Nemokamų pietų nebūna. O vandens?

Publikuota: 2017-09-10
Tie, kas vis dar suvokia, kad svetingumas yra vienas iš esminių maitinimo įstaigos sėkmės ingredientų, laimi.
Tie, kas vis dar suvokia, kad svetingumas yra vienas iš esminių maitinimo įstaigos sėkmės ingredientų, laimi.

Kažkada net šyptelėjau per radiją išgirdusi vaikų auksines mintis: „Vandens skonis yra... paprastas“. O vaikų lūpomis dažniausiai kalba tiesa.

Tačiau už to paprasto skonio stiklinę neretai tenka susimokėti kur kas brangiau nei už sultis ar puodelį arbatos. Taip nutiko ne vienam kavinių ar restoranų lankytojui, kuomet, paprašęs paprasčiausio vandens iš čiaupo, gaudavo jį ąsotėlyje su plaukiojančiu citrinos gabaliuku ar keliomis uogomis. Ir tik gavęs sąskaitą pamatydavo, kad už tą vandenį reikia susimokėti. Ir ne centus, o eurą, du ar net tris.

TAIP PAT SKAITYKITE:

Stalo vandens efektas verslui

Dažną lankytoją tokie dalykai įsiutina – ne tik todėl, kad reikia susimokėti už paprastą vandenį, kurio užsienio užeigose dažniausiai atneša net neprašius ir, žinoma, nemokamai. Pasipiktinimą kelia, kad neretai apie tai, jog stalo vanduo kainuoja, valgiaraštyje net neužsimenama.

Į maitinimo įstaigų argumentus, esą stalo vandens kainą sudaro ne tiek pats vanduo ar jį paskaninantys vaisiai arba uogos, o dužūs indai, kuriuose jis patiekiamas, bei personalo laiko sąnaudos, vartotojai tik numoja ranka: užsienyje vanduo taip pat atnešamas ne aliuminiuose puodukuose, o užmokestis darbuotojams jau yra įtrauktas į patiekalų ir gėrimų kainas.

Gerai, kad tokiai lengvų pinigų manijai pasiduoda ne visi: tiek didmiesčiuose, tiek mažesniuose miestuose kai kurių užeigų savininkai pastatyti ąsotį vandens laiko savaime suprantamu dalyku – savotišku svetingumo ženklu. Arba jei lankytojas paprašo vandens iš čiaupo, jie jo įpila ir atneša. Ir dėl to nepatiria nenumatytų išlaidų: dėl nemokamo vandens stiklinės bankroto šmėkla apie tokių įstaigų duris nepradeda braižytis.

Tie, kas vis dar suvokia, kad svetingumas yra vienas iš esminių maitinimo įstaigos sėkmės ingredientų, laimi, nes lankytojams net mažiausia smulkmena pro akis nepraslysta. Ir ne dėl to, kad jie negalėtų susimokėti to euro už vandenį – čia jau pradeda žaisti principai: kodėl turėčiau?

Socialiniai tinklai dūzgia nuo emocijų, komentarų ir pastebėjimų apie tas įstaigas, kuriose tenka susimokėti už gurkšnį vandens. Didžioji vartotojų dalis tiesiai šviesiai pasako, kad daugiau į tokią užeigą, kurioje apmokestinamas vanduo, neis. Nes kitą kartą gali sulaukti sąskaitos ir už įkvėptą orą.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Vieta pagal augimą Bendrovė Augimas (2012-2015),% Apskritis
71 UAB „Publicum Media“ 492,0% Vilniaus
151 UAB „Lion Communications Vilnius“ 317,5% Vilniaus
155 UAB „Alpha Baltic Vilnius“ 312,3% Vilniaus
303 UAB „Inter Krasta“ 217,7% Vilniaus
347 UAB „Ad Fingers“ 195,3% Vilniaus

Verslo žinių pasiūlymai

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Tiems, kurie niekada nenustoja mokytis

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau