Vanduo iš čiaupo kavinėse: rinkodaros priemonė ar patiekalas už 3 Eur

Publikuota: 2017-09-09
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Užeigos, atsisakančios nemokamai pavaišinti svečius stalo vandeniu ar įkainojančios jį keliais eurais, stokos lojalių klientų – uždirbdamos eurą kitą iš stiklinės vandens, ilgainiui gali „pradirbti“ daugiau. Tuo įsitikinęs ne tik dažnas lankytojas, bet ir pats verslas.

„Tai – ne rinkodaros priemonė, o sveikas protas“, – sako Karolis Banevičius, Vilniuje veikiančio Popierinio baro vadovas.

Popieriniame bare klientas, paprašęs vandens, gauna stiklinę ar ąsotį, priklausomai nuo kompanijos dydžio. Dargi tas vanduo gali būti su tokiais priedais kaip citrinos griežinėlis. Beje, už pagardus, anot kai kurių maitinimo įstaigų, kurios stalo vandenį įtraukia į meniu, esą ir mokami pinigai. Ponas Banevičius įsitikinęs, kad maitinimo įstaiga turi uždirbti iš maisto, kitų gėrimų, bet ne iš vandens iš čiaupo, o norintieji pasipelnyti iš pastarojo galėtų įkurti vandens restoraną, kuriame būtų galima ragauti vandens iš įvairių gręžinių.

VŽ palygino kelių restoranų, skelbiančių meniu internete, stalo vandens kainas. Visuose jis siūlomas su pagardais, o kaina svyruoja nuo 0,79 iki 1,3 Eur už 0,5 l arba nuo 1,99 iki 2,9 Eur už 1 l. Nors stalo vanduo įtrauktas į meniu, gali būti, kad, klientui paprašius, bus įpilta stiklinė vandens be priedų nemokamai.

„Kubinis metras, arba 1.000 l, vandens kartu su nuotekų tvarkymu, kuris yra brangesnis už vandenį, kainuoja 1,6–1,8 Eur, – matavimo vienetus primena Bronius Miežutavičius, Lietuvos vandens tiekėjų asociacijos prezidentas. – Tad už vandenį imti mokesčio nereikėtų, nebent įskaičiuoti paslaugas, kokių sąnaudų patiria kavinė ar restoranas, kad pripiltų atitinkamą indą vandens, galbūt paskaninti jį vaisiais, bet ta kaina klientams turėtų būti adekvati tai, kurią verslas moka vandens tiekėjams.“

Vandens tiekėjų asociacija paskelbė akciją „Vanduo iš čiaupo“, kuria kavinės ir barai skatinami patiekti stalo vandens nemokamai, o lankytojai tokias vietas žymėti feisbuke ir instagrame.

Plačiau apie vandens kainą ir verslininkų patirtį skaitykite čia.

[infogram id="61707c53-91a4-4b7f-a7df-133f4a8b756a" prefix="g23" format="interactive" title="Stalo vandens kainos"]

FOTOGALERIJA Lauko kavinės Vilniuje (34 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Vieta pagal augimą Bendrovė Augimas (2012-2015),% Apskritis
71 UAB „Publicum Media“ 492,0% Vilniaus
151 UAB „Lion Communications Vilnius“ 317,5% Vilniaus
155 UAB „Alpha Baltic Vilnius“ 312,3% Vilniaus
303 UAB „Inter Krasta“ 217,7% Vilniaus
347 UAB „Ad Fingers“ 195,3% Vilniaus

Verslo žinių pasiūlymai

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Tiems, kurie niekada nenustoja mokytis

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau