„Facebook“ pagražina statistinius skaičius

Publikuota: 2017-09-09
Philippe Wojazer  („Reuters“) nuotr.
Philippe Wojazer („Reuters“) nuotr.

Kiek jaunų žmonių gyvena JAV? Atsakymas priklausys nuo to, kieno klausiate, ironizuoja portalas „Adweek.com“.

„Facebook“ skaičiuoja, kad čia pasiekia 41 mln. žmonių nuo 18 iki 24 m. amžiaus. Tačiau oficiali statistika skelbia, jog tokių gyventojų JAV tik 31 mln. Amžiaus kategorijoje nuo 25 iki 34 m. „Facebook“ teigia pasiekiantis 60 mln. amerikiečių, o oficialioje statistikoje tokių – tik 35 mln.

Šį neatitikimą, kaip rašo Adweek.com, aptiko ir iškėlė reklamos analitikas Brianas Wieseris, dirbantis tyrimų bendrovėje „Pivotal Research“. Pasak jo, apie šį skaičių neatitikimą, pakalbinti skirtingų reklamos agentūrų vadovai, detaliai to nežinojo, nors tokie skirtumai galėtų apkarpyti prekių ženklus ir agentūrų didėjančius biudžetus „Facebook“ platformoje.

„Įvertinus tai, reklamos užsakovai turėtų labiau pasitelkti trečiųjų šalių tyrimų duomenis“, – kalba p. Wieseris, pridurdamas, kad socialinis tinklas dar ne taip seniai buvo linksniuojamas ir dėl neatitikimų pateikiamoje statistikoje apie vaizdo klipų peržiūrų trukmę, organinį vartotojų pasiekiamumą ir t.t., kas taip pat turi nemenką įtaką planuojant prekių ženklų rinkodaros biudžetus čia.

Ponas Wieseris tikina, šį neatitikimą JAV statistikoje aptikęs, perskaitęs publikaciją Australijos „AdNews“, kur taip pat buvo kalbama apie panašią situaciją.

Pačių vartotojų duomenys

Kaip teigia socialinis tinklas, šis skirtumas atsiranda, nes kai kurie jaunesni vartotojai nurodo, kad jiems daugiau metų nei yra iš tiesų. Be to, reklamų nukreipimas „Facebook“ yra labiau taikomas remiantis vietovių duomenimis tiek vietos gyventojams, tiek atvykusiems iš svetur, kurie nepatenka į oficialią šalių statistiką.

„Facebook“ pabrėžia, kad pasiekiamos auditorijos įrankis yra labiau pagalbininkas planuojant reklaminę kampaniją, o ne oficialus matas, kiek verslas gali pasiekti vartotojų konkrečios kampanijos metu.

„Pasiekiama auditorija ir jos įsitraukimas yra grindžiama daugeliu veiksnių, kaip antai socialinio tinklo lankytojų elgsena, demografiniai duomenys, vieta, naudojami įrenginiai ir t.t. Tai padeda įvertinti, kiek žmonių tam tikroje vietoje gali matyti reklamą. Ir tai nėra pritaikyta tiksliam žmonių skaičiavimui ir statistikai“, – rašoma „Adweek.com“ atsiųstame „Facebook“ spaudos tarnybos atsakyme.

Tad „Facebook“, kaip ir kitoms skaitmeninėms platformoms, tenka ir toliau bandyti laviruoti sprendžiant spragas dėl pasaulyje įsivyraujančios kritikos interneto reklamai, kai technologijų gigantai priversti teisintis dėl klaidingų statistinių duomenų, melagingų naujienų sklaidos, reklamos pasirodymo šalia propagandinio turinio ir t.t.

Savo ruožtu „Facebook“ jau skelbiasi po mėnesio reklamos ir technologijų konferencijoje „DmExco“ Vokietijoje pristatysianti naujus įrankius, kurie turėtų prekių ženklams padėti užsitikrinti saugumą skaitmeninėje erdvėje.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Tarp savaitės reklamų – išradingi sveikinimai Lietuvai

Tarp savaitės reklamų šį kartą ne tik tradiciniai klipai, bet ir išradingi bendrovių sveikinimai Lietuvai...

Rinkodara
2018.02.20
Virtuvės šefo Jamie Oliverio restoranai praranda populiarumą

Virš Jungtinės Karalystės (JK) virtuvės šefo Jamie Oliverio valdomos verslo imperijos susikaupė debesys. Metų...

Vadyba
2018.02.20
Prašymai dėl sutikimo gauti naujienlaiškius gali virsti baudomis 2

Gresiant milžiniškoms baudoms už gegužės 25 d. įsigaliosiančio Bendrojo duomenų apsaugos reglamento...

Rinkodara
2018.02.20
„Eltos“ įsigijimo sandoris užstrigo dėl pastatų atskyrimo

Gerą pusmetį besitęsiantis naujienų agentūros „Elta“ įsigijimo sandoris turėtų būti užbaigtas artimiausiomis...

Rinkodara
2018.02.20
Kaip persikeliant į naujas patalpas neprarasti klientų

Kiekvienas persikraustymas verslui kainuoja ne tik nemažus pinigus, bet iškyla ir kita grėsmė: net ištikimi...

Rinkodara
2018.02.20
„Gravitas Partners“ įsigijo dalį skaitmeninės rinkodaros agentūros akcijų Premium 2

Ryšių su visuomene agentūra „Gravitas Partners“ perka 49% skaitmeninės rinkodaros bendrovės „Komunikacijos...

Rinkodara
2018.02.20
Laiminčios pardavimo komandos DNR: nuo ko priklauso sėkmė 1

Kad pardavimo komanda dirbtų puikiai, pirmiausia į save turi atsigręžti jos vadovas. Nes visos komandos sėkmė...

Rinkodara
2018.02.19
Rinkodara feisbuke: sėkmingai bendraujantiems įkainių rėmai neturi įtakos Premium 1

Vieni smulkieji perpranta feisbuko rinkodaros principus, kiti į socialinį tinklą krausto ir savo parduotuves...

Rinkodara
2018.02.19
Galimybė pateikta kone ant lėkštutės, bet ne visi nori ją pasiimti Premium 1

Į sostinę šiomis dienomis prigužėjo tūkstančiai svečių, tačiau kai kurios apgyvendinimo įstaigos antplūdžiui...

Rinkodara
2018.02.18
Nuolaidos – slaptas pardavėjo priešas

Dažniausia pardavimo klaida yra susijusi su neteisingu supratimu, kad lojalumą skatinti galima tik siūlant...

Rinkodara
2018.02.18
Pirmoji parama iš milijoninio fondo – dviems institucijoms 3

Pirmojo „V16 fondo“ Tarybos posėdžio metu buvo paskirta parama dviems institucijoms – Lietuvos istorijos...

Rinkodara
2018.02.16
„Google“ naršyklė „Chrome“ automatiškai blokuos įkyrias reklamas 9

Naujausia interneto naršyklės „Chrome“ versija „Windows“, „Mac OS“, „Linux“ ir „Android“ įrenginiams nuo...

Technologijos
2018.02.15
„Maxima“ krizių komunikacijos pamokų dar neišmoko Premium 10

Lietuvai besidabinant šventine nuotaika ir besiruošiant minėti Atkurtos Lietuvos šimtmetį, Vasario 16-ąją,...

Rinkodara
2018.02.15
Lietuvos bankas skelbia karą ICO projektų reklamai 12

Lietuvos bankas, oficialiai nereguliuojantis kriptovaliutų, kyla į kovą su viešų kriptovaliutų siūlymų (angl.

Rinkos
2018.02.15
Vėliavų ir trispalvių blynų deficitas 8

Penktadienį visa Lietuva Šimtmečio proga nušvis šalies ryškiaspalvės vėliavos spalvomis. Verslai taip pat...

Rinkodara
2018.02.15
Slapto pirkėjo tyrimų bendrovė „Dive Lietuva“ įsigijo konkurentę

Tyrimų bendrovė „Dive Group“ įsigijo slapto pirkėjo tyrimo padalinį iš mokymų kompanijos „DOOR Training and...

Rinkodara
2018.02.14
Milijono eurų premija – „Vasario 16 d. fondo“ tarybos rankose Premium 16

Prasideda antras etapas koncerno „MG Baltic“ iniciatyvoje – milijono eurų premiją dalins devynių asmenų...

Rinkodara
2018.02.14
„Bonnier“: skaitytojai sutinka mokėti už kokybišką žurnalistiką internete 2

Švedijos žiniasklaidos grupės „Bonnier“ pajamos 2017 m. siekė 25,7 mlrd. SEK, veiklos pelnas (EBITA) – 625...

Rinkodara
2018.02.13
Jaunimas iš „Facebook“ migruoja sparčiau, nei tikėtasi 11

Naujausia tyrimų bendrovės „eMarketer“ ataskaita rodo, kad socialinis tinklas „Facebook“ jaunesniąją...

Rinkodara
2018.02.13
Nesikuklina į mokymus kviesti su Šimonytės atvaizdu Premium

Lietuvoje nėra įprasta, kad asmenys dėl netinkamai naudojamos jų nuotraukos savo teises gintų teismuose.

Rinkodara
2018.02.13

Verslo žinių pasiūlymai

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau