Nemokamų pietų nebūna. O vandens?

Publikuota: 2017-09-10
Tie, kas vis dar suvokia, kad svetingumas yra vienas iš esminių maitinimo įstaigos sėkmės ingredientų, laimi.
Tie, kas vis dar suvokia, kad svetingumas yra vienas iš esminių maitinimo įstaigos sėkmės ingredientų, laimi.

Kažkada net šyptelėjau per radiją išgirdusi vaikų auksines mintis: „Vandens skonis yra... paprastas“. O vaikų lūpomis dažniausiai kalba tiesa.

Tačiau už to paprasto skonio stiklinę neretai tenka susimokėti kur kas brangiau nei už sultis ar puodelį arbatos. Taip nutiko ne vienam kavinių ar restoranų lankytojui, kuomet, paprašęs paprasčiausio vandens iš čiaupo, gaudavo jį ąsotėlyje su plaukiojančiu citrinos gabaliuku ar keliomis uogomis. Ir tik gavęs sąskaitą pamatydavo, kad už tą vandenį reikia susimokėti. Ir ne centus, o eurą, du ar net tris.

TAIP PAT SKAITYKITE:

Stalo vandens efektas verslui

Dažną lankytoją tokie dalykai įsiutina – ne tik todėl, kad reikia susimokėti už paprastą vandenį, kurio užsienio užeigose dažniausiai atneša net neprašius ir, žinoma, nemokamai. Pasipiktinimą kelia, kad neretai apie tai, jog stalo vanduo kainuoja, valgiaraštyje net neužsimenama.

Į maitinimo įstaigų argumentus, esą stalo vandens kainą sudaro ne tiek pats vanduo ar jį paskaninantys vaisiai arba uogos, o dužūs indai, kuriuose jis patiekiamas, bei personalo laiko sąnaudos, vartotojai tik numoja ranka: užsienyje vanduo taip pat atnešamas ne aliuminiuose puodukuose, o užmokestis darbuotojams jau yra įtrauktas į patiekalų ir gėrimų kainas.

Gerai, kad tokiai lengvų pinigų manijai pasiduoda ne visi: tiek didmiesčiuose, tiek mažesniuose miestuose kai kurių užeigų savininkai pastatyti ąsotį vandens laiko savaime suprantamu dalyku – savotišku svetingumo ženklu. Arba jei lankytojas paprašo vandens iš čiaupo, jie jo įpila ir atneša. Ir dėl to nepatiria nenumatytų išlaidų: dėl nemokamo vandens stiklinės bankroto šmėkla apie tokių įstaigų duris nepradeda braižytis.

Tie, kas vis dar suvokia, kad svetingumas yra vienas iš esminių maitinimo įstaigos sėkmės ingredientų, laimi, nes lankytojams net mažiausia smulkmena pro akis nepraslysta. Ir ne dėl to, kad jie negalėtų susimokėti to euro už vandenį – čia jau pradeda žaisti principai: kodėl turėčiau?

Socialiniai tinklai dūzgia nuo emocijų, komentarų ir pastebėjimų apie tas įstaigas, kuriose tenka susimokėti už gurkšnį vandens. Didžioji vartotojų dalis tiesiai šviesiai pasako, kad daugiau į tokią užeigą, kurioje apmokestinamas vanduo, neis. Nes kitą kartą gali sulaukti sąskaitos ir už įkvėptą orą.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Apsisprendė, kuri institucija koordinuos Lietuvos pristatymą pasauliui

Nacionaliniu šalies pristatymo užsienyje koordinatoriumi patvirtintas Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos...

Automobilių plovyklos „Ainava“ nuolaidos pripažintos diskriminuojančiomis

Automobilių plovyklos taikytos specialios nuolaidos moterims buvo nepagrįstos ir tai diskriminavo vyrus,...

Rinkodara
15:53
Kas lemia vartotojo pasirinkimą prie parduotuvių lentynos

Nors vartotojai teigia, kad jiems svarbu didelis pasirinkimas, skonis, kokybė ir pakuotė, vis tik didžiausią...

Rinkodara
2018.06.24
Geidžiamiausi darbdaviai: kurių įvaizdis geriausias Premium 1

Šiais laikais kiekvieną mėnesį žinių apie darbdavius Lietuvoje pasirodo dvigubai daugiau nei prieš kelerius...

Vadyba
2018.06.22
Ar galime išmokyti Lietuvą „pitch’inti“? 2

Vienas iš mano profesiniame kelyje pasitaikančių užsiėmimų yra startuolių mokymas „pitch’inti“ – savo...

Technologijos
2018.06.21
Tarp finalininkų Kanuose – „Tele2“ projektas ir knyga be pavadinimo

65-ajame tarptautiniame „Kanų liūtų“ kūrybiškumo festivalyje varžosi 23 Lietuvos reklamos agentūrų darbai. Du...

Rinkodara
2018.06.20
LNK pelnas išaugo daugiau nei trečdaliu

UAB „Laisvas ir nepriklausomas kanalas“ (LNK), vienijančio LNK, BTV, TV1, „Info TV“ ir „Liuks!“, pardavimo...

Rinkodara
2018.06.20
„All Media Lithuania“ augino ir pelną, ir pajamas

UAB „All Media Lithuania“, kuriai priklauso TV3 kanalų grupė, pernai uždirbo beveik 4,5 mln. Eur grynojo...

Rinkodara
2018.06.20
Šiemetinis „Adrenalinas“: ir džiaugsmo, ir kartėlio kokteilis Premium

Tik ką praūžęs „Adrenalinas“, lietuviškos reklamos šventė, rinkos dalyviams sėja dvejopas mintis: ir...

Rinkodara
2018.06.20
Tarp naujausių reklamų: vasariška „Telia“ ir „Jysk“ dievai 1

Tarp savaitės reklamų: nerūpestingai vasarai užkrečianti „Telia“ (kūrybinė agentūra „McCann Vilnius“, gamybos...

Rinkodara
2018.06.19
Teismų maratonas dėl „Adrenalino“ sukasi, pergalė – „Not Perfect“ pusėje 1

Po teismų maratono Vilniaus apygardos teismas nusprendė patenkinti reklamos agentūros „Not Perfect | Y&R“...

Rinkodara
2018.06.19
„Diena Media News“ vėl imasi savaitraščio „Vilniaus diena“ 2

Vasaros pabaigoje UAB „Diena Media News“ sostinėje vėl žada atnaujinti nemokamo savaitraščio „Vilniaus diena“...

2018.06.18
Tobula vieta lentynoje – šalia didžiųjų ženklų, sėkmės kodas – akcija Premium

Nors vartotojai ir teigia, kad nori didelio produktų pasirinkimo, iš tiesų tai juos dažniau vargina, nei...

Rinkodara
2018.06.18
„Tele2“ ir „Telia“ renkasi socialinių tinklų komunikacijos agentūras

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ paskelbė konkursą ir rinksis socialinių tinklų komunikacijos agentūrą.

Rinkodara
2018.06.18
„Kanų liūtuose“ laimę bando 23 lietuvių darbai

65-ajame tarptautiniame „Kanų liūtų“ kūrybiškumo festivalyje varžosi 23 Lietuvos reklamos agentūrų darbai.

Rinkodara
2018.06.18
Vilniuje apsilankę turistai mokės „pagalvės mokestį“ 4

Sostinėje po poros savaičių įsigalios kai kuriuose šalies miestuose jau kurį laiką galiojanti tvarką –...

Verslo aplinka
2018.06.18
Pakuočių tendencijos: svarbu ir tvarumas, ir edukacija

Dėl besikeičiančių vartotojų įpročių ir poreikių, gamintojai turi nuolat ieškoti sprendimų, kaip atnaujinti...

Rinkodara
2018.06.17
Skaudžiausias brazilų futbolo pralaimėjimas augina televizorių pardavimus

Ketveri metai neištrynė Brazilijos futbolo rinkinės gėdos, patirtos paskutiniame pasaulinio futbolo...

Rinkodara
2018.06.17
Pirmenybę teikia kompiuterio ekranui

Televizorius vis dar užima garbingą vietą daugelio namuose, bet žiūrėti vaizdo transliacijas internete...

Rinkodara
2018.06.16
Metų kūrybine agentūra tapo „McCann Vilnius“

Šešioliktajame lietuviškos reklamos festivalyje „Adrenalinas“ triumfavo kūrybinė agentūra „McCann Vilnius“.

Rinkodara
2018.06.15

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau