies.

Sandorio sumos šalys neatskleidžia. Skelbiama, kad 25 „GfK“ darbuotojai prisijungs prie „Rait“ komandos, ir „Rait“ taps oficialiu „GfK privilegijuotu partneriu Baltijos šalyse“. „SIA GfK Custom Research Baltic“ bus pervadinta į „SIA Rait Custom Research Baltic“.

„SIA Rait Custom Research Baltic“ vykdomosios direktorės pareigas ir toliau užims Mara Taurina. Lietuvoje bendrovei ir toliau vadovaus Dovilė Radavičiūtė–Končak.

„Rait Group“ – Baltijos regione veikianti tyrimų įmonių grupė, sudaryta iš „Rait“ įmonės veikiančios Lietuvoje, „Rait Latvija“ ir „Rait Faktum&Ariko“, veikiančios Estijoje.

Kaip VŽ teigia Kasparas Janesas, „Rait Group“ generalinis direktorius, kartu šios dvi Baltijos šalių įmonės sudarys stiprų rinkos žaidėją.

„Įsigijimas mums yra labai svarbus, nes tampame 40 žmonių komanda ir kiekvienoje Baltijos šalyje būsime vienodai stiprūs. „Rait“ prekės ženklas, gimęs Lietuvoje, dabar tampa Baltijos šalių prekės ženklu“, – pažymi p. Janes.

Tyrimų bendrovės „Rait“ apyvarta pernai Lietuvoje siekė 426.341 Eur (2015 m. 496.180 Eur), pelnas – 4.468 Eur (33.142 Eur).

„Grupės metinė apyvarta kasmet siekia apie 1 mln. Eur. Iki sandorio didžiausias veiklos apimtis „Rait“ skaičiavo Lietuvoje. Po įsigijimo didžiausia rinka bus Latvija, o po to – Lietuva ir Estija“, – kalba p. Janesas.

„GfK SE“ – tai yra ketvirta pagal dydį pasaulio rinkos tyrimų bendrovė po „Nielsen Company“, „Kantar Group“ ir „Ipsos“. 2006 m. „GfK“ išsiplėtė į Baltijos regioną. Lietuvoje veikia šios bendrovės ribotos atsakomybės atstovybė ir jos finansiniai duomenys neskelbiami.

„SIA GfK Custom Research Baltic“ apyvarta pernai siekė 1.23 mln. Eur, pelnas – 39.567 Eur.

„Džiaugiuosi, kad pavyko su „Rait“ rasti bendrą susitarimą, nes ši įmonė užtikrins galimybes mūsų verslo augimui Baltijos regione“, – išplatintame pranešime teigia p. Taurina.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Lietuvos ryšių su visuomene specialistų sąjunga keičia pavadinimą 1

Lietuvos ryšių su visuomene specialistų sąjunga visuotinio narių susirinkimo metu priėmė sprendimą keisti...

Rinkodara
12:38
Tarp savaitės reklamų – išradingi sveikinimai Lietuvai

Tarp savaitės reklamų šį kartą ne tik tradiciniai klipai, bet ir išradingi bendrovių sveikinimai Lietuvai...

Rinkodara
2018.02.20
Virtuvės šefo Jamie Oliverio restoranai praranda populiarumą

Virš Jungtinės Karalystės (JK) virtuvės šefo Jamie Oliverio valdomos verslo imperijos susikaupė debesys. Metų...

Vadyba
2018.02.20
Prašymai dėl sutikimo gauti naujienlaiškius gali virsti baudomis 2

Gresiant milžiniškoms baudoms už gegužės 25 d. įsigaliosiančio Bendrojo duomenų apsaugos reglamento...

Rinkodara
2018.02.20
„Eltos“ įsigijimo sandoris užstrigo dėl pastatų atskyrimo

Gerą pusmetį besitęsiantis naujienų agentūros „Elta“ įsigijimo sandoris turėtų būti užbaigtas artimiausiomis...

Rinkodara
2018.02.20
Kaip persikeliant į naujas patalpas neprarasti klientų

Kiekvienas persikraustymas verslui kainuoja ne tik nemažus pinigus, bet iškyla ir kita grėsmė: net ištikimi...

Rinkodara
2018.02.20
„Gravitas Partners“ įsigijo dalį skaitmeninės rinkodaros agentūros akcijų Premium 2

Ryšių su visuomene agentūra „Gravitas Partners“ perka 49% skaitmeninės rinkodaros bendrovės „Komunikacijos...

Rinkodara
2018.02.20
Laiminčios pardavimo komandos DNR: nuo ko priklauso sėkmė 1

Kad pardavimo komanda dirbtų puikiai, pirmiausia į save turi atsigręžti jos vadovas. Nes visos komandos sėkmė...

Rinkodara
2018.02.19
Rinkodara feisbuke: sėkmingai bendraujantiems įkainių rėmai neturi įtakos Premium 1

Vieni smulkieji perpranta feisbuko rinkodaros principus, kiti į socialinį tinklą krausto ir savo parduotuves...

Rinkodara
2018.02.19
Galimybė pateikta kone ant lėkštutės, bet ne visi nori ją pasiimti Premium 1

Į sostinę šiomis dienomis prigužėjo tūkstančiai svečių, tačiau kai kurios apgyvendinimo įstaigos antplūdžiui...

Rinkodara
2018.02.18
Nuolaidos – slaptas pardavėjo priešas

Dažniausia pardavimo klaida yra susijusi su neteisingu supratimu, kad lojalumą skatinti galima tik siūlant...

Rinkodara
2018.02.18
Pirmoji parama iš milijoninio fondo – dviems institucijoms 4

Pirmojo „V16 fondo“ Tarybos posėdžio metu buvo paskirta parama dviems institucijoms – Lietuvos istorijos...

Rinkodara
2018.02.16
„Google“ naršyklė „Chrome“ automatiškai blokuos įkyrias reklamas 9

Naujausia interneto naršyklės „Chrome“ versija „Windows“, „Mac OS“, „Linux“ ir „Android“ įrenginiams nuo...

Technologijos
2018.02.15
„Maxima“ krizių komunikacijos pamokų dar neišmoko Premium 10

Lietuvai besidabinant šventine nuotaika ir besiruošiant minėti Atkurtos Lietuvos šimtmetį, Vasario 16-ąją,...

Rinkodara
2018.02.15
Lietuvos bankas skelbia karą ICO projektų reklamai 12

Lietuvos bankas, oficialiai nereguliuojantis kriptovaliutų, kyla į kovą su viešų kriptovaliutų siūlymų (angl.

Rinkos
2018.02.15
Vėliavų ir trispalvių blynų deficitas 8

Penktadienį visa Lietuva Šimtmečio proga nušvis šalies ryškiaspalvės vėliavos spalvomis. Verslai taip pat...

Rinkodara
2018.02.15
Slapto pirkėjo tyrimų bendrovė „Dive Lietuva“ įsigijo konkurentę

Tyrimų bendrovė „Dive Group“ įsigijo slapto pirkėjo tyrimo padalinį iš mokymų kompanijos „DOOR Training and...

Rinkodara
2018.02.14
Milijono eurų premija – „Vasario 16 d. fondo“ tarybos rankose Premium 16

Prasideda antras etapas koncerno „MG Baltic“ iniciatyvoje – milijono eurų premiją dalins devynių asmenų...

Rinkodara
2018.02.14
„Bonnier“: skaitytojai sutinka mokėti už kokybišką žurnalistiką internete 2

Švedijos žiniasklaidos grupės „Bonnier“ pajamos 2017 m. siekė 25,7 mlrd. SEK, veiklos pelnas (EBITA) – 625...

Rinkodara
2018.02.13
Jaunimas iš „Facebook“ migruoja sparčiau, nei tikėtasi 11

Naujausia tyrimų bendrovės „eMarketer“ ataskaita rodo, kad socialinis tinklas „Facebook“ jaunesniąją...

Rinkodara
2018.02.13

Verslo žinių pasiūlymai

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau