Sustabdytą „Siūlyk antraštę“ projektą keičia „Heydit“

Publikuota: 2017-09-05
Šarūnas Barauskas, vienas iš portalų straipsnių pavadinimų keitimo įskiepio „Heydit“ iniciatorių, UAB „OBH Analytics" įkūrėjas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Šarūnas Barauskas, vienas iš portalų straipsnių pavadinimų keitimo įskiepio „Heydit“ iniciatorių, UAB „OBH Analytics" įkūrėjas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Kurį laiką Lietuvoje gyvavusio portalų straipsnių pavadinimų keitimo įskiepį „Siūlyk antraštę“ keičia analogas „Heydit“. Pastarasis plėtinys suteikia galimybę antraštes keisti ne tik lietuviškuose portaluose, bet ir užsienio tinklapiuose.

Projekto iniciatoriai – programuotojai Šarūnas Barauskas, Rimantas Belovas ir Valerijus Vasilcenko. Naujasis įskiepis vartotojui leidžia keisti bet kokios svetainės turinį, išskyrus socialinius tinklus.

Pati idėja, kaip pasakoja p. Barauskas, kilo po žurnalisto ir laidų vedėjo Andriaus Tapino inicijuotos masinės akcijos „Facebook“, kuri kvietė lietuvius po Rusijos Užsienio reikalų ministerijos pareiškimais pasirašyti su grotažyme #KremliauMūsųIstorijosNeperrašysi.

„Neturime laiko visko perskaityti, tad dažnai mumis bandoma manipuliuoti, tad šis mūsų projektas skirtas kovoti ir su netikromis naujienomis propagandiniuose puslapiuose, ir su dirbtinai išpūstomis interneto portalų antraštėmis. Įskiepis „Heydit“ leidžia keisti visus interneto puslapius, žinoma, labiausiai tai yra pritaikyta naujienų puslapiams“, – kalba p. Barauskas.

nuotrauka::1

Įdiegus įskiepį ir susikūrus profilį, toliau naršant internete yra matoma nedidelė ikonėlė, kurioje galima matyti jau atliktus vartotojų veiksmus. Projektas yra kuriamas bendruomenės principu.

„Nenorime, kad tarp sistemos naudotojų atsirastų trolių. Nors komentuoti galima ir anonimiškai, matome, kad dauguma prisijungusiųjų susikuria savo profilius, kartu taip vartotojai gali matyti kas yra keičiama, pažiūrėti, kokias antraštes pasiūlė jų draugai. Pasiskolinome kelias funkcijas ir iš socialinių tinklų: pavyzdžiui, vartotojai gali pasirinkti, kuriuos žmones sekti ir matyti tik jų veiksmus. Taip galima atsisijoti, ką norima matyti ir nuspręsti, kurių vartotojų veiksmai jiems patinka bei kuria papildomą vertę. Prie kiekvieno pakeitimo galima palikti komentarą“, – kalba p. Barauskas.

Šiuo metu „Heydit“ yra išbandę ir prisijungę per 200 žmonių, iš jų apie šimtas yra ganėtinai aktyvūs.

„Aktyvesnę komunikaciją pradėjome vos prieš savaitę, tad tie 200 yra ne tiek ir mažai. Žinoma, prie gerų dalykų greit priprantama ir visada norisi daugiau ir geriau, bet į viską žvelgiu optimistiškai: sulauksime ir tūkstantojo, ir 10–tūkstantojo vartotojo, o gal net 1 milijono“, – nusišypso p. Barauskas.

Pasak jo, dabar didžioji dalis internautų dažniausiai antraštes keičia lankomiausiuose lietuviškuose portaluose.

Su pirmtaku nieko bendro neturi

„Su anksčiau gyvavusiu projektu „Siūlyk antraštę“ mes neturime nieko bendro. Taip, žinojau apie juos, bet nieko daugiau“, – kalba p. Barauskas.

VŽ rašė, kad pernai pavasarį šis projektas buvo sustabdytas didiesiems žiniasklaidos portalams pareikalavus išjungti juose veikusį plėtinį „Siūlyk antraštę“. Portalai teigė, kad dėl šio įskiepio naudojimo buvo iškraipomi reklaminiai skydeliai bei kita reklaminė medžiaga, taip pat pažeidžiamos jų autorinės teisės.

Paklaustas, ar nebijo susilaukti to paties likimo, p. Barauskas teigia, kad tokių pastebėjimų susilaukė vos tik susikūrę savo puslapį socialiniame tinkle.

„Mūsų tikslas nėra su kažkuo susipykti. Mes leidžiame keisti turinį visur, ne vien pasirinktuose puslapiuose, suteikiame galimybę žmonėms pasireikšti ir išvalyti internetą. Internetas – demokratinė erdvė, kur visi gali ir turi teisę kalbėti bei reikšti savo nuomonę. Kol kas tiesiog dirbame, astronominių ambicijų išsyk nepuoselėjame. Dabar, turėdami kelis šimtus vartotojų, didiesiems portalams kol kas greičiausiai ir neužkliūvame, o kaip bus toliau – parodys laikas“, – kalba p. Barauskas, dar kartą pasikartodamas, kad su niekuo pyktis nenori.

nuotrauka::2

„Tai nėra pirmas mano projektas skaitmeninėje erdvėje, žmonėms tai įdomu, mums patiems, kūrėjams – taip pat, tad belieka žiūrėti, kas iš to išeis. Visi geriausi darbai prasideda iš idėjos ir noro daryti, tai kas miela širdžiai“, – įsitikinęs p. Barauskas ir paprašytas kiek daugiau papasakoti apie save teigia, kad nesenai į Lietuvą sugrįžo po bemaž 20-ties emigracijos metų.

Nuo 9-os klasės jis mokėsi Paryžiuje, ten baigė universitetą „Ecole Polytechnique“, magistro studijas užbaigė Londono „London School of Economics“, vėliau 8 m. dirbo Monake.

„Grįžau į Lietuvą, pastaruoju metu dirbau prie kelių projektų skaitmeninėje erdvėje, kurie taip ir neįsivažiavo, galbūt „Heydit“ ir bus tas startas, kuris čia Lietuvoje man padės sudikurti identitetą“, – kalba p. Barauskas.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Tarp savaitės reklamų – išradingi sveikinimai Lietuvai

Tarp savaitės reklamų šį kartą ne tik tradiciniai klipai, bet ir išradingi bendrovių sveikinimai Lietuvai...

Rinkodara
2018.02.20
Virtuvės šefo Jamie Oliverio restoranai praranda populiarumą

Virš Jungtinės Karalystės (JK) virtuvės šefo Jamie Oliverio valdomos verslo imperijos susikaupė debesys. Metų...

Vadyba
2018.02.20
Prašymai dėl sutikimo gauti naujienlaiškius gali virsti baudomis 2

Gresiant milžiniškoms baudoms už gegužės 25 d. įsigaliosiančio Bendrojo duomenų apsaugos reglamento...

Rinkodara
2018.02.20
„Eltos“ įsigijimo sandoris užstrigo dėl pastatų atskyrimo

Gerą pusmetį besitęsiantis naujienų agentūros „Elta“ įsigijimo sandoris turėtų būti užbaigtas artimiausiomis...

Rinkodara
2018.02.20
Kaip persikeliant į naujas patalpas neprarasti klientų

Kiekvienas persikraustymas verslui kainuoja ne tik nemažus pinigus, bet iškyla ir kita grėsmė: net ištikimi...

Rinkodara
2018.02.20
„Gravitas Partners“ įsigijo dalį skaitmeninės rinkodaros agentūros akcijų Premium 2

Ryšių su visuomene agentūra „Gravitas Partners“ perka 49% skaitmeninės rinkodaros bendrovės „Komunikacijos...

Rinkodara
2018.02.20
Laiminčios pardavimo komandos DNR: nuo ko priklauso sėkmė 1

Kad pardavimo komanda dirbtų puikiai, pirmiausia į save turi atsigręžti jos vadovas. Nes visos komandos sėkmė...

Rinkodara
2018.02.19
Rinkodara feisbuke: sėkmingai bendraujantiems įkainių rėmai neturi įtakos Premium 1

Vieni smulkieji perpranta feisbuko rinkodaros principus, kiti į socialinį tinklą krausto ir savo parduotuves...

Rinkodara
2018.02.19
Galimybė pateikta kone ant lėkštutės, bet ne visi nori ją pasiimti Premium 1

Į sostinę šiomis dienomis prigužėjo tūkstančiai svečių, tačiau kai kurios apgyvendinimo įstaigos antplūdžiui...

Rinkodara
2018.02.18
Nuolaidos – slaptas pardavėjo priešas

Dažniausia pardavimo klaida yra susijusi su neteisingu supratimu, kad lojalumą skatinti galima tik siūlant...

Rinkodara
2018.02.18
Pirmoji parama iš milijoninio fondo – dviems institucijoms 3

Pirmojo „V16 fondo“ Tarybos posėdžio metu buvo paskirta parama dviems institucijoms – Lietuvos istorijos...

Rinkodara
2018.02.16
„Google“ naršyklė „Chrome“ automatiškai blokuos įkyrias reklamas 9

Naujausia interneto naršyklės „Chrome“ versija „Windows“, „Mac OS“, „Linux“ ir „Android“ įrenginiams nuo...

Technologijos
2018.02.15
„Maxima“ krizių komunikacijos pamokų dar neišmoko Premium 10

Lietuvai besidabinant šventine nuotaika ir besiruošiant minėti Atkurtos Lietuvos šimtmetį, Vasario 16-ąją,...

Rinkodara
2018.02.15
Lietuvos bankas skelbia karą ICO projektų reklamai 12

Lietuvos bankas, oficialiai nereguliuojantis kriptovaliutų, kyla į kovą su viešų kriptovaliutų siūlymų (angl.

Rinkos
2018.02.15
Vėliavų ir trispalvių blynų deficitas 8

Penktadienį visa Lietuva Šimtmečio proga nušvis šalies ryškiaspalvės vėliavos spalvomis. Verslai taip pat...

Rinkodara
2018.02.15
Slapto pirkėjo tyrimų bendrovė „Dive Lietuva“ įsigijo konkurentę

Tyrimų bendrovė „Dive Group“ įsigijo slapto pirkėjo tyrimo padalinį iš mokymų kompanijos „DOOR Training and...

Rinkodara
2018.02.14
Milijono eurų premija – „Vasario 16 d. fondo“ tarybos rankose Premium 16

Prasideda antras etapas koncerno „MG Baltic“ iniciatyvoje – milijono eurų premiją dalins devynių asmenų...

Rinkodara
2018.02.14
„Bonnier“: skaitytojai sutinka mokėti už kokybišką žurnalistiką internete 2

Švedijos žiniasklaidos grupės „Bonnier“ pajamos 2017 m. siekė 25,7 mlrd. SEK, veiklos pelnas (EBITA) – 625...

Rinkodara
2018.02.13
Jaunimas iš „Facebook“ migruoja sparčiau, nei tikėtasi 11

Naujausia tyrimų bendrovės „eMarketer“ ataskaita rodo, kad socialinis tinklas „Facebook“ jaunesniąją...

Rinkodara
2018.02.13
Nesikuklina į mokymus kviesti su Šimonytės atvaizdu Premium

Lietuvoje nėra įprasta, kad asmenys dėl netinkamai naudojamos jų nuotraukos savo teises gintų teismuose.

Rinkodara
2018.02.13

Verslo žinių pasiūlymai

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau