Konkurencijos taryba ėmėsi „Neste“ dyzelino reklamos tyrimo

Publikuota: 2017-09-08
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Konkurencijos taryba priėmė nutarimą pradėti tyrimą dėl bendrovės „Neste Lietuva“ skleidžiamos dyzelino savybių reklamos, kuri gali klaidinti vartotojus.

Šis nutarimas priimtas gavus Biodegalų asociacijos skundą, paremtą Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) mokslininkų atlikto dyzelino savybių tyrimo išvadomis, kad visos tirto dyzelino rūšys pasižymi panašiomis savybėmis. Tuo tarpu „Neste Lietuva“ skleidžiamoje reklamoje pabrėžiama, kad šio tinklo parduodamas dyzelinas pranašesnis už kitus.

„Sveikintina, kad valstybės institucijos atsakingai įvertino mūsų pateiktą informaciją ir pasiryžo iš esmės išsiaiškinti, ar „Neste“ produktų reklama nėra klaidinanti. Tikimės, kad pradėtas tyrimas bus atliktas principingai“, – išplatintame pranešime teigia Biodegalų asociacijos prezidentas Mindaugas Palijanskas.

Biodegalų asociacijai ir bendrovei „Neste Lietuva“ atsiųstame Konkurencijos tarybos vadovo Šarūno Keserausko rašte nurodoma, kad atsižvelgus į skunde pateiktas aplinkybes ir vadovaujantis Reklamos įstatymo nuostatomis, yra pagrindo įtarti, kad „Neste Lietuva“ skleidžiama informacija apie parduodamo dyzelino savybes gali turėti klaidinančios reklamos požymių.

Todėl bus atliktas tyrimas dėl dyzelino „Futura D“ ir produkto NEXBTL reklamos atitikties Reklamos įstatymo 5 straipsnio reikalavimams.

Po to, kai rugpjūtį Biodegalų asociacija kreipėsi į Konkurencijos tarybą, sukruto ir Lietuvos vartotojų asociacija. Gavusi degalų pirkėjų skundų ir įvertinusi viešojoje erdvėje pasirodžiusią informaciją, ji pareikalavo, kad Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba ir Ūkio ministerija sudarytų komisiją, kuri ištirtų informaciją dėl skirtingų rūšių dyzelino savybių palyginimo.

Tyrimo tikslas yra išsiaiškinti ir pateikti vartotojams objektyvią, nešališką informaciją apie šiuos produktus bei ekonominę naudą naudojant vieną ar kitą produktą.

VŽ rašė, kad Ringaudas Steikūnas, „Neste Lietuva“ vadovas, pabrėžia, kad tai – „ne pirmas bandymas apšmeižti“ bendrovę.

Pasak jo, skaičiai, apibūdinantys „Pro Diesel“ dyzelino savybes, buvo gauti atlikus tyrimus nepriklausomose laboratorijose, tad bendrovė „Neste Lietuva“ pasiruošusi savo teiginius apginti.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Futbolo čempionatą stebėjo daugiau nei pusė Lietuvos 1

Sekmadienį pasibaigęs Pasaulio futbolo čempionatas prie TV ekranų sutraukė daugiau kaip pusę šalies gyventojų...

Rinkodara
11:56
Per pirmąją dieną parduota per 520.000 marškinėlių su Ronaldo vardu 1

Italijos futbolo klubas „Juventus“, paklojęs rekordinę 105 mln. Eur išpirką už portugalą Cristiano Ronaldo,...

Rinkodara
2018.07.17
Vieni prašo statistikos, kiti – kvestionuoja tyrimų kokybę Premium

Lauko reklamos statistikos kreivę žemyn stumia ne tik įsigalioję draudimai, bet ir ne iki galo matuojama...

Rinkodara
2018.07.17
VRK sprendimas: dalis serialo „Naisių vasara“ yra politinė reklama 1

Vyriausioji rinkimų komisija (VRK) antradienį iš dalies pritarė darbo grupės išvadoms dėl televizijos serialo...

Verslo aplinka
2018.07.17
„Maxima“ tvirčiau žengia į kosmetikos nišą, gamintojai – stebisi Premium

Prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse pasirodė naujas lietuviškas kosmetikos prekės ženklas „Vėjas“. Tai jau...

Rinkodara
2018.07.17
Lauko reklama – alkoholio draudimų girnose Premium 1

Dauguma lauko reklamos bendrovių per pirmąjį pusmetį fiksuoja praradimus – tai alkoholio reklamos draudimų...

Rinkodara
2018.07.16
„Evian“ strategija: ikoniškas reklamas keičia tūkstantmečio karta

Mineralinio vandens gamintoja „Evian“ atsisveikina su dešimtmetį gyvavusiomis ir ne vieno širdį pavergusiomis...

Rinkodara
2018.07.15
Grožio pramonė tikisi išvengti „Amazon“ girnų Premium 2

Beveik pusė JAV pirkėjų pripažįsta, kad socialinė žiniasklaida daro įtaką jų sprendimui, kurias grožio...

„Callcredit“ keičia prekės ženklą

Jungtinės Karalystės duomenų valdymo bendrovė „Callcredit“, turinti padalinį ir Kaune, keičia pavadinimą ir...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos pristatymas: tęsiasi idėjų ir gebėjimų skurdas 10

Jei už šalies įvaizdžio, ją pristatančių vaizdo klipų ar prekės ženklo kūrimą būtų teikiami prizai „Auksinės...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos aludariai randa naujų kelių pranešti apie save Premium

Pernai Lietuvos aludarių apyvarta dar kilo. Šiemet yra įmonių, kurios dar praneša apie augimą, bet alaus...

Pramonė
2018.07.11
„Fake it“ – reklaminiai filmai per 21 dieną Rėmėjo turinys 1

Video reklamai tampant populiariausiu rinkodaros komunikacijos būdu internete, kūrybinė reklaminių filmų...

Rinkodara
2018.07.11
Klaipėda žada nenaudoti naujojo miesto ženklo, kol nebus patvirtintas jo autentiškumas 1

Kilus abejonėms dėl naujo Klaipėdos miesto ženklo autentiškumo, savivaldybė antradienį pranešė jo...

Rinkodara
2018.07.10
Klaipėdos ženklo kūrėjai kaltinami plagiatu Premium 7

Naujasis uostamiesčio prekės ženklas sukėlė aštrias diskusijas: nuo pastebėjimų apie plagijavimą, keistą...

Rinkodara
2018.07.10
Sėkmė pardavimuose – suvaldyti klientų lūkesčiai Premium

Tyrimai rodo, kad 70% kliento pasitenkinimo lemia pardavėjo elgsena ir tik 30% tenka pačiam produktui ar...

Rinkodara
2018.07.10
Internetas be jokių suvaržymų Rėmėjo turinys 9

Šiandien žodžiai „neribotas 4G internetas“ apibūdina lyg savaime suprantamą gyvenimo kokybę.  Bet dar visai...

Technologijos
2018.07.10
Ką prie „Alfa Romeo Stelvio“ vairo randa išrankiausi vairuotojai? Rėmėjo turinys 11

Pirmasis legendinio italų prekės ženklo „Alfa Romeo“ visureigis „Stelvio“ šiais metais buvo apdovanotas...

Rinkodara
2018.07.09
Klaidos, kurias daro įmonės, keisdamos prekės ženklus Premium

Verslai, nusprendę keisti, atnaujinti savo valdomus prekės ženklus, neretai susitelkia tik į logotipo...

Rinkodara
2018.07.09
Kaip Ukrainos įmonė sukūrė populiarų avalynės prekės ženklą

Sprendimą sukurti prekės ženklą „Braska“ avalynės kompanija „Intertop“ priėmė 2004 metais – nuo to laiko su...

Pramonė
2018.07.08
Naujas „Facebook“ žingsnis – spausdintas žurnalas

Socialinis tinklas „Facebook“ tyliai pristatė naujovę – savo spausdintą žurnalą „Grow“, skirtą Didžiosios...

Rinkodara
2018.07.08

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau