„Facebook“ pagražina statistinius skaičius

Publikuota: 2017-09-09
Philippe Wojazer  („Reuters“) nuotr.
Philippe Wojazer („Reuters“) nuotr.

Kiek jaunų žmonių gyvena JAV? Atsakymas priklausys nuo to, kieno klausiate, ironizuoja portalas „Adweek.com“.

„Facebook“ skaičiuoja, kad čia pasiekia 41 mln. žmonių nuo 18 iki 24 m. amžiaus. Tačiau oficiali statistika skelbia, jog tokių gyventojų JAV tik 31 mln. Amžiaus kategorijoje nuo 25 iki 34 m. „Facebook“ teigia pasiekiantis 60 mln. amerikiečių, o oficialioje statistikoje tokių – tik 35 mln.

Šį neatitikimą, kaip rašo Adweek.com, aptiko ir iškėlė reklamos analitikas Brianas Wieseris, dirbantis tyrimų bendrovėje „Pivotal Research“. Pasak jo, apie šį skaičių neatitikimą, pakalbinti skirtingų reklamos agentūrų vadovai, detaliai to nežinojo, nors tokie skirtumai galėtų apkarpyti prekių ženklus ir agentūrų didėjančius biudžetus „Facebook“ platformoje.

„Įvertinus tai, reklamos užsakovai turėtų labiau pasitelkti trečiųjų šalių tyrimų duomenis“, – kalba p. Wieseris, pridurdamas, kad socialinis tinklas dar ne taip seniai buvo linksniuojamas ir dėl neatitikimų pateikiamoje statistikoje apie vaizdo klipų peržiūrų trukmę, organinį vartotojų pasiekiamumą ir t.t., kas taip pat turi nemenką įtaką planuojant prekių ženklų rinkodaros biudžetus čia.

Ponas Wieseris tikina, šį neatitikimą JAV statistikoje aptikęs, perskaitęs publikaciją Australijos „AdNews“, kur taip pat buvo kalbama apie panašią situaciją.

Pačių vartotojų duomenys

Kaip teigia socialinis tinklas, šis skirtumas atsiranda, nes kai kurie jaunesni vartotojai nurodo, kad jiems daugiau metų nei yra iš tiesų. Be to, reklamų nukreipimas „Facebook“ yra labiau taikomas remiantis vietovių duomenimis tiek vietos gyventojams, tiek atvykusiems iš svetur, kurie nepatenka į oficialią šalių statistiką.

„Facebook“ pabrėžia, kad pasiekiamos auditorijos įrankis yra labiau pagalbininkas planuojant reklaminę kampaniją, o ne oficialus matas, kiek verslas gali pasiekti vartotojų konkrečios kampanijos metu.

„Pasiekiama auditorija ir jos įsitraukimas yra grindžiama daugeliu veiksnių, kaip antai socialinio tinklo lankytojų elgsena, demografiniai duomenys, vieta, naudojami įrenginiai ir t.t. Tai padeda įvertinti, kiek žmonių tam tikroje vietoje gali matyti reklamą. Ir tai nėra pritaikyta tiksliam žmonių skaičiavimui ir statistikai“, – rašoma „Adweek.com“ atsiųstame „Facebook“ spaudos tarnybos atsakyme.

Tad „Facebook“, kaip ir kitoms skaitmeninėms platformoms, tenka ir toliau bandyti laviruoti sprendžiant spragas dėl pasaulyje įsivyraujančios kritikos interneto reklamai, kai technologijų gigantai priversti teisintis dėl klaidingų statistinių duomenų, melagingų naujienų sklaidos, reklamos pasirodymo šalia propagandinio turinio ir t.t.

Savo ruožtu „Facebook“ jau skelbiasi po mėnesio reklamos ir technologijų konferencijoje „DmExco“ Vokietijoje pristatysianti naujus įrankius, kurie turėtų prekių ženklams padėti užsitikrinti saugumą skaitmeninėje erdvėje.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Geidžiamiausi darbdaviai: kurių įvaizdis geriausias Premium

Šiais laikais kiekvieną mėnesį žinių apie darbdavius Lietuvoje pasirodo dvigubai daugiau nei prieš kelerius...

Vadyba
2018.06.22
Ar galime išmokyti Lietuvą „pitch’inti“? 2

Vienas iš mano profesiniame kelyje pasitaikančių užsiėmimų yra startuolių mokymas „pitch’inti“ – savo...

Technologijos
2018.06.21
Tarp finalininkų Kanuose – „Tele2“ projektas ir knyga be pavadinimo

65-ajame tarptautiniame „Kanų liūtų“ kūrybiškumo festivalyje varžosi 23 Lietuvos reklamos agentūrų darbai. Du...

Rinkodara
2018.06.20
LNK pelnas išaugo daugiau nei trečdaliu

UAB „Laisvas ir nepriklausomas kanalas“ (LNK), vienijančio LNK, BTV, TV1, „Info TV“ ir „Liuks!“, pardavimo...

Rinkodara
2018.06.20
„All Media Lithuania“ augino ir pelną, ir pajamas

UAB „All Media Lithuania“, kuriai priklauso TV3 kanalų grupė, pernai uždirbo beveik 4,5 mln. Eur grynojo...

Rinkodara
2018.06.20
Šiemetinis „Adrenalinas“: ir džiaugsmo, ir kartėlio kokteilis Premium

Tik ką praūžęs „Adrenalinas“, lietuviškos reklamos šventė, rinkos dalyviams sėja dvejopas mintis: ir...

Rinkodara
2018.06.20
Tarp naujausių reklamų: vasariška „Telia“ ir „Jysk“ dievai 1

Tarp savaitės reklamų: nerūpestingai vasarai užkrečianti „Telia“ (kūrybinė agentūra „McCann Vilnius“, gamybos...

Rinkodara
2018.06.19
Teismų maratonas dėl „Adrenalino“ sukasi, pergalė – „Not Perfect“ pusėje 1

Po teismų maratono Vilniaus apygardos teismas nusprendė patenkinti reklamos agentūros „Not Perfect | Y&R“...

Rinkodara
2018.06.19
„Diena Media News“ vėl imasi savaitraščio „Vilniaus diena“ 2

Vasaros pabaigoje UAB „Diena Media News“ sostinėje vėl žada atnaujinti nemokamo savaitraščio „Vilniaus diena“...

2018.06.18
Tobula vieta lentynoje – šalia didžiųjų ženklų, sėkmės kodas – akcija Premium

Nors vartotojai ir teigia, kad nori didelio produktų pasirinkimo, iš tiesų tai juos dažniau vargina, nei...

Rinkodara
2018.06.18
„Tele2“ ir „Telia“ renkasi socialinių tinklų komunikacijos agentūras

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ paskelbė konkursą ir rinksis socialinių tinklų komunikacijos agentūrą.

Rinkodara
2018.06.18
„Kanų liūtuose“ laimę bando 23 lietuvių darbai

65-ajame tarptautiniame „Kanų liūtų“ kūrybiškumo festivalyje varžosi 23 Lietuvos reklamos agentūrų darbai.

Rinkodara
2018.06.18
Vilniuje apsilankę turistai mokės „pagalvės mokestį“ 4

Sostinėje po poros savaičių įsigalios kai kuriuose šalies miestuose jau kurį laiką galiojanti tvarką –...

Verslo aplinka
2018.06.18
Pakuočių tendencijos: svarbu ir tvarumas, ir edukacija

Dėl besikeičiančių vartotojų įpročių ir poreikių, gamintojai turi nuolat ieškoti sprendimų, kaip atnaujinti...

Rinkodara
2018.06.17
Skaudžiausias brazilų futbolo pralaimėjimas augina televizorių pardavimus

Ketveri metai neištrynė Brazilijos futbolo rinkinės gėdos, patirtos paskutiniame pasaulinio futbolo...

Rinkodara
2018.06.17
Pirmenybę teikia kompiuterio ekranui

Televizorius vis dar užima garbingą vietą daugelio namuose, bet žiūrėti vaizdo transliacijas internete...

Rinkodara
2018.06.16
Metų kūrybine agentūra tapo „McCann Vilnius“

Šešioliktajame lietuviškos reklamos festivalyje „Adrenalinas“ triumfavo kūrybinė agentūra „McCann Vilnius“.

Rinkodara
2018.06.15
„Nike“ ir „Adidas“ kova futbolo čempionato aikštelėje

Vakar prasidėjusiame didžiausiame metų sporto renginyje jėgas surems ne tik stipriausios futbolo komandos,...

Rinkodara
2018.06.15
Prekybos centras „Molas“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Kauno prekybos centro „Molas“ skelbtą rinkodaros paslaugų teikimo konkursą laimėjo komunikacijos agentūra...

Rinkodara
2018.06.15
Pirmoji „LT Identity“ pergalė prieš „Swedbank“ ir „TBWA / Vilnius“ 9

Teismas pritaikė laikinąsias apsaugos priemones ir uždraudė toliau gaminti bei platinti „Lt Identity“...

Rinkodara
2018.06.15

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau