„Facebook“ pagražina statistinius skaičius

Publikuota: 2017-09-09
Philippe Wojazer  („Reuters“) nuotr.
Philippe Wojazer („Reuters“) nuotr.

Kiek jaunų žmonių gyvena JAV? Atsakymas priklausys nuo to, kieno klausiate, ironizuoja portalas „Adweek.com“.

„Facebook“ skaičiuoja, kad čia pasiekia 41 mln. žmonių nuo 18 iki 24 m. amžiaus. Tačiau oficiali statistika skelbia, jog tokių gyventojų JAV tik 31 mln. Amžiaus kategorijoje nuo 25 iki 34 m. „Facebook“ teigia pasiekiantis 60 mln. amerikiečių, o oficialioje statistikoje tokių – tik 35 mln.

Šį neatitikimą, kaip rašo Adweek.com, aptiko ir iškėlė reklamos analitikas Brianas Wieseris, dirbantis tyrimų bendrovėje „Pivotal Research“. Pasak jo, apie šį skaičių neatitikimą, pakalbinti skirtingų reklamos agentūrų vadovai, detaliai to nežinojo, nors tokie skirtumai galėtų apkarpyti prekių ženklus ir agentūrų didėjančius biudžetus „Facebook“ platformoje.

„Įvertinus tai, reklamos užsakovai turėtų labiau pasitelkti trečiųjų šalių tyrimų duomenis“, – kalba p. Wieseris, pridurdamas, kad socialinis tinklas dar ne taip seniai buvo linksniuojamas ir dėl neatitikimų pateikiamoje statistikoje apie vaizdo klipų peržiūrų trukmę, organinį vartotojų pasiekiamumą ir t.t., kas taip pat turi nemenką įtaką planuojant prekių ženklų rinkodaros biudžetus čia.

Ponas Wieseris tikina, šį neatitikimą JAV statistikoje aptikęs, perskaitęs publikaciją Australijos „AdNews“, kur taip pat buvo kalbama apie panašią situaciją.

Pačių vartotojų duomenys

Kaip teigia socialinis tinklas, šis skirtumas atsiranda, nes kai kurie jaunesni vartotojai nurodo, kad jiems daugiau metų nei yra iš tiesų. Be to, reklamų nukreipimas „Facebook“ yra labiau taikomas remiantis vietovių duomenimis tiek vietos gyventojams, tiek atvykusiems iš svetur, kurie nepatenka į oficialią šalių statistiką.

„Facebook“ pabrėžia, kad pasiekiamos auditorijos įrankis yra labiau pagalbininkas planuojant reklaminę kampaniją, o ne oficialus matas, kiek verslas gali pasiekti vartotojų konkrečios kampanijos metu.

„Pasiekiama auditorija ir jos įsitraukimas yra grindžiama daugeliu veiksnių, kaip antai socialinio tinklo lankytojų elgsena, demografiniai duomenys, vieta, naudojami įrenginiai ir t.t. Tai padeda įvertinti, kiek žmonių tam tikroje vietoje gali matyti reklamą. Ir tai nėra pritaikyta tiksliam žmonių skaičiavimui ir statistikai“, – rašoma „Adweek.com“ atsiųstame „Facebook“ spaudos tarnybos atsakyme.

Tad „Facebook“, kaip ir kitoms skaitmeninėms platformoms, tenka ir toliau bandyti laviruoti sprendžiant spragas dėl pasaulyje įsivyraujančios kritikos interneto reklamai, kai technologijų gigantai priversti teisintis dėl klaidingų statistinių duomenų, melagingų naujienų sklaidos, reklamos pasirodymo šalia propagandinio turinio ir t.t.

Savo ruožtu „Facebook“ jau skelbiasi po mėnesio reklamos ir technologijų konferencijoje „DmExco“ Vokietijoje pristatysianti naujus įrankius, kurie turėtų prekių ženklams padėti užsitikrinti saugumą skaitmeninėje erdvėje.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Vieta pagal augimą Bendrovė Augimas (2012-2015),% Apskritis
71 UAB „Publicum Media“ 492,0% Vilniaus
151 UAB „Lion Communications Vilnius“ 317,5% Vilniaus
155 UAB „Alpha Baltic Vilnius“ 312,3% Vilniaus
303 UAB „Inter Krasta“ 217,7% Vilniaus
347 UAB „Ad Fingers“ 195,3% Vilniaus

Verslo žinių pasiūlymai

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau