Didieji prekių ženklai keičia reklamos rinkos taisykles

Publikuota: 2017-09-06
VŽ koliažas, „Scanpix“ nuotraukos.
VŽ koliažas, „Scanpix“ nuotraukos.
Autorius  

Vartojimo produktų gamybos milžinė „Procter & Gamble“, savo krepšelyje jungianti visame pasaulyje žinomus prekių ženklus nuo „Gillette“ iki „Pampers“, antrąjį šių metų ketvirtį skaitmeninės rinkodaros išlaidas sumažino 100 mln. USD ir tikina, kad tai nepakeitė pardavimų dinamikos.

„Nepastebėjome, kad būtų sumažėjęs augimas nei pagal pardavimų vertę, nei pagal apimtį, – investuotojams pareiškė Jonas Moelleris, „Procter & Gamble“ (P&G) finansų direktorius. – Iš to galiu spręsti, kad mūsų sumažintos išlaidos iš esmės buvo ...

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Verslo žinių pasiūlymai

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Tiems, kurie niekada nenustoja mokytis

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau