Nemokamų pietų nebūna. O vandens?

Publikuota: 2017-09-10
Tie, kas vis dar suvokia, kad svetingumas yra vienas iš esminių maitinimo įstaigos sėkmės ingredientų, laimi.
Tie, kas vis dar suvokia, kad svetingumas yra vienas iš esminių maitinimo įstaigos sėkmės ingredientų, laimi.

Kažkada net šyptelėjau per radiją išgirdusi vaikų auksines mintis: „Vandens skonis yra... paprastas“. O vaikų lūpomis dažniausiai kalba tiesa.

Tačiau už to paprasto skonio stiklinę neretai tenka susimokėti kur kas brangiau nei už sultis ar puodelį arbatos. Taip nutiko ne vienam kavinių ar restoranų lankytojui, kuomet, paprašęs paprasčiausio vandens iš čiaupo, gaudavo jį ąsotėlyje su plaukiojančiu citrinos gabaliuku ar keliomis uogomis. Ir tik gavęs sąskaitą pamatydavo, kad už tą vandenį reikia susimokėti. Ir ne centus, o eurą, du ar net tris.

TAIP PAT SKAITYKITE:

Stalo vandens efektas verslui

Dažną lankytoją tokie dalykai įsiutina – ne tik todėl, kad reikia susimokėti už paprastą vandenį, kurio užsienio užeigose dažniausiai atneša net neprašius ir, žinoma, nemokamai. Pasipiktinimą kelia, kad neretai apie tai, jog stalo vanduo kainuoja, valgiaraštyje net neužsimenama.

Į maitinimo įstaigų argumentus, esą stalo vandens kainą sudaro ne tiek pats vanduo ar jį paskaninantys vaisiai arba uogos, o dužūs indai, kuriuose jis patiekiamas, bei personalo laiko sąnaudos, vartotojai tik numoja ranka: užsienyje vanduo taip pat atnešamas ne aliuminiuose puodukuose, o užmokestis darbuotojams jau yra įtrauktas į patiekalų ir gėrimų kainas.

Gerai, kad tokiai lengvų pinigų manijai pasiduoda ne visi: tiek didmiesčiuose, tiek mažesniuose miestuose kai kurių užeigų savininkai pastatyti ąsotį vandens laiko savaime suprantamu dalyku – savotišku svetingumo ženklu. Arba jei lankytojas paprašo vandens iš čiaupo, jie jo įpila ir atneša. Ir dėl to nepatiria nenumatytų išlaidų: dėl nemokamo vandens stiklinės bankroto šmėkla apie tokių įstaigų duris nepradeda braižytis.

Tie, kas vis dar suvokia, kad svetingumas yra vienas iš esminių maitinimo įstaigos sėkmės ingredientų, laimi, nes lankytojams net mažiausia smulkmena pro akis nepraslysta. Ir ne dėl to, kad jie negalėtų susimokėti to euro už vandenį – čia jau pradeda žaisti principai: kodėl turėčiau?

Socialiniai tinklai dūzgia nuo emocijų, komentarų ir pastebėjimų apie tas įstaigas, kuriose tenka susimokėti už gurkšnį vandens. Didžioji vartotojų dalis tiesiai šviesiai pasako, kad daugiau į tokią užeigą, kurioje apmokestinamas vanduo, neis. Nes kitą kartą gali sulaukti sąskaitos ir už įkvėptą orą.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Google“ valdančios „Alphabet“ pelnas šoktelėjo 73%

Paieškos milžinę „Google“ valdančios bendrovės „Alphabet“ pelnas per pirmąjį šių metų ketvirtį šoktelėjo...

Rinkodara
2018.04.25
Populiarus animacinis veikėjas „Angry Bird“ masina padirbinėtojus

Vilniaus apygardos teismo sprendimu UAB „Profisa“ turės sunaikinti beveik 3.000 vnt. kramtomosios gumos...

Rinkodara
2018.04.25
Tarp naujausių reklamų – puokštė pavasarinių klipų

Tarp naujausių savaitės reklamų – ryškus projekto „Gražinti verta“ klipas (agentūra „vipcommunications,...

Rinkodara
2018.04.24
Vadovų komunikacija: dažniausiai kalba Kristina Meidė, efektyviausiai – Dovilė Grigienė Premium 5

Vertinant įmonių vadovų komunikaciją, dažniausiai žiniasklaidoje per 2017 m. buvo cituojama Kristina Meidė,...

Rinkodara
2018.04.24
Nelieka trijų „BIOK laboratorijos“ prekių ženklų 38

Kosmetikos gamintoja „BIOK laboratorija“ vietoj trijų prekės ženklų „Rasa“, „Aras“ ir „Biok dermatology“...

Rinkodara
2018.04.24
Naujas investuotojas: į Kauną atėjo Olandijos programinės įrangos kūrėja 1

Olandijos  duomenų valdymo sistemų kūrėja „Hyarchis“ įsikūrė Kaune ir pradeda samdyti darbuotojus.

Technologijos
2018.04.24
„Unboxed“ žada atverti „Facebook“ piniginę Premium 2

Lietuvos ir JAV bendrovė „Unboxed“, jungianti mažuosius nuomonės formuotojus socialiniuose tinkluose, nuo...

Rinkodara
2018.04.24
Leidėjai nepaliauja kovoti su blokuojančiais reklamą internete 11

Vokietijos Aukščiausiasis teismas atmetė ieškinį, kuriuo buvo siekiama apriboti „AdBlock Plus“ įskiepio,...

Rinkodara
2018.04.23
Vilniaus „Akropolį“ atnaujins už 14 mln. Eur Premium 1

Nuo 2019 m. sausio iki rugsėjo Vilniaus „Akropolyje“ bus atnaujinta daugiau nei 40.000 kv. m prekybai,...

Prasideda darbų registracija į kūrybiškumo festivalį „Adrenalinas“

Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacija KOMAA šešioliktą pavasarį kviečia dalyvauti lietuviškos reklamos...

Rinkodara
2018.04.23
3 perkamiausi ir geriausi vartotojų įvertinti produktai 2017 m. 4

Sėkmingiausias 2017 m. parduotuvių lentynose pasirodęs naujas greito vartojimo produktas Lietuvoje –...

Rinkodara
2018.04.22
„Idea prima“ pajamos augo 46% 2

Komunikacijos paslaugas teikiančios UAB „Idea prima“ bendros pajamos 2017 m. išaugo 46%, iki 1,53 mln. Eur, o...

Rinkodara
2018.04.20
Baltarusijos žaidimų televizija Lietuvos biurui paskelbė bankrotą Premium

Ambicingus planus Lietuvoje brėžusi Baltarusijos vaizdo žaidimų turnyrų ir televizijos bendrovė  „Game Show...

Technologijos
2018.04.20
Seimas sugriežtino draudimo produktų reklamą

Seimas sugriežtino draudimo produktų reklamą – draudimo paslaugų tarpininkai negalės teigti, kad jie yra...

Rinkodara
2018.04.19
Varžovų raumenys „Jysk“ nebaugina: planuoja plėtrą Premium

Danų mažmeninės prekybos bendrovė „Jysk“, valdanti buičiai ir poilsiui skirtų prekių parduotuvių tinklą,...

„Bazaarvoice“: Lietuva biurui patrauklesnė už Portugaliją Premium 3

JAV rinkodaros technologijų bendrovė „Bazaarvoice“ susižavėjo Lietuva ir jau atidarė biurą Vilniuje. Kitos...

Technologijos
2018.04.19
Varšuvos oro uosto keleiviams reklamuos Lietuvą 2

Šiandien Varšuvos Šopeno oro uoste startavo Lietuvos turizmo reklaminė kampanija. Ji truks 4 savaites ir...

Rinkodara
2018.04.19
Tarptautinėje arenoje – du lietuvių komunikacijos projektai

Pasauliniuose ryšių su visuomene rinkos apdovanojimuose „Sabre Awards“ tarp Europos, Artimųjų rytų ir Afrikos...

Rinkodara
2018.04.17
Keičiamos elektroninės prekybos taisyklės: ką svarbu žinoti Premium 2

Jau netrukus pardavėjai nebegalės atsisakyti parduoti prekių klientams iš kitų šalių, o nuolaidos, siūlomos...

Kylančios medžio šakos įprasmina augimą, tobulėjimą, kompetenciją ir stiprybę Rėmėjo turinys

Daiva Prekevičienė, UAB „Trukmė“ vykdomoji direktorė, pokalbį apie pokyčius pradeda atkreipdama dėmesį, kad...

Rinkodara
2018.04.16

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau